exame juni 09 psycho

Live forum: /viewtopic.php?t=18928

DoKtA FiL

09-06-2009 12:20:13

vrage
1 wrm directe en niet indirecte oogbeweginge die illusies veroorzake
2 E loftus vs de nieuwe theorie over geheugen
3freud en sexualiteit

gebt van 2 tot 5 as ge lucky zijt
van 2.15 tot 4 is meer wrs

de tijd gaat echt wel snel (khad alles afgeprint opvoorhand ma niks geleze mss was het daarom)
het is ni zo da een antwoord op 1blad id boek staat ma eerder verspreid over 8 verschillende blz. dus tis ni alles of niks zoas ik dacht. (ik dacht of wel vind get of wel ni) da eeft zen voordeel =>ge kunt altijd wel iets zegge. Ma et nadeel is gebt geen idee of wa ge zei alles was.
bv ik dacht da men eerste elemaal juist was.ma dan zei em ja ok en noem nog es 3proeve daarvoor. Ik zei de test me ne driehoek (pure gok ik kende echt geen proeve meer) ik keek vol hoop.hij keek teleurgesteld.nuff said :)

check yaselfs

Anonymous

15-06-2009 19:03:52

Zijn er nog nieuwe examenvragen bijgekomen???

Anonymous

16-06-2009 07:15:45

vorig jaar was er een inzichtsvraag over een aap?? Heeft iemand een idee hoe die ging en wat het antwoord was???

Thomas1

18-06-2009 07:34:12

Vragen van 17/06 in de namiddag:

1) Bespreek waarom het Coca Cola-experiment nooit kon werken.

2) Waarom vinden we de muziek van Bach zo mooi?

3) Hoe onmiddellijk is het onmiddellijk geheugen?

Bij het eerste moet ge al wa ge weet over het Coca Cola-experiment linken aan wa ge weet over maskering (Sperling, ...). Het 2e staat gewoon letterlijk in de cursus bij de 1e Gestaltwet. De derde was ne moeilijke, kzat er helemaal naast... Blijkbaar wou hij vanalles horen over de verschillende zoekprocessen in het onmiddellijk geheugen... Maar, hij is echt wel heel vriendelijk!

Veel succes nog!