Reageer je af...

Live forum: /viewtopic.php?t=11605

Nupie

15-12-2007 19:46:17

Net zoals vorig jaar een topic om je frustraties kwijt te geraken.

Zo heeft iedereen een plekje om de stress van zich af te zetten en gewoon ff lekker te zeuren als uw lief of familie t beu is :)

lommy

15-12-2007 20:31:28

Goed initiatief!

varkje

16-12-2007 10:08:32

38,6 koorts hebben als je een weekendje goed wil doorleren,
gelukkig heeft de mama dafalgan gebracht :wink:
en heerlijke banaantjes :P

Nupie

16-12-2007 14:00:12

veel beterschap! :knuffel:

lommy

17-12-2007 10:34:24

Verzorg je goed, varkje! Veel beterschap!

varkje

17-12-2007 11:56:46

merci'tjes!

vandaag gaat weer goed hoor! (denk ik toch)

lommy

17-12-2007 12:38:11

Dat is goed nieuws!

Ziekte tijdens de blok/examens is iets wat ik niemand toewens!

GOODmorning

17-12-2007 17:03:34

domme radiologie van KNO, ik heb niks gezien op die prentjes... :(
En kben ook ni van plan er ooit iets in te zien, aangezien het toch ni opt examen gevraagd wordt :)

GOODmorning

17-12-2007 18:10:00

rotstomato... Kheb er maar 2 dagen voor en tis mn laatste examen... En kheb wel de oude vraagjes bekeken, maar als meneer nu beslist van allemaal andere vraagjes te maken ben ik gezien :(

(en nee, kwil geen commentaar in de trant van: ja, je mag van geluk spreken dat hij nog vraagjes wil geven :evil: )

*annelies*

17-12-2007 18:46:01

vorm een clubje om samen de vragen op te lossen.
als jullie elk een hoodstukje doen, dan is dat rap gedaan en heb je alle vragen.

lommy

17-12-2007 20:08:19

domme radiologie van KNO, ik heb niks gezien op die prentjes... :(
En kben ook ni van plan er ooit iets in te zien, aangezien het toch ni opt examen gevraagd wordt :)

Het viel wel mee als je de plaatsjes meehad. Ik heb gewoon alles benoemd op die afdrukken. Hij zei het met zijn pointer en ik trok een pijltje.

Wel moordend voor je printerinkt. :(

lommy

17-12-2007 20:09:12

rotstomato... Kheb er maar 2 dagen voor en tis mn laatste examen... En kheb wel de oude vraagjes bekeken, maar als meneer nu beslist van allemaal andere vraagjes te maken ben ik gezien :(

(en nee, kwil geen commentaar in de trant van: ja, je mag van geluk spreken dat hij nog vraagjes wil geven :evil: )

Ik heb aan stomato nog niets gedaan.
Ik heb al een paar keer willen beginnen, maar heb het steeds moeten opgeven wegens te saai.

lommy

17-12-2007 20:09:58

vorm een clubje om samen de vragen op te lossen.
als jullie elk een hoodstukje doen, dan is dat rap gedaan en heb je alle vragen.

Goed idee!

GOODmorning

17-12-2007 21:33:00

wel, had blijkbaar te laat door dat er slides van waren :( en normaal gezien ben ik altijd diegene die de slides WEL meeheeft :(

En kno gaat ni vooruit omdat ik al een eindje met mn vriendje op msn heb zitten babbelen (wat natuurlijk wel veeeeeeeele leuker was dan saaie KNO :D :D :D )

Darinda

17-12-2007 23:55:58

Zou niet de eerste keer zijn dat het andere zijn, gewoon grondig de stof bekijken!

grandpa Simpson

18-12-2007 04:53:51

Ik heb aan stomato nog niets gedaan.
Ik heb al een paar keer willen beginnen, maar heb het steeds moeten opgeven wegens te saai.

ik heb ook nog niks aan stomato gedaan! en ik kan mij absoluut niet voorstellen hoe ik dit examen ga doen... :shock:

Nupie

20-12-2007 21:25:04

lig in de zetel te rillen met 38.7 koorts. Jeej. Ideaal om de blok te beginnen. :?

Zelfs de stomme dafalgans lijken niks te doen :cry:

varkje

20-12-2007 21:58:56

bij mij was het ergste door na een dagje
erna had ik het enkel nog koud (en soms superwarm)

dikke knuffel want het is echt balen! :knuffel:

Nupie

20-12-2007 22:14:47

dank je wel.

:knuffel:

Ten minste iemand die het begrijpt want mijn vriendje kijkt niet eens nr me om :x :cry:

varkje

21-12-2007 07:10:19

stoute Ro!!!

Nupie

21-12-2007 17:37:09

t gaat al ietsje beter, buiten al de 2de dag nu niks te kunnen eten

Maar ja, hopelijk is t morgen voorbij, want heb vandaag nog niks nuttigs gedaan :(

GOODmorning

21-12-2007 18:19:53

Een dikke warme feel better knuffel voor Nupur!
Khoop dat je snel terug beter bent!

xxx
Goodmorning

LA1

22-12-2007 15:25:04

heel veel beterschap nupur! hoop dat je vandaag al een beetje beter bent!

verder wil ik me even afreageren op schoenaers omdat hij nog steeds niet de examenvragen op toledo heeft gezet!!! :x houdt die mens dan echt geen rekening met de studenten??? tging er zogezegd al een week opstaan... (tenzij iemand ze al ergens anders heeft gevonden op toledo, maar onder stomato staan ze nog steeds niet...)

Zalmtoastje

22-12-2007 15:31:21

Groot gelijk LA1!

Ik ben het ook beu dat hij geen rekening houdt met ons... :evil: Wedden dattie dan nog opt laatste nippertje gaat zeggen: ik geef geen vragen dit jaar?! :shock:

Kan iemand dat anders nog eens mailen nr hem om die vragen te vragen?
thx

Anonymous

22-12-2007 18:00:24

Ja, tis absoluut nie dak t nimmer zie zitte ofzo of al helem depressief ben en de mismoed heb, maar had gist eind alles onderlijnd en ben vand beginne te leren.

Ma heb gist ns n schema prob op te stelle, ma ben ik nu de enige of lijkt t gew onmogelijk omda allemaal op die tijd fatsoenlijk te kenne? Vind t op 1 of andere manier zelfs grappig eigenlijk, ma tis toch echt wel veel te veel om te leren. En heb ook nog ns de schitterendste rooster gekrege, dus die gaat mij ook al nie veel vooruit helpe.

Denk toch dak wa meer op vrhand hadde moete doen, maja tis nu toch nie anders.

Succes allemaal en tzal wel lukke zeker/hopelijk.

Andromeda

22-12-2007 21:00:42

Kom ik gisteren naar huis, was ik wel ni mijn kerstcadeau op kot vergeten zeker? Gevolg: ikke vandaag terug richting Leuven, 2.5u heen en 3u terug (treinvertraging...). Van een nutteloos dagje gesproken :?

-LiLy°°

23-12-2007 11:50:43

Urgh de trein :roll:
DAAR weetek nu es ALLES van se!
Vorige week nog 3 uur op een trein gewacht en een ijskoud station in Den Haag... :x
En dan die reclame da ze dan maken voor de trein eh ''ben je beu om alles maar half te doen, spoor met de trein'' WTF?! Tzou beter zijn, ben je beu om naar je werk te gaan, neem de trein, de helft van de tijd geraak je er toch niet :P
Wij zitten nu met ons handen in ons haar want ZO ga ik volgend jaar ni gelijk ne zot den trein nemen zenne. Stage op zich is al erg genoeg...

En oh ja, de blok is begonnen zeker!!
Hallo iedereen, I'M BACK :D
EN hmz, kerstsfeer, een zus die examens voor een derde keer moet afleggen en dus geen klop te doen heeft... ik kan ook wel dinges bedenken waarom mijn studiecapaciteiten de laatste dagen nog niks zijn opgeschoten. Maar dus geen zieken, voorlopig!!

VEEL BETERSCHAP aan de ziekerdjesss!!! :knuffel:

Nupie

23-12-2007 21:19:56

diepe zucht...

Gorecki

23-12-2007 21:21:16

wat een boeltje, die stomato... :roll:

GOODmorning

24-12-2007 13:43:04

ik haat stomato! doordat we geen vragen krijgen moeten we dus al die domme hoofdstukken volledig leren. Dat had ik ni in mn schema ingewerkt. Dus elke avond 2u of meer bijleren? Tzijn en worden lange dagen :( Best dak geen kerst vier, anders zou er nog meer tijd verloren gaan...

Heeft dan echt niemand anders daar problemen mee dat die prof vragen belooft en ze ni geeft? Vindt iedereen da normaal of zo? Hebben jullie zo'n soepele planning? Of waren jullie toch al van plan om dat allemaal te leren... Of zijn jullie allemaal veel moediger, en bijten jullie meer op je tanden? Ik heb maar 2d voor KNO én stomato... Daarin kan je nog ni eens alles eens lezen! en tis mn laatste vak :cry:

Kben het beu

Nupie

24-12-2007 13:59:40

het is idd echt stom dat hij de vragen nog ni gegeven heeft. Dat em er dan gewoon over zwijgt

Belleke

24-12-2007 15:56:11

Kbegin mij toch ook wel zorgen te maken hoor. 't Is een heel andere manier van leren én ik had er zeker meer op voorhand voor gedaan als hij ni had beloofd vragen te geven. Kzou dat vak ook wel graag voor nieuwjaar af hebben, en dat is ni lang nimeer... Dus de keuze is: wachten met het risico dat ge geen vragen krijgt en der te weinig tijd voor over hebt OF deraan beginnen en der tijd insteken en dan ineens vragen krijgen en der nog eens tijd insteken en dus minder kunnen doen voor belangrijkere vakken.
Boe stomato :(

lommy

24-12-2007 16:36:55

ik haat stomato! doordat we geen vragen krijgen moeten we dus al die domme hoofdstukken volledig leren. Dat had ik ni in mn schema ingewerkt. Dus elke avond 2u of meer bijleren? Tzijn en worden lange dagen :( Best dak geen kerst vier, anders zou er nog meer tijd verloren gaan...

Heeft dan echt niemand anders daar problemen mee dat die prof vragen belooft en ze ni geeft? Vindt iedereen da normaal of zo? Hebben jullie zo'n soepele planning? Of waren jullie toch al van plan om dat allemaal te leren... Of zijn jullie allemaal veel moediger, en bijten jullie meer op je tanden? Ik heb maar 2d voor KNO én stomato... Daarin kan je nog ni eens alles eens lezen! en tis mn laatste vak :cry:

Kben het beu

Voor mijn planning maakt het niet zoveel uit. Ik had verwacht dat zowat alles gekend ging moeten zijn, dan die vragen alles zouden omvatten.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het allesbehalve leuk vind. Ik heb stomato nu al geleerd, zonder vragen (ik begon er nu eenmaal mee in mijn planning). Ook vind ik het allesbehalve leuk dat er van de laatste les nog geen tekst op toledo staat. :evil:

GOODmorning

25-12-2007 19:56:38

Ik haat stomato :x , vooral hoofdstuk 3! Daar hebben we idd geen slides bij, en moet je dus ALLE prenten zelf gaan zoeken... En als je geen prenten nodig hebt, ok, maar dan moet je toch wel een idee hebben van hoe het slijmvlies eruitziet met al die lagen... PFFF

Best dak mn vriendje vanavond nog eens gesproken heb, het lichtpuntje in mn dag

grandpa Simpson

25-12-2007 19:58:52

er zijn al een paar examenvragen op toledo, maar alleen van trauma :?

GOODmorning

25-12-2007 20:24:21

Hey Grandpa Simpson,
heel erg bedankt, daar had ik vandaag overgekeken!
Tis toch al iets, dus er is nog een lichtpuntje in mn dag :D
En tzijn duidelijk andere vragen dan vorig jaar :(

grandpa Simpson

25-12-2007 20:32:41

heel graag gedaan :)
ik blijf zelf nog wachten op de rest, ik heb echt iets beter te doen dan die cursus volledig van buiten te blokken!

angel?

25-12-2007 20:55:55

ok stomato is inderdaad een klotevak omdat je absoluut niet weet wat je moet kennen en hoe. Mucosa-afwijkingen, van die tekst hebben we de helft niet gezien volgens mij. Ik heb ook maar 2 dagen voor nko en stomato.

Maar... zo erg is dat toch allemaal niet!!!! We kunnen dat wel hoor
we zitten in 2de doc hé, waar zijn we wel allemaal al niet doorgesparteld!!!

Komaan mensen laat u niet doen door stomato hé!!!!!!!!

GO 2de doc.. GO GO GO

Gorecki

25-12-2007 21:00:41

van een kerstkadootje gesproken...
en help! wat een vragen... :shock:

LA1

26-12-2007 09:23:47

idd, wat een vragen!!!

en gaat hij er iedere dag 5 bijzetten? dan wordt het nog 10dagen lang elke dag een verrassing en een shock van wat voor vragen hij stelt...
ondertussen is de blok ook al 10dagen verder gelopen en hebben we minder tijd om de vragen te verwerken...

boe, ik haat stomato! :cry:

GOODmorning

26-12-2007 10:56:28

Leuk é? zo is elke dag een beetje kerstmis :?

ROTVAK!

varkje

26-12-2007 11:19:47

5klagers --> 5vragen --> elke 1'tje oplossen en de klus is voor het 1e H geklaard?

angel?

26-12-2007 15:45:14

pffff stomme bloedstolling da gaat niet vooruit

:cry:

-LiLy°°

27-12-2007 11:28:51

Ik wil datet forum ontspanning is, dus aub niet teveel gestoef over een zalig rooster of een zalige planning of een zalig op tijd zijn met de planning. Er zijn mensen met een kut rooster, een rampzalige planning en een enorme achterstand op de planning :roll:

Een beetje begrip voor mekaar kan geen kwaad. :D

Wil trouwens nog wel eens zien of ze mijn rooster volgend semester ook willen aanpassen alset mij ni aanstaat. Meen me te herinneren dat er vorig jaar ook mensen naar Iris zijn gegaan en dit zonder succes.
Nuja, goed voor de mensen die dit jaar wel geluk hadden met te gaan klagen, ik wens iedereen een zalig rooster toe, maar nja, ofet eerlijk is :D
Tmijn valt wel mee, ni zalig, maar ok, ik ga dit keer es ni zagen se :wink:
alleen nja, twee daagjes voor long :roll:

en eeeeeeeeeuh ik vind die vragen van stomato nie? :?

Anonymous

27-12-2007 12:07:56

En hoe is rest v rooster?

Ben bij de gelukkige die al eindigen op 28febr en toch wel 3 hele d vr cardio en 2 vr NKO/stomato hebbe. N draak v e rooster en zit hopelllllllllllllllloooooooooooooooooos achter op schema omda t gew n onhaalbaar schema is.

Zalmtoastje

27-12-2007 12:23:57

ik verjaar vandaag, heb slaande ruzie met mn ma, en zit echt te wenen boven mn boeken van ellende... Boven stomato meerbepaald... rotleven...
O ja, heb ook 2d voor stomato, ni te doen. En al de vragen zijn dus zo opgesteld dat je heeeeeel de cursus moet geven als antwoord :s

En de vragen staan verstopt tussen de andere slides... Er staat een sterretje voor.

Nog veel succes aan iedereen en een dikke knuffel

Nupie

27-12-2007 12:25:17

Lily, vragen van stomato staan tss de andere documenten van stomato, ma ge moet goed kijken :wink: :?

Bij 01, 02, 09 en 10 moet ge maar kijken.

Nupie

27-12-2007 12:27:51

dikke knuffel voor zalmtoastje

Is niet leuk natuurlijk in de blok te verjaren :? Maar ik hoop da ge t straks wat kunt uitpraten en da ge toch nog een beetje van uw dagje kunt genieten.

Drie dikke kussen krijgt ge in ieder geval al van mij!

Nog heel veel moed! Hang in there!

:knuffel: :kiss:

grandpa Simpson

27-12-2007 13:32:57

ik verjaar vandaag, heb slaande ruzie met mn ma, en zit echt te wenen boven mn boeken van ellende... Boven stomato meerbepaald... rotleven...
O ja, heb ook 2d voor stomato, ni te doen. En al de vragen zijn dus zo opgesteld dat je heeeeeel de cursus moet geven als antwoord :s

En de vragen staan verstopt tussen de andere slides... Er staat een sterretje voor.

Nog veel succes aan iedereen en een dikke knuffel

Gefeliciteerd met je verjaardag en dikke knuffel! Het zal je wel lukken, zonder twijfel! :) :wink:

varkje

27-12-2007 14:01:49

Happy birthday!!! (en trakteer jezelf maar op een lekker ijsje ofzo) :)

-LiLy°°

27-12-2007 18:25:35

aaaaaaaaaaaaaaaaargh :(
ZO ZO TRAAG VANDAAAAAAAAAAG...
Die feestdagen tussenin is precies ook ni echt ideaal. :cry:

Heeft onze leuke hollandse huisbaas ook even komen zeggen dat hij morgen de tafel (=MIJN BUREAU) effe komt lenen :x se idioot :x ik kan me zone zever ni echt ni permitteren zenne, hij mag de sleutel van het appartement boven ons geven, als hij hieronder een feest me 20 man gaat doen, wil ik een verdiepke hoger zenne!!! :?

Geertje

28-12-2007 17:12:22

En dat ligt eraan dattie hollands is???
Onze huisbazen (toch echt belgen hoor) gingen tussen kerst en nieuwjaar een dag werken in de kamer onder mij... Ook niet echt handig...

-LiLy°°

28-12-2007 17:23:12

Ik heb nooit beweerd dat de reden hollander zijn is :D
Maar gewoon de manier waarop hij de tafel kwam opeisen was gewoon typisch hollands :wink:
En het feest is nu bezig; ik waan me dan weer op jamaica voort moment. Leuke opzwepende muziek :roll: de vriendin is blijkbaar van ergens ver eweg :D
Rustig rustig, we zien de kaasjes nog graag!!! :D

NMGN

28-12-2007 18:41:51

Maar gewoon de manier waarop hij de tafel kwam opeisen was gewoon typisch hollands
Wat bedoel je daar nou weer mee?!
Maar ik zal er maar geen te groot probleem van maken, aangezien wij (Hollanders) toch in de minderheid zijn :wink:
Sterkte me de vervelende huisbaas, hij is toch geen goeie reclame voor ons Hollanders :)

Anonymous

28-12-2007 23:59:52

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH,

wa n nutteloze dag, gvd!!!!!

Als k aan da tempo blijf leren hebk mss alles af tegen da de exa vh 2e semester beginne

Heeft iem nog t gevoel da t dit keer gew echt veel te veel is om te leren of ben k de enige???
Dju toch ook had echt al wa op voorhand moete doen, daar moet ge dan zo oud vr zijn geworden om u toch elke keer weer te late vange en naief te denke da t allemaal wel nie zo veel zal zijn en da t gemakkelijk in de blok alleen te doen is. Van n vergissing gesproke.

Pffffff, ga gefrustreerd slape.
morge hopelijk n betere dag en owee als da nie gaat zijn he...

*Els*

29-12-2007 01:48:17

Idd, vééél te veel... Ik vraag mij dikwijls ook nog af hoe ik het allemaal ga klaarspelen (3 dagen voor bloed en 2 voor ademhaling :feest )

En alles gaat zo traaaaaaaaaaag he, zit al hopeloos achterop grmbl :x

Achja, genoeg gezaagd, tzal wel lukken op de één of andere manier zeker :roll:

succes! :wink:

varkje

29-12-2007 12:42:13

grrr
waarom kan ik niets onthouden?
hoe iets werkt, gn probleem, hoe het noemt, groot probleem... :(
na de 5e keer opgezocht te hebben of Morgagni vanvoor of vanachter ligt, en het weer vergeten te zijn, geraakt een mens gefrustreerd en ambetant!
oh bah waarom heb ik gn wiskunde ofzo gekozen als richting?

Nupie

29-12-2007 12:58:38

omdat ge een hele goeie dokter gaat worden :wink:

varkje

29-12-2007 13:06:25

eentje die wel alles moet opzoeken :roll:
ach ik heb nog even om er wat meer in te krijgen

Nupie

29-12-2007 13:08:55

idd er is nog tijd :)

angel?

29-12-2007 16:13:11

ik denk dat een dokter die alles opzoekt het beter gaat doen dan eentje die denkt dat toch alles in zijn kopje zit...

dus beter goed zijn in snel en efficient opzoeken hé :D

varkje

29-12-2007 16:37:16

:knuffel: jullie zijn schatjes

-LiLy°°

29-12-2007 18:30:02

Wat ik ermee bedoel? :D Naja, het is gewoon nogal een rechtdoor rechtaan man, verder niets ergs zuh. ''ik kom je tafel halen'' ipv van ''zou je de tafel even kunnen missen?'' :D Zn vrouw zat ook meteen in onze vaatwasser achter borden te vissen zonder dat ik er iets op kon zeggen. Nuja dat is volgens mij niet echt hollands hoor, zij is van ergens anders :wink:
En hij valt wel mee, hij is wel goede reclame, alleen nja, sommige cliché's vult hij heel mooi in.
Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb er helemaal niets tegen :D Straks maakek mij hier nog gehaat joh :oops:

NMGN

29-12-2007 19:17:31

Maar begrijp me niet verkeerd, ik heb er helemaal niets tegen :D Straks maakek mij hier nog gehaat joh :oops:

wees maar gerust hoor! zat je alleen maar te plagen. zeker weer zo´n slechte eigenschap van hollanders :wink:
Ik weet ook wel dat wij hollanders soms wat "vreemd" kunnen doen, maar gelukkig accepteren jullie ons zoals we zijn :lol:

Belleke

30-12-2007 10:24:05

Gisteren bij het neus-snuiten ineens iets van kramp ofzo in mijn rug- of schouderspier (weet ik veel). Nu kan ik mijn nek langs ene kant gewoon nimeer bewegen. Heel onhandig als ge maar in een positie kunt liggen slapen en zelfs dat nog pijnlijk is. Begint nu al een beetje te verbeteren, maar boe, het is ni leuk :cry:

pingu

30-12-2007 11:56:19

kersenpitkussen en sjaal :)

-LiLy°°

01-01-2008 19:24:07

IK HAAAAAAAAAAAAT FEESTDAGEN!!! :x
Gewoon drie avonden/namiddagen achtereen kwijt, en ervoor nog kerstavond, kerstdag en nja zal nog wel wa avonden kwijtgeraken :cry:
Ik zie het nimeer zitten, zoveel te doen en ondertussen nog da Holland-België traject, ik word er zo zo gek van eh. :(
Ondertussen liggen mijn cursussen hier en daar en vergeetek al eens iets hier en daar en ja zoiets is echt geweldig als ge iets wilt opzoeken :(

Dan nog de pech dat mn vriend zn auto stuk is, dus dat zijn ouders ons zijn komen halen eergisteren (in holland ja :oops: ) wa dus betekent da ik gene klop heb kunne doen sinds die voet in ons appartementje hebben gezet. Vandaag doen ze ons terug en blijft de pa slapen. Ik bedoel :( soms denk ik echt datet beter is dat ik gewoon hier blijf, maar dan ga ik Rafael weer missen en dan zit ik daar weer mee... Urgh, heb een dipje :(

*DIEPE ZUCHT*
Ik ben moe, tzal ook wel daaraan liggen :?

