t-shirts/ pulls van 2e bac bmw!!

Live forum: /viewtopic.php?t=6177

pingu

12-10-2006 14:35:17

Heyhey,

een beetje info van jullie t-shirtverantwoordelijken:
Morgen (vrijdag) na de les van Celfysiologie (dus om 10.00u) en maandag ergens voor Chemie, tussen Chemie en Fysica of eventueel na Fysica kunnen jullie nog de pasmodellekes eens aantrekken om de juiste maat te kunnen bepalen. Het gaat echter gewoon om de modellen, en het is niet altijd de juiste kleur!!!!

De t-shirts zijn (licht)bruin met een licht groene opdruk en ze kosten €11 (voor de meisjes beschikbaar in S, M, L // voor de jongens in S, M, L, XL).
De truien zijn donkerblauw met een lichte groene opdruk en kosten voor de meisjes €26 (XS, S, M, L) en voor de jongens €28 (S, M, L, XL).

Maar sommigen vinden het groene pasmodel (dat lichtjes verschilt van het eigenlijke model) mooier en dit kost €33.

Afhankelijk van wat de meerderheid wilt worden het dus voor de meisjes ofwel donkerblauwe ofwel groene truien, let wel op het prijsverschil! Het wordt dus 1 VAN DE 2!!! Toch kan je je bestelling al doorgeven met vermelding van jouw voorkeur voor de kleur. Wanneer de beslissing gevallen is (waarschijnlijk volgende week dinsdag of woensdag) en het is niet de kleur geworden die jij wou, kan je nog altijd je bestelling veranderen of afzeggen…

Voor de meisjes is er ook nog een alternatieve t-shirt (XS, S, M, L), omdat de normale t-shirts heel klein uitvallen en nogal aanspannend zijn.

Bestellen kan tot en met ten laatste volgende week donderdag (19/10) en dan moet je ook betaald hebben of er wordt voor jou geen t-shirt/pull voorzien!

Inschrijven bij Daisy of bij Lotte of via mail: 2ebacbmw@gmail.com met vermelding van naam, pull/tshirt/beide, m/v en de maat. En voor de meisjes ook welke kleur van pull ze verkiezen.

Groetjes,

Daisy en lotte,
jullie t-shirtverantwoordelijken.

pingu

17-10-2006 18:53:02

Voor de meisjes zijn de pulls dus ook donkerblauw geworden en kosten dus €26!

Filip VH

13-09-2008 17:54:38

ik vind dat deze er dit jaar ook mogen zijn ... ik wil graag een 2de bac pull :p

Bosnimf

13-09-2008 17:57:14

ik vind dat deze er dit jaar ook mogen zijn ... ik wil graag een 2de bac pull :p

zorg er dan zelf voor :D

JohnDoe

13-09-2008 18:45:27

Der is zo een winkel die daar voor zorgt...
Tegenover CPR en Zoölogisch instituut...
(T-art denk ik dat die heet)
Heeft ook gezorgd voor onze 1e Bach Arts voetba T-shirts van vorig jaar :D

pingu

13-09-2008 20:16:00

Idd, maar iemand moet ze natuurlijk wel ginder laten drukken

lari'tje

24-09-2008 20:02:22

en hoe gebeurt da dan concreet? is het de bedoeling da iemand da handeltje gwn alleen doet? of helpt medica daarbij? eens ze gedrukt zijn moete de pulls ook verkocht worde..

en de pulls van medica? waar worde die gemaakt? kan da ni same?

JohnDoe

24-09-2008 20:14:14

Bij ons hebben ze die vorig jaar (1e Bac. Arts) op voorhand laten betalen, dan laten drukken en uitgedeeld.
Begin er wel op tijd aan! We hadden de onze in november besteld, en in februari waren ze nog niet klaar!

