Statistiek

Live forum: /viewtopic.php?t=4407

Wicky

25-05-2006 22:11:28

Ik vroeg me af of iemand weet hoe het examen statistiek er nu precies uit gaat zien..
Is het wel of niet geheel op de pc en wat mag je eigenlijk meebrengen (tabellen, rekenmachine etc)? En als het op de pc is, gaat het dan via een applet waar je in moet loggen, want daar kan toch heel makkelijk mee gefraudeerd worden? (hoor ik uit andere richtingen die dat ook eens meemaakten.. :? )

groetjes Wieke

Lynxke

26-05-2006 17:10:06

tabellen krijgen we op het examen zelf denk ik (maar neem ze voor de zekerheid maar mee)
rekenmachine ga ik ook meenenemen maar ik weet niet of we dat gaan mogen gebruiken.

en euh, hoe kunt ge dan frauderen?? klinkt interessant... :D

mrtn

30-05-2006 10:53:26

Heel het examen gaat op de computer zijn. 33% epidemiologie en 66% statistiek. Van statistiek zijn er 5 punten op excel en 15 op allerlei andere soort vragen (of je je rekenmachine mag gebruiken weet ik niet, maar je hebt excel) De tabellen zou ik inderdaad zelf maar meenemen, je weet nooit. Ik hoop alleen dat we voor elke vraag excel mogen gebruiken, iemand die weet hoe dat zit??

Lynxke

30-05-2006 12:53:16

ik meen mij te herinneren dat die heeft gezegd dat we ni altijd excell mogen gebruiken, enkel voor het deel excell waar die 5 ptn op staan.
ik kan er ook naast zitte, maar ik zou er in ieder geval ni op rekenen!!