What keeps you going

Live forum: /viewtopic.php?t=11606

Nupie

15-12-2007 19:51:31

En natuurlijk de positieve tegenhanger van het vorige topic

varkje

15-12-2007 20:52:02

mijn zusje die mij vorige week van een verse dosis muziek voorzien heeft... helpt je altijd door een saai stukje

Anonymous

15-12-2007 21:20:49

Een algemeen vraagje in deze harde tijden:

Hoeveel leren jullie nu al, want ik probeer nu ook al echt te leren maar dat valt mij toch echt zwaar hoor, en ik voel mij wat schuldig dat ik nu nog niet zo hard aant leren ben.

Komt daar ook nog bij dak toch nog naar alle meganutteloze lessen ga met het gedacht dat ze maar eens iets nuttig zouden zeggen (yeah right) en daardoor ook gewoon nimmer de tijd en de goesting heb om nog veel te doen. Vind da ze echt wel n deel v die lessen mochten laten vallen btw.

Iemand hetzelfde probleem?

varkje

15-12-2007 21:21:46

zoveel als mogelijk

Nupie

15-12-2007 21:26:49

voor mij is nu wel de tijd voor het echte leren aangebroken, maar iedereen bepaalt dat natuurlijk voor zichzelf. Hangt natuurlijk af van je studiemethode hè. Sommigen leren het een keer heel erg grondig, anderen herhalen het vaker... We hebben idd veel les gehad en zo en dan is s avonds de moed wel wat weg, maar nog een weekje en we hebben alle tijd van de wereld om ons in de cursussen te verdiepen :? :wink:

Heel veel moed en gewoon niet panikeren

Nupie

15-12-2007 23:44:32

een lekkere chocomousse als beloning :D

lommy

16-12-2007 09:32:29

Mijn nicht is bevallen van een zoontje: Kobe. :feest

varkje

16-12-2007 10:07:14

wens haar proficiat!!! :lol:
zalig een bijna kerstkindje :)

GOODmorning

16-12-2007 11:41:10

Hoi Gast,
Mss eens nuttig om bij je vrienden te vragen naar hoeveel ze studeren en wat ze al kennen... Vooral dan bij de mensen van wie je weet dat ze eerlijk zijn over wat ze al kennen en kunnen;)

Trouwens, als het de voorbije jaren altijd al gelukt is, waarom zou dat dan nu ni meer gaan?
relax, je komt er wel door !
Dikke kerstknuffel

lommy

16-12-2007 12:37:51

wens haar proficiat!!! :lol:
zalig een bijna kerstkindje :)

Bedankt!

GOODmorning

17-12-2007 17:04:52

jeej, ik moet geen gezz examen doen :)
wel met een rode kop vanvoor mn stukje staan opzeggen,maar das nog altijd ni zo erg als een examen voor mij :D

Anonymous

17-12-2007 17:18:41

Idd, zalig gevoel nu. Anders zou ik mij nu weer aant opjage zijn met v die nutteloze dingen te leren. Maja ik vind dat ge als "actieve student" ook wel eens beloond moogt worden :D

Nupie

17-12-2007 17:43:50

kwas t al weer helemaal vergeten, maar idd wel leuk zo :D

AmplifiedKeos

17-12-2007 17:54:15

Idd, zalig gevoel nu. Anders zou ik mij nu weer aant opjage zijn met v die nutteloze dingen te leren. Maja ik vind dat ge als "actieve student" ook wel eens beloond moogt worden :D

GZZ en leren in 1 zin? dat we dat nog meemaken :-)

lommy

17-12-2007 20:06:59

jeej, ik moet geen gezz examen doen :)
wel met een rode kop vanvoor mn stukje staan opzeggen,maar das nog altijd ni zo erg als een examen voor mij :D

Ik wist niet dat je dan geen examen moest doen. :(
Anders had ik me ook wel kandidaat gesteld.

Inderdaad: GZZ "leren" is niet zoveel werk, maar je verspilt er toch een avond en een voormiddag mee, zo kort tegen de blok. Ik zou veel interessantere dingen kunnen doen nu ip gzz leren...

