WZ statistiek

Live forum: /viewtopic.php?t=8380

Diethard

15-03-2007 10:39:01

Hey, de eerste 2 werkzittingen van statistiek heb ik gemist omdatk ziek was. De oplossingen staan wel op toledo maar ik vraag me af of ik nu belangerijke uitleg over excel heb gemist. Of kwam dit nog niet aan bod? Is er ook ergens een samenvatting te verkrijgen over wat je moet kunnen met dat programma voor het examen?

Merci

de Jean

17-03-2007 19:36:41

over excel is er nog niks gezegd, enkel oefeningen gemaakt op kansrekenen en verdelingen enzo (ben wel niet alle WZ geweest wegens ni echt constructief vond ik..) maar ik denk dat de exceltoestanden pas aan bod komen in de pc-werkzittingen (check lessenrooster, staat telkens bij wanneer in gewone HPlokalen en wanneer in pclokalen)

van overzicht wat te kunnen enzo heb ik geen idee, vermoed dat rogiers daar wel iets zal van zeggen in zijn laatste les of anders wel voorbeeldoefeningen op toledo zet.

else

20-03-2007 16:05:15

inderdaad,
van de 4 wz van statistiek die ik al gehad heb, is er nog niets gezegd geweest over excel,
& normaal gebeurt dat in de lessen die je op het einde krijgt in de computerklassen,
dus geen paniek! :)

't is ook geen zo'n ramp als je je wz mist (de gewone dan, met de oefeningen), zolang je alles verstaat, hoef je totaal niet te gaan. (vind ik dan toch..)

wel nog vraagje,
was het nodig om naar de laatste les van statistiek te gaan?

de Jean

21-03-2007 19:14:02

nee, absoluuuuuut overbodig!! hij had zelfs geen afsluitpowerpointje voor ons in petto..

tenzij je hem graag een oorverdovend applaus wilde geven juffer else..

else

21-03-2007 19:42:58

eigenlijk heel stiekem wel.. :cry:

't zal niets worden,
misschien zie ik 'm nog ooit terug!
('k mis 'm nu al!)

nuja,
als er geen afsluitpp was, dan was het al helemaal de moeite niet!
(niet dat in fysica dat pp'tje nu zo de moeite was! :lol: )

Floricienta

22-03-2007 12:17:47

zeer zeker :roll: 8)

relaxed tim

23-03-2007 15:23:13

zeer zeker :roll: 8)

inderdaad, je gaat je nog afvragen of de jos niks beters te doen heeft...