Anonymous

02-01-2008 15:12:10

AHHHHHHHHHHHHHHHHHH :evil: :evil:

Juist gezien dat we da stuk v die ouwe vandamme ook moete kenne en nie t stuk in da boekje!!!!
En dan te bedenken dat ik v plan was da pathol gedoe nie te leren en k al da boekje wel heb geleerd!!!!!
Wat zet die idioot da dan nie op zijn inhoudstabel da ge da nie moet kenne, gvd.

Pfff, heeft nog iem t gevoel da t water u soms echt tot aan uw lippen staat en da t minste wa er nog misgaat u volledig doet verzuipe?
En die stom "feest"dage: mij dit j voorgenome dr ns nie te veel tijd mee te verlieze, en ja lap zeg, weeral vele kostbare tijd verloren...

IK WIL VAKANTIE EN NU LIEFST

Nupie

02-01-2008 15:19:08

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

heb echt zin om te stoppen met deze kl*te studie. Grrrrrr.

en idd die stomme feestdagen! 2 dagen verspild voor oudjaar en twas niet eens leuk. :x :cry:

:bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x :bonk: :x

varkje

02-01-2008 15:39:25

komaan hé! het laatste jaartje echt examens en dan mogen we eindelijk iets doen!
na vier jaar nu niet afgeven hé!

Anonymous

02-01-2008 15:47:23

Jongens toch, welk een frustraties hoor ik hier.
'Life ain't all about studying' is mijn mening. Tuurlijk is het allemaal veel en allemaal moeilijk, maar af en toe ontspannen is zeker nodig, anders loop je vast. Daar waren de feestdagen volgens mij de perfecte gelegenheid voor....
Kom op dames en heren hier aanwezig. Als ge het al zo ver hebt gebracht kan er volgens mij nog zeer weinig mislopen. denk daar maar eens over na. iemand die het echt niet kan zou niet geraakt zijn waar we nu zitten. Dus je kan het wel!!!! Als je leert en af en toe ontspant geraak je gegarandeerd zonder kleerscheuren uit deze periode.

Nog 'even' doorbijten. jullie komen er allemaal wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-LiLy°°

02-01-2008 15:54:34

Ik heb toch ook heel fel zin om ermee te stoppen zenne :cry:
Dan denk ik, ik ben ommes even gelukkig als huismama met vijf joeng rond mij heen :roll:
Ik krijg gewoon ook stress da ge godverdrie ZO LANG moet leren om dan nog geen eens te kunnen kiezen wat uw hart begeert. :x DA stoort mij nu es ENORM. En dan zeggen ze da de numerus clausus een dikke vette flop is en da we over 6 jaar me eem megatekort aan doktoors gaan zitten. Da ze de mensen da ervoor gekozen hebben dan es verzorgen! Dees semester was belachelijk zwaar met al die stomme practica overal! Ik voel me echt uitgeknepen en uitgeput!
Ik hebet al vaaaaaaaaaaak gezegd, maar als ik opnieuw zou moeten kiezen, nooit nog geneeskunde! :x

-LiLy°°

02-01-2008 15:56:55

En da iets mogen gaan doen, daar zie ik ni naar uit. Ik ga de grootste klungel zijn da ze ooit gezien hebben :cry:

GOODmorning

02-01-2008 16:10:20

dikke knuffel voor iedereen! Tis post-feestdagen-stress wat jullie hebben... Gaat wel beter als je terug een paar dagen goe bezig bent!
En jullie kunnen het wel! Ga ervoor! Ni bij de pakken blijven neerzitten! Klagen, zagen, wenen, maar toch blijven doorgaan! go, go, go! You can do it!!!

(hier gaat hart ook niet zo vlotjes als ik gehoopt had, maar we moeten verder!)

boelie

02-01-2008 18:30:42

Wie zingt/fluit er mee??....whey :lol: :o :lol:

If life seems jolly rotten,
There's something you've forgotten,
And that's to laugh and smile and dance and sing.
When you're feeling in the dumps,
Don't be silly chumps.
Just purse your lips and whistle.
That's the thing.
And always look on the bright side of life.....
kzou zegge chill e beetje, mr dr hb ik zelf ook geen tijd voor

toi toi toi

Nupie

03-01-2008 05:08:12

weet ge wat frustrerend is: 20 uur bezig zijn en nog achter zitten op schema :evil:

tis allemaal :blah: :blah: :blah: :blah: :D

fluostiftje

03-01-2008 11:55:14

tis allemaal

aha, een gelijkgestemde :)

-LiLy°°

03-01-2008 11:57:44

weet ge wat frustrerend is: 20 uur bezig zijn en nog achter zitten op schema

:shock: 20 uur?!
AAN EEN STUK?
Hoor ik daar iets als in ''geen slaap''?
Hoe doede da in godsnaam? :shock:

Nupie

03-01-2008 13:23:00

als ik 20 uur aan een stuk geleerd had had ik niet zo lang moeten leren :wink: zit wel een paar uur pauze tss in totaal zenne

was gewoon om 10 begonnen en lag uiteindelijk vanochtend om 8 in bed.

en dan vrolijk om 12 weer de wekker. Jeej.

Anonymous

03-01-2008 17:06:36

Fioewwww, ben k dan soms blij dak geen grote onderscheidingen enzo wil halen... Moet er ook wel eerlijkheidshalve aan toevoege dak da wsl ook nie zou kunne hoor, ma als k al 10u op 1dag geleerd krijg ben k toch wel al heel trots op mijzelf hoor.

Nupie

03-01-2008 17:15:11

geloof mij ik doe dat gewoon om alles gezien te krijgen. Niks te maken met grote onderscheidingen. Mijn gemiddelde zal eerder rond de 12 liggen of zo zenne

Anonymous

03-01-2008 17:27:43

Twas mss zo overgekome ma twas alleszins nie de bedoeling om u e "streververwijt" toe te smijte he :D . Integendeel zelfs. Vind da als k antw opt forum lees die ge geeft aan uw medestudenten en ook mij da ge toch wel duidelijk laat zien da ge nie zoals velen gew alles v buiten leert. Dus als u gemiddelde ma rond de 12 ligt is da eerder n deficit vh onderwijs dan van uzelf eig; maja laat mij nie v wal steken over het geneeskunde onderwijssysteem he want anders zitten we hier nog tot morge vroeg.

En varkje, k vraag mij soms ook af wrom k nie iets gevolgd hebt waar ge eig meer iets moet begr dan gew v buiten moet blokken, maja geneesk blijft nat wel boeiend he en zoveel spijt hebk dan ook nie dak drvr gekozen heb.

varkje

03-01-2008 17:33:36

de dagen dat we iets praktisch zoals huisartsen stage hebben, twijfel ik ook niet; gewoon in de blok... :wink:

Nupie

03-01-2008 17:39:27

idd, de momenten dat ge u af en toe toch al een beetje dokter voelt maken het zeker de moeite waard

En gast, merci voor het compliment :oops: :)

dorien

03-01-2008 21:50:04

net een paar bladzijde droge vaatheelkunde erin gestompt om dan op de laatste pagina van het hoofdstukske te lezen dat "moet opgemerkt worden dat de meeste van deze operaties heden ten dage volledig vervangen zijn door PTA en Stenting"

:mmm:

fluostiftje

04-01-2008 00:21:51

soms zou ik eens een dag willen waarop ik wél op schema zit -zucht- :(

Anonymous

04-01-2008 00:48:59

Weet ge wr k bijzonder gefrustreerd v geraak:

Volleddddddddddddddddiiiiiiiiiiiiiiiig achter op schema liggen en weten dat ge sneller moet gaan leren om al maar gewoon alles n keer gezien te hebben. Maar als ge dan ook sneller wilt leren, merkt ge da dit gewoon nie gaat. Ofwel leert ge traag en kent ge t het, ofwel leert ge snel maar kunt ge t gew nie kenne, dus dan heeft dat geen zin.

Maar weet ge wa de echte oorzaak is: STOM THEMAONDERWIJS EN VEEL TE VEEL SAAIE EN NUTTELOZE PRACTICA EN LESSEN WRDR GE ONDER T JAAR NOG NIE NS TIJD HEBT OM TE LEREN OMDAT GE NU TOCH OOK N BEETJE N SOCIAAL LEVEN WILT HEBBEN, MAAR DA IS BLIJKB NIMMER TOEGESTAAN!!!!!!!!!

-LiLy°°

04-01-2008 07:59:07

:agree:
Ben het volledig met u eens!
Ze gunnen ons echt geen sociaal leven se :x
En kijk, als ge da zoals ons wel opeist, dan zitte in de rats in de blok :roll:
Maar! We hebben nog elkaar he :wink:

AmplifiedKeos

04-01-2008 09:10:00

Maar weet ge wa de echte oorzaak is: STOM THEMAONDERWIJS EN VEEL TE VEEL SAAIE EN NUTTELOZE PRACTICA EN LESSEN WRDR GE ONDER T JAAR NOG NIE NS TIJD HEBT OM TE LEREN OMDAT GE NU TOCH OOK N BEETJE N SOCIAAL LEVEN WILT HEBBEN, MAAR DA IS BLIJKB NIMMER TOEGESTAAN!!!!!!!!!

ik denk dat ge volgend jaar en alle jaren daarna in de praktijk nog wel zult inzien waar het nut van die POKC's enzo zit...
geneeskunde is niet alleen maar theorie he, we moeten het ooit eens leren toepassen... (inderdaad alleen spijtig dat sommige proffen het concept POKC nog niet volledig doorhebben...)

-LiLy°°

04-01-2008 12:01:39

Ik ben het er volledig mee eens dat geneeskunde niet alleen theorie is. Maar ik vind niet dat dat gelijk moet staan aan het oververmoeien van studenten. Ik vond dit semester echt VEEL zwaarder tov dat van vorig jaar hoor :roll:
Ze hebben ons naar zoveel dingen laten komen die achteraf niet eens de moeite waren. Hun thema-gedoe staat absoluuuuut nog niet op punt, zoveel is duidelijk :geeuw:

In de krant stond dat studenten van het middelbaar de KUL als beste universiteit beschouwen, qua onderwijs en studievriendelijkheid en blablabla :roll: als mensen mij vragen om diepenbeek te vergelijken met leuven...

Hmz, ik ben MOE MOE MOE :zzz:
Deze quote says it all:

From the day we arrive on the planet
And blinking, step into the sun
There's more to see than can ever be seen
More to do than can ever be done

angel?

04-01-2008 14:04:49

al de 2de dag gans alleen thuis :( . Ik slaap slecht (ben een angsthaas snachts) en daarmee lig ik heel de voormiddag bij te slapen :x .
Da alleen zitten heeft ook negatieve invloeden, ik word er zoooooot van...
gelukkig kan ik nog is tegen de katten zagen of mijn nko opzeggen (die weten nu precies welke soorten rhinitis er bestaan :D )

Geertje

04-01-2008 16:58:24

Mijn katje was ziek, ben de hele week vrijwel om de dag of vaker op en af naar de dierenarts kunnen gaan. Ik had bedacht dat ik hem in de blok wel even kon laten castreren dan was ik er tenminste de hele dag om erop te letten he. Is da allemaal gaan ontsteken en eventreren (is dat een werkwoord :roll: ?) daar beneden :cry: . Moest ie opnieuw in slaap om zijn eventratie te dichten enz enz. En nu ist nog altijd een beetje ontstoken dus moet ik het steeds ontsmetten enzo... En daar wordt ie heeeeeeeeeeeeel boos van!
Tof he, van die katten ;). En hij was ook nog eens veel te dik (9 maanden oud en al over de 5 kilo, oeps 8) ) dus nu issie op dieet en ook daar wordt hij erg boos van...

-LiLy°°

04-01-2008 17:07:50

hehe mss heeft angel? wel tips voor geertje :D
Uw mama is toch een dierenarst eh angel? :D

angel?

04-01-2008 21:22:23

ja ons mama is dierenarts ma ik denk dat wat geertje doet voldoende is.
Dieet is wel dringend nodig :D

Zalmtoastje

04-01-2008 21:25:40

ik haat kno én stomato :s
vandaag enorm weinig kunnen doen
dus achter op schema... Morgen wordt een lange dag om dat allemaal in te halen

Tot binnen enkele uren, forum, eerst nog 8 uurtjes zalig in mn bedje liggen dromen :)

Anonymous

04-01-2008 23:50:56

Waarom bestaat er in godsnaam iets als anatomopathologie :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ???? En voor zowel stomato, nko, thoraxhk, ademh, ....
STOM CELLEN EN KANKERS

Anonymous

05-01-2008 14:44:20

beseffen dat je geen dagen in blok uitgetrokken hebt voor stomato en dat je ook geen tijd hebt om een dag minder voor een ander vak te doen en dus nu iedere dag kostbare tijd in die stomme stomato moet steken!! (en nog steeds achterzit op schema)

het is gewoon echt teveeeeeel dit semester!!!! stom stom thema-onderwijs!!! :cry: :cry: :cry:

-LiLy°°

05-01-2008 16:59:32

oh boy, ik begin te vrezen voor volgende week, dan heb ik namelijk NKO en stomato gepland :?

En hmz, ik vind het eerlijk gezegd ook veel te veel dit semester :oops:

Mr. Dirk Okter

05-01-2008 20:18:58

lily ik doe vaanf maandag tot examen de 14de ook nko en stomato, op 7 dagen gaat ons dat lukken! heb er in de blok ook niks verder aan gedaan:) geen stress!

-LiLy°°

06-01-2008 07:54:47

lily ik doe vaanf maandag tot examen de 14de ook nko en stomato, op 7 dagen gaat ons dat lukken! heb er in de blok ook niks verder aan gedaan:) geen stress!

Merci zuh :D Ik weet natuurlijk wel ni wie ge bent, dus kank nog ni inschatten of het haalbaar is eh :wink: als geertje nu zou zeggen, ik heb er zeven dagen voor gepland, het gaat ons wel lukken, dan begink pas echt stress te hebben aangezien geertje leert als een straaljager :D

Hmz, vandaag laatste dag thoraxHK :geeuw: Kkrijg da belange ni af eh :roll: Ik dacht da da sneller ging gaan om dat te leren, foute inschatting dus. En ja, in de examenperiode zelf hebek er maar twee dagen voor... helemaal opt einde, tis ni dat ik er dan nog iets van ga weten eh :roll: Is er nog iemand die vindt dat dat vak in verhouding tot bijvoorbeeld long veeeeeeeel te uitgebreid is? Dat laatste deeltje van heel die cursus noemt thoraxheelkunde en dat is ook wat ik me voorstelde bij thoraxHK, moest die per se die 150 andere pagina's erbij gooien :x als ge iets voorhebt aan uwe slokdarm, komde dan bij penninckx of lerut terecht in het ziekenhuis? :roll:
Ach ja, het goeie aan morgen is dak er LAAAAAANG nimeer naar moet kijken naar die cursus :twisted:

En mijn vriend ligt zalig in zijn bedje te ronken!!!! Daar hebek het het moeilijkst mee eigenlijk, ni zozeer het leren, maar het chronisch gebrek aan slaap. Na een blok slaap ik echt tot 2 uur in de namiddag en de dag erna nog ens en de dag erna nog ens... maw ik ga heel de vakantie slapen en dan ga ik es liggen ronken als mn vriendje moet gaan werken :wink: *droomt even weg*

:D

Anonymous

06-01-2008 19:30:59

Pfff, KNO gaat echt niet vooruit! Moest tegen vanavond af, en herhaald zijn, maar kzit echt nog nergens :?
Dus volgende week elke avond een stuk bijleren om in te halen :cry: wat een rotleven, gelukkig nog 25d en kben ervanaf!

Mr. Dirk Okter

06-01-2008 20:21:31

elke avond een klein beetje bijwerken van hetgeen ge achterstaat, klinkt wsl veel mensen bekend in de oren hoor :)

Anonymous

06-01-2008 23:40:18

Alleen jammer da ge eig dr savonds vr t een bij te werken weer acher geraakt vr t ander wr ge dan mee bezig zijt, hopeloos eig.

Nupie

06-01-2008 23:43:47

idd: zit ook dagen van andere vakken te "pikken" om dingen in te halen en dan krijgt ge da weer ni meer gedaan enz... K weet echt ni wat er dit jaar mis gaat maar echt niks wil lukken.

heb echt zoiets van "why am I even trying???"

-LiLy°°

07-01-2008 08:01:36

idd: zit ook dagen van andere vakken te "pikken" om dingen in te halen en dan krijgt ge da weer ni meer gedaan enz... K weet echt ni wat er dit jaar mis gaat maar echt niks wil lukken.

heb echt zoiets van "why am I even trying???"

Da gevoel heb ik dit jaar echt ook se :shock:
Vorig jaar dachtek datet zo ni te doen en al was, maar waar was ik toen in godsnaam over aant zagen :shock:
Mijn vriend klaagt nu ook voor de eerste keer dat ik langer moet leren en dat was vorig jaar ook niet het geval. EN als ik dan stop voor dat ik gedaan heb wat ik moet doen, kom ik uiteraard in de situatie van fleurtjeuh terecht :?
urgh :mmm:
Nee, inderdaad, tis echt bizar dit jaar :roll:

Maaaaaaaaaaaaaaaaar lieverdjes, de aftel is bijna begonnen, nog een week en dan kunnen we vakken beginnen doorstrepen :D

P.S. Er zijn dit jaar echt veel mensen die als gast zich aanmelden he. Smisschien nen tip om u tijd te besparen: maak een accountje en dan kunde u laten onthouden door de site, da bespaart u het overtypen van codes zoals G8pLo9 :D

Nupie

07-01-2008 10:04:18

Pffff kan me er maar beter bij neerleggen dat t niet gaat lukken. Ik ga niet eens alles geleerd krijgen

varkje

07-01-2008 10:11:20

Nupie!!!!!
Mijn papa zegt altijd doe wat je kan! Niet meer en niet minder, wat het resultaat is, zie je achteraf wel! Maar dan kan je jezelf niets verwijten!
en nu met al die stress in je lijf zie je 1000X harder wat je niet weet en niet kan, dan wat je allemaal wel al kent en weet!
Dus doe gewoon verder (ook al lijkt het hopeloos), slaap van tijd tot tijd, ontspan op tijd en eet wat chocolade!
Je hebt superveel potentieel en je kan werken, dus...

LA1

07-01-2008 10:38:10

varkje heeft gelijk, we moeten gewoon steeds blijven gaan!!!ook al lijkt het idd op de meeste momenten compleet nutteloos... :? al wat gedaan is, is gedaan en zal wel ergens hier of daar in ons koppeke zijn blijven hangen (allee, da hoop ik toch :wink: )

kom op nupie, niet opgeven!!!

*annelies*

07-01-2008 12:11:17

Mijn moeke zegt ook altijd : "ge kunt niet meer doen dan uw best".
En das waar.
Dus : gewoon blijven gaan en ons best blijven doen.

Voor iedereen : nog heeeeeeeeeel veel succes !!

-LiLy°°

07-01-2008 12:36:15

slaap van tijd tot tijd, ontspan op tijd en eet wat chocolade!

chocolade genoeg :D helaas brengt het de nodige oneffenheden in het gelaat mee :roll:

Geertje

07-01-2008 15:50:39

Komop, het gaat zeker wel lukken! Er komt vanzelf wel weer een dag waarop je je planning bij kunt werken!
En inderdaad, je kunt toch niet meer doen dan je kunt doen.
Het gaat echt wel lukken allemaal!!! Nog even doorzetten!

lommy

07-01-2008 15:58:50

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het totaal niet ziet zitten.

De vorige jaren is altijd alles gelukt, maar nu lijkt het wel héél zwaar te worden. Vooral voor bloed ben ik bang. Ik weet echt niet hoe dat op drie dagen gaat lukken. En neuro is ook zwaar op drie. :(

Maar goed: het is fijn te weten dat ik niet de enige ben. Misschien zien de proffen dan ook dat ze een beetje overdreven hebben met de leerstof dit jaar (met hun nieuwe thema-onderwijs indeling).

lommy

07-01-2008 15:59:15

Nupie!!!!!
Mijn papa zegt altijd doe wat je kan! Niet meer en niet minder, wat het resultaat is, zie je achteraf wel! Maar dan kan je jezelf niets verwijten!
en nu met al die stress in je lijf zie je 1000X harder wat je niet weet en niet kan, dan wat je allemaal wel al kent en weet!
Dus doe gewoon verder (ook al lijkt het hopeloos), slaap van tijd tot tijd, ontspan op tijd en eet wat chocolade!
Je hebt superveel potentieel en je kan werken, dus...

Dat zijn heel bemoedigende woorden, varkje!

*Loesje

07-01-2008 16:26:30

hophop volgende kerst hebben jullie geen examens ;)

-LiLy°°

07-01-2008 19:24:21

omg wa hebek gedaan vandaag, gene zak, had evengoe kunnen uitslapen dan was er toch iets goed geweest aan vandaag :cry:
stomme nko :cry:

-LiLy°°

07-01-2008 19:25:41

Maar goed: het is fijn te weten dat ik niet de enige ben. Misschien zien de proffen dan ook dat ze een beetje overdreven hebben met de leerstof dit jaar (met hun nieuwe thema-onderwijs indeling).

dat hangt uiteraard af van wie ze naar de evaluatie sturen :roll:
Ik zie zo een paar freaky slijmballen zeggen datet allemaal ok is, dat thema onderwijs :x

varkje

08-01-2008 07:36:07

een pc die vastloopt te midden van je vragen stomato
not too nice :?

LA1

08-01-2008 10:02:53

beseffen dat ge vorig jaar farmacologie kon en ge nu ieder medicijntje moet gaan opzoeken van 'wat was da nu weer????'

frustrerend, heel frustrerend da ge vorig jaar zooooooveel tijd daarin gestoken hebt zonder resultaat op lange termijn
en dan hoop ik maar dat dit semester mijn kortetermijnresultaat wel zal blijven, hoewel ik daar toch een beke voor vrees, er zijn grenzen aan mijn geheugen :wink: en met deze hoeveelheid... :mmm:

angel?

08-01-2008 17:04:13

KLOTE blaffende hond in de kooien bij ons ma grrrrr... werkt al de ganse namiddag op mijn zenuwen

LA1

08-01-2008 17:31:39

de examenvragen van vorig jaar overlopen en beseffen dat het echt nog niet goed in mijne kop zit en zelfs de delen die ik vanmorgen geleerd had, trug moest opzoeken :(

idd nupie, "why am I even trying???" :roll:

Poemba

08-01-2008 20:14:56

grrrr.. stomato is VRESELIJK...
Dat laatste hoofdstuk is gewoon niet te doen.. ik lees dat, maar versta er niets van en de tijd en moed ontbreekt me om alles te gaan opzoeken...
4dagen had ik voor NKO en Stomato..en vrees dat ik het niet ga afkrijgen, tenzij ik lang ga doorlezen, waardoor morgen uitgeput en aangezien ik morgen aan mijn 1e vak moet beginnen en dat ook nipt gepakt heb, zit het er niet goed uit...
en ik heb dat vak als laatste met 2 dagen...

idd.. dezelfde conclusie: wat is dat dit jaar toch?

AmplifiedKeos

09-01-2008 09:23:20

dat hangt uiteraard af van wie ze naar de evaluatie sturen :roll:
Ik zie zo een paar freaky slijmballen zeggen datet allemaal ok is, dat thema onderwijs :x

wie evalueert, wordt geloot, niet gekozen... en ik denk wel dat die zaken redelijk grondig gebeuren...