AmplifiedKeos

17-12-2007 20:10:17

een avond en een voormiddag? voor een paar stellingen in pass-fail? :shock:
Of ben ik de enige die het niet de moeite vindt om daar iets voor te doen?

lommy

17-12-2007 20:12:56

een avond en een voormiddag? voor een paar stellingen in pass-fail? :shock:
Of ben ik de enige die het niet de moeite vindt om daar iets voor te doen?

Mijn probleem is; als ik er minder voor doe dan verval ik in heel wat stress.

En die "avond en die voormiddag" mag je relatief bekijken; ik heb vanavond al meer series bekeken op internet dan dat ik "gestudeerd" heb. :oops: En morgenvoormiddag zal het wel hetzelfde zijn.

Ik heb enkel de illusie nodig dat ik bezig ben. :)

lommy

17-12-2007 20:13:39

Kortom; ik raak in stress als ik een ander vak leer, want dan voel ik me schuldig dat ik op dit moment geen GZZ zorg leer.

Probeer het maar niet te begrijpen, ik ben soms nogal vreemd.

Zalmtoastje

20-12-2007 19:52:41

What keeps you going?

The look on my boyfriends face when he opened his christmas present :D

GOODmorning

22-12-2007 20:38:59

Wat kan een vertrouwde stem je toch goed doen in deze koude blokdagen...

-LiLy°°

23-12-2007 22:42:08

Datet morgen kerstavond is en ik dan eindelijk ECHT ECHT ECHT mag genieten van de kerstsfeer!!! :feest

Hmz, heb anders ook wel zin in een nieuw spelletje hier zo opet forum 8) da kept me de vorige keer going :D iemand een idee? Filmquotes was het vorig jaar, misschien kent iedereen er nu al te veel :wink:

magdalena

24-12-2007 10:43:20

Hey! zouden jullie mij kunnen helpen met een beetje examenplanning? Ik start met bloed, maar hoeveel dagen moet ik daarvoor uittrekken?Iemand een idee?

varkje

24-12-2007 10:50:11

leer je bloed al in blok of alles achtereen?

magdalena

24-12-2007 11:20:05

Alles achtereen...

angel?

24-12-2007 14:18:00

het idee dat ik er best goed voorsta dit jaar...
vorige dagen zoooooo goed geblokt (proud of myself)!!

en vooral... na een paar helse dagen zonder internet zijn die idioten van telenet eindelijk de verbinding komen herstellen YEEEESSSSS...

vanavond kerstmis en cadeautjes :-)

Geertje

25-12-2007 20:19:55

Ik schijn niet betrouwbaar te zijn qua planning, maar ik ga bloed op 6 dagen doen... Misschien heb je er wat aan :D .

En ach, verder zie ik vooralsnog alles wel zitten eigenlijk, ik zit zaaaalig op schema. En heb vandaag de hele dag gezellig met mama gekookt (en dat zijn we nu met de hele familie op aant eten, ff pauze nu 8) ).

Succes allemaal!!!

-LiLy°°

27-12-2007 11:29:50

oppassen met nevelsteen zouk zo zeggen :D daar zit ge wss wel langer dan nen dag aan...

Anonymous

27-12-2007 12:04:18

Langer dan 1 dag? Ja, uiteraard mag k hopen. Heb op nevelsteen + fourneau 4d bijna nodig gehad... Of had ge mss al iets op vrhand gedaan of ben ik abnl traag?

Nupie

27-12-2007 14:59:41

mijn vriendje die net thuiskomt van de winkel met 4 pakjes druivensuiker, cola en snoepjes (kersjes en perzikjes)

Wat is het toch leuk om verwend te worden :D

varkje

27-12-2007 15:05:34

heeft hij het nu terug goed gemaakt? :P

Nupie

27-12-2007 15:07:10

:D

-LiLy°°

27-12-2007 15:32:07

Langer dan 1 dag? Ja, uiteraard mag k hopen. Heb op nevelsteen + fourneau 4d bijna nodig gehad... Of had ge mss al iets op vrhand gedaan of ben ik abnl traag?