Bosnimf

24-09-2008 21:53:50

kheb al een tekenaar opt oog :wink: de jaarraad zorgt daar meestal voor denk ik

pingu

25-09-2008 06:17:33

en hoe gebeurt da dan concreet? is het de bedoeling da iemand da handeltje gwn alleen doet? of helpt medica daarbij? eens ze gedrukt zijn moete de pulls ook verkocht worde..

en de pulls van medica? waar worde die gemaakt? kan da ni same?

de medica pulls worden bij t-art gemaakt...
nee, dat kan niet samen gedaan worden met de jaar t-shirts, pulls... IW heeft zo echt al wel meer dan genoeg te doen (als ex-IWer kan ik het weten ;))

de bedoeling is dat je eerst een tekening hebt (go bosnimf!), dan ga je bij t-art het modelletje kiezen (v t-shirt, v pull...) & dan krijg je een soort schatting v prijs (opstartkosten per tekening in totaal (ev. kleurenwissel) & dan per stuk prijs v t-shirt & drukkosten per t-shirt) en zo kun je een soort schatting maken van prijs per t-shirt

Dan laat je de mensen uit je jaar dus "bestellen" en op voorhand betalen en dan ga je met het aantal bestellingen nr t-art en geef je de tekening in goede kwaliteit (of je kan hem doormailen) af...

De jaarraad zorgt ervoor indien er iemand in de jaarraad is die zich ermee wilt bezig houden... als je dit zelf wilt doen of zeker wilt zijn dat er wel degelijk t-shirts komen, kan je ook gwn onder die functie in de jaarraad stappen :)

ik hoop dat je een beetje aan deze uitleg aan uitgeraakt, anders vraag je het nog maar eens :)

edit: ah en medica helpt hier niet bij, het is echt iets van jullie jaar en iemand van jullie jaar (of enkelen) moeten daar echt zelf voor zorgen

Bosnimf

25-09-2008 06:41:41

Komt in orde! ma ik wil het wel niet alleen doen :D

JohnDoe

25-09-2008 16:02:03

Ik zou helpen moest ik in uw jaar zitten :P
Onze voetbal T-shirts (van ons jaar) komen ook van T-art, en die heeft Kristof van WG Sport destijds (in zijn 1e jaar) voor maar 2,5 € gekregen. Dat is omdat er sponsering staat van T-art op de voorkant.
Als je de kosten dus wil drukken ;)

Bosnimf

25-09-2008 21:10:19

Blèh nee geen lelijke sponsers!

Bosnimf

26-09-2008 11:13:44

Ok! het gaat tussen grijs, mosgroen en grijs(zoals die van tweede bac arts vorig jaar) zonder rits met kap.
Meisjespul gaat max 30 euro kosten, mannenpul 32
En nu: ideetjes voor de afbeelding? iemand?

solid_snake_nr1

26-09-2008 12:21:40

een arts met een stethoscoop die in elkaar geslagen wordt door een biomedicus met proefbuisjes?
als ik BMW'er was zou ik da appreciëre :D

JohnDoe

26-09-2008 16:51:08

ik niet
BMW'ers zijn minder aggressief in gesteld als wij artsen. (al is het mogelijk dat ons aller BosNimf daar een ander beeld over vormt :P)

lari'tje

27-09-2008 12:26:55

ik wil wel graag meehelpe bosnimf.
ik zou gaan voor grijs. is een rits echt niet mogelijk? is mss wel makkelijker.

het in elkaar slaan van een arts zou ik al zeker niet neme, echt vriendelijk kunt ge da ni noeme :) mss iets met verschillende proefbuize die de naam 2de bac BMW uitgiete ofzo? ik ken ook wel iemand die mss een ontwerp wil make.

Bosnimf

27-09-2008 18:29:35

Tof dat ge wilt helpen! Eigenlijk moeten we niet echt een tekenaar zoeken, enkel een schets is voldoende, we mogen genieten van gratis diensten van de tekenaar van t-art (medica is daar een graag geziene klant zo blijkt!)
Maar als hij het volledig uit wilt tekenen mag dat hoor :wink:
Een proefbuisje dat BMW uitgiet is ook een zeer leuk idee!
En de pulls met rits zijn duurder... en we zouden liever niet gaan voor duurder als 30euro (dan zijn er mss sommigen die afhaken door de hoge prijs, zou jammer zijn!)

edit: wie ben je eigenlijk? :D dat ik je eens kan aanspreken :wink:

lari'tje

03-10-2008 07:22:03

Tof dat ge wilt helpen! Eigenlijk moeten we niet echt een tekenaar zoeken, enkel een schets is voldoende, we mogen genieten van gratis diensten van de tekenaar van t-art (medica is daar een graag geziene klant zo blijkt!)
En de pulls met rits zijn duurder... en we zouden liever niet gaan voor duurder als 30euro (dan zijn er mss sommigen die afhaken door de hoge prijs, zou jammer zijn!)

