2e semester - overzicht

Live forum: /viewtopic.php?t=20119

Dominique

14-01-2010 20:44:15

Hey,

Zouden jullie me volgende dingen kunnen zeggen
* zijn er momenten dat je vrije halve dagen hebt in je 2e semester?
* Zijn er veel verplichte zaken? Zijn dit dan enkel practica microbio en immuno?
* Komen die vooral in blokken voor of is dat heel verspreid over het semester?
* IS het weer de eerste weken heel veel les en weinig practica, en dan naar het einde toe meer?

Waarom vraag ik dat nu: Ik zou wss iedere week een half dagje bij integrated DNA technologies mogen gaan werken. Maar dan zou ik wel eigenlijk een vrij moment moeten hebben.

Daarom dat ik dat vraag. WZ zijn toch niet verplicht he?

Want nu staat er in het rooster heel veel vrij, maar ja, blijven doet dat natuurlijk niet.

Bosnimf

15-01-2010 13:57:39

Werkzittingen zijn verplicht, zeker die van systeemfysiologie
Practica als in practicaweek en eens een halve week
Vrij moment of niet: kijk naar je uurrooster :p, ik ken dat niet meer van buiten
Ik denk dat dat elke week anders is hoor!
En lessen bacteriologie zijn 200% overbodig.

Dominique

15-01-2010 17:17:47

Werkzittingen zijn verplicht, zeker die van systeemfysiologie
Practica als in practicaweek en eens een halve week
Vrij moment of niet: kijk naar je uurrooster :p, ik ken dat niet meer van buiten
Ik denk dat dat elke week anders is hoor!
En lessen bacteriologie zijn 200% overbodig.

Dus we hebben nekeer een hele en een halve week aansluitend practica?
Das handig om weten!!
En systeemfysio lijken niet zo veel WZ dus dat zal wel meevallen, en die kan ik desnoods altijd op een andere dag doen.
Zijn bioinformatica WZ ofzo verplicht? Want da lijkt telkens 3 uur.

De lessen staan wel allemaal ingeplant, maar zoals gewoonlijk geen spoor van de practica. Wel spijtig da ge da nu nie al weet wanneer ge wa hebt :p

Alex!

15-01-2010 17:23:27

Mits die prof zijn manier van lesgeven inmiddels heeft herzien ga je zeker beter naar die zijn WZ naast de lessen toe....dat is effectief stof die je op het exaam gaat krijgen. En geloof mij, dat is een rotvak, zeker als je geen computergenie bent :?