-LiLy°°

09-01-2008 10:07:23

geeeeeeeeeeeeen idee, ik ken het systeem hier niet zo goed.
Heb de indruk dat je het als een aanval beschouwde, maar het was gewoon een bedenking van het moment hoor. In diepenbeek werd het ook geloot, maar sommige verhalen die je dan kreeg van mensen die in zon vergadering zaten en dat andere studenten het vak dan zo extreem ophemelden dat je zelf niets meer durfde zeggen, terwijl de stof eigenlijk effectief te zwaar of slecht gegeven was, naja, :roll:
En tis niet dat wij er nog baat bij gaan hebben eh, dus maaktet mij op zich niet zoveel uit hoor :oops:
Don't shoot me :oops:

-LiLy°°

09-01-2008 11:40:19

:bonk: :bonk:
vragen van vorig jaar bekijken van NKO en merken da ge inderdaad te moe waart de afgelopen twee dagen om er nog maar iets van onthouden te hebben :bonk: :cry: :cry:
Heeft er iiiiiemand een deftige tip voor mij? Ik ben nog nooit zo moe geweest :oops: Ik voel me al twee weken elke ochtend alsof ik naar een fuif ben geweest tot 4 uur 's morgens :roll: nalu, dynarax hebben gefaald, heeft iemand een beter idee :D

Anonymous

09-01-2008 12:03:02

ik begrijp niet goed wat iedereen tegen het thema-onderwijs heeft
je weet toch helemaal niet hoe het anders was
en is het niet een beetje naïef om te denken dat het zonder thema's minder of makkelijker zou geweest zijn?
toen was wss alles gewoon anders verdeeld
maar ik denk dat nog steeds hetzelfde gezien wordt op die twee jaar als toen hoor
en da's ook maar logisch...
bovendien vraag ik me af hoe je hier zou spreken als je een vak moest leren dat enkel en alleen uit pathologie bestond, of enkel en alleen radiologie
klinkt toch niet echt aanlokkelijker he?

maar als je dat vindt word je blijkbaar meteen tot een "freaky slijmbal" gebombardeerd
je zou je voor minder aangevallen voelen, toch?

ik vind dat hier trouwens behoorlijk wat gedramatiseerd wordt, en veeeeel te weinig gerelativeerd
akkoord, het forum is er als uitlaatklep, en dat mag ook, en ik denk dat niemand vrolijk meer dan een maand boven zijn boekjes zit
maar het is niet het einde vd wereld he
en je hebt er toch ook voor gekozen...?

je moet mss elke dag als pauze eens naar het nieuws kijken ofzo
want o ja, ook tijdens de blok gaan er mensen dood, of hebben er mensen honger
dan kan je jouw leven toch niet echt een rotleven noemen he :s

maar ja...

heel veel succes iedereen!!!

Anonymous

09-01-2008 15:39:15

Ja, segggggggggggggg...

Uiteind kunt ge zo wel alles dood relativeren he. Als ge de hele tijd gaat denken van "och, zolang we maar gezond zijn, is eig alles io", stelt u leven ook nimmer zoveel voor. Uiteraard betekent in vgl met oorlogen en hongersnood en weet k veel nog wa allemaal leren niet zo veel en is t all nie zo erg, maja zo denk k toch nie de hele tijd hoor.

En als ge vindt da in deze blok nog alles meevalt, zijt ge gew bij de slimmen die de motivatie hebben om heel t jaar alles goed bij te houden, want anders zoudt ge echt wel beseffen da t dit keer toch echt wel teveel is. Wrmee k nie wil zegge da dit de schuld is v themaonderwijs of wa dan ook, ma gew de schuld v die proffen die ons allemaal v die nutteloze dingen v buiten laten leren om hen drmee op n examen te kunnen imponeren en er wa punten mee te scoren. Ma de enige wrvr wij eig zouden moeten leren, de patienten die wij gaan moeten behandelen vr alle duidelijkh, die hebbe dr toch niks aan. Al die nutteloze details gaat ge toch nooit nodig hebbe. Want komaan hoe frustr ist om iets te leren wrv in de inleiding staat "komt zelden tot nooit voor" (zie fourneau met hare takayasu of weetk veel welke japanse naam).

En idd ja, ge hebt er vr gekozen, mr is t soms teveel gevraagd om v uw studententijd te mogen genieten??
Ik ga later met genoegen hierop terugkijke en khoop vr ied tzelfde en nie da zij later spijt gaan hebbe da ze nu hun allergrootste onderscheidingen net iets belangrijker vinden ipv ns een goede pint te gaan pakken in doc's bar, zodat t dr (ondanks n studentenverening v mss 2000 man ofzo)nie alleen met boekenverkopen vol zou zitten.

Ik groet u

-LiLy°°

09-01-2008 16:23:07

:D nice :D
da hebt ge goed gezegd gast 2! Ik dacht neeeeeeeeeet hetzelfde :D

en aan gast 1: Ik relativeer echt genoeg hoor, ik moet het forum hebben als uitlaatklep, dus alles dan ook ni te letterlijk nemen eh. :oops: Mensen moeten hun zever ergens kwijt kunnen, dit is gewoon voor de lol hoor. Ik ben trouwens voor thema-onderwijs, ik vind dat geweldig, alleen staatet nog niet op punt, das al... :)

LA1

09-01-2008 18:52:00

idd, wat hier gezegd wordt moet soms met een grote korrel zout genomen worden, want de studententijd is een leuke tijd :lol: en ge moet het ook allemaal in zijn context zien, eh, iedereen heeft zijn (al of niet groot) probleem en het is idd beter om als dokter over een ziekte te leren dan als patient te moeten opzoeken op internet wat ge nu eigelijk hebt
maar het doet toch eens goe om zo eens ff goe door te kunne zage en af te geven op die cursussen en proffen en op het zware studentenleven :wink:

wees gerust, vanaf februari loopt iedereen er weer even vrolijk bij en is die zware blok snel vergeten bij een goed glas wijn of een pintje bier of een colake of... 8)

lottebolleke

09-01-2008 19:34:59

Al zes dagen ziek... en ja het begint te beteren, maar als je ogen massa's zeer doen, gaat leren toch moeilijk...
Pfff...

Nupie

09-01-2008 19:47:41

aiaiai toch

dikke beterschapsknuffel!

(ben ook al 2 keer ziek geweest deze blok, i know the feeling...)

Nupie

09-01-2008 21:55:40

grrrrr
werkelijk nisk nuttigs gedaan vandaag. was beter echt iets leuks gaan doen.

Anonymous

10-01-2008 00:01:27

(het) Moe moe moe :zzz: :zzz: :zzz:

Geertje

10-01-2008 10:59:41

Wow wat een lappen tekst ineens, er zijn precies nogal wat mensen gefrustreerd...

Zal ik het frustratie topic dan maar even opleuken met mijn vrolijkheid :D? Hoewel, daar is het eigenlijk ook niet voor he...
Naja, dan zal ik mij weer naar mijn cursusjes begeven (plastische, toch echt iets om vrolijk van te worden niet :roll: )

Succes allemaal!!!!

-LiLy°°

10-01-2008 11:25:55

:geeuw: urgh ik ben deze morgen op een vreselijke manier wakker geworden :roll: Ik werd namelijk om 7 uur gewekt door een IMMENS PIJNLIJKE kramp in mn kuit, ge kent da wel, zo dat uw voet gans krom staat enzo en ge kunt er NIKS aan doen, het wordt gewoon erger met de second en het enige wa ge kunt doen is roepen, da hebek dan ook gedaan :D god, wa ne zeer, dan vindek een galkoliek nog aangenamer, dan kunde tenminste wa kronkelen, maar dees, oh boy, ik kan nog steeds ni deftig op mn been lopen :roll:

Eeeeeeeeeeen ik hoop da ik stomato op 3 dagen gedaan krijg waaaaaaaant mn planning is foetsjiiiie :oops: hmz, please zeg da da haalbaar is :?: :cry:

Ja geertje dit topic is om te zagen, maar ge moogt ons idd altijd komen oppeppen :D

boelie

10-01-2008 12:08:38

:D hahaha, been there, done that...hb da dikwijls na basket...
ooit al in uw tenen gehad? ik dus wel, éh... :shock: :gun:
:bonk: da doet megaveel pijn :bonk: ...dan zijde op uw gemak nr ne film ant zien, en dan begint dat hé...snok :bonk: ...en dan vliegde gewoon recht en dan vollebak rond de tafel lopen en toestanden....(anders gaat da nie weg, hé :o ) en mn ouders dan: hbde weeeeeerrrrr krampe, ja? (neen, kvind t tof dak int midden vn de film reis rond de wereld doe met de tafel :roll: )
Ik kan dus ook nimmer fatsoenlijk zwemme hé :( ...die krampe schiete dr altijd in...vraag mr an de phil, die hft da al n paar keer gezien bij mij... :wink:

angel?

10-01-2008 12:26:29

ik heb da ook van tijd in het zwembad meestal als ik heel de dag heb rondgelopen op hakken en nu zou je zeggen draag dan geen hakken, maar das te veel gevraagd... :D anyway wij hebben een heel knappe redder die dan bezorgd langs de kant klaarstaat om u te komen redden. Spijtig genoeg kan ik nogal goe zwemmen en geraak ik altijd zelf aan de kant zelfs toen ik in het begin van het jaar in mijn 2 kuiten te gelijk kramp had :roll:

LA1

10-01-2008 13:40:29

kramp in uw tenen is idd heeeeeeeeeeeeeeel pijnlijk!!

heb het vorig jaar ook eens tijdens het zwemmen gehad en ik geraakte het zwembad zelfs ni uit omda ik ni op dat trapje kon omdat mijn tenen compleet scheef stonden van de kramp :lol:

en toevallig had de knappe redder wss een dag verlof, want die hebben we daar niet gezien :wink:

boelie

10-01-2008 14:25:12

da klinkt onvoorstelbaar herkenbaar :D :D
probeer dan altijd met mijn voeten scheef en mijn hielen(!!) op da trapke te gaan staan en me zo dan halvelings met mijn armen deruit te trekken...
natuurlijk moet ge dan ook nog zo onopvallend mogelijk aan de kleedkamers geraken, want de mensen hbbn de neiging nogal raar op te kijken as ze mij dr zo as ne halve gare zien 'hinkstappen over gans da terrein... :D

jah, zwemme, echt n fijne sport hoor... bij momenten...tot de krampen komen 8)

-LiLy°°

10-01-2008 14:45:19

god ja tijdens het duiken het ik er oooook last van, en dan steekt u voet in zone grote vin en dan hangde daar belachelijk te wezen :roll:
Er was er dan altijd zone behulpzame van de duikclub die da dan naar me toekwam en mn voet KNAK naar achter boog of mn teen KNAK naar achter, zo net de beweging da ge absoluut ni aankunt :roll: ma tging wel sneller over ermee :roll: maar piiiiiiiiiiiiiiiiiijn, onvoorstelbaar :?
Nja en blauwe plekken :D da houde er soms aan over :D
Maar tis wel de eerste keer dat ik er zo vriendelijk mee wakker word :x

boelie

10-01-2008 14:55:24

hb da in mijn slaap int midden vn de nacht.....gefaciliteerd dr alcohol, dus na cantussen in diepenbeek was t echt wel dolle pret bij mij dan....rondlope met e stuk in kl#ten :P

aaaaahh....good times 8)

Zalmtoastje

10-01-2008 15:32:28

moe moe moe... wat ben ik vandaag zo extreem moe!
als ik iets lees, weet ik na 1 minuut al ni meer wat het was. En tzijn nochtans geen moeilijke stukken...
Kpeis dak overspannen aant raken ben :s of chronisch vermoeidheidssyndroom heb of zo... Of een depressie, of gewoon een bronchuscarcinoom, want dat gaf toch ook algemene vermoeidheid? :P

(en nee, kben geen hypochonder, kben gewoon extreem moe :( )

Nupie

10-01-2008 15:58:54

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!

da moest er ff uit

pff begin echt zot te worden :?

Anke*

10-01-2008 21:27:42

mails krijgen over de -70% wintersolden bij je favoriete winkel (en nee, geen sluikreclame...)
een keertje met een kooplustig hartje, ne dag door de winkelrekken gaan slenteren... het is ons niet gegund...

sorry voor mijn girlish idee ineens, maar die mail stond zo te blinken in mn inbox, in mooie drukletters... sjnif :'(
we zijn niet materialistisch, maar het rondstruinen op zich al... *zucht*

angel?

10-01-2008 22:51:40

:x nog erger mijn mama die gisteren gaan shoppen is in MIJN favoriete winkel :shock:
maar ja... ik ga na een examen nog wel zeker :roll:

Nupie

10-01-2008 22:57:06

ik wil ook gaan shoppen :(

mijn mama belde vanmiddag "khad een jasje gekocht vr u maar shiny (mijn zus) vond het zo mooi dat ik het aan haar gegeven heb"

ik ben wél materialistisch :evil: (in de examens dan toch)

maar ja de zus is wel heel blij dus dat maakt t wel weer goed

boelie

11-01-2008 00:02:00

jawadde seg, die dokters....die worden toch nogal ( en volkomen terecht natuurlijk) in de watten gelegd, hé :)

mijne pa moest dezenavond nr de 'bijscholing', ge kent da wel, voor de 'accreditering' enzo.... tof tof tof, effekes les volgen (over diabetesbehandeling wast vandaag),nie al te inspannend waarschijnlijk na ne lange werkdag, zeker as ge weet da zn collega's (lolbroeken van jewelste, geloof mij :D ) daar ook zitten. natuurlijk is da weer in een restaurant en na de voordracht,......wat die mannen daar altijd krijgen.... :shock: lekker dat da is :shock: : vn die gans sjieke menu's enzo hé... :) da houde nie voor mogelijk...dat is nie ene gang hé, das nog ne ganse menu...en dan komt m thuis hé en dan ist vn: 'goh, wij hbbe weer lekker eeeeeten gehad, nie te doen' ....en ik blijf dan op mijne honger zitten :(

en morgenmiddag om 1uur ist weer van datte hé...nog geen 24 u erna... n bijeenkomst met een of andere vertegenwoordiger vn n farmacautische firma....oooh, en die bespreken dan effe hun nieuw producten tijdens ne lunch hé, tof.....met KREEFT ( nog toffer :lol: ) bij god nog aan toe....

en dan nog durven klagen da zijne cholesterol wa te hoog is.... :bonk:

Zijt ma zeker, as ik de motivatie om te slagen nog niet had, hb ik ze nu zeker wel gevonden, hoor..... :spank: 8)

*Els*

11-01-2008 03:23:49

Aaargh, wrm gaat die stomme klok altijd zoveel vlugger dan mijne cursus :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :x

:zzz:

Nupie

11-01-2008 09:47:50

ja eigenlijk is het tegenstrijdig hè. Normaalgezien vliegt de tijd als ge iets leuks doet en omgekeerd als iets stom is. En ook al is blokken stom toch vliegt de tijd :? ni eerlijk :evil:

-LiLy°°

11-01-2008 12:06:21

:gun:
stomato, no need to say more :roll:
Zouden ze ons eerst ni beter een beetje basis geven ipv allemaal van die termen naar onze kop te gooien die dak stuk voor stuk moet opzoeken :bonk: :bonk:
Ik vind da eeeeeeeeeeecht een slechte cursus manman man :roll:

En bwa, ik vind da den tijd soms ook traag ga als ge aan het blokken bent hoor, nu zouk bijvoorbeeld al willen datet avond was, dan wasek er vanaf :D ik sta namelijk niet op ''jeuj ik moet een dag studeren'' :roll: Deze morgen was ik echt ellendig, ik benet zo zo zo zo beu en het is zo zo zoveel teveel, idd WHY AM I EVEN TRYING :cry:

En mn vriendje vindtet ook stilletjes aan welletjes ''schat ge leert langer dan vorig jaar da kan toch ni datet zoveel meer is?'' en dan begin ik te bleiten gelijk een kind ''jawel, snotter sniffel, het is ECHT niet te doen'' ''Oh maar schattie toch ge weet toch da ik u graag zie, wa ge ook haalt van punten'' ''ja'' ''Awel das toch het belangrijkste?'' ''Mja ma voor leuven is da ni zo'' ''Oh fuck leuven, ik zie u graag en da is tenminste echt belangrijk'' :D

hmz, dus nog 23 dagen en dan eindelijk weer tijd voor wat ECHT belangrijk is inet leven...

Nupie

11-01-2008 22:43:08

hadden ze er nu echt niet 1 prutsvak tss kunnen steken :bonk:

angel?

11-01-2008 22:49:05

plastische chirurgie nog doen vanavond...
zucht weeral zoiets nutteloos. Als ik later een patiënt heb die dat moet/wil laten doen dan zeg ik gewoon, ja meneer/mevrouw dan gaan ze hier en daar wat stukjes huid verschuiven en dan komt dat zo ok hoor!
Als ik over Z plastiën en gesteelde flappen begin gaan ze me toch bekijken alsof ik van mars kom :D

Nupie

11-01-2008 22:51:19

idd da zijn zo van die dingen waar ge wel een idee van moet hebben, maar al die technieken en flappen en weet ik veel wat. :roll:

ge kunt u daar ook zoooooooveel bij voorstellen :? :wink:

maar bon, geen keuze, blijven gaan

angel?

11-01-2008 23:03:26

ja dat is het probleem niet, ik kan nog wel ff door vandaag :) tis alleen dat ik het tegen mijn goesting doe :s (dit deel toch)

-LiLy°°

12-01-2008 12:07:00

overmorgen al examen en ik ben nog lllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaang ni klaar :roll: :cry:
urgh wat een blok, echt, ik kan er nimeer tegen :x hebben die proffen wel eeeeeeeeenig idee van wa voor ne HOOP cursus materiaal ge hebt als ge alles bijeen doet? Die denken alleen maar aan hun eigen vak en niet aan de beperkte compliantie van mijn hersenen, zoveel is duidelijk :bonk:

GOODmorning

13-01-2008 09:56:10

:cry: :cry: :cry:
Ik ben gisteren van bij ons thuis gevlucht om het lawaai van de kerstboomverbranding te ontlopen (in een dorp hebben ze geen lawaaigrenzen om 22u, meestal gaat dat door tot 3, en tis recht voor onze deur(en mijn studeerkamer)
En vandaag zit ik heel goe te studeren, maar dan beginnen ze tegen mijn muur te kloppen, ondertussen al 3uur!!!!!!!!!!!!
Ik kom er zot van, oordoppen helpen niet (domme botgeleiding :( )
Ik wil nr huis, en nog liever zou ik die geplande 180p voor vandaag in alle rust willen afwerken :cry:

Ok, genoeg gezaagd (letterlijk, ze zagen ook met zo'n elektrisch luidruchtig geval) Nu terug studeren

-LiLy°°

13-01-2008 13:02:53

Ik moest gisteren naar mn kot komen omdat mn vriend anders 4 uur zou rijden (heen en terug naar holland) zonder een dagje thuis te zitten :cry:
Nu merkik hoe een hulpeloos schaap ik ben zonder hem, hamai :?
Ik ben zo zelfmedelijden zielig als die er ni is eh, ni te doen :D
Ik ben eigenlijk echt labiel :oops: ik ween gewoon bij het minste, ni normaal: een scene van casper die ik al 10000 keer gezien heb, een mooi liedje, zucht :) Nuja als ge alles optelt, van slaaptekort, tot stress, tot gewoon een vrouw zijn met alles erop en eraan, najaaaaaaaa dan snapte da wel :D
Ik vind trouwens da vrouwen op sommige dagen zouden moeten vrijgesteld zijn van examens, ge voelt u gene mens dan, laat staan da ge deftig kunt nadenken :roll: maja zo'n regeling zal wel nooit doorgevoerd worden :D Mannen zouden 1 keer per maand een buikgriepje moeten hebben ofzo, dan zouden ze het es weten :twisted:

Trouwens, hmz, ik heb mn kop es bekeken in de spiegel :oops: shit man: ik heb een puist onder mn oog, boven hetzelfde oog ook eentje en ernaast ook twee :? ik lijk wel ne ontsnapte indiaan met mislukte gezichtsversieringen; heb duidelijk genoeg chocolade gehad (alhoewel da ze beweren dat dat er niets mee te maken heeft eh)
Hopelijk zijn ze morgen hun brilletjes vergeten :D

GOODmorning

13-01-2008 14:12:45

ROTBOUWVAKKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIS ZONDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH
(o ja, ze hebben nu ook de drilboor ontdekt :cry: )

Nupie

13-01-2008 14:47:58

:knuffel: vr GOODmorning

waarom mogen we nu niet gewoon iets leuks doen :? :roll: :evil:

GOODmorning

13-01-2008 14:51:38

thanks nupur!
en weet je wat ik ontdekt heb? tis niet op 1 plaats maar op 2!!!!
Kzou best ff bellen met de arbeidsinspectie, tzou snel gedaan zijn met het lawaai :P

-LiLy°°

13-01-2008 18:25:44

ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat stomato en NKO eeeeeeeeeeecht :cry:
Hoe komt da ik da ni kan onthouden en alles door elkaar gooi?! :bonk:
boehoeeeeeeee :cry: dat morgen maar snel gedaan is :(
Dan kan ik terug naar mn stekje in Den haag en es een namiddagje niks doen, tot meer benek na dit nimeer in staat; Gewoon slapen aaaaaah gaat goed doen :zzz:

boelie

13-01-2008 20:26:06

I need a vacation...the sooner the better :?

*Els*

14-01-2008 02:51:10

STOMATOOOOOOOOO grrrrrrrrrr :x :bonk: :gun:

"beperken tot wat relevant is voor de basisarts" :blah: yeah right... :evil:

angel?

14-01-2008 21:48:23

streeeeessssssssssssssssssssssssssssssssss
whaaaaaaaaaaaaaah
morgen examen :( :x

(eventjes afreageren, ik heb zo het gevoel dat ik niet goed ga slapen)

Nupie

14-01-2008 21:52:57

heeeeeeeeeel veel succes!!!!!!!!

-LiLy°°

14-01-2008 22:12:37

schatjes, jullie gaan da kunnen, ik duim met al mn resterende energie, ik meen het!!!!

-LiLy°°

14-01-2008 22:35:14

om u gerust te stellen:
Openingsgesprek stomato:
-Zet u zet u,vertel ens, is het een beetje gegaan?
-Bwa ja cava, ik vind het wel moeilijke materie, maar wel interessant
-Ja dat vind ik ook -lacht- nu het zou maar erg zijn he, als ik het niet boeiend zou vinden, dan zou ik mijn job beu zijn (nog beetje tekst die ik vergeten ben) Ah Nathalie! Nathalie betekent eerstgeborene, wist je dat?
-Njjnjneeee?
-Ben je de oudste?
-Jah
-Dat hebben je ouders goed gekozen dan! Vroeger in (?don't remember, teveel stress) werden alle eerstgeborene meisjes nathalie genoemd. Die waren dan erfgenaam en alzo dus een hele goede parij om mee te huwen. Alle nathalie's toen trouwens. -kijkt geamuseerd-...
Ik ga je een beetje overdonderen misschien, door een vraagje te stellen buiten jouw vraagjes... (en dan kwam de beeldvormingvraag)

ZIE!
Die man is echt echt heel vriendelijk hoor!!! Echt heeeeeel rustig en lief!!
Die man heeft me aangenaam verrast!!
Gene stress pumpkins, cava!!!! :goodboy:

P.S. heb zo het gevoel dat mijn identiteit hier ook al serieus gekend is maar swat :D tis ni dat ik stout ben eeee :]

boelie

14-01-2008 22:57:52

o ow, kopke zit vol.....barstende koppijn and kmoe nog wel wa doen :slap: kloten :bonk:

-LiLy°°

15-01-2008 11:06:23

postexamendag :roll: niks gaat vooruit dan :x

Gorecki

15-01-2008 12:54:42

een hele cursus thoraxheelkunde geleerd hebben en dan een vraag krijgen over feochromocytoom, dat we NIET moesten kennen, dat is niet fijn :cry:

Nupie

15-01-2008 13:05:09

een hele cursus thoraxheelkunde geleerd hebben en dan een vraag krijgen over feochromocytoom, dat we NIET moesten kennen, dat is niet fijn :cry:

:? en toen? deed hij er moeilijk over?

