absoluut aantal vragen van de 80 elke prof ex 1ste zit

Live forum: /viewtopic.php?t=11161

GVB

19-07-2007 21:06:09

Wat was op het schriftelijk examen in 1ste zit de verdeling van het aantal vragen tussen de verschillende proffen op het totaal van 80 vragen?

Als ik me niet vergis, is het in 2de zit mondeling. Klopt dit? En zo ja, is het bij prof. Vergote alleen, of is het bij de verschillende proffen? En hoe lang duurt het dan?
Is er een schriftelijke voorbereiding? En zo ja, hoe lang duurt die dan?

Heeft prof. Vergote er in zijn laatste les nog iets meer over gezegd? En zo ja, wat?

Alvast bedankt

Willem

20-07-2007 20:49:37

Wat was op het schriftelijk examen in 1ste zit de verdeling van het aantal vragen tussen de verschillende proffen op het totaal van 80 vragen?
in verhouding met het aantal lesuren (in totaal 6 vragen verhaege vb.)

Als ik me niet vergis, is het in 2de zit mondeling. Klopt dit? En zo ja, is het bij prof. Vergote alleen, of is het bij de verschillende proffen? En hoe lang duurt het dan?
Is er een schriftelijke voorbereiding? En zo ja, hoe lang duurt die dan?
gewoon mondeling met schriftelijke voorbereiding, van alleen Vergote

Heeft prof. Vergote er in zijn laatste les nog iets meer over gezegd? En zo ja, wat?
niet speciaal veel meer

Alvast bedankt
graag gedaan

GVB

21-07-2007 13:02:39

(in totaal 6 vragen verhaege vb.)
Kan dat totaal van 6 vragen niet van prof. D'Hooghe i.p.v. prof. Verhaeghe zijn? Zes lijkt me wat weinig voor prof. Verhaeghe.

in verhouding met het aantal lesuren
Met de eerste vraag bedoelde ik eigenlijk wat het absoluut aantal vragen was dat prof. Vergote, prof. Spitz, prof. Verhaeghe en prof. D'Hooghe elk gesteld hebben.

Alvast bedankt

Willem

22-07-2007 09:43:54

(in totaal 6 vragen verhaege vb.)
Kan dat totaal van 6 vragen niet van prof. D'Hooghe i.p.v. prof. Verhaeghe zijn? Zes lijkt me wat weinig voor prof. Verhaeghe.

inderdaad, shame on me, het absoluut aantal kan ik nu zo voor de vuist weg niet zeggen, aangezien ik in de kliniek zit.
Iemand het antwoord bij de hand?