Medical Physiology

Live forum: /viewtopic.php?t=16359

JohnDoe

26-09-2008 10:28:18

Kunnen de ouderejaars een beetje adviseren over de kwestie of den boek 'Medical Physiology' van Boron&Boulpaep aan te raden is?
Het is nogal een duren boek en als je hem niet nodig hebt laat ik hem liever in de rekken staan :)
We hebben namelijk al een cursus van Nilius (en slides).
Staan daar ook dingen in over het stuk van Hauben (die's nieuw dit jaar, die geeft zo histologie en pathologie-dingen)?

solid_snake_nr1

26-09-2008 10:47:54

de B&B hebt ge vooral nodig bij bloed&bloedsomloop!
voor een ander vak kan ik mij nie herinnere da'k die joekel ooit heb open gedaan...

mr...
wie wilt kan mijn B&B huren (tegen een licht prijsje in natura (lees: een pint of 2-3 :D )) voor een heel jaar! :o

dit geld trouwens voor de meeste van mijn cursussen van het 1ste of 2de jaar

de hoogste en snelste bieder wint :wink:

de Jean

26-09-2008 12:05:22

voor zover ik nog weet stonden daar niet zo geweldig veel dingen in over histologie en pathologie.. wij hadden daar een prachtig cursusje van sciot over en dat vond ik wel een cava boekje (dus misschien ook eens ergens te pakken proberen krijgen)

voor nilius heb ik die niet opengedaan, maar ik denk wel dat je daar sommige hoofdstukken op een andere (en misschien zelfs duidelijkere) manier kan in terugvinden en nalezen, maar tis dus zeker niet broodnodig voor dat vak, enkel een hulpmiddel denk ik. voor bloed daarentegen heb je hem wel serieus nodig!! sipido en rademaekers hebben wel hun slides, maar baseren zich zeer sterk op de b&b dus daarvoor haal je die best wl in huis!!

maar tis zoals solid_snake zegt: hoor eens bij ouderejaars bij wie je dieje eventueel te leen kan krijgen (zoals ik gedaan heb.. :lol: ) je bespaart jezelf vl centen n hebt misschien een belangrijke cursusleverancier voor de rest van je carrire..

JohnDoe

26-09-2008 15:15:23

Toch maar bestellen bij de CSD...
En Jean, maak u geen zorgen, er zijn andere manieren om nieuwe cursussen goedkoper te verkrijgen dan ze lijken ;)