Oefeningentoetsen Biofysica

Live forum: /viewtopic.php?t=2563

Jerry

16-11-2005 06:19:45

K'heb iets vernomen van een volgende oefeningentoets op 28 november...
waar, welk uur en wa moeten we kennen voor die toets ?

Lynxke

16-11-2005 06:35:35

ik weet da die test savonds plaatsvindt. dus ni tijdens uw werkzitting zoals de vorige test. meer weet ik er ook ni van. ik ga ervan uit da de rogiers da in de les nog wel is gaat uitlegge of da da duidelijk op toledo staat..
aleeeee, hup naar de volgende stressdag dus! :(

Jerry

20-11-2005 12:17:34

mmm blijkbaar verzet naar 1 december....

stoffel

20-11-2005 16:01:48

als hij zelf nog twijfelt over een datum, wil iemand dan zeggen dat de 29 doopcantus is? hij schikt zich er soms wel naar (moest hij zelf nog twijfelen)

brrp

27-11-2005 09:52:46

wat moeten we nu juist kennen voor dat examen?

dat hoofdstuk van blok I dat we voor vorige test niet moesten kennen, moeten we dat nu wel kennen of ook niet???

Lynxke

01-12-2005 08:26:02

En, hoe was jullie test van fysica vandaag?
ik kwam buite met het gedacht 'dees was een ramp' maar dan hoorde ik sommige antwoorde en khad wel dinge in die aard. marja, da betekent natuulrijk nog niks... :?
kvon het in ieder geval zeker ni makkelijk!

spui jullie frustraties maar over hoe stom de eerste vraag wel ni was, en hoe belachelijk de tweede en hoe zinloos de derde!!! :lol:

(nog maar 1 test te gaan! joepieeeeeeeee!!)

brrp

01-12-2005 09:37:34

En, hoe was jullie test van fysica vandaag?
ik kwam buite met het gedacht 'dees was een ramp' maar dan hoorde ik sommige antwoorde en khad wel dinge in die aard. marja, da betekent natuulrijk nog niks... :?
kvon het in ieder geval zeker ni makkelijk!

spui jullie frustraties maar over hoe stom de eerste vraag wel ni was, en hoe belachelijk de tweede en hoe zinloos de derde!!! :lol:

(nog maar 1 test te gaan! joepieeeeeeeee!!)

alé vooruit ... da zal dan wel goe gaan voor mij wss :?
met ne zoemende kop dieje test gaan maken terwijl ik amper heb kunnen leren
hoera :roll:

mja kzal wel zien wak er van kan, en voor dieje 3e zal ik dan gewoon beter leren zeker

brrp

01-12-2005 14:00:23

het was pijnlijk
geen enkele vraag juist
misschien nog wa puntjes voor berekeningen die toch iets met energie en arbeid te maken hebben :(

Lynxke

01-12-2005 20:39:05

het was pijnlijk
geen enkele vraag juist
misschien nog wa puntjes voor berekeningen die toch iets met energie en arbeid te maken hebben :(

ja, ge zijt belange ni de eerste die het pokkemoeilijk vond...
mss da ze deze keer jullie test iets moeilijker hebben gemaakt om da te compensere met onze vorige test die iets moeilijker was... kzou het onrechtvaardig vinde maar wie weet is het zo!

ach, we zulle wel zien wa we ervan gebakke hebbe, nu ni meer over piekere want ge kunt er toch niks meer aan verandere!

Feesteeeeeeeeeee :D

Snoy

03-12-2005 10:53:08

Ik weet niet precies hoe het ging, ik hoop dat 't wel meeviel *oh god, aanhoor mijn gebed*

enneuh, ik hoop ook dat den dimitri deze keer is op tijd is.. :roll: :roll:

Lynxke

03-12-2005 12:11:39

Ik weet niet precies hoe het ging, ik hoop dat 't wel meeviel *oh god, aanhoor mijn gebed*

enneuh, ik hoop ook dat den dimitri deze keer is op tijd is.. :roll: :roll:

idd! diejen dimitri he!!! :x
hoelang zal het nu dure eer we ons punte hebbe? :?

Snoy

03-12-2005 17:36:01

-ons punten hebben
-of dat'm zelf is op tijd in de wz is
-of dat'm gewoon al komt opdagen
-..

:roll:

koenie

03-12-2005 18:17:57

oe ziet ie eruit?
die van mij beantwoordt zo"n beetje aan de beschrijving van zijn karakter

Jerry

03-12-2005 19:25:53

Alleen noemt dieje van ons "JAN" en ni dimitri :p
Ma voor ons geldt hetzelfde, vrees der voor da em die teste tege donderdag zal verbeterd emme...

koenie

04-12-2005 08:26:23

pfff jan of dimitri, allemaal 1 pot nat!