Geertje die leert gewoon pijlsnel :D
Denk da gij meer dan normaal zijt zenne, geen zorgen :D

Geertje

29-12-2007 08:59:07

Ik schijn inderdaad vrij snel te leren, ik zei al dat ik niet echt een referentie ben he 8) .

Maar het gaat goed hier, dus dat geeft moed om door te gaan he :D . Ik lig prima op schema en heb daarbij mijn paard nog iedere dag gezien zelfs! Ik zie het allemaal nog wel zitten!

angel?

29-12-2007 10:11:15

vanavond scoutsvergadering met pannenkoeken
EINDELIJK nog is buiten :D

en degene die geen examens hebben mogen koken en afwassen :))))

Zalmtoastje

29-12-2007 20:54:10

door slechte reacties werd dit bericht verwijderd door de auteur.

En nog 2 keer slapen en kzie mn lieve schat terug :D, life can be so good!

-LiLy°°

30-12-2007 08:07:38

urgh te laat :bonk:
ik snap ni waarom ge da allemaal moet zitte zegge eigelijk :roll:
Is da zo van, ik weeeeeeeeet dat ik er andere mee opjaag, dus dan voel ik mezelf goed? :roll:
Iedereen doet de precies graag dit jaar, vorig jaar was da ni zo in :? Da vond ik fijner :twisted:
NKO+stomato is mn eerste examen en heb mezelf er 7 dagen voor gegeven. Als jij zegt dat je enorm gezwoegd hebt aan het eerste deel van stomato, ik vermoed dan toch wel 3 dagen, wel ja, dan sta ik er geweldig voor precies :shock: (ironisch eh)

lottebolleke

30-12-2007 08:15:48

Ik denk dat zeven dagen echt wel voldoende moet zijn zenne!
En je moet je niet zo opjagen, zo ga je slecht het jaar ingaan en dat kan niet de bedoeling zijn :wink:
Je zult er wel geraken, misschien wel met wat moeite, maar met al de steun en zo die je hier krijgt, zal da wel gaan :)
Steun steun! :D

Gorecki

30-12-2007 09:47:59

aan de start van een nieuwe dag [ok ja...]
hophophop voor Lily en alle andere mensjes

:bounce:

Belleke

30-12-2007 10:21:14

Op zeven dagen gaat u dat echt wel lukken zenne. Serieus. Kdenk dat ge dieje stress effe van u af moogt zetten :P

Anonymous

30-12-2007 11:36:25

idd ja, 7 dagen klinkt nog geweldig hoor.
hb NKO en stomato op 2 (=twee!!!) dagen in examenperiode.
:shock: wisselen iemand? :lol:

Geertje

04-01-2008 09:49:27

Een diagnose stellen bij mama en dan de dag erna via de huisarts ontdekken dat mijn diagnose, onderzoeken en bedachte behandeling perfect waren :D !

Dat is precies waarom studeren toch!
Komop het gaat ons allemaal wel weer lukken, het is niet voor niets alle vorige jaren gelukt toch!

-LiLy°°

04-01-2008 11:53:21

:mmm: njaaa swel tof zo da ge mensen kunt laten zien da ge er iets van kunt. Bij mij is da heel wa minder :roll:
:mmm: mijn ouders zijn daarin NIET tof :roll: die zijn verpleegkundige alletwee en die doen mij ALTIJD voelen alsof ik er de ballen van ken.

''Ma, beata (mn schoonzusjee) moet een spuitje hebben tegen hepatitis voor ze naar brazilië gaat, ze vraagt of ik die wil zetten"
(ma kijkt me aan alsof ze het in keulen hoort donderen) "GIJ?"
"Sjaaa, als ge denkt da ik da ni kan..."
"Ja ik zal het wel doen"
:bonk:

Ik vraag me trouwens af welke pillen ge pakt :D Zo happy blijven, chapeau :goodboy: En gij gaatet inderdaad zeker geweldig doen, over mezelf zwijg ik wijselijk, heb al betere blokken gekend :D

Geertje

04-01-2008 17:01:16

pillen :D
Zal ik het es verklappen.....

