Leerstof die wegvalt

Live forum: /viewtopic.php?t=18749

Anonymous

03-06-2009 13:32:19

Klopt het dat volgende leerstof niet te kennen is?

Devriendt: embryologie H14 (stamcellen) ; genetica p22-25 (moleculaire aspecten van non-disjunctie)
Moerman: bezenuwing vrouwelijke inwendige geslachtsorganen
Missiaen: niets valt weg, alles te kennen.

Klopt dit? Kan iemand bevestigen (of evt. toevoegen)?

koetjeboe

03-06-2009 14:06:19

heb hetzelfde genoteerd!

JohnDoe

03-06-2009 14:56:11

Klopt het dat volgende leerstof niet te kennen is?

Devriendt: embryologie H14 (stamcellen) ; genetica p22-25 (moleculaire aspecten van non-disjunctie)
Moerman: bezenuwing vrouwelijke inwendige geslachtsorganen
Missiaen: niets valt weg, alles te kennen.

Klopt dit? Kan iemand bevestigen (of evt. toevoegen)?

Shit...

TuffGong

16-05-2010 15:41:37

Is dat voor dit jaar hetzelfde ?

TammaZakkie

18-05-2010 20:43:49

Is dat voor dit jaar hetzelfde ?

missiaen is alles
de andere profs heb ik geen idee

koetjeboe

18-05-2010 22:12:06

missiaen valt heel goed mee vond ik.. uiteindelijk zijn dat puntenpakkers op het examen; net als moerman.. leef je uit in de tekeningen (ik ben daar ook geen held in) maar die man beloont u echt wel

zeker met dat bonus-malus-systeem brengt het op.. jammer dat je maar 1 keer een +1 kan krijgen.. maar toch.. die twee onderdelen zijn op zich mss niet zoveel % apart.. maar samengeteld kan je echt je percentage omhoog halen!

vorig jaar vielen er velen, waaronder ik, compleet uit de lucht met het krijgen van de punten.. op positieve manier dus! VEEEEEEEEEEEEEEEL meer punten dan gedacht, ik was al blij met een 10, maar zat er ver boven en dit zonder mij dood te blokken voor devriendt.. gewoon niet de fout maken van sommigen zou ik zeggen en maar enkele delen goed leren.. wie alles leert wordt duidelijk beloond.. en als dokters in spé kan je het toch ni veroorloven om gewoon delen van de cursus niet te leren.. al weet je er maar iets van.. 't is beter dan niets ;-)

dus veeeeeeeeeeeeel succes iedereen met deze brok leerstof.. 't lijkt en 't is ook veel.. maar werkers worden zeker en vast beloond!

chop chop chop :)