Jerry

04-12-2005 11:48:35

Daar geef'k u ABSOLUUT gelijk in... assistenten ...puh

Lynxke

04-12-2005 13:15:22

vooral die van scheikunde die dreigt met mij buite te zette wanneer ik ne keer wa luid babbel terwijl ze wel vrolijk meelacht met sommige andere luidruchtigen! :x grrrrrrrr

stoffel

04-12-2005 13:48:02

die van mij vorig jaar waren zalig! Jan en Pascal, kwamen me altijd pesten me men dronken kop 8 uur 's ochtends, en me porren en heel de tijd verhalen te vertellen, zodak nooit men experimentjes deftig kon doen..
kkreeg wel zalige punten :)

Lynxke

04-12-2005 15:33:35

die van mij vorig jaar waren zalig! Jan en Pascal, kwamen me altijd pesten me men dronken kop 8 uur 's ochtends, en me porren en heel de tijd verhalen te vertellen, zodak nooit men experimentjes deftig kon doen..
kkreeg wel zalige punten :)

ahja, voor mijn practica hier hetzelfde :lol:
Ben en kdenk ook Jan (wie weet dezelfde! :) ), dan probere die u zenuwachtig te make als ge juist goe bezig zijt, zoda het toch mislukt en ge opnieuw moogt beginne... :( ambetant soms, maar toch wel grappig :D
en als het er echt op aankomt, helpe die u super goe!

stoffel

04-12-2005 15:41:20

nen blonde (kort haar) Limburger, door de vrouwen wel gesmaakt?

Lynxke

04-12-2005 15:44:53

nen blonde (kort haar) Limburger, door de vrouwen wel gesmaakt?
mja, donkerblond haar, en kdenk wel dat em van de limburg komt, maar daar kan ik ook miszitte want kben ni zo goe in accente herkenne. zelfs bij de limburgers ben ik vaak ni zeker (vlaamsbrabant en limburgs lijke soms wel op elkaar bij sommigen vinnek)

en kvin em ni knap. maar mss dat het toch dezelfde is!
in ieder geval wel ne fijne kerel, en ne goeie assistent!

stoffel

04-12-2005 15:59:12

hij is volgens mij wel knap (zeiden men medestudentinnen) en redelijk lichtblond, en je hoort wel degelijk dat em van Limburg is!
ma anders moe je is vragen of ie me kent, als t hem is zal ie me wss ng kennen :) , doe em dan de groeten en zeg dak dan ooit nog is nr 1 van zen beruchte feesjes zal komen :)

brrp

08-12-2005 13:54:46

verdorie hier is iets onverwachts 8/10 van den tweede test ...
ik verwachtte en goei 4 maar tis verdubbeld
echt streng verbetert die niet :p gelukkig maar

in elk geval ben ik nu blij, te blij om te leren vandaag
kheb toch al zeker 3 van de 20 punten binnen voor biofysica, waarom zou ik nog leren

Lynxke

08-12-2005 15:43:27

mja, bij mij was het nog slechter dan verwacht... :?
2.5/10
dieje heeft bij ons kei streng verbeterd (volgens mij heeft em onder zijn voete gekrege want hij was deze keer op tijd en de teste ware al verbeterd...dus zal em daarom ff extra streng verbeterd hebbe!)
ik verdiende echt meer!
maja, kzal er mee moete lere leve en hope/zorge dat de volgende test schitterend zal zijn! :(

Snoy

08-12-2005 17:11:30

idd lynxke

*zucht* :roll:

plankthony

09-12-2005 14:28:50

vooral die van scheikunde die dreigt met mij buite te zette wanneer ik ne keer wa luid babbel terwijl ze wel vrolijk meelacht met sommige andere luidruchtigen! :x grrrrrrrr

met sommige andere luidruchtigen ....

Gelieve ons niet te betrekken bij u gebrul in de klas :)
Wij kunnen er ook niet aan doen dat u decibels net iets hoger liggen dan de gemiddelde student :wink:

plankthony

09-12-2005 14:30:44

met sommige andere luidruchtigen ....

Gelieve ons niet te betrekken bij u gebrul in de klas :)
Wij kunnen er ook niet aan doen dat u decibels net iets hoger liggen dan de gemiddelde student :wink:

Lynxke

09-12-2005 19:31:26

*geen commentaar*