Radiologie

Live forum: /viewtopic.php?t=11858

nevermind

27-12-2007 17:37:21

hey,
De hoofdvraag komt enkel uit de eerste drie lessen, dus wat hij in de andere lessen heeft gezegd, behoort niet tot die leerstof?

voor de 15 vragen op pc, is de bedoeling daarvan, gewoon de structuren een naam te geven, of moe je ook zeggen welke techniek er gebruikt is (contrast, dubbelcontrast,...)

Hals staat op Toledo, te kennen of niet, want staat niks van in mijn notities...

mvg

Verel

29-12-2007 12:05:22

Ey,

Zoals ik het begrepen heb, komt er idd een grote vraag over de eerste drie lessen, over de beeldvormingstechnieken dus.

En dan zijn er nog die 15 structuren die we moeten benoemen. Hij zei dat het ging zijn zoals op dat practicum,dus ik denk dat we de structuren moeten benoemen maar niet de gebruikte beeldvormingstechniek.

ivm de hals: geen idee...
iemand anders wel??

Dove

31-12-2007 12:25:56

aangezien ik er omwille van tijdsgebrek zeker van wilde zijn of we dit moeten kennen heb ik Johny(want ja zo heet mijnheer Verschakelen) een mail gestuurd met dit als antwoord:
Beste Joris,

Er worden geen vragen gesteld over het hoofd-hals gedeelte. Deze reeks geeft wel een beter zicht op de anatomie thv de thorax ingang.

Vriendelijke groeten,

Prof J Verschakelen

zozie prettig eindejaar!!!

groentjes

dove