Boek op examen

Live forum: /viewtopic.php?t=14864

banana

31-05-2008 11:39:32

Wat schrijven/steken jullie bij in je handboek?
Weet er iemand (vorig jaar?) op welke manier ze dat in feite controleren?

Nomissimon

31-05-2008 12:10:01

Ik steek er niets bij en het enige wat ik schrijf is soms de vertaling van een enkel woord of een andere schrijfwijze voor een formule.

Mr-tn

31-05-2008 12:12:19

kheb zo gewoon als ik een werkzitting deed en ge had daar een formule nodig een klevertje met "centrale limietstelling" etc derin gestoken da als ge da wilt zoeken ge niet eerst vanvoor moet kijken etc.

vr de rest niks in geschreven, da mag trouwens toch ni (behalve vertalingen)

JohnDoe

31-05-2008 12:52:50

Kheb er wel wat vertalingen ingeschreven, maar niet van 1 woord. Van 1 definitie ofzo, dan helemaal vertaald... Niet omdat ik geen engels versta, maar gewoon omdat dat daar slechte definities zijn :P
Iwein zei ook dat je verwijzingen naar het gebruik van het rekenmachine mocht schrijven... (heb ik dan ook gedaan!)

de Jean

31-05-2008 14:10:08

echt controleren doen ze dat niet (trouwens ook niet met GRM) maar er lopen wel constant assistenten rond die over uw schouder komen meekijken enzo dus ik denk ni da ge moet proberen om er oplossingen van oefeningen tussen te moffelen. (die staan trouwens in het boek zelf al, dus.. 8) )

ge moogt er inderdaad vertalingen en kleverkes met verwijzingen bijzetten, maar ik denk ni dat ge moet afkomen met een hele beschrijving van hoe ge iets moet oplossen (zou handig zijn voor de excel oefeningen, maar dus neen, lukt niet)

btw: je hebt enkel toegang tot toledo waar dan op dat moment enkel het examen topic beschikbaar is. denk dus ni da je efkes op het forum of tussen de WZ kan gaan neuzen op zoek naar oplossingen.

succes ermee!!! en ohja kleine tip van een 2e zitter: zit niet te tobben over theorie, zie da je die oefeningen kan maken!! en van de laatste delen stelt hij zeker 2-3 grote vragen waar enormous veel punten op staan!!

JohnDoe

31-05-2008 14:16:13

Van de laatste delen? Bedoel je dan de onderwerpen van de laatste paar werkzittingen?
En over de werkzittingen: zijn de vragen op het examen zoals de laatste paar (altijd moeilijke) vragen? of een paar makkelijke vragen, een paar moeilijke vragen, ...

de Jean

31-05-2008 14:23:45

van de laatste delen bedoel ik (weet ik eigenlijk ni zo ni meer) de laatste geziene onderdelen in de les en in het boek (WZ ben ik ni naartoe geweest wegens niks van te begrijpen, lessen eigenlijk evenmin ma bon)

de vragen zijn over het algemeen redelijk gemakkelijk, lijken heel fel op diegene in de WZ en in de les (alleen andere getallen uiteraard) ik zou zeggen bekijk de vorbeeldvragen van examen vorig jaar en als je die kan wordt het examen wel een poepie.. :lol: