De Sint in onze les!

Live forum: /viewtopic.php?t=11510

Lott_

05-12-2007 16:08:10

2e bac BMW werd vandaag tijdens de les Fysica verrast met een bezoek van de goedheilig man uit Spanje (én hij had wat lekkers mee voor iedereen mmmm) !!

Hier de brief van Sinterklaas:

"Liefste 2de bachertjes,

De Sint is blij om jullie nog zo talrijk te mogen begroeten na de diffractie van vorig jaar. Velen hebben de sprong naar het hogere 2de bach-energieniveau niet gehaald, maar gelukkig is de harde kern, zeg maar de nucleus, van biomedici hier voor mij aanwezig. En een kern is altijd positief zoals jullie weten.
De zak van de Sint heeft daarentegen een andere lading. Mijn helpers en ikzelf hebben onze hersenen diep gepijnigd om een gepast cadeautje voor jullie te bedenken. Verschillende proefopstellingen passeerden mijn eigen CPR-aula in Spanje:
- Mandarijntjes met K-, L- en M-schillen en clementijntjes die zelfs tot de Q-schil gaan.
- Nic-nacjes met Griekse letters zodat ook allerlei theoretische afleidingen kunnen gevormd worden.
- Zelfs chocoladehoofdjes van Einstein, die extra groot waren door het volumineuze kapsel, want jullie zijn het waard.
Helaas zijn deze bedenksels onlangs in beslag genomen door de brave mensen van het instituut voor theoretische fysica. Zij waren niet helemaal zeker of jullie wel braaf geweest waren tijdens het voorbije jaar. En zoals jullie allemaal weten: enkel wie zoet is, krijgt lekkers. Wie stout is, mag zich verwachten aan een extended version van Serway, waar bij elke oefening ook gevraagd wordt naar de fout op de meetresultaten!
Gelukkig heeft de geweldige jaarraad mij er met een hemelse Westvleteren 12 van overtuigd dat jullie capaciteit verschillende Farad groot is. De Sint zou het dan ook leuk vinden als jullie voor hem op de gepaste frequentie een liedje zouden willen zingen wanneer hij in de X-richting naar zijn paard schrijdt.
Maar niet getreurd, want dit is geen definitief afscheid. Volgens de wetten van de quantumfysica is de Sint immers overal … en dus zal hij ook op het examen biofysica zijn om er zeker van te zijn dat jullie wel echt braaf zijn!

Tot dan liefste 2de bachertjes!

Uw Sint
"

Met speciale dank aan: J.R., K.S., K.Ma., R.T.W., A.S. & K.Mo. :!:

Lott_

05-12-2007 16:46:48

Hebben ze da ni geweldig goe gedaan!? :D :wink:

Anneleentje

05-12-2007 17:56:09

Hebben ze da ni geweldig goe gedaan!? :D :wink:

het was gewoonweg schitterend!!! :wink:

K3n

05-12-2007 18:22:51

Tmag zo wel alle fysicalessen zijn 8)

L!jntje

05-12-2007 20:55:39

jos is koellllllllllllllll

sanvapa

06-12-2007 15:54:02

ja da was wel echt geweldig :P

Katrijn

06-12-2007 21:16:35

man da was hilarisch! :giechel: khad da nooit verwacht van rogiers! heeft die da nog al gedaan voor zijn tweede bachers ofzo?!
kvroeg mij eigenlijk af wie die tekst geschreven heeft, want die s ook goe gevonde :)

twas wel balen da het na het tekstje terug bittere ernst was...

Lott_

06-12-2007 23:33:37

man da was hilarisch! :giechel: khad da nooit verwacht van rogiers! heeft die da nog al gedaan voor zijn tweede bachers ofzo?!
kvroeg mij eigenlijk af wie die tekst geschreven heeft, want die s ook goe gevonde :)

twas wel balen da het na het tekstje terug bittere ernst was...

De tekst was met dank aan K3n (zoals tevens alle akuutstukjes van ons jaar)!
Of de Rogiers dit vaker doet?? Geen idee eigenlijk, bij mijn weten niet (en zeker niet dit jaar)... We zijn het gewoon heel lief gaan vragen of hij dat wou doen :wink:
Kdenk wel dat hij ons een leuk jaar vindt :D

L!jntje

07-12-2007 16:08:20

alle foto's die ik tot nog toe heb gekregen op:

KLIK HIER

voor beter kwaliteit, stuur mij een pm ofzo.
heb je zelf nog foto's, laat iets wete!