lijst fysica-vragen

Live forum: /viewtopic.php?t=11527

Anonymous

08-12-2007 12:57:26

hallo,
ik heb opgevangen dat er een lijst zou zijn met examenvragen fysica die door de jos himself zijn nagekeken en die bijna altijd terugkomen.
Heeft iemand die lijst toevallig op zijn pc staan en wil die hem hier zetten aub?

gr
thomas

Katrijn

08-12-2007 13:39:41

bij ons had die vorig jaar een lijst met theorievragen op toledo gezet, ma wel pas in januari denk k.
op mijn examen was het dan wel zo dak een theorievraag had die ni in die lijst stond... wist ik dus het antwoord ni op..
maw: voor de theorie moet ge gewoon alles kennen, want daar kwam bij ons die lijst ook op neer. en da zijn dan al 5punten in de sacoche. (wat bij mij dus NIET het geval was!)

Lynxke

08-12-2007 15:44:46

gij hebt wel veel pech gehad dat gij net een vraag kreeg die niet in de lijst stond...
bij ons heeft iedereen uit die lijst een vraag gekregen.
Als ge die lijst afprint en doorgeeft aan de prof is die normaal gezien wel bereid om die lijst te bekijken en te bevestigen of die volledig is, of welke vragen er nog op ontbreken.
zoek maar is hier op het forum, die lijst zal wel ergens gepost staan.

solid_snake_nr1

08-12-2007 15:47:55

wij hadde ook vrage uit die lijst hoor
zelfs de meest voor de hand liggende vraag...

achja, als ge uw oefeningskes kunt make dan zit het allemaal wel snor :)

brendajanssens

09-12-2007 13:37:15

Kijk is bij archief van vorige jaren 1ste bach arts en daar staan wel wa examevrage. Ik weet ni zeker of da da diene lijst is mat zou dus wel kunne.
x

else

09-12-2007 16:26:44

de theorievragen stonden bij ons zelfs op toledo,
dus daar maar es checken dus.

de antwoorden gaan sowieso weer rond in het 1e jaar.
hopelijk voor u kent ge iemand die ze heeft!
of ken je iemand van oudere jaren die de oplossingen heeft.

en kijk zeker es op de 1e bac site, daar stonden alleszins een deel van de antwoorden....

Anonymous

06-01-2008 11:39:59

Vraagje (vr de ouderejaars), is het zo dat wat er in de boek staat uitgelegd (en wat hij erover in de les heeft gezegd) genoeg is als verklaring? Of moet ge echt zelf dingen gaan opzoeken op internet?

Vb. Een van de vragen is bespreek grondig de fysicsche principes van de cyclotron. Dat staat wel in het boek uitgelegd, maar is dat dus genoeg?

Mvg.

Lisa

08-01-2008 23:58:02

en heeft hij zo z'n favoriete vragen?

Thys

09-01-2008 01:09:19

de kabelvergelijking is wel een van zijn favorieten :lol:

Laura*

09-01-2008 16:36:22

kabelvergelijk is inderdaad wel ne favoriet!

Vorig jaar had hij gezegd dat als ge 5/5 wou op uw theorievraag dat ge dan wel iets extra's moest schrijven. Dus als ge écht voor de 20 gaat, zult ge wat moeten opzoeken, als 19 ook al genoeg is, ziet dan dat ge uw boek kent :)