examenvraag prof. Moerman

Live forum: /viewtopic.php?t=8858

Anonymous

24-05-2007 17:28:35

hallo, ik was even in de examenvragen aan het kijken, en ik kwam daar deze tegen in het deel van prof. Moerman:
Bespreek de anatomische basis van pijnbestrijding bij de bevalling.
Ik heb echt heel hard nagedacht, maar hebben we dat gezien in de les?
Weet er iemand hier een antwoord op en wil die dat er dan opzetten?
Alvast heel hard bedankt en nog veel succes allemaal!

Dries V

24-05-2007 19:12:45

Ik denk dat dat er op neer komt om de sensoriŽle bezenuwing van de uterus, vagina en vulva te bespreken, maar dan in een examenvraag gegoten om het niet op een reproduceervraag te doen lijken.

Jasper

24-05-2007 20:28:12

Ik denk dat dat er op neer komt om de sensoriŽle bezenuwing van de uterus, vagina en vulva te bespreken, maar dan in een examenvraag gegoten om het niet op een reproduceervraag te doen lijken.

dat denk ik ook.

stoffel

24-05-2007 20:40:02

dat denk ik ook.

ik ook! ;)

Anonymous

01-06-2007 20:23:14

hoi!
vorig jaar hadden we in de les gezien hoe je aan pijnbestrijding bij de bevalling moest doen, met zo verdoving van de verschillende zenuwen (waaronder epidurale).
ma als jullie da nie gezien hebbe, zal'm wss alleen de bezenuwing ervan vragen e!

Jasper

01-06-2007 20:51:26

hoi!
vorig jaar hadden we in de les gezien hoe je aan pijnbestrijding bij de bevalling moest doen, met zo verdoving van de verschillende zenuwen (waaronder epidurale).
ma als jullie da nie gezien hebbe, zal'm wss alleen de bezenuwing ervan vragen e!

Hmm, ik denk niet da we dat dit jaar gezien hebben. Ik was wel in de les, maar mss. heb ik het gemist. Of niet?