Samenvatting??

Live forum: /viewtopic.php?t=12521

Serapis

09-01-2008 22:16:10

Normaal gesproken zou k dit niet vragen omdat iedereen toch veel werk investeert in zijn examenvoorbereiding (en de meesten hun werk vor zichzelf houden) maar mijn vader zegt me vaak dat vragen altijd vrij staat dus:
is er iemand die mij en een PAK andere medestudenten wil/kan verblijden met een leerbare samenvatting of studentencursus van Nilius??
Ikzelf ben ondertussen al geheel ten einde raad door de aanhoudende contradictorische aard van de cursus en mijn eigen nalatendheid omtrent de lessen van onze duitse vriend maakt dat ik Hem misschien relatief onvoorbereid trotseren moet.. help een mens in nood (dat is tenslotte toch waar wij voor studeren hé)!!
groetjes en hopelijk snel een positief antwoord

solid_snake_nr1

09-01-2008 22:19:03

is dit antwoord snel genoeg? :wink:
op onze site van 2de bac (http://2ebacharts.medica.be/) staat een pracht van een samenvatting, gemaakt door de heldin der heldinnen; Nupie 't Olifantje

Serapis

09-01-2008 22:29:02

Solid_Snake, hoewel Nupie 't olifantje misschien heldin der heldinnen is wat betreft het schrijven van beknopte samenvattingen ben jij vast en zeker held der helden wat betreft waakzaamheid op het forum.. twee minuten om je antwoord te verzinnen én te schrijven en er zelfs url's aan toevoegen enzo. Het mag gezegd, moesten er awards worden toegekend, ik zou je meteen voordragen..
Is deze samenvatting ook wat jij onder je neus gaat schuiven de komende dagen, want het lijkt me wel érg beknopt.. Och och, k ben gewoon nen dikke stressende zagevent.. Moesten andere mensen nog met alternatieve samenvattingen op de proppen komen, het zal niet aan mijn aandacht voorbij gaan..
Flup

solid_snake_nr1

10-01-2008 11:43:35

dank u voor al die eer, het maakt direct mijn blokdag weer goed :wink: :D

om eerlijk te zijn heb ik die samevatting van ons aller Nupie nog niet bekeken
'k heb doorheen het jaar de Nilius geleerd en dat niet meer bekeken sinds toen aangezien ik het als allerlaatste exame heb en ik Bloed toch net dat ietsje moeilijker vind

Sciot krijg ik zeker op een dag gedaan en dan heb ik er nog 5 volle om Nilius te doen, dus ik hoop dat da wel voldoende zal zijn, heb het anderhalve maand gelede toch al eens geleerd...

Nupie

10-01-2008 19:19:20

die samenvattig bevat alles wat er in de cursus stond toen ik in 2de kan zat (voor zover ik mij herinner)

maar ik weet natuurlijk niet of er veel veranderd is aan de inhoud van dat vak

Gertjan

06-01-2009 11:18:42

kijk nou! nupie is ook echt een olifantje!
bedankt voor de samenvatting!