sorry voor de late reactie, mijn internet lag plat :roll:
ooh die gratis diensten zijn wel heel gemakkelijk :) van mij mag hij da wel uittekenen ook :wink:
nja duurder als 30euro gaan is idd geen goed idee. veel mensen zulle da mss al veel geld vinde. ben je enkel gaan informere bij t-art of ook nog op andere plaatsen? dan kunne we mss een beetje vergelijken... tenzij t-art echt de beste zijn. want het moet wel een goede pull worde :wink:

ik ben larissa :D ik heb bruin haar en vandaag zit ik niet in de les celfysiologie :P sewes verschijn ik wel bij metabolisme 8) ik denk dat ik een vermoede heb wie jij bent, maar ik ben niet zeker :) een vriendin van mij weet wie jij bent. als ik het aan haar gevraagd heb kan ik jou ook eens aanspreke, want ik denk da iemand zoeke me bruin haar in BMW nogal lang kan dure :D

pingu

03-10-2008 12:27:10

T-art heeft het meeste uitgebreide assortiment van textiel denk ik, in het verleden is er al geprobeerd om nr andere dingen over te stappen (wegens soms wat mindere service), mr zijn toch steeds terug nr t-art gegaan.

T-art heeft trouwens ook het Medica-schildje voor links vanvoor te zetten en dat kost mr 15 euro opstartkosten ipv 30 (in totaal) omdat daar al zo'n ding van gemaakt is...

JohnDoe

03-10-2008 13:35:13

Vandaag gelezen: Praesidium T-shirts.
Is het mogelijk om 15 T-shirts te maken met "Voetbal 2e Bac" om die als nieuwe voetbal T-shirts te gebruiken? Dan kunnen we onze 1e Bach T-shirts traditioneel doorgeven aan het nieuwe 1e jaar :P

vlindertje

03-10-2008 13:44:20

ik ben larissa :D ik heb bruin haar en vandaag zit ik niet in de les celfysiologie :P sewes verschijn ik wel bij metabolisme 8) ik denk dat ik een vermoede heb wie jij bent, maar ik ben niet zeker :) een vriendin van mij weet wie jij bent. als ik het aan haar gevraagd heb kan ik jou ook eens aanspreke, want ik denk da iemand zoeke me bruin haar in BMW nogal lang kan dure :D

I know you! :D

Filip VH

04-10-2008 10:54:39

Als je mij kent, mag je mij er ook altijd over aanspreken.

lari'tje

04-10-2008 12:16:56

en mag ik dan vrage wie gij zijt? :P :D

lari'tje

04-10-2008 12:24:18

aan bosnimf : de dochter van de drukker van medica zit bij ons in het jaar. zij kunne ook zo'n pulls make(met rits zelfs) en veel goedkoper. da meisje is een goei vriendin van mij en zij ging de juiste prijs aan haar pa vrage dit weekend. als ik iets weet post ik het hier, ofwel kom ik et tege u zegge. tis hoe da get et liefste ebt :)

over de kleur dan. ge had eerder gepost da et ging tss grijs en mosgroen. ik vind da persoonlijk e beetje donker, ik zou eerder gaan voor iets anders, iets da meer opvalt. bijv de kleur van het voorblad van de slides van chemie, ma dan een tint lichter. appelblauwzeegroen dus (zo een coole naam voor een kleur :D). kvind da wel mooi. als ge andere voorstelle ebt zegt get maar :)

JohnDoe

04-10-2008 12:26:56

Ik heb er niets over te zeggen maar...
Vergeet niet dat ge die pull ook moet verkopen aan jongens hé, en die zijn misschien wat minder te vinden voor 'appelblauwzeegroen, 1 tint lichter' ;)

Bosnimf

04-10-2008 16:56:15

Jongens en meisjes moet niet persée dezelfde kleur zijn. (maar toch zou ik wel liever hebben dat het dezelfde kleur is) En mosgroen en grijs is wel donker, maar als ge der een fleurigkleurigee prent opzet is dat tg opgelost?
En ja ik heb de dochter van de drukker van medica ook gesproken en ze had me der ook iets van gezegd. Feit is wel dat we dan een tekenaar moeten zoeken. Persoonlijk ben ik wel voor een pul zonder rits! Als de dochter van de drukker van medica dit leest: neem dat boekje eens mee waar je het over had (waar de truien enzo instonden da ge kon kopen). Ik wil wel een pul waarvin ik zeker ben dat het model goed zit enzo, dus als we bij de dochter van de drukker de puls echt kunnen bekijken en passen is die optie te overwegen.

