examenvragen juni

Live forum: /viewtopic.php?t=6045

Anonymous

18-08-2006 08:28:07

hey,

ik heb nog enkele vraagjes van devriendt die er waren in juni, die ik niet kan oplossen...

1) bespreek ontstaan en functie van de follikelholte
(hebben we dat gezien bij devriendt? bedoelt hij de antale holte?)

2) wat bedoelt hij met dna-onderzoek (in de vraag bespreek toepassingen+ voor/nadelen van deze technieken voor opsporen mutaties) (anderen zijn: chromosomenonderzoek, fish, cgh)
Dat dna-onderzooek, waar hebben we dat zo precies gezien?

Thanks!!

The Fallen Madonna

18-08-2006 09:39:19

van die follikelholte hebben we niet uitgebreid gezien, wel een stukje over oogenese enzo...de rest haal je dan maar uit missiaen z'n cursus he...

over dna onderzoek...ik denk niet dat we het hier over een paragraaf uit de cursus hebben. K denk dat 't een samenraapsel van verschillenden delen uit de cursus is. miss ook het stukje over prenataal onderzoek erbij halen? daar zijn verschillende technieken besproken waar dna onderzoek ook wordt toegepast, en een beetje over voor en nadelen gaat?

The Fallen Madonna

18-08-2006 09:40:13

van die follikelholte hebben we niet uitgebreid gezien, wel een stukje over oogenese enzo...de rest haal je dan maar uit missiaen z'n cursus he...

over dna onderzoek...ik denk niet dat we het hier over een paragraaf uit de cursus hebben. K denk dat 't een samenraapsel van verschillenden delen uit de cursus is. miss ook het stukje over prenataal onderzoek erbij halen? daar zijn verschillende technieken besproken waar dna onderzoek ook wordt toegepast, en een beetje over voor en nadelen gaat?

Raf '86

27-08-2006 12:25:22

Is dat DNA onderzoek ni de directe/indirecte DNA diagnose bij koppeling en associatieonderzoek?

Anonymous

27-08-2006 22:22:13

ja kan wel zijn, 'k denk dat je gelijk hebt. had 't toen nog ni bezien...
in ieder geval moet je dat stuk zeker kennen!!! vraagt hij graag...en ik kon het echt ni :(
dus ni overslagen!!