Eigenlijk totaal geen :P . Maar kga wel bijna iedere dag met het hondje naar het paard. Moet zeggen dat dat wel goed doet :D .
Ik zal je eens wat positiviteit brengen als je in Leuven bent dan :D!!! Of ik het geweldig ga doen zien we achteraf wel he, maar eerlijk waar, ik vind de blok wel meevallen deze keer :oops: .

-LiLy°°

04-01-2008 19:57:49

ooooooooooo mn arme arme lieftje heeft tot NU, 9 uur, moeten werken :? Yuk :?
Zoiets hebben wij onder het jaar dan weer niet eh :D nuja, den blok compenseert natuurlijk ne hele boel ma swat, ik denk da werken nog net iets erger is :D

Ja geertje, go go zouk zeggen. :D :bounce:
Zeg wel even tegen de peeps dat jij het allerbeste rooster hebt dat er in de maak was, want anders gaan ze nog aan hunzelve twijfelen :wink: :D

Anonymous

04-01-2008 20:19:12

Ik hoop da ge beseft da ge later wsl nog harder gaat moete werken hoor...

fluostiftje

04-01-2008 20:54:15

Ik hoop da ge beseft da ge later wsl nog harder gaat moete werken hoor...

mjah, dat zou ik nog in twijfel durven trekken :lol: , mijn pa is ook dokter en die beweert wel dat ie veel moet werken, maar kzie hem toch meestal met de standaard in de zetel zitten :P , daarbij bewerend dat hij het honderd keer lastiger heeft dan ik :?

-LiLy°°

05-01-2008 07:58:59

ik ga gene zotgedraaide chirug worden en als ik huisarts word, dan zalet toch in ne groepspraktijk zijn en zo mogelijk part time :D dat is tot de kindjes, die er nu nog ni zijn, groter zijn.
En ik besef da maar al te goe :roll: maar ik ben geen carrierejager en da maakt al veel verschil :D

Geertje

05-01-2008 10:25:03

Allemaal naar Nederland komen :D
Hier worden de operaties (buiten wat spoed is natuurlijk) gepland tot 16 uur hoor en alles wat gepland stond en ze niet meer halen, jammmmmer dan 8)

(een vriendin werd eens geopereerd en ze moest om 8 uur nuchter en wel binnen zijn, om 17 uur lag ze daar nog steeds nuchter te zijn en wilden ze eigenlijk niet meer opereren :P ) (uiteindelijk na wat discussie is ze twrns wel nog geholpen :D )

lommy

05-01-2008 13:43:57

Bij mij is dat toch op twee dagen gelukt hoor: 1 dag Nevelsteen, 1 dag Fourneau.

Nupie

05-01-2008 14:23:12

das flink :P

maar elk zijn tempo hè :wink:

Mr. Dirk Okter

05-01-2008 20:20:07

EPO

*Els*

05-01-2008 20:50:02

EPO

:D

varkje

06-01-2008 11:00:45

even goed door mogen vechten
en aan niets anders denken dan dat

angel?

07-01-2008 11:05:35

Nieuwjaarsreceptie van het dansen en nog is goed kunnen doordansen en gaan driekoningen zingen met mijn superschattige kindjes van de akabe scouts. Als je dat enthousiasme bij die kindjes ziet dan weet je weer waarom je geneeskunde doet. Sommige van die kindjes hun leven zou veel minder goed zijn als er geen dokters waren om hun te helpen.

-LiLy°°

07-01-2008 12:25:37

's avonds es in mijne singstar kunnen kwelen :D
zaaaaaaaalig ontspannend :)
of het aan te horen is laatek in het midden :]

Mr. Dirk Okter

07-01-2008 18:26:17

chemie, biologie, fysica, celbio 1, celbio 2, anatomie, filosofie, metabolisme, celfysiologie, bloed en bloedsomloop (jaja), spijsvertering, ademhaling en nier, ontwikkeling en voortplanting, psychologie, keuzevak 1, keuzevak 2, wetenschappelijke vorming, neuro 1, neuro 2, fysica en lijken, keuzevak 1, microbiologie en immunologie (toen het nog een serieus vak was), pathofysiologie, ethiek, medische psychologie, keuzevak 2, wetenschappelijke vorming, beweging, farmacologie, algemene, keuzevak 1, keuzevak 2, wetenschappelijke vorming, gezondheidszorg, spijsvertering, nier, psychiatrie, oog, keuzevak 3, keuzevak 4, vrij vak

dit moeten we allemaal al niet meer doen :)

