klinische implicaties hoofd hals

Live forum: /viewtopic.php?t=19890

Anonymous

05-01-2010 01:13:36

Er is al een topic over geweest maar de antwoorden waren wat verdeeld. Moeten we klinische implicaties kennen of niet?
En eigenlijk eveneens de aanvullingen uit de systhematische anatomie. Wat wel en wat niet?

Dankjewel!

de Jean

05-01-2010 09:42:20

bij mijn weten krijg je alleen maar foto's en tekeningen uit de standaard topics. die aanvullingen zijn extra, maar als je neuro 1 studeert ken je daar ook al de helft van.. ik weet niet meer wat die klinische imlicaties zijn, maar ik dacht dat dat niet zoveel was, eigenlijk geen vraag over gezien. bij ons stond er een ppt met voorbeeldvragen, één van de twee examenseries was exact dezelfde ppt, dus best interessant die eens te bekijken..

martijnn

05-01-2010 10:30:18

hij zei dat dit jaar wel heel expliciet...

zei hij dat vorig jaar ook?

en waar staat die powerpoint met vb-vragen?

de Jean

05-01-2010 11:08:31

stond bij ons gewoon op toledo bij het vak zelf
(en aangezien ik mooi door mijn 3e bach gesukkeld ben zie ik dat dus niet meer :lol:)

efkes rondgesnuffeld en heb ze ooit eens hier op het forum gepost

en had nog een lijstje met (mijn) antwoorden van die vragen, geen garantie dat ze juist zijn. succes ermee!

Anonymous

05-01-2010 17:28:45

Martijn heeft hj dit jaar expliciet gezegd dat we het WEL moeten kennen? Als dat zo is ga ik het toch maar eens bekijken :d

Merci voor de oplossingen van die vragen trouwens. De antwoorden ljken niet zo moeilijk.. als de tekeningen die erbij horen wat duidelijk zijn zal dat wel lukken zeker.

martijnn

05-01-2010 18:26:53

dat zijn examenvragen van herijgers, hoofd-hals = delaere

om op je vraag te antwoorden :
hij zei (de laatste vijf minuten van) de laatste les dat je de aanvullingen 'ns moest bekijken (hij ging het hele lijstje af) ...

Evelien_

09-01-2010 14:18:44

ik had blijkb opgescreven dat deel 4.7 tot 4.12 niet zo belangrijk was (wegens eerder al gezien, geen vragen meer hierover), maar 4.13 over de orbita nog wel zeker moest gekend zijn.. wa mss ook wel logisch is aangezien er bij het deel over het hoofd ook een stuk over de orbita gaat.