Artikel Oncologie

Live forum: /viewtopic.php?t=5542

Anonymous

18-06-2006 10:23:34

Hello,

weet iemand of het de bedoeling is dat we da artikel echt blokken of gewoon lezen. Krijgen we dat artikel als hij er iet over vraagt?

Pfff

Mercikes

fikke

18-06-2006 11:16:35

ik denk dat we het moeten lezen

en als hij er dan iets over vraagt dan zal hij daar een fragment van geven ofzo.

kan iemand dit bevestigen?

zotteke

18-06-2006 11:47:23

ik heb opgeschreven da we ofwel fragment uit da artikel krijgen en daar dan vraag over ofwel gewoon vraag uit da artikel zonder fragment als hij vindt da we da zo moete wete ofwel krijgen we fragment van een ander artikel...

heb da de laatste les toch zo opgeschreven... shoot me if I'm wrong...

wishmaster

18-06-2006 16:08:52

ja tes just ze zotteke, ie eeft idd gezegd, afhankelijk van de vraag, al dan niet artikel erbij.

Nuja tes ook zo dat hij gewoon een ander artikel kan geven en da ge da moet linken me de cursus. En der zitten ier twee mensen up min kot die da vorig jaar als keuzevak hadden gekozen en ook zij hadden alle twee een andere tekst, dusja :?

zotteke

18-06-2006 17:17:14

denk dak dienen tekst dus gewoon nog es grondig ga leze... dak gewoon zie dak goe weet wa derin sta enz... zo heel moeilijk is t artikel ni eh...

fikke

18-06-2006 17:55:56

mja, eerst zien dat ik heel de cursus gestudeerd zal hebben. Tis al een doel op zijn eigen, want het vlot niet...
ik ben gewoon leeg aan het geraken :(

zotteke

18-06-2006 18:22:02

oef dan ben k ni de enige bij wie t nimeer gaat... ben beeke menne klop aan t krijgen van de eerste examenweek precies :? ... nog paar uurkes men uiterste best doen om iet in men koppeke te krijgen en dan weer zalig men bedje in !!

komaan blijven geven eh !!!! we gaan der gewoon voor... zelfs voor onco... (die eerste hst zijn zo verschrikkelijk saai :roll: )