Alex!

04-10-2008 21:27:23

Jongens en meisjes moet niet persée dezelfde kleur zijn. (maar toch zou ik wel liever hebben dat het dezelfde kleur is) En mosgroen en grijs is wel donker, maar als ge der een fleurigkleurigee prent opzet is dat tg opgelost?
En ja ik heb de dochter van de drukker van medica ook gesproken en ze had me der ook iets van gezegd. Feit is wel dat we dan een tekenaar moeten zoeken. Persoonlijk ben ik wel voor een pul zonder rits! Als de dochter van de drukker van medica dit leest: neem dat boekje eens mee waar je het over had (waar de truien enzo instonden da ge kon kopen). Ik wil wel een pul waarvin ik zeker ben dat het model goed zit enzo, dus als we bij de dochter van de drukker de puls echt kunnen bekijken en passen is die optie te overwegen.

"De dochter van de drukker", een nieuwe forumlegende is geboren :lol:
Rits kan echter wel heel praktisch zijn wanneer je in op cafe bent en het warm is, kwestie van even openritsen en tis goed (daarmee dat ik zeer content ben met mijn medica trui :D)
Moest het allemaal niet lukken kunnen we nog altijd een stel poolse omakes importeren, ze met breinaalden uitrusten en met een volle mand bolletjes wol aan het werk zetten ;) Zo een toffe trui met ingebreid medica/bmw logo zou wel eens aanzet kunnen geven tot een nieuwe modetrend :P (en hilariteit)

JohnDoe

04-10-2008 21:42:27

rits is ook handig voor als ge den GHB opfietst en warm zijt aangekleed voor de koude rit doorheen de stad.
Bergop = teveel lichaamswarmte

Xteven

04-10-2008 22:44:21

"dochter van de drukker" noemt ook wel sarah :)

suchi

04-10-2008 23:14:21

geweldig, ik ben al bekend nog voor ik iets gepost heb :D
aangezien iedereen mij al kent moet ik mij nie meer voorstellen zeker :P

@bosnimf: ik zal is zien of ik da boekske kan meenemen en dan laat ik u da wel is zien, en dan zullen we da dan wel is bespreken, ik kan ook nog nie echt ne prijs maken zolang we nie echt weten wa er juist op moet komen (tekening of tekst ofzo...)
(en ik ga ook nie beloven dat die zoveel goedkoper gaan zijn, want da hangt er allemaal vanaf welk model da ge kiest en wa ge erop wilt zetten...)
En om iedereen gerust te stellen: we hebben truitjes mét rits en zonder rits.

Tot zover de pulls, zou ge ook is kunnen vragen aan degene die de akuutjes altijd meeneemt, of die dat deze week nog gaat doen of moet ik die meenemen? (liefst iets laten weten voor zondagavond:)

Bosnimf

05-10-2008 13:03:01

geweldig, ik ben al bekend nog voor ik iets gepost heb :D
aangezien iedereen mij al kent moet ik mij nie meer voorstellen zeker :P

@bosnimf: ik zal is zien of ik da boekske kan meenemen en dan laat ik u da wel is zien, en dan zullen we da dan wel is bespreken, ik kan ook nog nie echt ne prijs maken zolang we nie echt weten wa er juist op moet komen (tekening of tekst ofzo...)
(en ik ga ook nie beloven dat die zoveel goedkoper gaan zijn, want da hangt er allemaal vanaf welk model da ge kiest en wa ge erop wilt zetten...)
En om iedereen gerust te stellen: we hebben truitjes mét rits en zonder rits.

