proeven fysica

Live forum: /viewtopic.php?t=2747

plankthony

20-12-2005 23:22:53

na de proeven nu de poll...

brrp

20-12-2005 23:33:27

ja khad van de vorige al 2 keer 8 ...
de twee beste tellen mee dus ik heb zowiso 8

waarom zou ik dom zijn en ze nie mee laten tellen?

Jerry

21-12-2005 08:20:06

Good point...peis da'k z'ook wel laat meetellen...of 't zou moete zijn da die laatste zooo tegenvalt...

Ma heb is een paar van die vragen van op't examen bezien (as ge ze ni laat meetelle dus) en die vin'k nu ni zo verschrikkelijk moeilijk zenne...

Lynxke

21-12-2005 12:35:06

ik kan der ni op antwoorde, mijn keuzemogelijkheid staat er ni bij :(
k moet wachte op het resultaat van mijn laatste test...als ik er daar doorben, laat ik ze meetellen
als ik gebuisd ben moet ik der nog is over nadenke en hangt het ervan af of ik de leerstof beter begrijp en kan wanneer ik voor mijn exame heb geleerd. maar wss vraag ik dan wel oefn op het exame

Dries V

21-12-2005 15:40:52

Als je ze laat meetellen, heb je die punten toch al zeker. En dan kan je je kostbare tijd in de theorievraag of in de andere vragen steken.

Ik heb nu al een 7 en een 7.5, dus voor mij is dat ok.

brrp

21-12-2005 18:22:00

tzijn toch de twee beste die meetellen hé?
of is da systeem veranderd ofzo?

zoude nie meer tijd krijgen als ge die extra vraag nog bijpakt?

Jerry

21-12-2005 19:06:35

ja peis da wel zenne da ge dan meer tijd krijgt...allez anders zou da echt ni eerlijk zen zenne...maja who knows

Jokie

21-12-2005 23:42:00

i know... :wink:

nee ge krijgt geen extra tijd... en ik vind da ge uw tijd voldoende nodig hebt voor uw theorievraag en kleine vraagjes... ik was blij dak die grote oefn nimeer moest doen, want khad er geen goesting en tijd meer voor gehad! de jos zei zowiezo uw punten van de testen aant begin van t examen; ik wist op voorhand mijn punte van men teste ni; ma da viel dus nog dik mee! t zijn idd enkel uw 2 beste die meetellen...
veel succes dermee!!!

hint: kijk es nr de examenvragen van fysica van vorig jaar; leer die kleintjes wa vanbuite; hele grote kans da ge'r daaruit wa krijgt! over die me zen skatebord enzo...
same goes voor die theorievragen!

brrp

22-12-2005 10:19:27

i know... :wink:

nee ge krijgt geen extra tijd... en ik vind da ge uw tijd voldoende nodig hebt voor uw theorievraag en kleine vraagjes... ik was blij dak die grote oefn nimeer moest doen, want khad er geen goesting en tijd meer voor gehad! de jos zei zowiezo uw punten van de testen aant begin van t examen; ik wist op voorhand mijn punte van men teste ni; ma da viel dus nog dik mee! t zijn idd enkel uw 2 beste die meetellen...
veel succes dermee!!!

hint: kijk es nr de examenvragen van fysica van vorig jaar; leer die kleintjes wa vanbuite; hele grote kans da ge'r daaruit wa krijgt! over die me zen skatebord enzo...
same goes voor die theorievragen!

danku voor de wijze raad, oudere

Jokie

22-12-2005 10:48:37

och da's graag gedaan!
als er nog vragen zijn... vuur ze maar af!

BADMAN

28-12-2005 23:24:03

wat de vragen betreft: ik sluit mij aan bij ons jokie
wat de tijd betreft: heb zelf overschotten van tijd gehad en heb nog niemand geweten die geen tijd genoeg had, er waren bij ons zelfs mensen die gewoon zijn blijven zitten toen de volgende groep binnenkwam...

om een ideetje te geven van zo'n examen:

ik kwam om 8u smorgens aan op arenberg, blok D geloof ik, waar de jos zen kantoor is blijkbaar, het was pikkedonker, ik vond den ingang precies maar nie, totdat ik nog iemand vond die ook examen moest doen, samen gezocht en eindelijk ne lift gevonden.

naar boven gegaan, daar nog wa gewacht, en de jos kwam weer!
hij kwam den trap op, ikke volledig in kostuum, hij met de usual wallen en met een doordeweeks broekske en ne dikke wollen trui... zei effe goeiendag en verdween in de gang. blijve wachte dan maar :) effe later kwam een assistent ons halen, we gingen de gang in tegenover die van de jos. helemaal aan het eind daarvan is een lokaaltje, gewoon een klaslokaaltje. daar moet je achter een papier gaan zitten, je rugzak mag naast je staan, maakt allemaal nie veel uit, en de assistent legt effe het examen een beetje uit. dan komt de jos en deelt de theorievraag uit. hij zegt ook hoeveel ge van u practica en testjes samen hebt, dan moete kiezen of ge een extra vraag wilt of nie geloof ik, kweet het nimmer. in ieder geval, de jos legt u de weg uit naar zijn kantoor :d (is ongeveer 100m door ne lange gang lopen, echt grappig, precies of ge naar zo'n executiekamer moet of zo) als ge klaar bent, moet ge vragen aan nen assistent of ge de jos moogt gaan verblijden me uwen theorie. als da mag gade dus heel de gang door, tot in de jos zen bureauke, daar moogde op een krukske plaatsnemen, hij is vriendelijk, maar nie overdreven. dan zegt hij: vertel maar, en ge kunt beginnen uitleggen bij uwe theorie. hij stelt bijvragen, zijn soms moelijk, soms gemakkelijk, ma kijk daar maar nie te veel naar. dan moogde terug gaan naar u lokaaltje en u oef oplossen. c'est ca...

in ieder geval, de moraal van het verhaal, wees niet zenuwachtig, valt echt goed mee en nog moralender is: DE ASSISTENT LEEST EEN BOEKJE WAARSCHIJNLIJK dus de leperds onder ons hebben al door dat in dat rugzakje naast je ook een blad met theorie kan gestoken worden... en natuurlijk moet je al een keertje daar in zijn voor een latje... de jos zit toch op zijne bureau...

succes allemaal, make daddy proud :p

Jokie

02-01-2006 20:43:41

och, onze rugzakken moesten mooi in de gang ze!

ik ken wel ene da al die theorievragen + oplossingen mee had genomen int examenlokaal, bij zijn formularium; da was wel in 2e zit; toen mochte uw eigen formularium gebruike blijkbaar. in 1e zit ni, dacht ik! ma ge kunt maar probere als ge echt veel lef hebt :) (ik zou t persoonlijk ni echt aanraden!)
gelle kunt da ommes wel!! der had maar zo'n 15 man ofzo 2e zit voor fysica vorig jaar! t jaar daarvoor ware t er wel n pak meer (die tussentijdse toetsen hebben hun effect!)

Reinier

15-01-2006 19:09:01

Ik heb gehoord dat vorig jaar van de 20 die ze NIET deden meetellen er 2 effectief daardoor meer punten hadden.

Ik laat ze iig alsnog niet meetellen, ze waren echt bijzonder slecht en ik heb denk ik genoeg geblokt om de extra oefeningen ook te kunnen.