Warme oproep!

Live forum: /viewtopic.php?t=11604

lommy

15-12-2007 19:32:28

Hierbij doe ik een warme oproep om op dit forum aub een beetje vriendelijker te zijn voor elkaar!

Ik snap wel dat iedereen met stress zit en daardoor misschien wat kort aangebonden is, maar het verziekt echt de sfeer op het forum. Dit hoort een plek te zijn waar jaargenoten elkaar helpen en steunen, niet waar mensen beledigingen pennen.

lommy

15-12-2007 19:38:25

Nupie

15-12-2007 19:42:05

ik stem voor :wink:

iedereen heeft idd al stress genoeg. Dus laten we elkaar wat opvrolijken en steunen :D

We hebben elkaar allemaal al jaren geholpen. Er zijn al zoveel nuttige vragen en antwoorden geweest en al zoveel oppervlakkig gezever :D dus laten we dat deze blok en examens ook gewoon zo doen. :)

Belleke

15-12-2007 19:45:15

Mja ge hebt wel gelijk.
Helaas is het soms moeilijk om u ni te laten meesleuren als ge het echt ergens ni mee eens zijt...
Maar goed, laat ons derover zwijgen :wink:

Die opmerking over ECG was er idd wel serieus over :? Als ik het bekeken heb, zal ik zien of ik der iets nuttigs over kan zeggen :D Zou voor een van dees dagen moeten zijn...

AmplifiedKeos

16-12-2007 08:36:24

Mja ge hebt wel gelijk.
Helaas is het soms moeilijk om u ni te laten meesleuren als ge het echt ergens ni mee eens zijt...
Maar goed, laat ons derover zwijgen :wink:

dat gevoel heb ik soms ook :-)
Maar bij deze is de topic over het examenrooster en de bijbehorende discussie en frustratie gesloten...
Laten we ons bezighouden waar het in deze periode écht om draait (naast studeren helaas): vrede op aarde aan alle mensen van goede wil :-)