Tot zover de pulls, zou ge ook is kunnen vragen aan degene die de akuutjes altijd meeneemt, of die dat deze week nog gaat doen of moet ik die meenemen? (liefst iets laten weten voor zondagavond:)

Noowp, vanaf deze week zijt gij dus accuut-verantwoordelijke!
( en er komt dus een tekening op op de achterkant, en logo van medica op de voorkant met eventueel tweede bac erbij op)

Filip VH

05-10-2008 14:58:31

"dochter van de drukker" noemt ook wel sarah :)

"heet" :)

lari'tje

05-10-2008 19:31:50

over de kleur : het is idd gemakkelijker als de meisjes en jongens dezelfde kleur hebbe. daarmee dacht ik aan een donkerblauwe pull me oranje letters? die kleur gaat voor iedereen en je kan niet zegge dat de tekst niet opvalt :D

@ sarah : gij had nog ni gezegd da gelle e boekske ebbe me die pulls in? we ware daar nochtans vrijdag over bezig... :?:

voor die tekenaar, da gaat denk ik ni veel probleme geve. ge kunt nog altijd uw tekening me de computer make e. ik ben trouwes al eens iets an het probere met een paar van mijn ideetjes. als da af is kan ik het late zien en kan bosnimf zegge wa ze der van denkt.

suchi

05-10-2008 20:23:14

lari: ja ik dacht da ik u da boekske mss al eerder had laten zien, daarmee da ik er niks meer van gezegd had eig, maja, maakt nie uit, ge zult morgen wel zien dan:)

Bosnimf

05-10-2008 21:29:07

sorry maar: blauw met oranje is spuuglelijk :P

solid_snake_nr1

06-10-2008 11:31:08

no it isn't... :?
anders oranje met blauw? :D

vlindertje

06-10-2008 19:48:09

en blauw met licht-grijs dan?? das een mooie combinatie

JohnDoe

06-10-2008 19:58:04

alles met oranje erin is slecht? (sorry hollanders :P)

lari'tje

06-10-2008 20:52:01

no it isn't... :?
anders oranje met blauw? :D

ik vind da ook ni lelijk, da past juist goed bij mekaar. oranje me blauw gaat er wel over :D

lari'tje

06-10-2008 20:53:49

en blauw met licht-grijs dan?? das een mooie combinatie

da zou idd ook gaan, das ni mis. ma bedoelt ge dan echt donkerblauw? want lichtblauw is nu ook ni echt een jongenskleur :)

ik dacht ook da donkergrijs me goude letters wel iets zou zijn. ma sarah ging is navrage of da mogelijk was bij hen, want ze twijfelde daaraan.

lari'tje

06-10-2008 20:57:20

@ bosnimf : we zoude mekaar int echt eens moete spreke. want zo via et forum kunne we ni echt iets tegoei afspreke he. sarah zei mij da gij weet wie ik ben? anders moet je morge eens iets kome zeggen, dan weet ik ineens wie gij zijt en kunne we "live" overlegge :) :P

Bosnimf

06-10-2008 20:58:08

In mijn wereld past blauw en roanje niet echt bij elkaar
Spreek mij morgen eens aan, kwas vandaag rap door aangezien ik om zes uur moest beginne werke...
En da boekje met pulls wil ik zien!

lari'tje

06-10-2008 20:59:50

Spreek mij morgen eens aan, kwas vandaag rap door aangezien ik om zes uur moest beginne werke...

sarah ging da boekske normaal gezien trg meepakke morge dus dan kunt get zien. weet sarah wie gij zijt? want ik weet da wel nog altijd ni...

Bosnimf

06-10-2008 21:00:54

sarah ging da boekske normaal gezien trg meepakke morge dus dan kunt get zien. weet sarah wie gij zijt? want ik weet da wel nog altijd ni...

Jah ik heb haar al gesproke op de cursusdienst
Ik ben trouwens heel herkenbaar nu, mijn kop en schouders staan vol allergie :D

lari'tje

06-10-2008 21:02:43

Jah ik heb haar al gesproke op de cursusdienst
Ik ben trouwens heel herkenbaar nu, mijn kop en schouders staan vol allergie :D

oei das ni zo plezant wrs. ma als sarah mij dan zegt wie gij zijt zal ik is iets kome zegge. ik zal ook probere van mijn ontwerp-probeersel mee te neme, ma ik kan ni belove da et al ga zijn.

