ansjovis

Live forum: /viewtopic.php?t=4771

Bamm Bamm

04-06-2006 08:22:19

puur uit nieuwschierigheid, heeft iemand een idee wat met "ansjovis-etter" bedoeld wordt (amoebe-abces, pagina 96)?
persoonlijk heb ik nog maar weinig etter uit nen ansjovis zien komen, maar 'k zal mijn pizza volgende keer eens goed bestuderen

Jeroen Dekervel

04-06-2006 10:13:33

puur uit nieuwschierigheid, heeft iemand een idee wat met "ansjovis-etter" bedoeld wordt (amoebe-abces, pagina 96)?
persoonlijk heb ik nog maar weinig etter uit nen ansjovis zien komen, maar 'k zal mijn pizza volgende keer eens goed bestuderen

wat er mee bedoeld wordt weet ik niet, maar dat het niet echt heel erg smakelijk is kan ik je nu al verzekeren ;)
ik ben trouwens lid van de vereniging-tegen-het-vergelijken-van-medische-aandoeningen-met-etenswaren

voor mij geen:
'bloemkoolachtig gezwel'
ed.

tom franken

04-06-2006 21:47:08

ik denk ook dat ge best nen echte ansjovis bekijkt in plaats van die verdroogde gevallen op uwe pizza :)

bossn

12-06-2006 09:03:57

er bestaat zo van die ansjovispasta uit een tube (gigantisch onsmakelijk want gewoon van die vadsige bruine pasta (waarom ansjovis uit een tube bruin is is me een raadsel); een amoebenabces geeft in ieder geval een typische bruine etter (ipv geel/groen). een andere plastische term die men wel eens gebruikt voor amoebenabces is chocolade-etter btw.
smakelijk :cry: