biofysica

Live forum: /viewtopic.php?t=2519

brrp

01-11-2005 12:30:09

moeten wij de fourier analyse kennen (daar snap ik dus niets van)
moeten wij da stuk van de speciale relativiteitstheorie kennen (p 47 - 48)

elk zinnig antwoord wordt in dank genomen!

pingu

01-11-2005 13:36:16

Voor het examen moet ge alleen ma de voorbeeldvrage kenne :wink: Allez zo was et vorig jaar toch (en oefeninge natuurlijk)

brrp

01-11-2005 13:58:03

Voor het examen moet ge alleen ma de voorbeeldvrage kenne :wink: Allez zo was et vorig jaar toch (en oefeninge natuurlijk)

en wat zijn de voorbeeldvragen :P

Snoy

01-11-2005 14:15:19

waarom zit jij eigenlijk al heel het weekend biofysica te leren vraag ik me af?

brrp

01-11-2005 14:18:17

waarom zit jij eigenlijk al heel het weekend biofysica te leren vraag ik me af?

om dat dat het enige is dat meetelt :)
maar kben nu al gestopt zenne, ik ken alles van biofysica

morgen een beetje biologie voor het proefexamen leren en dan is da weer in orde

Lynxke

01-11-2005 20:07:29

amai, gij zijt superslim zeker?
ik geraak dus ni voort bij biologie he...en biofysica, ik durf der ni aan beginne omda ik na 5 minute gegarandeerd vastzit doorda ik iets ni snap...pfff, tleve is hard (waarom ben ik ni gewoon kuisvrouw geworde? :idea: )

Snoy

01-11-2005 20:47:08

ja maar dat van biofysica op punten is toch pas volgende week?

why stress now :lol: ?

Achja, ik ga morgen nog wat biofysica doen hoor, maar zeker niet met de bedoeling van alles gezien te hebben (want die theorievraag moet je ook niet direct beantwoorden he?)

Jerry

01-11-2005 23:10:47

ja maar dat van biofysica op punten is toch pas volgende week?

why stress now Laughing ?

Voila...exact wada'k ik dacht...
Onder stress leerde beter...allez ik toch :P schiet mij ni dood as't bij ulle ni macheert é

brrp

05-11-2005 12:42:18

ik geraak dus ni voort bij biologie he...en biofysica, ik durf der ni aan beginne omda ik na 5 minute gegarandeerd vastzit doorda ik iets ni snap...pfff, tleve is hard (waarom ben ik ni gewoon kuisvrouw geworde? :idea: )

bwanee kben nie superslim :( spijtig genoeg nie
maar wij hebbe vorig jaar al vrij veel van da fysica gedoe gezien
dus het is vooral herhaling + beetje uitdieping

en als ik iets nie snap heb ik hier een zus zitten die mij alles uitlegt zodat ik geen problemen heb ^^
nu bennek biofysica aant herhalen... da zou den donderdag wel moeten lukken dan :P

veel biofysica plezier allemaal!!!

BADMAN

28-12-2005 23:31:59

als ge iets nie begrijpt, vraag da dan aan u peters/meters/liefhebbende 2ebac forummensen... dikwijls kenne die nog wel iets en alle beetjes helpen e :P

ik zou nie TE hard stressen, heb vorig jaar nog heeeeel dikwijls gewenst, gesmeekt om de exaams vant eerste semester terug te mogen doen :d
prepare for next semester :d is echt wel zwaarder... ge gaat zien, dit valt echt mee!

iemand die het kan weten... :P

-Hélène-

30-12-2005 09:53:35

Een klein vraagje:
Ik heb ergens opgevangen dat rogiers op het examen ook wel eens een integraal (van bv sinx*ln(cosx)^4) durft te vragen, klopt dat?!

Ellen

30-12-2005 13:04:45

Een klein vraagje:
Ik heb ergens opgevangen dat rogiers op het examen ook wel eens een integraal (van bv sinx*ln(cosx)^4) durft te vragen, klopt dat?!

das het eerste dat ik daarover hoor, ik veronderstel dat hij zoiets ni van plan is, hij heeft genoeg andere dingen om te vragen dacht ik zo

servaas

30-12-2005 13:35:33

Een klein vraagje:

Het ziet er alvast een leuke integraal uit :)
Maar zoiets als vraag op een examen fysica het lijkt me onwaarschijnlijk.

-Hélène-

30-12-2005 14:06:28

Ja, ik het leek mij ook onwaarschijnlijk!
Maar een vriend had uitgewerkte theorievragen gekregen en die ook voor mij gekopieerd! Daarbij zat een blad met een integraal (deze die servaas klaarblijkelijk zeer leuk zou vinden) en die zou als één van de kleine vragen geweest zijn in 2002 en die persoon van wie die uitgewerkte oef kwamen had er op gewezen dat hij dat kon vragen...maar ik weet niet, het kan miss alleen voor biomedische zijn...

brrp

30-12-2005 14:32:51

ik hoop dat dieje geen integralen begint te vragen
daar kan ik nu is echt nix meer van

als hem gewoon wa krachten enzo vraagt zalt wel goe zijn zeker?

tussen die voorbeeldexamenvragen fysica zit toch ook gene ene integraal dus da zal wel no problemos geven

Ellen

30-12-2005 17:10:54

laat ons gewoon hopen van niet :wink: het zou wel een mooie tegenvaller zijn anders

stoffel

30-12-2005 17:15:12

bwoaa
ik heb die integralen ook nooit geleerd (hoewel dak wel 6 uur gedaan heb)
ma bij die trillingen en zo vreesk wel da ge da moet kennen zelle?

brrp

30-12-2005 17:44:24

bwoaa
ik heb die integralen ook nooit geleerd (hoewel dak wel 6 uur gedaan heb)
ma bij die trillingen en zo vreesk wel da ge da moet kennen zelle?

ge leert gewoon die oplossing vanbuiten, grote oefeningen moete toch nimeer kunnen maken ... (als u testen meevielen toch :) )

ik ga geen integralen beginnen uitrekenen zenne...
das geen werk voor doktoors, daarvoor huren wij wiskundigen in

Jokie

02-01-2006 20:33:47

Een klein vraagje:

bij biomedische vraagt em wel integralen... ge had wrs voorbeeldvragen van bmw ofzo (das allemaal t zelfde, enkel deel wiskunde en h 8-11, da ge in 2e bac toch moe kenne)! normaal zal hij da bij jullie ni vragen!
succes ermee!