te kennen

Live forum: /viewtopic.php?t=11682

Lynxke

20-12-2007 18:02:23

hey,

Zijn er dingen die wegvallen uit de cursustekst van Hoofd en hals die op toledo staat?
en bij de cursus van abdomen en thorax?

En zijn er dingen die wegvallen bij rogiers?

bedankt!

roxanne

20-12-2007 23:15:10

Voor de tekst van hoofd en hals denk ik niet dat er iets wegvalt. Hij heeft wel nog niet zo lang geleden een nieuwe versie van de tekst op toledo gezet. Ik denk dat die volledig te kennen is... Ook bij thorax denk ik dat je alles moet kennen...
Is er van Abdomen een cursustekst? Ik heb alleen zijn slides en mijn Gray's anatomy for students...

Voor Rogiers moet je eens naar zijn slides gaan kijken. Hij heeft niet helemaal de cursus gevolgd, ook een paar dingen aangehaald die niet in de cursus staan. En van het laatste hoofdstuk heeft hij ook zeker niet alles gezien: van dosimetrie heeft hij het maar gezien tot en met Dosimetrie(3) op zijn slides.

Hoop dat ik je daarmee een beetje kan helpen...
xxx Roxanne

Anonymous

26-12-2007 16:30:44

Is het eigenlijk de bedoeling dat je de zaken vd vorige jaren terug opnieuw gedetailleerd kent (zie Sciot, Herijgers, Mebis, ...) of volstaat een 'opfrissing' (= lezen)? Zal Herijgers bvb dingen vragen die hij niet in de cursus van dit jaar heeft gezet, maar wel in die van bloed en bloedsomloop van vorig jaar?

En kan iemand zeggen of dit klopt en aanvullen:
Delaere - 10 vragen; dingen aanduiden op foto
Herijgers - ?
Topal - 10 vragen; foto's en 1 "open" vraag

Julietje

26-12-2007 20:30:29

ik dacht

topal = 10 foto's
delaere = 10 foto's
herijgers= 7 tot 8 foto's en 1 open vraag

dat was toch de voorlopige indeling zei topal op een practicum