Gorecki

15-01-2008 13:06:53

het was schriftelijk... dusja, ik heb gelukkig nog wat uit mijn duim kunnen zuigen maar toch... niet wat er in de cursus staat natuurlijk...

Nupie

15-01-2008 13:08:36

allé ja das zo 1 zinneke bij paraganglioma's of zo :?

stress stress

Nupie

15-01-2008 13:09:06

pff als k da voor heb (heb mondeling) ben k wel gezien zenne

Gorecki

15-01-2008 13:10:00

idd
maar het staat wel in dat stuk dat we niet moesten kennen van endocrien en bijniertumoren :(

Nupie

15-01-2008 13:11:03

daar kan k nu is echt NIET tegen se :evil:

Gorecki

15-01-2008 13:12:57

de kans dat je een goeie vraag hebt, is veel groter hoor
ik denk dat ik gewoon pech gehad heb :(

Nupie

15-01-2008 13:14:02

ach ja, zal er maar gewoon in aan denken zeker en hopen dak da ni voor heb en da als t toch zo is dak ergens over kan zeveren

vind t echt klote vr u :knuffel:

op die vraag van u iets antwoorden ivm hypertensie??? en sterke vascularisatie???

varkje

15-01-2008 13:23:06

alfa en beta blokkers geven voor je operatie, zodat de cathecolamines die vrijkomen niet te veel effect hebben (en je dus geen enorme HT krijgt)

Nupie

15-01-2008 13:26:05

uiteindelijk weet ge da wel ma puur van die vraag te zien zou k als zo in paniek schieten dak niks meer weet

ma goe, nu k weet dat er een mini kansje is op een rot vraag ben k erop voorbereid en heb k mezelf beloofd ni te panikeren :wink:

Nupie

15-01-2008 13:26:43

t blijft in ieder geval niet lief...

-LiLy°°

15-01-2008 13:57:54

urgh, die lerut eh :x da zag er mij al zo ene uit om een paar mensen het te lappen van iets te vragen uit da eerste deel :roll:
ik heb twee dagen voor ademhaling, no way da da er nog bijkan :D
laten we bidden en hopen op een mooie vraag :(

Anke*

15-01-2008 14:03:45

ow my goooood...
ik wou net komen klagen over de barstende hoofdpijn die mij zonet is komen overvallen, zie ik hier de paniekaanval over het niet te kennen deel van lerut...
drie dagen voor alles van pneumo... kheb zo mne tijd erin gestoken om da al deftig te kennen... ga ik toch nog in tijdsnood komen...

boehoeee... en mn eerste examen moet nog komen, verdorie... kzit al te stressen voor het laatste...

sjnif...

Nupie

15-01-2008 14:08:43

ik heb een plan: we negeren gewoon het feit dat er een vraag kan komen uit dat stuk

argument 1: de kans is heel klein
argument 2: we zullen altijd wel iets kunnen vertellen
argument 3: en als hij er toch over doorvraagt dan zeggen we heel eerlijk en beleefd dat we het niet moesten kennen dus dat we het fijne er ook niet van weten (en dan hopen dat hij ni doorhad dat t daar uit kwam en helemaal verbaasd is over onze kennis :wink: )
argument 4: het is nu toch te laat om er iets aan te doen

who's with me? 8)

Anke*

15-01-2008 14:52:29

ik... i guess...

positief bekijken...

ben daar ni zo goed in, totdat iemand anders alle dingen voor mij eens op een rijtje zet...

dankjewel, lieve meid !!!

-LiLy°°

15-01-2008 14:58:21

kzal u es een mep komen geven se! :D
ik heb wel maar twee dagen voor da vak eh :roll: ik kan beginnen bleiten maar da doek nimeer. 8)
Ik ga mijn emoties vanaf nu aan andere dingen wijden. Het is genoeg met dat examengestress, we leven maar 1 keer, en in vergelijking met de rest van uw leven is dit eeeeeeeeeeeecht niet significant :roll: het is 'maar' een examen. OK crisimomenten die gaan er nog wel zijn, maar nja, zoiets da overvalt mij dan ook altijd :D soms zijde zo moe da get nimeer kunt relativeren :D

En buizen da doen ze volgens mij nimeer als ge er iiiiets of wat vanaf weet, want dan houden ze u tegen voor stage, en dan zitten ze met miserie =D

nupur, das een mooi uitgangspunt! Zo gaan we ons flink houden eh :D

Mr. Dirk Okter

15-01-2008 15:02:15

das nog eens gesproke :)

-LiLy°°

15-01-2008 16:05:57

had een positief moment :D ihi :D
laten we hopen dak er zo nog veel met jullie kan delen :D :wink:

*Els*

16-01-2008 04:51:53

Pff, stressmoment :cry: donderdag nko/stomato, nog veel werk, veel te moe en wss geen tijd meer om iets te herhalen (terwijl dat echt nog nodig is...)
ben het zooooooooooo beu :x :cry:

kaaaren

16-01-2008 07:00:33

ik snap 't...
'k heb echt 't gevoel dat ik nu al lang genoeg flink geweest ben, dat het nu wel eens tijd wordt dat 't gedaan is... (en ik ben nog geeneens begonnen... *zucht*)

-LiLy°°

16-01-2008 07:46:53

Ik heb net hetzelfde, echt!
Maar heb ook ontdekt dat het beter gaat als ik 1) meer geslapen heb en 2) eens goed uithuil en zelfmedelijden heb voor 3 minuutjes erna is het dan mooi geweest, maar dan voelde u echt even opgelucht. Erna is er zo echt iets van uw hart en kunde weer denken ''pf examens, noodzakelijk kwaad eh''

Nu ik heb hooooooooge ups en laaaaaaaaaaage downs in de blok. Ik weet da en ik aanvaard da :D Helaas denkik datet vandaag een downtje gaat zijn :roll:

A01tje

16-01-2008 12:42:52

flip flip flip...

wat is de dag voor een examen toch heerlijk...

ferme diepe zucht

lommy

16-01-2008 15:23:37

Ik ben doodmoe en kapot.

Drie dagen voor bloed is echt niet te doen... :(

-LiLy°°

16-01-2008 15:34:09

urgh ik ben al twee dagen dood doodmoe en bloed da ga nu es echt ni vooruit :?

ocharm lommy! Maar drie dagen bloed! Nuja, spijs hebben ze ook al op 4 dagen geflikkerd, dus moet bloed ook nog wel lukken op drie eh! :knuffel: Positief blijven hup hup! Ge gaat da kunnen! :D

En yesh A01tje, de dag voor een examen is idd zalig, dan leefde 24 hr op ne adrenaline rush en bende totaal on the edge :roll: u ni voor schamen, tis meer dan normaal, maar tis wel lastig :roll: succes nog!!!!

Nupie

16-01-2008 16:16:24

pfff dag vr exa en zelfs vandaag gaat alles traag, kga t weer ne keer zo hard verkl*ten :cry:

varkje

16-01-2008 16:33:27

ma nee
je bent enkel nerveus!
je staat op mijn bord voor duimopdrachten en de kaars staat klaar (het is zo'n grote witte rond met 7lonten :wink: )

huphup Nupie
(en nu beamen we alla startrek allemaal positieve gedachten in nupie's kopje)

boelie

16-01-2008 18:44:22

miljaar, nog es ne nacht op kot geslape in 'the littlest bed of the world' en mijne nek is weer om zeep hé.....

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :bonk:

-LiLy°°

17-01-2008 12:04:02

urgh ik zit altijd te denken aan mn exaam NKO, dat was nu echt niet goed gegaan eh :oops: iedereen lijkt hier zo vette scoorders te zijn en die in mn reeks precies ook, ik ben echt een schaap eh :roll:

NMGN

17-01-2008 15:47:55

urgh ik zit altijd te denken aan mn exaam NKO, dat was nu echt niet goed gegaan eh :oops: iedereen lijkt hier zo vette scoorders te zijn en die in mn reeks precies ook, ik ben echt een schaap eh :roll:

scoorders?? Had jij niet ook examen op maandag om 8u?
Daar zat ik ook.
En bij stomato heb ik toch echt wel niet gescoord hoor.
You´re not alone!

-LiLy°°

17-01-2008 17:23:40

:agree: ik was er maandag ja! Oh als jij danny niet bent, weet ik wie je bent dan :D cool :D
ja dat leek zo vlot te gaan bij iedereen :roll:
Ach ja, we kunnen er niets meer aan doen eh. Tis gewoon het systeem, ik heb vragen van andere mensen gelezen en die had ik wel heel goed kunnen oplossen, tis een momentopname eh :roll:
Op naar de volgende! :geeuw: (ik denk dat jij een dagje langer hebt voor hart :) )

Anonymous

17-01-2008 17:30:22

mjah, bekijk het zo: deze die niet vet "gescoord" hebben (ik heb nu al een hekel aan die term :P ) zullen er ook niet veel over babbelen eh, dus hoor je automatisch de positievere kant. trouwens, achteraf kan je nooit echt weten hoe het geweest is, dus best niet over piekeren (alhoewel ik zelf dit advies niet altijd opvolg :( ) en bovendien is de een al rapper tevreden dan den ander. Tzal wel allemaal in orde komen :wink: . En wat ik ook heb is hoe langer een examen geleden is , hoe slechter het precies lijkt, maar dat ligt meer aan het gepieker denk ik dan aan de realiteit :wink: .

NMGN

17-01-2008 18:20:03

:agree: ik was er maandag ja! Oh als jij danny niet bent, weet ik wie je bent dan :D cool :D

Nope, niet danny. What gave me away?? :lol:

En 1 dagje extra voor hart, die heb ik ook wel hard nodig. Pff, totaal onderschat!
Gelukkig wel bij Fourneau examen, kan ik eindelijk mijn charmes in de strijd gooien. (doe ik eigenlijk altijd wel hoor, maar bij mannelijke proffen werken ze niet zo goed :wink: )
Veel sterkte!!

GOODmorning

17-01-2008 20:26:21

Een dagje meer voor neuro was ook we welkom geweest bij mij...
(ik had er eentje en heb dat half verprutst ... :roll: )

dus nu weer in de extreme examen mode aant gaan!
om het met de woorden van Ramses Shaffy te zeggen:

We zullen doorgaan, met de stootkracht van de milde kracht
We zullen doorgaan, in de sprakeloze nacht
We zullen doorgaan, we zullen doorgaan
We zullen doorgaan, tot we samen zijn

We zullen doorgaan, met de weifelende zekerheid
Om door te gaan, in een sprakeloze tijd
We zullen doorgaan tot we samen zijn

We zullen doorgaan, met het zweet op ons gezicht
Om alleen door te gaan, in een loopgraaf zonder licht
we zullen doorgaan, tot we samen zijn

We zullen doorgaan, telkens als we stil-staan
Om weer door te gaan, naakt in een orkaan

We zullen doorgaan, als niemand meer verwacht
Dat we weer doorgaan, in een sprakeloze nacht

Anonymous

18-01-2008 08:53:28

mja, kdenk ook altijd aan dat liedje op momenten dat het eens wat minder gaat...

maar deze examenperiodes zijn er al teveel momenten geweest dat het minder gaat :cry:

maandag neuro, man man man... als ik ooit daardoor geraak, dan bestaat de goede fee echt! :lol: maar ik vrees dat zelfs zij mij niet kan helpen, dat is gewoonweg niet te doen! :roll:

-LiLy°°

18-01-2008 12:30:11

Nope, niet danny. What gave me away?? :lol:

eeeeuh NMGN en dan wetende dat jij naast danny dan ook Hollands praat eh :D en ja als je danny niet bent, dan ben je de andere jongen die er maandag was en die ook uit Nederland komt :D

Hmz, nja, ik zou ook wel een dag meer kunnen gebruiken, voor al die extra hoorcolleges en die nest van truncus, als ge die vragen beziet :? komaan zeg, over die studies, da is toch te gek :roll:

Anonymous

18-01-2008 23:00:27

Zijn er nog mensen als ik die echt koppijn krijgen op dit moment, maar helaas nog veel te veel leerstof in hun kop moeten krijgen :( :( .

Nupie

18-01-2008 23:15:13

jep, you're not alone

heb al maar 4 dagen voor bloed (kweet t, er zijn er met 3 ma 4 is toch ook ni plezant) en vandaag natuurlijk post-examen-niks-gaat-vooruit-dag dus ja... nog veeeeeeeeeeel te doen

maar geen keuze :roll: dus GGGGAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN!!!!!!

Anonymous

18-01-2008 23:23:03

idd, we zullen maar doorgaan eh :wink: . Kheb zelf maar drie dagen voor bloed, maar kan me inbeelden dat vier dagen ook geen pretje is :wink: .

*Els*

18-01-2008 23:35:52

yep, ik deel ook de gezellige 3-dagen-voor-bloed sfeer... :whii:
en goed dat het weer vooruit gaat natuurlijk :roll:

maar kom, we gaan ervoor! :wink: succes allemaal!!

(de paniekbuien komen binnen een 24tal uur wss wel naar boven...)

boelie

18-01-2008 23:38:46

idd, bij ons zeiden ze vroeger (op tmiddelbaar weliswaar): blijven gaan met die banaan...niet geheel toepasselijk mssn in deze situatie, maar toch... :D tkomt opt zelfde neer éh 8)

-LiLy°°

19-01-2008 07:45:17

:gun: vandaag heel nevelsteen plus extra brol plus naar belgië gaan :roll:
ah well, there can be miracles, but still...
Mission impossible will be more appropriate :x

*Els*

19-01-2008 13:34:51

Ok, bij deze: 3 dagen is echt niet haalbaar :? Wat een rotrooster! :x
khoop echt dat ze er toch een beetje rekening mee houden ze

fluostiftje

19-01-2008 13:52:44

Als t een troost mag zijn: ik heb ook maar drie dagen en zie het ook niet zitten, dus ja, maar we proberen er maar het beste van te maken eh (met veel gezucht en gevloek :P ).

boelie

19-01-2008 20:14:03

fuck al dieje moderne technologie....int tweede semester pak ik mijne SEGA mee nrt kot :)
who needs 40 gig as ge Sonic The Hedgehog hbt op ne 16 bit? :D

...en ma ringe pakke...whey :P

Pluisje

19-01-2008 20:22:10

3 dagen neuro is te weinig :cry: En als ik denk dat ik maandag wel fijn ga kunnen slapen: NOT, donderdag weer NKO :bonk:
AAAAAHHHHHHHHH

Hm, om toch maar eens iets te zeggen op het forum :)

Anonymous

20-01-2008 01:49:21

Hart geraakt nooit af op vier dagen
dan mag ik nog dag en nacht leren :s

forum is hier wel vrij doods he snachts :s niemand anders da in de nacht leert...

Nupie

20-01-2008 01:55:33

toch wel :)

Anonymous

20-01-2008 02:03:24

en lukt het daar wa beter dan hier?

Nupie

20-01-2008 02:10:09

nope

het herhalen gaat trager dan het studeren :?

en met maar 4dagen is dat geen goed plan van zo traag te gaan :?

al heel de dag aan nevelsteen bezig en nog steeds niet af, grrrrr

Anonymous

20-01-2008 02:23:31

ook maandag hart
k ken t gevoel
ik heb vaat en tr communis al is doorgelezen
en eerste 30p van hart en nu bennek alle ppt is aant bezien waardoor ik nog maar is geconfronteerd w met hoeveel k wel ni vergeet zelfs op zonne korte tijd
tja blijven geven zeker he meer kunne we toch ni doen
morrege nog heel de rest van hart en heel ecg
en is op tijd gaan slapen want weeral om 8u exaam
echt discriminatie tege de late leerders en leersters
succes er nog mee

Nupie

20-01-2008 02:43:37

ik heb dinsd exa

pfff, ecg herhalen gaat er denk k al ni meer inzitten dus dat mislukt sowieso grandioos (tenzij iemand ff een snelcursus ECG uitvindt die welgeteld 1 uur in beslag neemt of zo :D ) en TC weet k nu al niks meer van. Vaat is kl*te en hart daar wil k ni eens aan denken. VdW zal missch nog lukken maar stomme congenit en hypertensie (dat deel slaat nu toch echt nergens op!!!)

maar idd we kunnen ni meer doen dan da we aan t doen zijn dus t moet maar genoeg zijn. Wie weet zijn de goden ons gunstig gezind en krijgen we heerlijke vragen. Zou zeer welkom zijn :D

Heel veel moed nog!

Ik duim in ieder geval maandag!

Anonymous

20-01-2008 03:03:48

ik zal dinsdag duimen
yep goeie vragen zouden zeer welkom zijn
da stuk van hypertensie valt nog mee vinnek
heb meer moeite me congenitale
maar we zulle wle zien
miracles happen , en we zijn toch al zover geraakt he
zulle ze ons nu ook wel ni meer tegenhouden zeker

Geertje

20-01-2008 07:23:09

Ben dan wel niet met bloed bezig maar het concept dat het herhalen langzamer gaat dan het leren, komt me erg bekend voor. Ik had 5 dagen voor neuro, ik kende dat hele stomme vak al dus ik had zeeën van tijd moeten hebben om nog extra vragen te maken enz enz... waar die tijd gebleven is, god mag het weten... Ik heb alles opnieuw moeten leren leek het wel. Nu moet ik gaan herhalen voor de laatste keer, maar kan de moed niet echt vinden om eraan te beginnen...
We zullen zien...

Succes met bloed allemaal!!!

Nupie

20-01-2008 08:44:53

da stuk van hypertensie valt nog mee vinnek

tis niet dat t moeilijk is, maar k weet gewoon niet zo goed in hoeverre ge t moet kennen. Allé ja al da gedoe over secundaire hypertensie en die tabellen en zo, als ge da allemaal knal vanbuiten moet kennen vind k da toch ook wel een rotstukske, ma wel ni zo erg als congenitale, ben k t helemaal mee eens

ma bon, nog een dagje gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ook al heb k echt geen zin meer :(

Anonymous

20-01-2008 09:43:45

voor zover ik vond dat neuro in de blok nog wel meeviel en ik dat eigenlijk nog wel interessant vond, gaat het nu echt langs geen kante vooruit!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ik sla alles van robberecht compleet dooreen!! en dat is ni alles wetende dat het een MKV-exame is :bonk:

heb echt het gevoel dat dat vak echt niet lukt en ik dit al voor mijn 2e zit aant leren ben... :(

boelie

20-01-2008 10:37:25

idem dito, valt vies tege.hd ik nie verwacht, hb t ook al 'opnieuw moete lere'...en dieje neurochirurgie is nog erger: bn ik nu fout of is da 80 pg zever in pakskes? :blah: da hft echt geen 'spoor' nagelaten in mijn brains, zenne...niks waardevol in...hoe oppervlakkig kunde ne tekst schrijve? lees neurochir. there's your answer :roll:

...maar alle gekheid op een stokje, ge zult er altijd wel iet vn kennen...al da urenlang gestaar op die f#cking cursus brengt, raar maar waar :mmm: , meestal toch wel iet op.... :goodboy:

Nupie

20-01-2008 11:02:56

damn, en ik hoopte dat neuro hierna wat zou meevallen. Heb daar 5 dagen voor en daarna 3d voor NKO en stomato dus ik hoopte echt dak ff op adem kon komen bij neuro. Zal daar dus maar niet teveel op tellen :?
pfffffffffff

Pluisje

20-01-2008 11:09:44

Op 5 dagen is neuro te doen hoor, op 3 dagen niet :bonk: en troost u, heb daarna maar 2 dagen voor NKO :(
Trouwens, ECG gaat goed vooruit als ge het al ne keer gedaan hebt hoor, ik heb het ook op 2u derdoor gejaagd, en twas ok denk k, hij vraagt best wel duidelijke dingen! En als ge die 11 vragen al kunt, hebt ge dat toch al :)

lommy

20-01-2008 11:55:46

Jammer om dit te horen...
Ik eindig met neuro en heb daar ook maar drie dagen voor. En in de kertvakantie heb ik niet zoveel er aan kunnen doen als ik wel zou gewild hebben, want ik moest me focussen op bloed omdat ik daar ook maar drie dagen voor had...

Rotte examenperiode...
Rotte leerstof...
Rot rooster...
En dan nog maandag al gedaan ook. :(

Geertje

20-01-2008 12:40:25

Ze zijn gewoon aant verbouwen in ons huis, god mag weten wat ze hier in de kamer onder mij aant doen zijn :evil:
Ze hadden nog wel beloofd niks te doen in de blok!!! En ik kan dus woordelijk hun hele gesprek horen, da vind ik echt niet interessant ofzo he!!!!! (MAN : 'waarom u dat nu niet?' VROUW 'misschien omdat ik wel dom ben ofzo')

Man niet gedacht dat ik dit topic nog eens echt ging gebruiken om te klagen, maar dit is er toch echt wel over he!!!!

(of ben ik nu gewoon zo geirriteerd van de blok dat ik aant zagen ben... kan ook...)

-LiLy°°

20-01-2008 17:13:42

Ik HAAT bloed zo zo zo fel eh :cry:

Ksnap echt niks van da stom ecg gedoe urgh :bonk: En voor mij zit een hart ni logisch ineen, dus als er iets mee fout gaat kank ni op mn eigen redeneringsvermogen rekenen, en er zit al zoveel in mn hoofd dak echt het gevoel heb datet gaat ontploffen binnen dit en een paar uur :roll:
Heb trouwens echt schrik schrik schrik voor mondeling van cardio, in diepenbeek is mij dat echt ni goed bekomen (jeuj van mieghem) en nu heb ik blijvende posttraumatische walging van de cardiologie. Dat is al iets wat ik van men leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven ni wil doen :roll:
Snotter, ik hoop da die vent morgen meevalt hoor, want als die begint te schreeuwen gak wenen, ik ben zo stressy :cry:

EN bij ector staat er dan zo ''opgepast voor overinvestigatie van banale syncopes'' :roll: Heb op de post-coronaire gestaan in Bonheiden met de verpleegstage en hmz, ben daar van mn stokje gegaan en ge wilt ni weten wa ze me daarvoor allemaal hebben aangedaan. Wie was toen de stagair van dienst? Bavootje Ector, het zoontje van. Da zn papa hem nog maar es goe zn cursus onder zn neus duwt!!!! Banale syncopes :roll: :x

boelie

20-01-2008 21:00:50

:bonk: Fuck it....khb er genoeg vr gedaan.:bonk:

ast nu nog nie lukt.....dan wordt ik buschauffeur ofzo...

:x de balle :x

-LiLy°°

20-01-2008 21:47:52

ik kan het echt ni :cry:
ik hebet zelfs ni af :cry:

stom stom stom bloed :cry:

(ok er zijn ergere dingen in het leven als buizen, maar kwou toch effe naja, mn eitje kwijt, tis toch iets da ni echt aangenaam is eh :( )

Nupie

20-01-2008 21:55:01

i know the feeling :knuffel:

bloed is echt aaaaargggggghhhhhh

bij ademhaling had k tenminste t gevoel dak t kende en dan vond k t nog een moeilijk examen en nu heb k ni eens een beetje t gevoel dak iets ken :?

:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:

Anke*

20-01-2008 22:18:36

oké, als ik jullie bezig hoor, voel ik mij al slecht dat ik dit kom posten...

maar ik heb gewoon een gemane off-day... stomme stomato !!!

:oops:

sorry aan zij die het erger hebben dan ik ...

-LiLy°°

20-01-2008 22:34:41

Stomato zal wel meevallen, gene stress!!! Heb er int begin ook op zitten vloeken, maar er zitten ook gemakkelijke stukjes tussen, geen zorgen!!! :knuffel:

Bloed is echt echt om te :cry: ja, sniffel...
Kga sewwes gewoon slapen, tis toch hopeloos :roll: Dan benk tenminste uitgerust :roll:

AmplifiedKeos

20-01-2008 22:50:38

idd, stomato is goed te doen, ik dacht tijdens het voorbereiden dat ik op 1 vraag grandioos de boot in zou gaan, maar hij heeft er zelfs niks over bijgevraagd, en t bleek mijn beste vraag te zijn...

komaan Anke, t zal wel lukken...
succes!

Anke*

20-01-2008 22:53:02

dank je wel, allebei...

en euhm, lily, bloed lukt wel, hoor... ik was ook ni het allerbeste voorbereid van al mn examens en euhm... tis allemaal goed meegevallen...

ampK, jij succes met neuro morgen, as usual, ik duim !!!

x

boelie

20-01-2008 23:27:00

ne vogelstront zo groot as de f#cking Comoren op mijn voorruit net op ooghoogte...Life has a way of always putting me in the crap.... :(

-LiLy°°

21-01-2008 12:25:16

:bonk:
stomme vaatheelkunde, kank nu nachtmerries krijgen over fourneau :roll:

en blijkbaar is neuro ook al zon klote exaam, seg :x ze denken da wij supermensen zijn ofzo :x

Puh!

Ik ga slaapje doen, hoognodig, maar helaaaaas eerst, 2,5 uur trein, naar den haag :roll:

Nupie

21-01-2008 12:29:07

:knuffel: voor Lily

pff, hoopte nog zo dat fourneau aardig zou zijn. Kga er zo hard niks van bakken morgen.

Nupie

21-01-2008 12:33:50

t lijkt toch echt of zo ons nog ne laatste keer goed willen hebben dees examens :evil:

idd Lily, ze verwachten dat we een of andere bovennatuurlijke capaciteit hebben om dingen in ons koppeke te krijgen. ze zeggen altijd da ge gewoon uw best moet doen, maar bij geneesk is uw best doen ni eens genoeg :cry:

k zit hier echt tot het uiterste van mijn mogelijkheden te gaan en ik kan gewoon ni meer. Ben doodop (stomme 4 klote dagen vr bloed). :cry:

2de zit here I come :cry:

AmplifiedKeos

21-01-2008 12:38:01

uw best doen is altijd goed genoeg, meer kan je ni doen...

komaan, nog effe volhouden...

varkje

21-01-2008 12:42:59

idd

en nupie met zenuwen en moeheid lijkt alles altijd veel erger, moeilijker en beangstigender dan anders

we duimen voor je!
doe nog een dagje je best, morgen kan je even bijslapen

boelie

21-01-2008 14:52:36

ligt t nu aan mij of kunde de theorie vn neuro heel goe kenne ( of toch denken dat get kent) en dan nog een superslecht examen make? :roll:
wtf was da seg? :shock:

zit daar begot 4 dage mijn klote af te draaie en was er vrij vn overtuigd dakt onder de knie had...en dan geeft die pipo zo'n examen.... ik bn nie snel gefrustreerd te krijge mr dr wordt ik dus wel ambetant vn éh... :x
joenges toch :bonk:

is nu toch nimmer normaal da ge zo moe werke om er gewoon door te gerake ( en laat ons hope dat da al het geval is...)..zit nu aan gemiddelde vn 6 uur slaap per nacht en hart en NKO (op 2 dage godbetert) moete nog kome...2dage vr e vak: oe kan da nij? as ge ziet dat mensen die er wel fatsoenlijk tijd vr hebbe ( 6 of 7 dage), al zo op zitte te zwoege... :shock:

...en bij mij staat er ook geen rode S op mn borst.... :mmm:
tis n B :P ....jah toch niiiieeeeet hoor :notfunny:

AmplifiedKeos

21-01-2008 14:56:02

ligt t nu aan mij of kunde de theorie vn neuro heel goe kenne ( of toch denken dat get kent) en dan nog een superslecht examen make? :roll:

t was dan ook een klinisch examen he (op die paar detailvragen en getallekes na dan :-))

Nupie

21-01-2008 15:10:10

:bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: ... :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

-LiLy°°

21-01-2008 18:31:13

Klinisch examen :roll: komaan seg :roll: ge kunt er ook in overdrijven eh, en van wak hoorde :roll:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh en fourneau overdijft ook, neh :x of anders kon ze mn kop gewoon ni af :oops:

Nu ist genoeg geweest zeh, ik heb me nog nooit zo hard gegeven tijdens examens en ik bak er VEEL minder van dan vorig jaar, lang leve de logica :roll: Weet ook nimeer wa ze willen zenne :x

boelie

21-01-2008 18:42:12

groot gelijk meiske....same here...in overdrive aant werken maar resultaten zijn niet om aan te zien...onverklaarbaar en enorm demotiverend...moet nu al weer aan hart beginnen, ook e schoon bergske leerstof moek zegge. :( zucht...

en klinisch is allemaal goed en wel, heel tof, absoluut pro..maar dit examen vond ik toch een beetje teveel vnt 'goede' (zwarte humor :) )...kunnnen toch niet verwachten da wij da zo allemaal kunnen in een race tegen de tijd...of anders moeten ze hun lessen nekeer aanpassen...hbbn zeker wel wa casussen geoefend, mr examen was (mijn opinie uiteraard) wel e niveauke hoger...
om het in sporttermen uit te drukken: ik denk dat ik weet hoe dat die mannen van anderlecht zich de laatste jaren in de champions league hbbn gevoeld.... :? tging allemaal ieteke te snel en ieteke te moeilijk

Nupie

21-01-2008 19:24:39

pffff ecg's blijven toch chinees zenne :?

-LiLy°°

21-01-2008 19:31:35

niks van aantrekken, heb er wonder bij wonder ook 2 van de drie juist :D gewoon gaan :D

Geertje

21-01-2008 21:18:55

Sorry, klinisch examen???????? Was DAT een klinisch examen?????? Ik wist verdorie (en ik wil hier liefst echt nog een ander scheldwoord typen) bij bijna iedere casus wat de ziekte was en waar gaat de vraag dan over???????? Exon 7 OF 8 bij een SMN1 deletie (of zoiets)???????
Dat was GEEN klinisch examen, komop zeg.....
(niks persoonlijk AmpK, hooguit tegen het examen)

Zo even mijn frustraties uiten want tja, je komt er echt wel vrij gefrustreerd buiten. Althans, alle mensen die ik heb gesproken dan toch. Maar goed, buiten frustraties is er echt wel niks over het uiteindelijke resultaat te zeggen. Ik mag verwachten dat een vraag over een stom exon op 1 punt staat.... We zullen zien, tis het niet waard om lang gefrustreerd over te blijven he :D !

ingridje

21-01-2008 21:48:40

Aaaargh dees is echt de rottigste examenperiode ooit!!

Morgenmiddag hebk bloed en ik moet nog massa's herhalen en erin proppen!!

ECG :cry: Fourneau mondeling :cry: ik dacht da die wel zou meevallen, ni dus

En dan al die leuke verhaaltjes over hoe verschrikkelijk neuro is :shock: leuk vooruitzicht!

Der zit nu dees jaar geen één tof vakske bij. Allé kga maar verderdoen, met zagen komt er ook niks bij in mijn kopje.... (moedeloos)

Anonymous

21-01-2008 22:23:33

Zijn er nog mensen waarbij fourneau je het gevoel gaf dat je er echt niets van kon? Ik had maar drie dagen voor dat vak en had zelfs durven hopen op wat begrip (haha, wat ben ik toch naiëf zo blijkt :roll: ). Ik dacht nog met mijn schriftelijke voorbereiding dat het allemaal nog wel meeviel, tot ik binnen was geweest voor t mondeling :? , kwas na een tijdje zodanig mijn klust kwijt dat ik het ook niet veel meer vooruit hielp. Nu ja, ik leer meer dan ooit deze examenperiode en ik word meer dan ooit gedemotiveerd , pfffft, wat is dat hier toch allemaal :( .

Nupie

21-01-2008 23:37:31

pfff wat willen die proffen nu in hemelsnaam bereiken. Ik weet ni eens meer of ik dit er wel voor over heb om dokter te worden. Heb me 4 dagen kapot gewerkt en wsch ga k me morgen bij fourneau alleen belachelijk maken. Jeej, ik kijk er al nr uit :s

:cry: :cry: :cry:

Anonymous

22-01-2008 05:20:45

is fourneau dan echt zooooo erg???? :cry: :cry:

ik vind dat ze tegen ons even lief mag zijn als tegen haar patienten...

en ik was al blij dat ik nevelsteen niet mondeling had :roll:

maar dat zijn zorgen voor het laatste vak, eeerst nog pneumo en thorax op 3 dagen wat ik bovendien ook niet zie zitten, heb daar niets van onthouden van in de blok.... heb precies nog nooit het gevoel gehad gelijk nu dat de blok nutteloos lijkt en ik op veel te weinig dage alles erin moet proppen...

-LiLy°°

22-01-2008 07:53:33

Zijn er nog mensen waarbij fourneau je het gevoel gaf dat je er echt niets van kon? Ik had maar drie dagen voor dat vak en had zelfs durven hopen op wat begrip (haha, wat ben ik toch naiëf zo blijkt :roll: ). Ik dacht nog met mijn schriftelijke voorbereiding dat het allemaal nog wel meeviel, tot ik binnen was geweest voor t mondeling :? , kwas na een tijdje zodanig mijn klust kwijt dat ik het ook niet veel meer vooruit hielp. Nu ja, ik leer meer dan ooit deze examenperiode en ik word meer dan ooit gedemotiveerd , pfffft, wat is dat hier toch allemaal :( .

mij heeft ze ook helemaal in de war geholpen, zo erg dat ik niet eens meer wist wat ik opgeschreven had. Dan zei ze het antwoord en het stond dus op mn blad en ik van ''oh oei ik had het opgeschreven'' ''Ja das dan pech eh, zo werkt een mondeling examen niet, dat is een teken dat je het nog niet door hebt'' :cry: Ik vond haar vragen ook niet duidelijk. Ze stelt zo vragen waar je 100 antwoorden op kan geven en ze blijft ''en wat nog'' zeggen :roll:
Heb er deze nacht echt over gedroomd :cry: urgh, haar vriendelijkheid spaart ze duidelijk voor der patiënten.

IK heb geen zin om neuro te leren, tlijkt zo onmogelijk :(
En ik heb buikgriep :cry:

boelie

22-01-2008 07:55:47

man man man....net naar kapper geweest..schrok vn mn eigen in de spiegel seg...wan walllen..dacht bij mn eigen: :shock: 'gij ziet er slecht uit' en geloof mij, da denk ik echt zelden hoor :?

en terstrak zat ik op wc: ik hb echt schrik om daar te lang op te blijven zitten éh..kbegon al te knikkebolle toen ik mn ogen effe toe had... :shock:

...ga zo lang slape na exames hé...

Anonymous

22-01-2008 10:04:10

Sorry, klinisch examen???????? Was DAT een klinisch examen?????? Ik wist verdorie (en ik wil hier liefst echt nog een ander scheldwoord typen) bij bijna iedere casus wat de ziekte was!

amai, dan zijt ge nog een gelukzak, bij mij was het meestal al gokken naar de ziekte...

vandaag is écht niet mijn dag. ik zou echt moeten beginnen aan bloed en bloedsomloop, ik heb dat wat laten liggen in het jaar en in de blok, dus dat gaat nog enorm tegenvallen... zucht... en ik geraakte vandaag echt niet uit mijn bed, ben dus nu uiteindelijk toch voor mijn bureau geraakt, maar ik heb aan neuro een kater overgehouden geloof ik... mijn hoofd staat op barsten en mijn ogen vallen toe. en het belooft weer een heel boeiende dag te worden... hmm...
ah nog een vraagske, is het voor bbo nodig om voor hart die pokc's en illustrerende colleges te bekijken? of kan ik dat gewoon links laten liggen en mij concentreren op de essentie? tis een kwestie van mijn tijd nuttig te gebruiken, ik ben hem nu alweer aan het verprutsen met hier op het forum mijn beklag te doen...
ach ja, voordat ik helemaal depressief word, tijd om terug te beginnen, iedereen heeft te klagen deze blok dus ik zal maar niet te moeilijk doen...

AmplifiedKeos

22-01-2008 11:01:42

Sorry, klinisch examen???????? Was DAT een klinisch examen?????? Ik wist verdorie (en ik wil hier liefst echt nog een ander scheldwoord typen) bij bijna iedere casus wat de ziekte was en waar gaat de vraag dan over???????? Exon 7 OF 8 bij een SMN1 deletie (of zoiets)???????
Dat was GEEN klinisch examen, komop zeg.....
(niks persoonlijk AmpK, hooguit tegen het examen)

ik vat het ook niet persoonlijk op, maar wat is anders een klinisch examen? (die enkele vragen over genen en cijfertjes buiten beschouwing gelaten, maar die tellen dan ook voor minder mee dan de 'echte' vragen...)
Het nut van dit examen is groter dan van pakweg Vaatheelkunde, waar je, zoals de clichés het zeggen, maar wat moet opdreunen wat je de dag ervoor vanbuiten hebt geleerd...

Anonymous

22-01-2008 11:17:21

Van vaat mag je die pokc's gerust in den prullenbak gooien, k ben dan ook nu al van plan om het volgende semester naar geen één van die dingen te gaan en gewoon fijn uit te slapen, nah, kga daar mijn tijd niet meer aan gaan verspillen. Die illustratieve colleges... tot nu toe heeft zelfs fourneau daar geen vraag uitgesteld, soms als aanvulling op een vraag kan daar wel iets over gevraagd worden. Maar ik zou mij vooral concentreren op nevelsteen zijn deel. Nog veel succes ermee.

boelie

22-01-2008 11:50:30

k ben dan ook nu al van plan om het volgende semester naar geen één van die dingen te gaan en gewoon fijn uit te slapen, nah, kga daar mijn tijd niet meer aan gaan verspillen.

been there, done that 8) ...bn blij dat ik nie nr die dinge bn geweest...hb toch gene tijd om nu nog nr mn nota's te kijke, hb wl ander dinge te doen

en tis weer zone typische post-examendag vandaag...geen klote concentratie: IK wil wel, maar mijn verstand staakt :?

it's all fucked up :x

fluostiftje

22-01-2008 12:01:19

Post-examendag is bij mij ook het geval. Ik zou moeten leren aan neuro, maar praktisch gezien blijf ik hier maar staren op hetzelfde blad, en heb ik feitelijk vanmorgen vooral gekeken naar de match henin-sharapova, twas de moeite om te bekijken alleszins! Wat niet van mijn cursus gezegd kan worden. Ook een beetje gedemotiveerd door wat ik hoor over het examen neuro... dan denk je spontaan: sjah, waarom moet ik er hier die cursus nog instampen... maar dat heeft dan ook veel te maken met het feit dat ik er ook echt geen zin in heb :P . Nu ja, genoeg gezaagd, kzal dan maar aan pagina 2 beginnen :P .

boelie

22-01-2008 12:06:25

idd ja, hb op 4 uur in de voormiddag gepresteerd om ganse tekst vn sinnaeve te doen...en ere wie ere toekomt ( mezelf natuurlijk :D ), tis wel 6 ganse pagina's natuurlijk...Jammer datk m nu nog niet ken :mmm:

en dan te zegge dak ganse TC en hypertensie wou doen vandaag....probleempje... :roll:

-LiLy°°

22-01-2008 12:12:30

same problem here
dacht es in neuro te vliegen en kval gewoon in slaap :zzz: heb nochtans 9 en een half uur slaap gehad :roll: nja
Ben ook nog geen pagina opgeschoten, kging es semio doen :roll:
en anatomie, maar da onthouk toch ni vandaag :D
Tips voor een deftig plaatje of deftige tekst over anatomie van de hersenstam zijn welkom, in diepenbeek hebben we da echt nooit zo gedetailleerd gezien :roll:
Ook constant flash backs van fourneau hare kop en hare commentaar :oops: urgh :roll:

boelie

22-01-2008 12:14:27

kval gewoon in slaap

uhu, hb ook gepresteerd om 3 kwartier te slape...op mijn boeke...
dacht eraan om effe ogen toe te doen...next thing I know ist half 12...urgh :(

*Els*

22-01-2008 12:57:54

is fourneau dan echt zooooo erg???? :cry: :cry:

ik vind dat ze tegen ons even lief mag zijn als tegen haar patienten...

en ik was al blij dat ik nevelsteen niet mondeling had :roll:

Ik vond fourneau geen zooo'n ramp hoor. Ok, ze onderbreekt je wel enzo, maar tis ni dat ze je begint af te blaffen als je iets verkeerd zegt, dus laat je gewoon niet van je stuk brengen en doe verder. Nu, ik weet natuurlijk niet hoe het er bij andere aan toe ging he, tis niet dat ik daar een oordeel wil over vellen. Kbedoel gewoon dat je niet op voorhand super moet beginnen stressen daarvoor, tkan allemaal nog wel meevallen. (maar dat neemt niet weg dat 3 dagen voor bloed ronduit schandalig blijft en dat ik ook niet echt het gevoel had dat daar veel rekening mee gehouden werd...)

Voor de rest eindelijk eens goed geslapen (14 uur aan één stuk :D dat zegt veel over mijn resterend energieniveau I guess) kwist precies maar half van de wereld meer toen ik wakker werd, had zo plots een vlaag van 'oh nee, bloed!!... aja, tis voorbij, oef'

En ja, ik geraak ook totaal niet in gang vandaag. Precies nogal gedemotiveerd door de commentaren van neuro :( En dan nog eens zo'n marathon erna om AH in 2 dagen te doen, pft. Kvind het er ook echt over ze dit jaar, das verdorie nog erger dan microbio, wat verwachten ze eigenlijk van ons?? :? :x

angel?

22-01-2008 18:13:52

ah heel de dag hoofdpijn.. NEUROREBOUND

bah zo geraak ik nergens met bloed hé

varkje

22-01-2008 18:48:59

antigrippin = paracetamol en caffeïne (daarop heb ik neuro geblokt, maar wel omwille van oorpijn en moeheid)

boelie

22-01-2008 21:17:43

nen duitser die in belgië nen engelstalige tekst geeft en het lijkt chinees...

tof da we multicultureel zijn hoor...echt waar....

un-freakin'-believable :x

fluostiftje

22-01-2008 23:02:40

snif, Heath Ledger is gestorven :( :( :( , waarom :( .

boelie

22-01-2008 23:21:18

omg :shock: is idd erg, goeie acteur, was nog keijong...daar wordt ne mens stil van :shock:

Pluisje

23-01-2008 00:03:13

Pfff serieus :shock: zo ne goeie, knappe acteur! Kwist nie dat die ook al aan de drugs zat :s (als ge internet moet geloven tenminste)

ingridje

23-01-2008 01:11:13

amai ja, is wel erg! blijkbaar zelfmoord door overdosis pillen...
brengt u toch weer een beetje met de voetjes op de grond...

er zijn nog ergere dingen in het leven dan de examens! :o

ben nu natuurlijk klaarwakker na een heerlijk postexamen slaapje
dus ja, morgen zalk met geen stokken wakker te krijgen zijn om aan Neuro te beginnen... :wink:

Anonymous

23-01-2008 15:02:52

Zo moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :zzz:
en neuro maakt t alleen nog erger

zou zo graag ns een dag niks willen doen

Anke*

23-01-2008 15:10:00

iedereen heeft al twee examens gehad en wij nog maar eentje...

officiele hel vanaf morgen dus...

:(

-LiLy°°

23-01-2008 15:47:58

:bonk: gene klop concentratie eh, echt gewoon NIKS :bonk: :bonk: :bonk:
Ben echt echt leermoe, urgh, heb genoeg gehad. da duurt hier allemaal veel te lang en hoe langer da da duurt, hoe trager datet begint te gaan :mmm:
Khad gewoon niks moeten doen vandaag, echt, dan wask morgen misschien iets of wa productiever :roll:

en idd heath ledger :(

fluostiftje

23-01-2008 16:05:59

Same here :( . Zit vandaag precies met een tweede post-examendag :roll: . Komaan eh, waar is mijn concentratie naar toe... :( . Aan al de mensen die morgen examen hebben: heel veel succes !!!

lommy

23-01-2008 16:47:13

Morgen examen NKO en Stomato en het ziet er naar uit dat het een ramp gaat worden (vooral stomato).

En dat allemaal omdat ik het niet in de kerstvakantie kon leren omdat ik me moest focussen voor bloed en neuro (waar ik beide maar 3 dagen voor heb). :x

Dit is echt de ergste examenperiode die ik ooit heb meegemaakt. :(

Pluisje

23-01-2008 16:58:56

Eerst kapot na 3 dagen voor neuro, en nu maar 2 dagen gehad voor NKO/Stomato, ik ben nog nie klaar met stomato en ik moet nog beginnen aan NKO :cry: :cry: :cry:
Hoe moet ik dat gaan fixen, en dat allemaal door een klote-examenrooster met te weinig tijd, nie eens omdat het zo moeilijk is :bonk:

Anonymous

23-01-2008 18:16:45

dat is het hem juist, op zich vallen die vakken nog wel mee (we hebben al ergere dingen moeten leren, denk aan microbio)

maar dat ze ons eens in het vervolg tijd genoeg geven om al die cursussen deftig te bekijken!!!
het gaat dit semester niet meer om hoe goed ken je de stof, nee, het gaat erom met hoe weinig slaap je de blok kan doorkomen en hoe goed je onder tijdsdruk een hele hoop leerstof in je kop kan steken!! :bonk:
en met een chronisch slaaptekort is dat bij mij niet veel :cry:

in zoveel richtingen is het laatste jaar een uitboljaartje, waarom moeten ze ons dan nog zo diep laten gaan... :evil:

*Els*

23-01-2008 20:14:53

Ik ben het ook beu!! Mijn concentratie is al twee dagen echt weg, tgaat totaaaaaaaaaal ni vooruit en ik ben zooooo moe, val gewoon in slaap boven mijn cursus :?

Nog acht dagen... komaan, dat het maar vlug voorbij is!!!

succes aan de degene met nko/stomato voor morgen (en andere ex ook natuurlijk moesten die er zijn) , nog ff volhouden!! :goodboy:

Nupie

23-01-2008 20:48:23

stomme hoofdpijn, grrrr

AmplifiedKeos

23-01-2008 22:43:33

nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik haat borsten! :x

(en al dan niet opzettelijke typfouten)

Pluisje

24-01-2008 00:37:21

k krijg het nie af, k krijg het nie af, k krijg het nie af :cry:

fluostiftje

24-01-2008 00:45:05

T komt wel in orde :wink: . Schoenaers en debruyne vallen echt goed mee op het examen, dus gene schrik van hebben :wink: .

