Boeken 2e semester

Live forum: /viewtopic.php?t=21590

Dewitjes

31-01-2011 07:11:50

Uit ervaring weet ik dat ik niet alle handboeken gebruik.
Daarmee, zijn er (niet verplichte) handboeken die ik beter niet koop?

marjolein

31-01-2011 07:38:26

Hey, ik ben normaal ook iemand die niet alle boeken gebruikt, maar dit semester ga je ze wel nodig hebben (gebrek aan goede slides etc.).
Behalve misschien dat van Virologie, maar dat heb ik toch ook een paar keer opengeslaan...

Dewitjes

31-01-2011 07:44:38

Ok dan ga ik ze toch allemaal aanschaffen.

bedankt!

Dominique

31-01-2011 12:08:29

bedankt!

Best wel. Vooral immunologie kun je best aankopen.
Mss één ding: voor bacterio moest het nog altijd Anné zijn dan moet je geen van die aangerade werken kopen (want dat kost een bom geld en ze komen niet uit de kast ...)
Die zijn cursus is méér dan genoeg info, tenzij het iemand anders is natuurlijk dit jaar ...

Alex!

31-01-2011 15:54:44

Boek van Genetica is ook een aanrader. En effectief nodig, aangezien hij niet alles, en soms ook teveel zegt in de les. Plus het feit dat dat een handboek is dat je nog JAREN gaat gebruiken, en waar je de prof dankbaar voor zult zijn dat je het hebt aangekocht. Kortom, een heel nuttig naslagwerk.

(wel kopen dus)

Deprezke

03-02-2011 14:23:06

bedankt!

Mss één ding: voor bacterio moest het nog altijd Anné zijn dan moet je geen van die aangerade werken kopen (want dat kost een bom geld en ze komen niet uit de kast ...)
Die zijn cursus is méér dan genoeg info, tenzij het iemand anders is natuurlijk dit jaar ...

Bij de vakken van 2e bac 2e sem is nergens bacterio, noch Anné te bespeuren....

Dominique

03-02-2011 14:40:32

bedankt!

Bij de vakken van 2e bac 2e sem is nergens bacterio, noch Anné te bespeuren....

Waarschijnlijk zal er iemand anders zijn, maar uit de programmagids is er nog niet echt op te maken wie. Schols geeft viro, wie bacterio en antibiotica geeft is wss nog een verassing :D

Dewitjes

03-02-2011 15:53:03

We hebben enkel genetica, microbiologie, systeemfysiologie en immunologie

(en keuzevak)

Dominique

03-02-2011 15:59:49

We hebben enkel genetica, microbiologie, systeemfysiologie en immunologie

(en keuzevak)

microbio= bacterio + viro + antibiotica.
En je vergeet bio-informatica nog. Zowat de beste prof die je ooit zult meemaken (afgezien van methoden deel 3 dan ...) :?

Katrijn

06-03-2011 17:01:39

Is er iemand, of ken je iemand, die het boek (en slides) van psychologie wil overkopen aan tweedehandsprijs? (=2/3 van de prijs)
Ik heb het hier nog liggen en wil het kwijt :)

Katrijn

PS: ik heb ook nog het Engelstalige boek van Fysica liggen. Iemand?

Deprezke

06-03-2011 17:44:31

Tzijn nieuwe proffen van psychologie, dus kdenk ni da ge die slides gaat kwijtgeraken. Het handboek 'Fundamenten van de psychologie' is wel nog hetzelfde (toch hetzelfde als vorig jaar, van de jaren daarvoor weet k niks)

Dominique

06-03-2011 20:11:54

Tzijn nieuwe proffen van psychologie, dus kdenk ni da ge die slides gaat kwijtgeraken. Het handboek 'Fundamenten van de psychologie' is wel nog hetzelfde (toch hetzelfde als vorig jaar, van de jaren daarvoor weet k niks)
Was dat vorig jaar niet "algemene en experimentele psychologie van prof d'ydewalle?
Allee da hoop ik toch, anders heb ik het verkeerde boek gebruikt op't exaam :)

Katrijn

08-03-2011 14:37:56

Ja ik heb het boek "algemene en experimentele psychologie" van d'Ydewalle.
--> iemand geinteresseerd om het over te kopen?

Bosnimf

08-03-2011 22:09:07

Ge gaat meer succes hebben als ge die probeert te verkopen bij psychologie