Nupie

07-01-2008 19:05:49

amai als ge diene lijst ziet :shock: we hebben al veel in onze koppeke gepropt

nog ffkes verder proppen dan zeker hè :D

Mr. Dirk Okter

07-01-2008 19:07:00

das nie proppe, das er ondertusse al allemaal uit dus weer veel nieuwe plaats :P

Nupie

07-01-2008 19:09:31

dju betrapt :wink: :D

(en dan nog te weinig plaats...)

Mr. Dirk Okter

07-01-2008 19:10:45

als ge uw limbisch systeem laat weghalen hebde geen last van emoties meer én meer plaats voor hippocampus enz! 8)

Nupie

07-01-2008 19:12:39

ideaal! :D

alhoewel na de examens :roll:

Mr. Dirk Okter

07-01-2008 19:19:10

ge kunt nooit meer verdriet hebbe da ge het nie meer hebt dan he :wink: en nu werk ik voort :)

angel?

08-01-2008 01:49:26

party ....!!!! tis bijna 3 uur snachts en mijn stomatologie is af!!! Kan ik morgen braaf aan mijn eerste vak beginnen blokken. :feest

Anonymous

08-01-2008 02:59:31

proficiat
toch nog iemand da snachts leert
voelk me ni zo alleen ;)

boelie

08-01-2008 11:50:03

...de eerste minuut da ge in uw bed kruipt, met lekker vers ruikende dekens en u in e bolleke oprolt om het lekker warm te krijge,.....dan lijkt alles zooooo relatief onbelangrijk, zelfs de examens ( allé, bij mij toch :D ) Moment om dan even de stress te vergeten ( nuja, of vergeten zo goed is in de blok, laat ik geheel int midden :? )

de kleine dingen in het leven, pure gelukzaligheid.... 8)

-LiLy°°

09-01-2008 11:35:35

...de eerste minuut da ge in uw bed kruipt, met lekker vers ruikende dekens en u in e bolleke oprolt om het lekker warm te krijge,.....dan lijkt alles zooooo relatief onbelangrijk, zelfs de examens ( allé, bij mij toch :D ) Moment om dan even de stress te vergeten ( nuja, of vergeten zo goed is in de blok, laat ik geheel int midden :? )

de kleine dingen in het leven, pure gelukzaligheid.... 8)

dan begint de stress bij mij pas: ''gak morgen alles gedaan krijgen, gak kunnen slapen, gaat rafael sewwes snurken'' Mijn hart slaagt echt heel snel dan :? ik begin mij totaal op te jagen als ik in bed lig :( Heb de laatste tijd denkek 6 uur slaap gehad per nacht maximum.
Ben er gisteren om 11 ingekropen, megagroot schuldgevoel natuurlijk :roll:
Ik ben nog nooit zo moe geweest tijdens examens :? Ik neem van die dynarax dingens en ik slik da door me Nalu, denkte da ik daar wakker van word? Nope :?
Maar ik ben dan toch blij dat andere mensen er geen last van hebben :D

boelie

09-01-2008 16:13:12

kijk vanuit mijn kamer recht uit op de zonsondergang....das toch echt schoon hé :D

met de mooie gekleurde lucht..... :]

wederom: de kleine dingen die t leven schoon maken...... 8) you gotta love it

varkje

09-01-2008 16:25:47

ik zie ze niet; er staan bomen in de weg
maar ik zie lekker schattige wolkjes
(zo schapenvachtjes als op de dijk van het ijselmeer, maar dan zonder de wind tegen)

-LiLy°°

09-01-2008 17:18:42

nupie! die gaat me nog redden met haar notas hier :shock: heb er net weer ontdekt :shock: van stomato :shock:
girl you are the best :kiss: :goodboy:

Nupie

09-01-2008 17:20:54

hihi

graag gedaan hoor :wink:

tis altijd leuk om te weten dat andere mensen er ook nog iets aan hebben. :)

-LiLy°°

10-01-2008 11:31:59

http://www.youtube.com/watch?v=xfq_A8nXMsQ

dit af en toe opzetten en beseffen dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan examens :roll:

Ladies and Gentlemen of the class of ’99
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be
it. The long term benefits of sunscreen have been proved by
scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable
than my own meandering
experience…I will dispense this advice now.

