afhalen punten

Live forum: /viewtopic.php?t=9153

Anneleentje

31-05-2007 08:54:01

Ik weet da ik al heeel ver op voorhand kijk :lol: maar weet er iemand bij welk jaar ge de punte moet gaan halen als ge IAJ eerste-tweede jaar zijt? kzou da graag weten want kvertrek op kamp begin juli en dan weet ik of ik daar rekening mee moet houden of niet :P

Winnie

31-05-2007 09:06:13

Normaal gezien krijg je je punten dan van het laagste jaar waar je in zit.
Maar soms lukt dat administratief niet, ik ken iemand die dat dus in beide jaren is moeten gaan halen.
Mail Anouk of je ombuds om het te vragen.

L!jntje

31-05-2007 09:35:46

Ik weet da ik al heeel ver op voorhand kijk :lol: maar weet er iemand bij welk jaar ge de punte moet gaan halen als ge IAJ eerste-tweede jaar zijt? kzou da graag weten want kvertrek op kamp begin juli en dan weet ik of ik daar rekening mee moet houden of niet :P

vorig semester krege we da bij 1e bac van 2e en 1e bac same

Anneleentje

31-05-2007 11:19:33

vorig semester krege we da bij 1e bac van 2e en 1e bac same

ja da was wel dom toen :P ik had geen enkel vak uit eerste bach enkel uit tweede bach! ik dacht dus da ik bij tweede bach moest staan, bleek da nie te zijn en kon ik nog eens super lang aanschuive bij eerste bach :roll:

Anneleentje

14-06-2007 08:35:47

ok ik heb het gevraagd en normaal kunt ge uw punten van tweede jaar mee gaan afhalen bij eerste bach maar als de proffen van tweede jaar de punte te laat binnebrenge moet ge die toch bij tweede bach gaan afhalen, hopen dus da ge geen twee keer moet gaan!!
ahja de deliberatiedata voor tweede zit is 13/09 :lol: (voor als ge uw vakantie goed zou willen plannen)

einsteincaller

01-07-2007 11:00:54

nog tot vrijdag wachten, tsss
trage proffen, ze zouden hen ook een deadline moeten geven
tis niet dat wij alle tijd van de wereld hebben gekregen om ons examens af te leggen ook ni he!