Anonymous

24-01-2008 01:40:28

Debruyne is nen heel vriendelijke mens ja, zover kan k u gelijk geven

fluostiftje

24-01-2008 01:52:45

Om eerlijk te zijn is schoenie ook nie mijne favoriet :P , maar kwilde de mensen hier gewoon wat moed geven :P .

Anke*

24-01-2008 05:34:17

binnen anderhalf uur examen...

kheb van heel de nacht geen oog dicht gedaan... hoewel dat toch zeker voor de tijdspanne van 2 uur (tussen half3 en half5) echt wel de bedoeling is geweest...

massieve hoofdpijn en elke keer dat ge uw ogen dichtdoet een paniekaanval van jewelste...

en blijven herhalen heeft precies echt geen nut...

stomato en NKO... here i come... ben klaar voor de slachtbank...

boelie

24-01-2008 07:48:00

nen dégout dat ik heb :bonk: ....dat is niet te doen. wordt er bijna ziek van as ik denk dak weeral moet beginnen leren..jeezes,tduurt lang dit jaar...en hart wil er echt nimmer in, en dan moek nog beginne aan vaathk...pfffffff :cry:

en dan nog beseffen dage volgende week nko en stomato hopelijk ene keer ns kunt doorleze op die ganse 2 dage da ge hbt gekrege...ge kunt da nemeer studeren, want gbht gene tijd...da is gewoon niet te doen... :(

man man, tis echt n ramp dit semester...echt te hopen dat hart meevalt, dan hb ik toch nog 1 goed exame... :(

(kdenk echt dat moest dit 1e kan 1e semester geweest zijn, ik was n ander richting gaan doen... :? )

Anonymous

24-01-2008 09:39:25

tis gewoon niet meer te doen om nog iets in mijn koppeke te proppen, mijn hersenen weigeren nog iets op te nemen (het chronisch slaaptekort zal daar wss wel heeeel veel mee te maken hebben)

pfff, morgenmiddag pneumo, ma zie het echt niet zitten!!! :cry:

ik zal gewoon blij zijn als het examen voorbij is en ik morgenavond om 8u mijn bed inkan, zodat ik eindelijk eens 9,5u kan slapen om de volgende morgen om half 6 met bloed te beginnen...

*zucht* het blijft maar duren dezen blok, ik kan niet meeeeeeerrrr!!! :bonk:

-LiLy°°

24-01-2008 10:13:31

nja ik ken het ik ken het, het gaat trager met het uur :?

Ondertussen volop aan het duimen voor anke en al de rest met hun minimum daagjes NKO :goodboy:

En eeeeeuh, u druk maken over schrijffouten das volgens mij verspilling van energie. :roll: Iedereen is supermoe en ik heb ook al schrijffouten gezien, zelfs al bij mezelf, maar who cares? Oververmoeidheid doet ook wel wat met uw logica zenne, ik heb bij van poppel, dus op mn examen ook gepresteerd een joekel van een DT fout te schrijven, nja :roll: ik bedoel maar, iedereen is moe, laat de schrijffouten voor wat ze zijn :D we zitten hier nimeer int derde leerjaar eh :wink: :roll:

Anonymous

24-01-2008 10:19:51

ik denk dat het ging over schrijffouten in de cursussen hoor :D

-LiLy°°

24-01-2008 10:20:41

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :oops:
ahja ok, dan geefek hem gelijk :D

angel?

24-01-2008 10:30:06

juist 2 dagen verpruts aan moe zijn en me ziek voelen... Kan ik nu pas deftig aan bloed beginnen. GRRRRR.... gelukkig dat het 7 dagen waren.
Ik ben echt oververmoeid door deze examens. Tis precies echt moeilijker dit jaar. Hoe kan dat nu :( ik ben het beuuuuu :x

wel een dikke merci aan mijn dokter die me iets heeft voorgeschreven tegen de oorpijn waar ik ook wakker van word (vanaf nu leef ik op anthistaminica). Zou van de werf ons testen op doping?? :oops:

Nupie

24-01-2008 12:05:37

Tis precies echt moeilijker dit jaar.

kvind t ook echt moeilijk en veel. Pfff. En dan werkt ge u kapot en dan gaat t nog grandioos mis op zo'n rotexamen. Stomme proffen!Stomme cursussen!Stomme examens!

Dat t maar snel vakantie is...

fluostiftje

24-01-2008 12:30:23

Idd nogal demotiverend allemaal :? . Maar ja, gelukkig kunnen we het nog relativeren eh , dus nog even doorzetten gewoon :wink: . Maar zoals hier al iemand zei... als dit eerste semester eerste jaar was.... dan had ik wel anders tegen geneeskunde aangekeken... waarom lijkt het eerste jaar nu toch zo simpel. Ik wil ook een uitboljaartje :( .

-LiLy°°

24-01-2008 12:58:21

Heb dit blok ook al veel gedacht aan stoppen hoor :roll:
Kheb zo'n vies vermoeden dak toch al twee maand later aan mn stagejaar ga mogen beginne, op zn minst :roll: wa een rotjaar :?
Eigenlijk is blijven zitten zo slecht nog ni, dan maakt mss iets of wa kans op iets da ge wilt doen later. Wij hebben zo'n streefjaar, ni normaal, wedde da die punten van dees semester nog meevallen? En dan denken ze daar, oh, kijk de studenten kunnen het aan... Dan gaan ze verschieten volgend jaar :P da's een normaal jaar, hebek horen zeggen, met een normale verdeling, daar valde ni uit den boot als ge 'maar' door bent, of een onderscheiding hebt... Naja... Hebet al gezegd, ma da systeem me die punten en gradengezever, da is het rottigste wat er bestaat en da bestaat alleen in geneeskunde eh :x (alle ja, toch op zo een uitgesproken manier :roll: )

Urgh, en pauzes zijn veel te kort :x

*Loesje

24-01-2008 15:09:51

denk echt niet dat 't zo tof is om met bijna vierhonderd man om uw plaatsjes te moeten gaan streven zoals eerste doc gaat moeten doen he...

varkje

24-01-2008 15:37:11

en ons jaartje is toch nog serieus co-operatief, niet?
zal wel meevallen allemaal uiteindelijk
daar ga ik vanuit :wink:

Anonymous

24-01-2008 15:57:59

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik kan niet meer!!

stomme stomme stomme examens en nog veel stommere examens waar ge te weinig tijd voor hebt... :cry:

het is echt wel abnormaal in ons jaar, als ge die proclamatie hoort, voelt ge u bijna dom als ge 2ezit hebt of erdoor zijt met voldoening...ik verwacht op de proclamatie van dit jaar dan ook niet minder onderscheidingen-grootste-felicitaties... wel meer mensen met wallen :P

ach ja, we zullen wel zien wat het geeft, we kunnen niet meer doen dan ons best en uiteindelijk zullen we allen goeie dokters worden en binnen 10jaar herinneringen ophalen: 'weet ge nog dat 1esemester in 2e doc, dat waren nogal examens, eh, maar toch, als ge ziet hoe hard wij nu moeten werken...' wie weet gaan we nog met weemoed trugdenken aan deze dagen :wink:

-LiLy°°

24-01-2008 15:59:42

da's waar, da's waar :D
Daar klaagek nu es ni over se :D iedereen is uitermate behulpzaam :D
En nja, tzal idd wel allemaal goed komen :)
Maar ik mag wel boos zijn opet systeem van punten, want dat is iets waar ge toch wel mee in uw hoofd zit van in eerste kan, alle, ik toch soms, vooral dan tijdens een blok zoals dit met examens die ge ni kunt en onvriendelijke proffen :D
Voor de rest houk da zoveel mogelijk uit mn hoofd :D

NJa ik heb ergens gehoord dat we ''het gouden jaar'' zijn, urgh :roll: Tis ni door mij ze mannen, don't shoot me :D

boelie

24-01-2008 16:50:47

wie weet gaan we nog met weemoed trugdenken aan deze dagen

ik alvast niet hoor :mmm: ...maar ksnap uw punt wel...maar ik alvast echt echt niet hoor :P

boelie

24-01-2008 23:19:02

godverdomme, fucking kut-congenitale :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

excuseer

fluostiftje

25-01-2008 00:28:57

T forum valt beetje stil eh s nachts :P. Geen nachtmensjes te bespeuren :P ? Pfft, kbegin de indruk te krijgen dat ik neuro wat onderschat heb :? .

Anonymous

25-01-2008 01:32:46

toch wel nachtmensjes, maar internet valt elke vijf botte uit dus tlukt ni zo goe van te posten, en k geraak al heel t exaam ni meer ingelogd :s
soit
neuro suckt idd en geen klein beetje,
normaal leer ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneller dan dees,
alsk dit tempo blijf volhouden dan krijg ik den helft nog ni af :p
ma ja zit ook wel meer me ander dings bezig dan stom exaam dus tis beetje men eige schuld

*Els*

25-01-2008 02:39:26

Altijd nachtmensjes hoor :wink: Alleen probeer ik net dan iets meer weg te blijven van het forum :P (in de zin van: neeeee, niet kijken, er post nu toch niemand... :slap: ) Ben ook nog bezig met neuro en het gaat idd echt veel te traag, zal wel het gevolg zijn van slaaptekort en concentratiestoornissen na die vorige examens. Achja, we moeten verder he, succes ermee!! :whii:

-LiLy°°

25-01-2008 08:39:25

:bonk: overslapen :bonk:
en tis ni dak tijd genoeg heb, ben o zo productief geweest de laatste drie dagen :roll:

Anonymous

25-01-2008 09:47:54

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

binnen 2u15 examen pneumo, over voorbije 3 nachten maar 14u geslapen, ik sla al die termen dooreen, chance dat decraemer nog vriendelijke man is, dat zal wss het enige positieve zijn van de dag... (en het fijne vooruitzicht dat ik vnv supervroeg kan gaan slapen :geeuw: :geeuw: :geeuw:

Zalmtoastje

25-01-2008 13:35:29

rotvaatheelkunde, stomme raynaud, kans dat dat gevraagd wordt is mss 0.5%, maar als je de vraag hebt, moet je erop knn antw!
en kzie er ni nr uit om fourneau te leren, aangezien nog niemand daar vragen over gekregen heeft :?

Geertje

25-01-2008 17:04:27

Moet eerlijk toegeven dat ik nevelsteen nu ook niet echt een pretje vind om te leren, weliswaar beter dan congenitale maar toch... Voor die laatste 16 pagina's is de motivatie toch erg ver te zoeken...
Fourneau is voor morgen, samen met nog wat andere rommel... En ecg moet ook ooit nog eens...
Pfff, mijn positiviteit begint dieptepunten te bereiken eigenlijk. Hoewel ik me vannacht bedacht waarvoor we het allemaal doen en eigenlijk is dat toch wel de moeite waard, hoop ik toch :).

angel?

25-01-2008 20:43:07

ik ben het beeeeeuuuuuuuuuuuu......
ik slaap slecht, eet slecht (niet of verkeerd)
ik haaaat deze examens
het zijn de rottigste ooit :twisted:

varkje

25-01-2008 20:44:23

ik blijf je graag hebben :wink: met of zonder examens
er komen betere dagen
over welgeteld 7dagen!

angel?

25-01-2008 20:47:48

mercikes titia!
tis idd nog maar een week, dat moet ik (en al de anderen) toch nog kunnen.

ps: ik heb u ook graag hoor ;-)

varkje

25-01-2008 20:55:48

:whii:
ben echt in een rare bui vandaag
daarstraks ook al appelcake gebakken :roll:

Nupie

25-01-2008 21:03:36

mmmmmmm appelcake

varkje

25-01-2008 21:13:41

de heerlijkste ovengeur om in te studeren
en dan elk kwartier even gaan piepen of hij rijst!
(en hij deed het!: de wondere wereld van bakpoeder)

Nupie

25-01-2008 21:15:10

wel ge moogt voor mij ook gerust ne keer appelcake komen bakken terwijl ik studeer :P :wink:

fluostiftje

25-01-2008 22:17:11

Er werd hier een paar keer gezegd dat examens als oorlog waren eh... Hierbij denk ik dan spontaan aan da liedje: "war (good god war :P ) , what is it good for... absolutely nothing" :wink:

boelie

25-01-2008 23:07:43

jaah, op een dag vind je de job van je leven.....en dan ben je weg...
ik hb mijn roeping wel gemist denk ik....

what was I thinking toen ik geneeskunde koos?....

mensen graag doen lachen en tof vinden om in een ziekenhuis te zitten...dan moede gene dokter worden....dan moede CliniClown worden...

was ik daar 5 jaar geleden maar achter gekomen....then I wouldn't be in this gigantic heap of.....euh flowers.... :wink: :P

Anonymous

25-01-2008 23:25:16

even checken of dit normaal is :D

tijdens het blokken van vak A lijken alle andere vakken interessanter of leuker om te leren, maar als vak B dan is aangebroken was A toch leuker achteraf gezien :? :roll:

alle, maar echt ALLE tv-programma's zijn ineens on-ge-loof-lijk interessant

gedachten tijdens surfen op internet: 'welke site zou ik nog knn bezien...' en dan doelloos rondsurfen om toch maar nie te moeten gaan leren

algemeen fenomeen? of ben ik de enige? :roll:

boelie

25-01-2008 23:27:27

nooooope, doing it right now.... :)

Pluisje

25-01-2008 23:28:56

Algemeen fenomeen! Khb nog nooit zoveel naar youtube gezien als vandaag :roll:

-LiLy°°

25-01-2008 23:32:33

idem dito :D

Gorecki

25-01-2008 23:40:19

zelfs die draak van een deredactie.be site kan me van mn cursus afhouden...

Anonymous

25-01-2008 23:42:42

neuro gaat nooit lukken
ik leer ( lees: lees ) en vergeet twee minuten later wat ik juist gedaan heb
soit het kan me nix meer schelen
als we maar gelukkig zijn en da lukt da laatste dagen ongelooflijk goed bij mij 8)

fluostiftje

25-01-2008 23:55:40

Het enige wat ik zie in die neuroradiofotos zijn smiley en sippe gezichtjes in die ventrikels :? .

Nupie

26-01-2008 00:16:02

ik zie daar altijd ne leeuw in :D

fluostiftje

26-01-2008 00:19:52

ah ja, nu da je t zegt :)

Nupie

26-01-2008 00:25:36

ziet ge radiologie kan nog tof zijn :wink:

Anke*

26-01-2008 00:50:55

neuro op drie dagen is officieel hel...

pfff... heel de dag robberecht doen en dan savonds nog twee hoofdstukjes goffin... wowiee...

*little girl --> going crazy* :(

Anonymous

26-01-2008 01:30:10

blijven doorzette, ge kunt er vrij zeker van zijn da je ni alleen bent ze
zou er zelfs van verschieten als er iemand was die dit vak zelfs al maar voor den helft geleerd kreeg :(
ik zit te sukkelen me temporale problemen, onthou echt NIX
soit we doen gewoon voort
succes r nog mee

LA1

26-01-2008 05:10:03

pffffffffff, 10u geslapen (tmocht, gisteren pneumo na 3dgn, dus 14u slaap over 3 nachten) en toch nog ongelooooflijk moe zijn...

en dan komt nog onze grootste kanjer eraan... BLOED :cry: :cry: :cry:

en weten dat dat vak veel te groot is en dat er nog stukken zijn die ge voor den eerste keer gaat moete bezien en dat er vele stukken zijn die ge maar ene keer gaat zien (en ik heb zo hard herhaling nodig!!) en weten dat ge zowiezo bij nen onvriendelijke prof een mondeling exame gaat moeten afleggen...

ooh help! kan iemand gewoon de tijd doorspoelen tot na examens??? :bonk:

Anonymous

26-01-2008 05:40:42

one happy pill aday keeps the docter away ... pffff ik heb zelfs ni geslapen, sebiet is ff drie uurkes crashen, nu is die stomme neuro nog ni af
diegene da da op vier dage hebben gedaan, echt waar chapeau
pffff eat brains mhuahahah
(precies beetje aant flippe, sebiet kank echt een happy pill gebruiken :p)

Anonymous

26-01-2008 09:15:05

zelfs op drie dagen hoor :?
dus 't zal wel lukken!!!

ik duim

Geertje

26-01-2008 11:04:45

Mijn broertje is op dit moment toch wel mijn grootste frustratie, broertje als in een kerel van 20... Die heeft zijn studie opgegeven om zijn leven te wijden aan zijn gitaar. Prima allemaal, moet ie lekker zelf weten. Maar moet dat gitaarspel dan echt serieus om half 4 's nachts boven mijn kop???? En dat al 2 nachten terwijl ik hem al bijna met die gitaar voor zijn kop heb geslagen????
Bedoel, je zou van minder uitgeput en gefrustreerd raken denk ik...
Ach, zo richt ik mijn frustraties voorlopig niet op bloed, misschien is dat een voordeel :roll:

Iemand goede ideeen voor wraak?? Ik heb vanmorgen om 7 uur zijn telefoon al eens op zijn kop gelegd en hem wakker gebeld :twisted: (maar toen ging hij gewoon weer verder slapen, wat hij nu overigens nog steeds aant doen is)

boelie

26-01-2008 11:06:55

Ik wil vandaag m'n tijd verdromen
Hoe ha hoe
'k Zit in de schaduw van de bomen
Hoe ha hoe
Laat de wereld zonder mij maar draaien, heel traag
'k Wil geen zorgen aan m n kop vandaag

Mooi weer vandaag
Ik doe alles vandaag liever traag
Mooi weer vandaag
Nee, geen files, geen stress in m'n maag
Laat de zon nu vrolijk schijnen
Want dat heb ik toch zo graag vandaag
Mooi weer vandaag
Nee, vandaag geen gezeur, geen geklaag

'k Laat me vandaag door niemand storen
Hoe ha hoe
Ik wil geen slecht bericht meer horen
Hoe ha hoe
En de wereld zal wel verder draaien vandaag
Want ik hou het vandaag liever traag

Mooi weer vandaag
Mooi weer vandaag
Mooi weer vandaag

Hey
Hoe hoe hoe hoe

Laat de wereld zonder mij maar draaien vandaag
Want ik hou het vandaag liever traag

Mooi weer vandaag
Mooi weer vandaag
Mooi weer vandaag

Woeeeeeee
Mooi weer vandaag
Mooi weer vandaag

Mooi weer

wij hebben wel blok hé....lul :x alles traag doen, geen stress in mijn maag....tsss tettekop :x

en mooi weer...da maakt het helemaal compleet, ja....@#!*@ae#

(mr vr de rest gaat t prima... :bonk: )

varkje

26-01-2008 11:30:43

oh speelplein...

-LiLy°°

26-01-2008 11:42:33

hahaha boelie toch :D overstresssssssed :?:

Urgh hier gaatet nog steeds niet vooruit :( en ik heb zo door dat ik mn neuro-anatomie nog niet al te best ken :roll: ik weet alles vaag liggen, maar swat, ik ga neurochirurgie dan maar verwaarlozen en morgen nog een namiddagje anatomie doen en wat casusjes maken...
Ik vindet trouwens niet lief dat hij heeft gezegd: ''mannen, nie al die kernen leren enzo eh, zo gedetailleerd hoeftet voor mij ni'' en da zn vragen dan supergedetailleerd zijn :x

Tprobleem bij mij is dat dit geen mondeling examen is, dus kank me er moeilijk in opjagen en er moeilijk voor gaan :D

en idd speelplein, ooit, lang geleden werd ik daar ook gedropt wegens het gebrek aan grootouders voor opvang :? waren de saaiste dagen van mn leven :D

boelie

26-01-2008 11:47:53

hahaha boelie toch overstresssssssed

uhu

-LiLy°°

26-01-2008 11:52:54

nog 6 dagen :roll:

Heb ook de indruk da ik mannekes en vlekken en wa nog allemaal begin te zien zenne :D , ben serieus zot aant worden :roll: anders zot dan anders he, ni happy zot :(
tis genooooooooooooooooooooooeg geweest :x

It's like I got the signals crossed
With messages I can't decode
Half asleep, never wide awake
And I'm in complete overload
I got so much information here
And nothing I can really grasp
I should know the truth
But I'm too afraid so I have to ask...

overload braaaaaaaaaaaaaaain overload :cry:

Anonymous

26-01-2008 16:03:33

stom stom stom bloed
:bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

boelie

26-01-2008 16:06:15

I concur... :roll:

Nupie

26-01-2008 18:50:19

pffff heb precies echt geen motivatie meer

boelie

26-01-2008 19:02:02

I'm gonna have to do a whole lotta chillin' in the next few months to compensate for these recent weeks.... :shock:

Anonymous

26-01-2008 19:47:17

ik ben de laatste twee dage te ontstressed :s met als nadeel da k eig nix doe voort school :p

kaaaren

26-01-2008 19:51:41

neuro op drie dagen is officieel hel...

ik zag, las en knikte instemmend...

3 dagen is gewoon technisch te weinig.

(ik kijk al uit naar 't volgende: weer maar 3 dagen, maar dan voor ademhaling... dat zal nóg een zwaardere dobber zijn)

-LiLy°°

26-01-2008 20:01:53

2 voor pneumo, halloooooooooooooooooooooooo :roll:

en neuro is a no go...
buis buis buis buis :roll:

ingridje

26-01-2008 20:06:21

ja da gevoel hebk ook over neuro

maar ik bedacht daarstraks: tis de laatste keer da we winter-examens hebben! Normaal vind ik da nog wel gezellig: buiten is het bar koud en gij zit lekker warm binnen en het enige dage moet doen is leren...

Maar dit jaar was het helemaal niet koud :? vandaag was er zelfs een zalig zonneke, zodat ik ongeveer heel de dag naar buiten heb zitten kijken

dju neuro wordt een ramp :cry:

boelie

26-01-2008 23:13:34

ja da gevoel hebk ook over neuro

maar ik bedacht daarstraks: tis de laatste keer da we winter-examens hebben! Normaal vind ik da nog wel gezellig: buiten is het bar koud en gij zit lekker warm binnen en het enige dage moet doen is leren...

Maar dit jaar was het helemaal niet koud :? vandaag was er zelfs een zalig zonneke, zodat ik ongeveer heel de dag naar buiten heb zitten kijken

dju neuro wordt een ramp :cry:

yep yep...totally true...
bij mij wast ook altijd zo:examens in de winter...tof...iedereen maar klagen over t vuile, koude, natte weer en ik rustig binnen met n goei dikke vest en n tas chocomelk (Nesquik btw...) en ik lachte er ns goed mee...vond t nooit erg om te leren want ge kon nie vl anders doen ( in tegenstelling tot de zomer, waar blokken niet zo plezant is, mr dat verhaaltje zl vr n andere keer zijn...)...maar als ik dan zie dat ik (wij) zo ant afzien zijn en buiten ist mooi weer (dank u wel, global warming), ja dan is mijn goesting direct voorbij hoor...komt daarbij nog dat de examens zo slecht gaan...dat maakt t wel echt af...

BTW, voor zij die er niet door zijn op neuro...willen we e clubke oprichten??hé...das tof hé, jah da doen we...en iedereen die r door is, mag er niet bij...mwoehaha...de CMDB-club...Chillen Met De Billen :D

I need a vacation

fluostiftje

26-01-2008 23:48:48

Ben bezig met alles voor neuro op meesterlijke wijze door elkaar te slaan :cry: .

