cursus D'Hooge

Live forum: /viewtopic.php?t=9498

Anonymous

04-06-2007 20:36:17

We moeten zogezegd alleen de tekst met lijn ervoor kennen maar wat met bv pg 70 waar er een lijntje voor de titel Timing van intra-uteriene inseminatie staat maar voor de rest niets onder da puntje. Wil dat zeggen "alles onder die titel" of "niks als er geen lijn voor staat"... Zo zijn er nog vbn met dan soms ook een lijntje voor die titel en in de tekst dan WEL een aparte alinea met nog een lijn ervoor..

COMPLEX GEDOE !!!

Igorrio

04-06-2007 20:42:04

Ik leer allesins enkel hetgeen waar er een lijn naast staat!
Dus als da enkel naast een titel is, dan weet'k da da bestaat maar daar houdt et op...

Der zijn trouwens maar 6 vragen van de 80 uit dien zijn cursus dus extreem veel tijd ga'k daar niet insteken z...

Anonymous

04-06-2007 20:52:44

idd, was ik ook van plan...want teveel is teveel h !! :-)

succes nog

s0170693

04-06-2007 21:52:16

Ik vind dat zelfs de dingen waar een lijn langs staan niet altijd echt te kennen zijn maar meer te lezen omdat ge het moet weten, zoals counseling pagina 319. Dat is nu wel duidelijk. Maar vaak staan er zo'n boel puntjes achter een titel voornamelijk bij al die infertiliteitsonderzoeken. daar probeer ik de titeltjes en wat het onderzoek in houdt zoveel mogelijk te onthouden. Zou dit genoeg zijn?

Nadine

05-06-2007 06:15:08

6vragen waarvan Vergoten dan ook nog zei : mannen leer EUZ en miskraam

dees heb ik alleen gedaan

de rest is voor als ik savonds nog wa tijd zou over hebben ergens .....