Extra "documenten" schrappen?

Live forum: /viewtopic.php?t=5610

Anonymous

19-06-2006 18:24:45

Ik heb maar een paar dagen voor voortplanting en vroeg mij af of ik van Devriendt de volgende dingen kan laten vallen, dus niet bekijken:

- de tekst in human embryology waar naar wordt verwezen, dus wel de figuren doen
- de slides van embryologie en genetica
- de lesnotities van genetica

Zou iemand die alles al heeft gedaan dit kunnen zeggen? Ik ben niet van plan om 18 te halen, wil graag weten of er belangrijke extra informatie in die dingen staan die niet in de cursus besproken worden.

Thanks!

ine

19-06-2006 18:49:01

ik ga ook niet in dat engels boek lezen. enkel misschien wat tekeningen bekijken.
slides, misschien eens gewoon naar de tekeningen kijken, soms vraagt hij er iets van maar die kans...skippen dus als je geen tijd hebt
ik heb mijn boek van genetica aangevuld en vooral wat bijkomende oefeningen ivm: als de mama en de papa dit dan heb jij zoveel kans om...
maw gewoon u cursus zal ook wel oke zijn.
geen paniek :wink:

Anonymous

20-06-2006 06:13:11

wat de slides betreft,
daar kwamen bij ons wel prentjes voor die ni in het boek stonde en die we moeste bespreke.
ook in de oefening opt exaam, moest je bvb zegge waar de factor IL3 werd aangemaakt en dat stond ook enkel in de slides.

dus mss slides eens doorbladeren ofzo, en anders mss gewoon eens de prentjes bekijken die niet in je boek staan.

tekst van het handboek was zowieso geen leerstof, dus kan je sowieso skippen

Erualna

20-06-2006 10:15:16

ik heb alleen mijn boek geleerd (kheb er wel tijdens de les bijgetekend) en tis supergoe gegaan. heb wel de eerste keer dak et leerde de slides bekeken. Human embryology zelfs ni open gehad. tekeningen van in de les zijn ruim voldoende

gene paniek
als ge uwen boek kent zijde zeker geslaagd!