Anonymous

27-01-2008 03:53:38

dan sta je er beter op als mij, ik heb zelfs nog nix om door elkaar te gooien

Anonymous

27-01-2008 06:10:43

gisteren gaan slapen met tranen omdat het niet lukt, vandaag opgestaan en beginnen leren en na half uur tranen omdat het niet lukt...

deze blok is gewoon te zwaar, de vakken te groot, de tijd tekort, de vermoeidheid, tja daar zwijgen we helemaal over en bloed is echt hel!!! vooral wetende dat ze daar met cijferkes naar uwe kop gaan gooien! komaaaaaaaaaaan!!!
waar is het principe van 'basisarts' naartoe???

pfff, ik kan gewoon niet meer...
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Anonymous

27-01-2008 06:31:11

de kwaliteit van cursussen is er ook ferm op achteruitgegaan... vooral die van bloed! de lijm komt helemaal los en de blaadjes beginnen vanaf de onderrand langzaam maar zeker (of soms echt rap!) los te komen :roll:

ik kan of mag geen 2e zit hebben voor dat vak, mijn cursus overleeft dat niet tot augustus :wink:

-LiLy°°

27-01-2008 07:42:19

je wordt wakker en je hebt het gevoel dat de dag op je valt van het moment dat je je ogen open doet... -Godderis :D -

o ja... :(

boelie

27-01-2008 08:06:12

I'm feeling very screwed right now.....and not in a good way :roll:

angel?

27-01-2008 09:06:30

heel de nacht over ecg gedroomd!
kunde u iets ergers voorstellen ????
:x

Anonymous

27-01-2008 09:55:07

niet over ecg drome omdat het er gewoon nog niet inzit en ge niet inziet wanneer ge dat wel ergens kunt inplannen tenzij door extra tijd bij te maken en de dag langer dan 24u te laten duren, maar dat ligt nu eenmaal niet in onze mogelijkheden...

boelie

27-01-2008 10:33:36

heel de nacht over ecg gedroomd!
kunde u iets ergers voorstellen ????

Ector naakt...!?! :twisted: urgh

Nupie

27-01-2008 10:35:00

waar haalt gij dat naakt vandaan?

jaja, betrapt :twisted: :D

boelie

27-01-2008 11:17:54

ow, my bad....was altijd in veronderstelling dat WHO die vorig jaar in top 10 vn grootste natuurrampen vn de afgelopen 5 decennia had gezet...dan hb ik het artikel niet goed gelezen, zoblijkt..... :D

(moet mezelf wakker houde :gun: )

-LiLy°°

27-01-2008 11:23:26

ge moet echt een filmpke opzetten voor da ge gaat slapen, ik doe dat al een heel blok en ik heb alleen nog maar over fourneau gedroomd en dat was na mijn examen :roll:

en urgh neuro :x ik kan het echt ni eh, dan denkte ja, ik ga hieraan denken als ik een casus krijg zo en dan leesde ne andere casus en dan ist weer helemaal om zeep...
En die neurochirurgie :roll: wasmeda toch voor onzin... heb alleen geleerd hoe wat te herkennen hoor, al die behandelingstechnieken, de vuilbak in ermee... hmzzzzzzzzzz so much to do and so little tiiiime :roll:

en nu hebek nood aan nen douche, efkes alles wegspoelen :roll:

en boelanders, ik meen het, you definitely need some vacation :D
zoals het in japie zn nickname staat: nu eerst hard falen en daarna hard decompenseren :D

AmplifiedKeos

27-01-2008 20:25:40

Boelanders, you sick bastard...

Anonymous

28-01-2008 08:24:34

boehoehoehoe :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

bloed gaat niet vooruit!!! en het worden weer maar korte nachten en ik ben al oververmoeid van gans de blok!!! het gaat niet meeeeeeeeer

waarom heb ik nu geen slim stel hersenen...:bonk:

Belleke

28-01-2008 08:27:07

Bekijke het positief: nog een paar nachten om toch nog te proberen het erin te krijgen. Bij mij is het helaas al te laat daarvoor en ik ga deze namiddag een trage en extreem pijnlijke dood tegemoet :(

varkje

28-01-2008 09:03:50

ma nee
ik ga duimen en jij gaat dat goed doen!

boelie

28-01-2008 13:02:57

Boelanders, you sick bastard...

....it takes one to know one.... :D

-LiLy°°

28-01-2008 13:25:04

touche :]

Voor al die nu een vak op twee dagen erin moeten proppen:
ladies and gentlemen, welcome to hell :D :wink:
May the force be with you! :D

boelie

28-01-2008 13:42:27

...hell sounds pretty good at the moment... :P

grandpa Simpson

28-01-2008 15:41:58

mensen die vandaag vroeger hun neuro papieren hebben afgegeven (en zeker diegene die rond 11h is weggegaan! :shock: ): vonden jullie dit examen echt zo gemakkelijk? ik vraag puur uit interesse :wink: ik persoonlijk had elke minuut nodig... :oops:

Geertje

28-01-2008 15:55:13

Het gaat een laaaaaaaaaaaange nacht worden....
Ik moet heel ecg nog es bezien, truncus en fourneau...

Wat zijn die examens toch tof he :D

Zalmtoastje

28-01-2008 16:02:43

ik heb gisterenavond truncus laten vallen, kwist veel ni op mn examen, maar da kwam grotendeels door de zeer debiele vraagstelling! Dus daar hoef je geen tijd aan te verspillen!

Anonymous

28-01-2008 16:42:55

en dan denk je, yes, weer een examen gedaan, maar een halve seconde later komt de vreselijke waarheid naar boven... voor de volgende zijn er maar 2 dagen... zucht... dus maar onmiddellijk (nu ja, na een pauze van 3uurtjes die echt verdient had) begonnen. terwijl er maar één ding is dat ik echt wil. gewoon in mijn bed kruipen en slapen slapen slapen zonder dat er een wekker mij smorgens wakker maakt en ik denk "dat kan niet, het is nog midden in de nacht, maar een blik op mijn horloge mij terug in de harde realiteit brengt, het is al ochtend......; :cry: ik wil naar huis, ik wil vakantie, heb nog nooit heimwee gehad, maar na 3 weken studeren op kot is het dan toch zo ver: ik wil naar huis, naar mijn mama die dan kan zeggen dat ik er bleek uitzie en dat ik maar goed moet slapen, dat het allemaal niet zo erg is. amai, zo melig ben ik nog nooit geweest... :(

Anonymous

28-01-2008 16:47:34

-LiLy°°

28-01-2008 17:50:15

Ik vond het examen neuro zeker niet supergemakkelijk :oops: ik heb eerder dan 12 afgegeven omdat ik alles door elkaar aan het slagen was en steeds antwoorden aan het veranderen was... ik kon er nimeer naar kijken, alles liep door elkaar :roll: dus vandaar, zeker niet omdatet gemakkelijk was :roll:
Was die snelle ni Ingridje? :D

En idd, ge denkt jeuj een examen geaan en een paar uur later hangt ge al met uw kop over uw boeken omda ge maar 2 dagen voort volgende hebt :( nuja, ik doe mn best wel vandaag, maar tgaat nooit goed de dag vanet examen zelf hoor :roll: vandaag kan ik geen superbelangrijke zaken leren zoals antibiotica ofzo... ik vergeet zoveel nu... dus dan maar radio en pathologie :roll:
maar nog een paar dagen afzien, en we kunnen crashen :D

Anonymous

28-01-2008 18:04:33

verdomme!!!! ik ging snel over fourneau gaan omdat er blijkbaar toch geen vragen of bijvragen uit kwamen, nu stelt die vandaag toch geen hoofdvraag uit haar eigen deel zeker???? :tongue: :tongue: :tongue:

voor zover ik het al niet zag zitten, is het nu helemaal gedaan... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Anonymous

28-01-2008 18:39:35

geleze bij stomato.... dus bijvragen die buiten de vragen vallen?

antwoord: ja!

nog eens doodgaan de komende TWEE dagen...

ingridje

28-01-2008 18:42:52

mensen die vandaag vroeger hun neuro papieren hebben afgegeven (en zeker diegene die rond 11h is weggegaan! :shock: ): vonden jullie dit examen echt zo gemakkelijk? ik vraag puur uit interesse :wink: ik persoonlijk had elke minuut nodig... :oops:

Ik beken, ik was al voor 11u buiten,
maaaaaarrrr dat betekent helemaaaal niet dat ik het zo gemakkelijk vond ofzo :D
ik ben gewoon altijd heel snel klaar... terwijl iedereen zich bij zo'n examen voorneemt om goed door te werken, weet ik al op voorhand dak mij zeker ga moeten inhouden!
Maar ik kan echt niet langer dan 5 minuten kijken naar een vraag waarvan ik weet dat het antwoord toch niet gaat komen. ik heb gemerkt dat als ik moet gokken, mijn eerste intuitieve ingeving meestal de beste is, en dus ja, ik was snel klaar :oops:

Ik heb zelfs nog even langer gewacht omdak mij zorgen maakte da iedereen mij wel zou haten alsk zo snel doorging... dus sorry...

boelie

28-01-2008 19:28:07

miljaardenondedju hé....dieje fuckin' klote stomato...
ambities maar beetje bijschaven: in plaats van 'we gaan dr nog ne keer een goei lap op geven' naar 'snel snel doordoen en mssn alles nog eenmaal gelezen krijgen'....shit, da ga traag...no fuckin' way dat da op 2 dage te doen is.... :bonk:

GOODmorning

28-01-2008 19:50:24

Ik heb er gewoon geen stress meer voor :s, ook heeeeeel lastig!!!
(maar morgenochtend om 6.55 als de wekker gaat, zal de stress hier wel zeer snel terug staan :P )

het lijken trouwens 3 dagen: een namiddagje, 2 volle dagen, en nog een voormiddagje

liesbeth!

28-01-2008 19:54:20

ik stop er mee voor vandaag. misschien niet verstandig, vermits dat mijn beperkte tijd voor nko en stomato nog verkort, maar aan dit tempo is het echt nutteloos nog verder te doen... pfff.... hopen dat ik morgen niet zo een vreselijke post examendag heb want dan wordt het een ramp...

grandpa Simpson

28-01-2008 21:51:59

thanks voor de eerlijkheid man! 8) ik ben zelf een heeeeeele trage... :oops: en met voorkeur voor een mondelijng examen :)

Ik beken, ik was al voor 11u buiten,
maaaaaarrrr dat betekent helemaaaal niet dat ik het zo gemakkelijk vond ofzo :D
ik ben gewoon altijd heel snel klaar... terwijl iedereen zich bij zo'n examen voorneemt om goed door te werken, weet ik al op voorhand dak mij zeker ga moeten inhouden!
Maar ik kan echt niet langer dan 5 minuten kijken naar een vraag waarvan ik weet dat het antwoord toch niet gaat komen. ik heb gemerkt dat als ik moet gokken, mijn eerste intuitieve ingeving meestal de beste is, en dus ja, ik was snel klaar :oops:

Ik heb zelfs nog even langer gewacht omdak mij zorgen maakte da iedereen mij wel zou haten alsk zo snel doorging... dus sorry...

boelie

28-01-2008 21:52:22

Raindrops keep fallin' on my head
But that doesn't mean my eyes will soon be turnin' red
Cryin's not for me
'Cause I'm never gonna stop the rain by complainin'
Because I'm free
Nothin's worryin' me

nothin's worryin' me...ha ha ha... :x fuckin' hilarious,maat, echt....
godverdomme, ik vloek veel in de blok...hb ik vn mn bomma...slechte gewoonte :)

-LiLy°°

28-01-2008 22:01:34

Ge moet naar de gepaste liedjes luisteren eh :D

When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse?

-coldplay-Fix You-

Cuz you are not alone
I’m always there with you
And we’ll get lost together
Till the light comes pouring through
so When you feel like you’re done
And the darkness has won
Babe you’re not lost
When your world’s crashin’ down
And you can’t bear the thought

I said, babe you’re not lost

Life can show no mercy
It can tear your soul apart
It can make you feel like you’ve gone crazy
But you’re not
Though things have seemed to change
There’s one thing that’s still the same
In my heart you have remained
And we can fly, fly, fly away

Michael Buble -Lost-

:D en nu ga ik stilaan slapen, radiologie kan de boom in, energie voor morgen nodigggg!!!!
Knuffie aan al de Damned to 2 days of Hell :wink: :wink: :wink:
(kga hier nog veel komen de volgende 2 dagen, kzie het nu al nimeer zitten *ZUCHT*)

boelie

28-01-2008 22:05:21

kga hier nog veel komen de volgende 2 dagen, kzie het nu al nimeer zitten *ZUCHT*)

.....idem dito.... :D
...Michael Bublé :whii: , waar gaat de wereld toch nr toe.... :)

Anonymous

28-01-2008 22:49:30

Hey,

heb vand neuro gehad ma nu was k inns helem in paniek aant geraken omda toen k mijn papieren v neuro aant wegleggen was om met ademh morge tegoei te beginne, k inns zag da ge op exa 4boekjes (eentje apart met foto's) ging krijge, ma k heb er dus ma 3 gehad (foto s stonden erbij)

Das toch nl he, anders hebk k wel n probl :shock:

Nupie

28-01-2008 22:50:42

drie boekjes

boelie

29-01-2008 10:34:24

mmm, :roll: vrees dat mn kennis vn stomato ook eerder 'gepolariseerd' zal zijn: 80% vn de kennis uit 20% vn de leerstof.....

-LiLy°°

29-01-2008 11:16:14

aaaaaaaaaaaaaaargh ik kan ni sneller als ik kan eh :( vreselijk, long zalek nog wel afkrijgen vandaag, ik kan ni sneller dan da, weet da er mensen da op ne voormiddag gedaan krijgen, maar ik behoor helaas niet tot die speedy brains..., dus ik kanet vergeten wa betreft thoraxhk op ene dag :shock: urgh, da zal inderdaad ook heel veel intuitief zijn zenne, yikes :roll: Kga mn allerliefste snoetje opzetten voor lerut (in hoeverre da da ga gaan na zon twee afmattende dagen) en desnoods smeek ik om een 10 :D

Ben al blij dak mezelf 8 uur slaap heb gegund deze nacht, zo kank er voor dees twee dagen weer effe tegen ja :?

@ boelie: ok ok ik beken, ik ben fan :D

-LiLy°°

29-01-2008 11:33:33

en dan leesde verdrie ne casus van ne vent me tuberculose en dan staat daar: oppassen voor VITB6 deficientie, geeft perifere neuritis... aaaaaaaaaah dat was het antwoord op de casus van neuro GISTEREN :x BOE BOE BOE!

Nupie

29-01-2008 12:50:45

da zal wel een vraag vr 1 pt geweest zijn dan. Trek t u ni aan meid!

Anonymous

29-01-2008 13:00:46

concentratie nul, motivatie zeer laag, energiepeil bereikt een dieptepunt... aaaaaaaaaaaah aan dit tempo krijg ik mijn nko nog niet eens gedaan, laat staan stomato...

wel een troost om me te bedenken dat er op dit moment veeeeeeel mensen aan het vloeken en het zweten zijn om een vak op 2 dagen geleerd te krijgen... dus even een steun aan iedereen : wij kunnen dat!

Pluisje

29-01-2008 13:12:00

Tis ffkes doodgaan, maar da lukt op 2 dagen (en nachten :s) hoor, er zijn er die het al gepresteerd hebben vorige week! Ok, nie denderend, maar twas toch af :)
Veel succes!

Mr. Dirk Okter

29-01-2008 14:49:57

11001 keer reageer je af ondertussen :)

-LiLy°°

29-01-2008 15:33:26

hamai da linkse stuk is ineens zo breed :shock: :D

en hallo, wat voor n examens ook, ik vind dat het goed is dat mensen hier hun frustraties kwijt kunnen, lang leve het forum :D :wink:

alle hoppa, terug naar long -nee ik kan da ni op nen halve dag, ik weetet, pech voor mij :? snotter snif!-

Nupie

29-01-2008 15:41:48

als t een troost is, ik zou da ook ni kunnen op 1 dag :knuffel:

en zit momenteel een poging te ondernemen om NKO op 1 dag te doen en dat gaat ook grandioos mis dus you are not alone!

Belleke

29-01-2008 15:46:34

De NKO-op-1-dag hel is pas voor morgen bij mij. Momenteel worstelen door de stomato-op-1-dag hel is even erg :( Waarom gaat het ni vooruit :cry: :cry: :cry:

boelie

29-01-2008 15:58:10

as ge niet tegen vuile woorden kunt....wees gewaarschuwd...avert your eyes nu dan:

godverdomme, welke klootzakken geven nu 2 dage voor stomato en nko??? :x das toch niet te doen, kmoet nog 3 tekste stomato doen en al dieje nko....nog iets vn 39 uur tot exame en ik zou ook graag nog beetje slape...af en toe is da wels leuk... :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: da kunde toch nooit gedaan krijgen op 2 dage... man , ik zen lastig...hd dan gerekend om nko op ene dag te doen, mr as da ook al nie ga lukke.... :bonk: :bonk: AAAAAAAAAHHHHHHHHH :x

wrdt idd nachtwerk, godverdomme hé

Anonymous

29-01-2008 16:12:47

ah boelie dan kunde mij gezelschap houwe
ik gan ook twee nachtjes doordoen me max drie u slaap
we blijven gaan
yihaaaaaaaaaaaaaa
ps mijn goesting is ook op, pokerke ? :)

-LiLy°°

29-01-2008 17:53:49

:x ik vind eigelijk da ze geen een van die vakken op twee dagen hadden moete zetten, maja, :roll:
voor oog hadek er zes destijds en DA was nu es een vak waar ze twee dagen voor mochten gegeven hebben, maar DIT :x komaan seg :x
een vak op twee dagen int begin, daar zouk nog mee kunne leven, maar opt einde is da toch echt kapotmakerij :roll:

boelie

29-01-2008 18:05:50

nwelgemeende fuck you, zeg ik tegen stomato....zal ma hopen dak vraag hb diek geleerd hb..kan mijne tijd niet blijve verprutse....moet beginne an nko, anders is da evenzeer n ramp...doeme toch

Nupie

29-01-2008 19:02:09

iemand toevallig een boksbal te leen :bonk:

en kweet t, er zijn er die t erger hebben ma 3dagen is ook echt kl*te, pfff

Vlgs mij is mijn geheugen kapot. Zware overbelasting met als resultaat dak NIKS meer onthou grrrrrrr :x

Zalmtoastje

29-01-2008 19:39:14

dit is erger dan de biep-test van int middelbaar :cry:

stom stomato (let op de herhaling :P )

Nupie

29-01-2008 19:47:33

wie had er ooit gedacht dat er iets erger zou zijn dan de bieptest, maar ge hebt gelijk

fluostiftje

29-01-2008 19:55:50

Ik vond de bieptest nog leuk :) . Lopen met verstand op nul, das nu eens iets voor mij se :P .

Anonymous

29-01-2008 20:31:47

dit is erger dan de biep-test van int middelbaar :cry:

ik lig echt strike. ik weet niet of dit zo grappig is, of dat het aan mijn nko overloade hersenen ligt... vind het een zeer mooie vergelijking. ik zie ons daar al lopen met van die lelijke turnpakjes.
dank je voor mijn half minuutje grinniken vandaag, dat had ik nodig

-LiLy°°

29-01-2008 20:39:41

beeptest was echt doodgaan nja :roll: ik was echt SLECHT in lopen, man man toch, ik was een spast...
Ik moest eens op mn snelste rennen vn mn vriend (hij wou es zien of ik dat wel kon) en die was in shock... ''schat, gij kunt ECHT ni lopen eh'' Naja :D God bless de kinderen die wij gaan voortbrengen :D hopelijk hebben ze geen sportambities :D

Maar dit vind ik inderdaad VEEL erger :oops:

boelie

29-01-2008 21:26:51

:D hahaha, wat is geneeskunde toch sportief.....ik vond de bieptest altijd zalig om te doen...kwas natuurlijk ook wel altijd 'the last one standing' :P , da zal wel schelen...kom maar ne keer mee lopen met nonkel Boelie, kindjes, ik zal ellie es wa conditie bijbrengen..... :D toch 1 plezant moment dan vandaag, want de rest is om te blijten... :cry:

wie hd ooit kunnen denken dat nko nog trager dan stomato zou gaan?...ik alvast niet....oftewel: ik ben zwaar geneukt.... :?

boelie

29-01-2008 21:28:37

en ik ben t zo kots kots beu hé :x niet te doen....kan me dr nemeer toe aanzette... :bonk:

varkje

29-01-2008 21:38:06

heb je geen vriendje om ff tegen te vechten?
(doet zo'n deugd!!!)

ook al verlies je grandioos

-LiLy°°

29-01-2008 21:48:54

boelie is een man :D dus 'vriendje' alle ja da klonk zo raar :D
alle ja, wie weet eh boelie, :wink:
nenee, die moet DRINGEND terug bij kimmetje zijn :D en DRINGEND terug antistressen, zoals wij allemaal :roll:

boelie

29-01-2008 21:59:00

ik ben zo labiel als......wel, iets dat ontzettend labiel is....
een uur geleden zag ik het niet meer zitten, nu (tijdelijk) terug wel...ask tot 4 uur door doe, krijg ik mssn vandaag ng tot pg 50 gedaan.en dan moet ik er morgen nog maar e stuk of 80 doen (met radio en patho ook nog)....watn zalig goed vooruitzicht....tot over n uur, danzie k t warslk nimmer zitten....dan komk trug zage.... :)

varkje

29-01-2008 22:03:17

boelie is een man :D dus 'vriendje' alle ja da klonk zo raar :D
alle ja, wie weet eh boelie, :wink:
nenee, die moet DRINGEND terug bij kimmetje zijn :D en DRINGEND terug antistressen, zoals wij allemaal :roll:

wist ik, maar dan kan boelie toch nog een hoop vriendjes en vriendinnetjes hebben?
ma je hebt gelijk, als je het zo leest klinkt het anders :wink:

fluostiftje

29-01-2008 22:19:09

Als nachtwerk beter betaald wordt... waarom krijg kik dan nie meer punten als ik s nachts studeer? :(

(i know, tis flauw, maar mijn gevoel voor humor gaat helaas mee met mijn stemming :P )

AmplifiedKeos

29-01-2008 22:21:31

ik ben zo labiel als......
precies toch een vrouwelijk kantje :-)

-LiLy°°

29-01-2008 22:28:51

Ineens allemaal toffe dingskes opt forum om nko te leren :roll: tof tof, alleen da ik er niks meer aan heb ZONDE!!!! :x

Maar dus aan al diegene da aant flipperde flip aant doen zijn op NKO: saar heeft vanalles gepost, vlieg er maar in!!! Zijn superdingskes!!!!

boelie

29-01-2008 22:39:22

ik kan nie volge denk ik...verschueren, ge moet niet op mij letten hoor, as gij vriendje zegt, weet ik toch wie da gij bedoelt....ik ga er me niet minder mannelijk door voelen :) ....BTW, as ik op het hoge aantal vrouwen moest letten opt forum, zou ik wel wa minder vloeke....mr da doe ik dus nie...

nko wacht 8)

*Els*

29-01-2008 23:36:58

Help! Ademhaling op 2 dagen :shock: , ben nog niet eens klaar met pneumo en moet dan nog beginnen met thorax, hoe moet ik da weer gaan fixen :? En moesten ze ons dan nog eens in de namiddag gezet hebben, maar neen, 8u 's morgen gvd (niet dat daarmee het probleem opgelost zou zijn, maar kom, alle beetjes helpen)

Kben zo moe, ik zaag de hele dag (en nacht :roll: ), zie er miserabel uit, ben het kotsbeu en ik wil echt gewoon mijn bed induiken :cry:

argh, die examens hangen zoooooo mijn keel uit he :x grrrrr :bonk:

-LiLy°°

29-01-2008 23:40:17

als t een troost is, ik zou da ook ni kunnen op 1 dag :knuffel:

en zit momenteel een poging te ondernemen om NKO op 1 dag te doen en dat gaat ook grandioos mis dus you are not alone!

komaaaaaaaaaan nupie :D gaan :D

Ik ben een slak slak slaaaaaaaaaaak. en tstomste is da ik ook vrij snel moe ben, zo dagen tot 4 uur dat bestaat bij mij niet, heeft geen nut :( naja vroeger kon ik na 11 al nimeer, en kijk nu :D
heb nu wel superkoppijn :? mn hersenen zeggen STOP examens STOP :?