Bosnimf

06-10-2008 21:06:38

owkey!

Bosnimf

07-10-2008 20:16:21

Vandaag nog eens naar T-art geweest: soort van grijs met zilveren letters lijtk wel mooi!

lari'tje

08-10-2008 18:42:55

Vandaag nog eens naar T-art geweest: soort van grijs met zilveren letters lijtk wel mooi!

sarah zei mij daarstrak da der morge na de vorming van de jaarraad over de pullekes een bespreking zou zijn tss ons 3? zou gij dan tege morge is op papier kunne zette wa gij juist bij t-art gaan vrage zijt en wa da da allemaal kost enzo? das iets overzichtelijker en dan weet ik ook ineens wa gij al weet.

lari'tje

08-10-2008 19:07:15

zou gij mss ook een paar pullekes van t-art kunne meebrenge om te late zien? dan wete we da ook ineens.

Bosnimf

08-10-2008 20:19:26

Ja ik heb al een trui mee van medica, en ik heb prijs met rits en zonder rits, en we gaan dit regelen met meer als 3personen, we gaan dit regelen in de jaarraad

J@go

02-11-2008 13:16:30

Beste jaargenootjes,
We zijn druk aan het werk geweest de afgelopen weken voor de BMW
truien maar eindelijk zijn ze er!!! We organiseren volgende week
pasmiddagen en avonden, dus jullie kunnen daar de truien komen passen
en ook al bestellen. Het zou ook enorm handig zijn als jullie gepast
geld konden meebrengen. Het enige probleempje is voorlopig dat we geen
exacte prijs kunnen geven, omdat we niet weten hoeveel truien er
besteld gaan worden. De oplossing hiervoor is simpel: we vragen nu 22
euro voor een trui, en als het toch minder zou worden krijgen jullie
de overschot terug.
Pasdagen:
1)Maandag 3 november: 11.30u tot 13.00u op Campus Heverlee, gebouw C,
boven de practicalokalen (via de ingang vooraan en dan de trap op naar
boven:)
2)Donderdag 6 november: 19.00u tot 20.30u in Doc?s bar, in Cera
(zaaltje boven Doc?s) (we wachten nog op bevestiging van cera, hier
zal nog een bericht over volgen)
Als er nog problemen zouden zijn (bvb je kan niet naar de pasdagen
komen vanwege een goede reden) gelieve ons dan te contacteren op
truien2bmw@hotmail.com
De kostprijs van de truien (zowel voor vrouwen als voor mannen)
bedraagt dus 22 euro (plz gepast geld meebrenen!).
Zeg dit ook aan zoveel mogelijk mensen door, want de eerste pasdag is
al nu maandag!!!

suchi

03-11-2008 22:26:30

Hoihoi,

Ondertussen hebben we bevestiging gekregen, de pasavond en verkoop van donderdag zal doorgaan in Doc's, maar wel in het secretariaat (dat is naast Cera).
Voor degenen die willen: tegen dan is er (normaalgezien) een pasmodel geleverd in small voor jongens (dus ook meisjes die liever deze trui willen mogen deze eens komen passen, ook als je al besteld hebt).
Ik probeer het te regelen dat er ook een large is voor meisjes, maar ik kan niks beloven. Die trui is besteld en moet ook tegen donderdag hier zijn, maar als die pas in de avond geleverd wordt kan ik die moeilijk al meenemen.
Groetjes,
sarah

suchi

07-11-2008 21:48:29

Nog een nieuw berichtje ivm de truien: woensdag 12/11 is de laatste besteldag, dus als je nog een trui wilt zal je die dan moeten bestellen, hierna kunnen we echt geen bestellingen meer aannemen. Indien je niet kan komen, stuur dan een mailtje naar truien2bmw@hotmail.com

groetjes,
sarah

suchi

08-12-2008 21:59:53

De truien zijn er!!!
Morgen kan je ze komen afhalen tussen 13u en 13u30 op gasthuisberg (voor de ingang van de alma). Liefst je betalingsbewijsje meebrengen en anders je studentenkaart. Als je niet komt dan, stuur dan een mail naar ons welgekende e-mailadres: truien2bmw@hotmail.com en anders:
Tot morgen!!!