@boelie:
:shock: ik snap er niks van :roll: tzal ook wel te maken hebben metet feit dat ik al wreed lang wakker ben en nood heb aan slaapje :roll:
Denk dak mn bedje ga opzoeken, morgen wordt namelijk de langste dag...

@els:
yuuuuuuuuuup tzelfde hier, op 2 dagen :( ma ik leer in ander ritme, dus mn kaarsje is nu al uit, ma kzal u zeggen ge krijgt da nog we af vandaag zenne!!! :knuffel: thorax op nen dag da haalk ook niet hoor :knuffel:

boelie

29-01-2008 23:48:29

@boelie:
ik snap er niks van tzal ook wel te maken hebben metet feit dat ik al wreed lang wakker ben en nood heb aan slaapje
Denk dak mn bedje ga opzoeken, morgen wordt namelijk de langste dag...

ik snap er ook niks van :(

Belleke

29-01-2008 23:49:15

Bleih, ik heb zin om te wenen :cry:
Maar goed, voor morgen ben ik op schema met pauzes gezet, dus wie weet gaat da helpen ipv altijd maar proberen door te doen tot ge het zo beu zijt dat ge door het minste afgeleid wordt. En wie weet krijg ik nko dan af op 1 dagje. Dan wel nog steeds een heel zware voormiddag stomato voor het examen in het vooruitzicht :?
Maar pfoe, kruip straks toch mijn bed in. Genoeg kans dat er volgende nacht niks van komt. Waar is de tijd dat ik de nacht voor mijn examen kon doordoen en de nacht daarvoor ook maar 2 uur slapen? Ik heb da nu ook nodig, maar kan dat echt der ni meer voor opbrengen...

boelie

29-01-2008 23:52:34

..ben murf.. :(

but on the other hand: laatste blokdag :feest

boelie

30-01-2008 01:16:40

uuurghhh, ik benijd IEDEREEN die nog ne extra voormiddag heeft....die extra uren zouden wonderen doen vr mij.... :roll:

tga weer geen kloten vooruit

*Els*

30-01-2008 01:36:17

uuurghhh, ik benijd IEDEREEN die nog ne extra voormiddag heeft....die extra uren zouden wonderen doen vr mij.... :roll:

tga weer geen kloten vooruit

Join the club, tziet er hier momenteel ook allesbehalve rooskleurig uit :( Krijg het echt ni meer in mijn hoofd geprent, mijn concentratie en motivatie zijn werkelijk WEG en et gaat verschrikkelijk traag :(

Ktrek mij momenteel op aan het idee dat het gewoon bijna voorbij is!!

Lily, merci voor de steun! :knuffel: Ben al blij dat we ni de enige met miserie zijn en dat ik mij hier wa kan komen afreageren :D Dus kom, tzijn de laatste beetjes en hoe moeilijk ook, we gaan ervoor!!! (alleen heb ik het precies nogal wat problemen om de restjes energie bij elkaar te rapen :bonk:)

Nupur en Isabelle en al de andere die nog zoveel moeten doen op korte tijd: keiveel succes en ni opgeven he!! komaan, we zijn zover geraakt, die ene dag kan er ook nog wel bij, tis bijna gedaan!!! :goodboy:

kheb nood aan een serieuze eindsprint... :mmm:

boelie

30-01-2008 01:51:00

kheb nood aan een serieuze eindsprint...

kzal meelopen dan... :D hb er ook nood aan, lijkt nu precies eerder tempo van Dodentocht... :) maar idd, tis bijna gedaan...thank God... :whii:

laatste loodjes wegen tzwaarst...snie goed vr uw knieën hé, zware loodjes... :) nogn beetje 'Van Damse Patho' doen...interessant dat da is :roll:

*Els*

30-01-2008 02:15:57

lijkt nu precies eerder tempo van Dodentocht... :)

:roflol: I know exactly what you mean! enfin, kheb toch ff moeten lachen met mijn miserie, merci :wink:

'Van Damse Patho' op dit mooie uur... wat heeft ne mens nog meer nodig zeg! en gij durft nog klagen :slap: :P kzou zeggen tis een verhaaltje voor het slapengaan, maar kan mij voorstellen dat het op dit moment eerder iets heeft van een griezelstory :twisted:

Achja, nko, stomato, pneumo, thorax, ... ene pot nat en allemaal miserie ja :evil:

kga verder strompelen, good luck!!

Anonymous

30-01-2008 02:47:28

ik leer precies achteruit pfff
zo traag ist echt nog nooit gegaan bij mij
pneumo nog altij ni af op nen hele dag :s
en pahto en radio moet nog gebeuren
en dan nog heel thoraxheelkunde
da ga ook weer ni veel meer dan lezen worden dan ze pfff
miserie
tja zullen ma verder doen zeker
die bronchiectasieen sla k over ze, hebbek absoluut geen zin in , en das trouwens saai, mijn patienten moete da later maar ni krijge :p
34u te gaan en twee keer 3u slapen dus 28 u leergenot yippie k kan ni wachten

kaaaren

30-01-2008 08:33:37

3 uur slapen, daar heb ik niet genoeg mee, zenne...

nu trappel ik een beetje ter plaatse, bij 't blokken (d'er blijft echt niks meer plakken), maar als ik maar 3u zou slapen... Dán zou ik achteruit gaan. Dan wist ik al langsom minder....

(nog effe volhouden... pffffff ben moe-moe-moe :roll: ) :mmm: :geeuw: )

Anonymous

30-01-2008 08:53:07

ja amai, ik heb toch minstens 7u slaap nodig om overdag iets te kunnen doen... jammer dat dat betekent dat er minder uren overblijven om te slapen, maja... het wordt er toch wel iets efficiënter door. hoewel, pffff ben al 2 u bezig op een hoofdstuk stomato, aan dit tempo geraak ik er nooit

-LiLy°°

30-01-2008 09:00:29

STOMME THORAXHK :x
ik moet leren aan een tempo van MINIMUM 10 pagina's per uur en nja :oops: da gaat dus ni eh :bonk:

Geertje

30-01-2008 09:05:08

Ik ben ook al zo lekker bezig... Ik wil nko precies gewoon te goed kennen... Wetend dat als ik de bladzijde omsla ik hem niet meer ga zien, dus het er nu perfect in moet... Maja dat schiet dus niet zo heel hard op :P.
Nko moet gewoon af vandaag, wilde vandaag nog aan stomato beginnen... Want dat gaat wat geven vrees ik...

Ach nog even en we zijn er allemaal vanaf!!!

Belleke

30-01-2008 09:56:32

Ik heb eerder iets van: lees het gewoon allemaal ne keer goed. Voor meer is er geen tijd. Jammer maar helaas. Als ik dingen vergeet, ja dan is het maar zo, maar zou de belangrijkste dingen wel moeten kunnen zo (in theorie toch :? ). Anders zou ik maar in de helft geraken, vrees ik, dus ni echt een optie hier... :(

boelie

30-01-2008 10:41:25

eiglijk is dieje gele smiley wel ne fameuze klootzak hé....zoma ne andere doodschiete... en er nog mee lachen ook nog....hoewel dieje blauwe t precies ook niet al te erg vind... :roll: ja, dieje blauwe is ne echte weirdo...smilin' in the face of dead, noemen ze da zeker

soit...nko

-LiLy°°

30-01-2008 12:01:36

KOPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJN :bonk:

Hoe kunde nu in GODSNAAM verwachten van de mens dat die gelijk 200 pagina's op nen dag verwerkt krijgt? :x
En aaaaaaaaaargh, al die mensen da al gedaan hebben werken op mn zenuwen. Dernet mn zus nog, big smile, ik heb gedaaaaaaaan... Ja tof zenne, heel tof, ik heb ook bna gedaan, alleen eerst nog ne nacht me pakt 4 uur slaap en dan nog es ne hele dag in examensfeer zitten... wast al maar morgen :roll:

:cry: eeekes ik zie het echt ni zitten :cry:

*annelies*

30-01-2008 12:19:49

aan iedereen hier: nog efkes en we zijn er vanaf !!
en das momenteel ook het enige dat mij nog rechthoudt...
gisteren nen helen dag pneumo en vandaag thoraxheelkunde.
das idd ook ni meer dan ne keer deftig lezen, want veeeeeeeeeel te veel voor op enen daag. hopen dat het belangrijkste blijft hangen en we morgen goeie vragen krijgen.
meer dan mijn best kan ik ni doen, maar waarom voelt het dan alsof dat bijlange ni genoeg is ???

zucht.
heb zin om gewoon in mijn bed te kruipen en te slapen, heel veel te slapen. maar goed, dat zal nog efkes moeten wachten.

nog veel succes allemaal !!

Anonymous

30-01-2008 12:29:17

en das momenteel ook het enige dat mij nog rechthoudt...

ik blijf momenteel volledig recht op koffie en red bull
maar zelfs da begint uit te werken :(

-LiLy°°

30-01-2008 12:31:30

ik ga die borst aan de kant gooien, wtf voor ne tekst is me da :shock:
vanavond om middernacht zalk er nog es naar zien, maar nu eerst andere zaken zenne :roll:

heb hier alleen cola en alles van eten is wijt op :?
Kga ons ma moge horen (heb die al een maand nimeer gezien) Ma KIND zo schraal geworden, hoe kan da toch? :roll: Ja hoe kan da, blijkbaar vanzelf, want mijn vriendje heeft me echt VEEL fritten gevoerd zenne :D

Geertje

30-01-2008 13:47:14

Pfff, tis niet alsof ik ben afgevallen ofzo... Leren kost precies veel energie dus kheb steeds maar honger en eet dus ook steeds, maar tis niet alsof ik verder nog beweeg...
Mag nu nog alleen naar fruit eten ipv chocola en chips enzo :P.

Anonymous

30-01-2008 14:00:11

ik heb normaal gezien nooit last van het spijsverteringssysteem tijdens de examens, maar deze examenperiode ist ni normaal: ik krijg bijna nix meer binnen, de maag blokkeert volledig na een half bord opgegeten te hebben... de mama is afgekomen met vitaminepilletjes en tis geen overbodige luxe... ach ja, das goe voor de lijn, zeker :wink:

pfff, de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze, maar bloed is toch veeeeeeeeel te veel gewicht, zenne...

zucht, blijven verderdoen en vooral niet denken aan alle dingen die we gaan plannen na het laatste exame...

boelie

30-01-2008 14:04:20

ik ga die borst aan de kant gooien, wtf voor ne tekst is me da
vanavond om middernacht zalk er nog es naar zien, maar nu eerst andere zaken zenne

Nooooooooooooooooo, geen tetten aan de kant gooien...they're very precious thingies.... :D

-LiLy°°

30-01-2008 14:08:35

precious thingies?

Ik citeer ''borsten zijn gemodifieerde zweetklieren, huidaanhangsels'' :roll:
Die vent heeft blijkbaar ook zn affiniteiten met de vrouw verloren zenne :roll:

fluostiftje

30-01-2008 16:06:39

Pffft, en dan te bedenken dat ik mij in het jaar bezig gehouden heb met naar colleges te gaan over pufferkes en longreutelgeluidjes en dat ik nu amper de hoofdzaak van mijn cursus pneumologie er deftig ga inkrijgen, zucht,...

boelie

30-01-2008 16:08:45

o ow...ik ga der nie gerake... :(

-LiLy°°

30-01-2008 16:10:26

IK heb hoofdpiiiiiijn en nee thoraxHK is nog lang niet aaaaaaaaaaaaaaf :roll:
Wa ne nest zeg, echt eh... en WAAR da ik die 300 slides moet bekijken van RX, laat staan da boekske leren :roll: god mag het weten... 2 dagen is echt echt echt echt te KORT :x
en idd eh, al die stoeme colleges, kheb ze nog ni aangeraakt, zelfs ni in de blok zelf, wa een tijdsverspilling en bezigheidstherapie was me da ook weer eh :roll:

Haj haj, de polen in een negatief daglicht ofwa?
http://news.be.msn.com/binnenland/article.aspx?cp-documentid=7397794

Mijn arme liefetje!!!!! Hij is nog zo'n braaf venteke... Maja de media eh... Heb hem destijds toch ook maar aangeraden om ni al te dik erop te leggen dat hij van Poolse afkomst is in zn solicitatiegsprekken :roll: met die mariusz O. en adam G. ... Media toch eh :roll: Ze moeten is naar mijn belgisch-poolse hunk komen kijken, er bestaat gene zachtaardigere gast als die :D en er zijn er hier VEEL dat dat kunnen beamen :D

boelie

30-01-2008 16:11:25

BTW, vr t volk dat al exame nko hft gedaan....moede dieje radiologie echt kenne? hb t nog nooit bekeke, mr kzie t nimmer zitte....nog superveel doen...stellen ze dr sowieso n vraag uit? :(

boelie

30-01-2008 16:12:42

precious thingies?

Ik citeer ''borsten zijn gemodifieerde zweetklieren, huidaanhangsels'' :roll:
Die vent heeft blijkbaar ook zn affiniteiten met de vrouw verloren zenne :roll:

jah, da vind ik jammer...hij weet niet watm mist.. :)

-LiLy°°

30-01-2008 16:14:01

laat alles van oor en sinussen en zever vallen en kijk ens naar die zaken over de kaak enzo, want die van stomato opent zn examen altijd met een radiologie vraagje... Maar gene stress eh, ik had da ook ni bekeken :D en ik kon nog iets deftigs verzinnen ter plekke :wink:

boelie

30-01-2008 16:16:13

gene stress???? op dit moment is er alles behalve gene stress....fuck mission impossible, dit is mission.....impossible int kwadraat...godverdomme, wat had ik graag vrijdag examen gedaan....
ene extra voormiddag/dag kan zoveel doen.....

Nupie

30-01-2008 18:27:01

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

kunnen we ni massaal gaan staken :? stomme slavendrijvers zijn t. grrrrrrrrrrrrrrrrrrr :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk: :bonk:

Anonymous

30-01-2008 18:41:46

echt he
juist in de krant gelezen ( ja ne mens moet ontspannen he) da de uitkering van de werklozen me 7% omhoog ga gaan ipv gewoon aan te passen aan de indexering ...
waarom doe ik ook weer geneeskunde, argh belgie is een kutland

GOODmorning

30-01-2008 19:02:19

ik staak mee :cry:

fluostiftje

30-01-2008 19:03:59

Ik ook!!!!!! :(

boelie

30-01-2008 19:07:56

urghhhhh, ik zeker..... :?

-LiLy°°

30-01-2008 19:19:14

ik ook!!!

zit helaas in een groep waar ik er zeker van ben dat er zijn die ni mee gaan staken, dus kheb geen keuze dan gewoon door te doen :?

jeeeeeeeeeeuj nog tot lang in de nacht :roll: en dan vroeg opstaan :roll:

Heb mij ook al vaak afgevraagd waaromk geneeskunde doe zenne :x
WTF man, zeker op dagen als deze...

en dan diene cursus thoraxHK, vol schrijffouten, hallo, word spellingscontrole, nog nooit van gehoord en TEN TWEEDE da sta nu es echt VOL me van hoe geweldig de KUL wel niet is :roll: daar erger ik mij nu es aan se, tis precies alsof ze alles beter kunnen dan andere klinieken :roll: flauweKUL ja :D

Anonymous

30-01-2008 19:27:08

flauweKUL ja :D

:roflol: boehahahahahahahahaha

Nupie

30-01-2008 19:37:09

amen to that!

Geertje

30-01-2008 19:55:43

Tis hel, dat zal niemand proberen te ontkennen. Maar we zijn er echt echt bijna vanaf! En tis al ons 5e jaar, dus nu nog opgeven zou toch zonde zijn???
Het moet gewoon lukken, jullie hebben het allemaal keihard verdiend!! De proffen hebben morgen en overmorgen snel genoeg door dat we amper tijd hadden, kan gewoon niet anders dan dat ze daar rekening mee houden. Ze kunnen moeilijk iedereen van 1 dag buizen he, dat zou teveel opvallen :).
Komaan, nog even door!!!

*Els*

30-01-2008 20:22:26

Ik begin hier echte visioenen te krijgen van een groot hemels bed op wolkjes met veel zachte kussens erin... :shock:

ben doodmoe :zzz:
nog 90p thorax + patho, nog 15 uur afzien :geeuw: :zzz:

we zijn er bijna!!

angel?

30-01-2008 20:23:15

als ik aan het werken ben gaat het goed maar ik verspil zoveel tijd aan pauzes grrrr....

Anonymous

30-01-2008 20:30:20

tis ni van ni te willen, tis gewoon van niet kunnen...

ik ben gewoon op, mijn batterijen zijn leeg, mijn hoofd vol... wat een combinatie :cry:

Nupie

30-01-2008 20:58:41

Bij mij ist toch ook wel een beetje dak ni meer wil zenne, pffff

Ik ben lekker stout

Ik wil niet meer, ik wil niet meer!
Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:
Jawel mevrouw, jawel meneer...
nee, nooit meer in m'n leven!
Ik hou m'n handen op m'n rug
en ik zeg lekker niks terug!
Ik wil geen vieze havermout,
ik wil geen tandjes poetsen!
'k Wil lekker knoeien met het zout,
ik wil niet aardig zijn, maar stout
en van de leuning roetsen
en schipbreuk spelen in de teil
en ik wil spugen op het zeil!

En heel hard stampen in een plas
en dan m'n tong uitsteken
en morsen op m'n nieuwe jas
en ik wil overmorgen pas
weer met twee woorden spreken!
En ik wil alles wat niet mag,
de hele dag, de hele dag!

En ik wil op de kanapee
met hele vuile schoenen
en ik wil aldoor gillen: Nee!
En ik wil met de melkboer mee
en dan het paardje zoenen.
En dat is alles wat ik wil
en als ze kwaad zijn, zeg ik: Bil!

Anonymous

30-01-2008 21:02:00

ik wil ook niet meer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

varkje

30-01-2008 21:08:30

oh Nupie heldin!!!
mijn lievelingsgedicht!!!
het is morgen gedichtendag denk ik...

Nupie

30-01-2008 21:13:24

tis idd morgen gedichtendag. Had k nog ni bij stilgestaan

dit is mijn favoriet

-LiLy°°

30-01-2008 22:27:17

:cry: ben helemaal stilgevallen :cry:
nu al :cry:

en dan al die mensen die ni snappen da ge nu en dan een pauzetje pakt ma da extra pauzes vandaag echt ni kunnen :x
of da mens hier boven op kot da gelijk nen olifant van de trap komt :x heb al tien keer tgedacht gehad da ze der af gevallen was :roll:

ze moeten oppassen ik kan tegen NIKS nu eh :D

Gorecki

30-01-2008 23:29:12

nog enkele uurtjes stomato te gaan...
*verlangt naar bedje*

nupie: mooi gedicht van herman de coninck! fijn om es iets anders, goed geschreven te lezen ipv een cursus vol tandartsenjargon...

Belleke

31-01-2008 06:30:55

Nog 5 uur stomato te gaan :(

Geertje

31-01-2008 07:59:17

Wees gerust, ik ga het op 5 uur nie afhebben dus nog uhm pakweg 8-10 uur ofzo...

-LiLy°°

31-01-2008 08:00:44

ik denk dat belleke maar 5 uur meer heeft omdat ze vandaag examen heeft :roll:

ik ook sewwes :cry: nog al die huidflappen erdoor jagen :cry:

Belleke

31-01-2008 08:07:54

ik denk dat belleke maar 5 uur meer heeft omdat ze vandaag examen heeft :roll:
Ik moet u helaas gelijk geven daarin...
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr IEDEREEN die vandaag examen heeft gaat dat geweldig goed doen. Ja. Absoluut. We kunnen dat maar best geloven om zeker ni in te storten nu de vakantie in zicht is. Dat zou zonde zijn. Dus aan iedereen die vandaag examen moet doen: HEEL VEEL SUCCES!!!

varkje

31-01-2008 08:12:22

mijn kaars brandt al :wink:

Nupie

31-01-2008 08:32:02

veel succes allemaal!!!!! tis bijna gedaan!!!!!!!!!!!

-LiLy°°

31-01-2008 10:26:20

aaaaaaaaaaaaaaargh :bonk:

kkan er gene zak van eh :x
2 dagen awel ze mogen het hebben! Voor zo e vak alllleeeeeeee seg :cry:
Nuja, veel kank er nimeer aan doen, nu een doucheke en mezelf wa fatsoeneren da da toch al wa in orde is en dan hoooooooopen op een goede vraag :oops: Ik wil erdoooooooor zijn oh please oh please!!!!
*herpakt zich*

Ten strijde!!!!!! :neo:

Nupie

31-01-2008 10:28:39

go Lily!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:goodboy:

boelie

31-01-2008 12:37:47

groot hemels bed op wolkjes met veel zachte kussens erin...

lig er nu in.... :D

Geertje

31-01-2008 13:48:48

Nog ongeveer 22 uur en dan kan de pret beginnen dus hopelijk nog 28 uur voordat alles gedaaaaaaaaaan is!!!!
Ik ben het zo enorm beu en vind cysten, tumoren en malocclusies enoooorm oninteressant!!!

Bij deze, de mensen die kaakchirurg willen worden zullen van mij als concurentie zeker geen last hebben.

else

31-01-2008 14:23:38

doorbijten!
jullie gaan dat goed doen! :knuffel:

Nupie

31-01-2008 14:25:53

wij zullen doo(r)(d)gaan :?

else

31-01-2008 14:28:19

ga maar voor de 'r'! ;)

't is bijna bijna gedaan!
en nu de laatste energieboosten,
daarna een dikke week tijd om terug volledig op te laden! :)

ingridje

31-01-2008 17:08:04

:cry: :cry: :cry: ik haaaaat stomato

goed dat het tlaatste is
dat is ook echt het enige positieve dage erover kunt zeggen :cry: :cry:

*Els*

31-01-2008 21:30:57

Komaan, ge zijt er bijna allemaal, nog heeeeel ff doorbijten!!! hoeveel je ook nog moet doen: elke blz is een stap dichter bij succes :wink: Tzal wel lukken!
véééééél succes!! :knuffel:

Geertje

01-02-2008 06:44:48

Ik ben het zoooooooooo beu. Zelfs al zou het slecht gaan, ik wil gewoon gedaan zijn! Kan mij er niet eens toe zetten nog te gaan studeren nu, maja om nu nog 5 uur te gaan niksen is ook wat overdreven zeker...

-LiLy°°

01-02-2008 13:23:31

KOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!

Bijna gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!

fluostiftje

01-02-2008 13:33:34

Ja, tzit erop!!!! tis eeeeeeeeeeeeeindelijk gedaan :) . En twas toch echt wel lastiger dan anders :? . Een dikke merci aan alle forummensjes hier!! Voor alle antwoorden en nuttige documentjes!!! en ook aan alle mensen die in de onzintopics posten, zo voelde ik mij tenminste niet de enige gefrustreerde :) .

kaaaren

01-02-2008 13:51:10

't is gedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

eindelijk...

(lerut duurde uuuuuuuren)