Enjoy the power and beauty of your youth; oh nevermind; you will not
understand the power and beauty of your youth until they have faded.
But trust me, in 20 years you’ll look back at photos of yourself and
recall in a way you can’t grasp now how much possibility lay before
you and how fabulous you really looked….You’re not as fat as you
imagine.

Don’t worry about the future; or worry, but know that worrying is as
effective as trying to solve an algebra equation by chewing
bubblegum. The real troubles in your life are apt to be things that
never crossed your worried mind; the kind that blindside you at 4pm
on some idle Tuesday.

Do one thing everyday that scares you

Sing

Don’t be reckless with other people’s hearts, don’t put up with
people who are reckless with yours.

Floss

Don’t waste your time on jealousy; sometimes you’re ahead, sometimes
you’re behind…the race is long, and in the end, it’s only with
yourself.

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you
succeed in doing this, tell me how.

Keep your old love letters, throw away your old bank statements.

Stretch

Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your
life…the most interesting people I know didn’t know at 22 what they
wanted to do with their lives, some of the most interesting 40 year
olds I know still don’t.

Get plenty of calcium.

Be kind to your knees, you’ll miss them when they’re gone.

Maybe you’ll marry, maybe you won’t, maybe you’ll have children,maybe
you won’t, maybe you’ll divorce at 40, maybe you’ll dance the funky
chicken on your 75th wedding anniversary…what ever you do, don’t
congratulate yourself too much or berate yourself either – your
choices are half chance, so are everybody else’s. Enjoy your body,
use it every way you can…don’t be afraid of it, or what other people
think of it, it’s the greatest instrument you’ll ever
own..

Dance…even if you have nowhere to do it but in your own living room.

Read the directions, even if you don’t follow them.

Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly.

Get to know your parents, you never know when they’ll be gone for
good.

Be nice to your siblings; they are the best link to your past and the
people most likely to stick with you in the future.

Understand that friends come and go,but for the precious few you
should hold on. Work hard to bridge the gaps in geography and
lifestyle because the older you get, the more you need the people you
knew when you were young.

Live in New York City once, but leave before it makes you hard; live
in Northern California once, but leave before it makes you soft.

Travel.

Accept certain inalienable truths, prices will rise, politicians will
philander, you too will get old, and when you do you’ll fantasize
that when you were young prices were reasonable, politicians were
noble and children respected their elders.

Respect your elders.

Don’t expect anyone else to support you. Maybe you have a trust fund,
maybe you have a wealthy spouse; but you never know when either one
might run out.

Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will
look 85.

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who
supply it. Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of
fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the
ugly parts and recycling it for more than
it’s worth.

But trust me on the sunscreen…

boelie

10-01-2008 12:00:17

is da nie baz luhrman ofzoiet?

...waar is den tijd? :P ...

boelie

10-01-2008 12:10:40

Heb de laatste tijd denkek 6 uur slaap gehad per nacht maximum.

trust me, de laatste tijd ist kwaliteit boven kwantiteit.... :mmm:

Nupie

10-01-2008 13:54:49

een lekkere massage tijdens t studeren

inspanning en ontspanning tegelijk, echt ideaal :D

-LiLy°°

10-01-2008 14:47:35

Heb de laatste tijd denkek 6 uur slaap gehad per nacht maximum.

trust me, de laatste tijd ist kwaliteit boven kwantiteit.... :mmm:

oh boy, hier ook geen kwaliteit hoor :roll: rafael snurkt en da bed hier in holland is ne twijfelaar of hoe noemde da, tis in ieder geval te klein :roll:
Lask mn hoofd naar rechts of links draai dan trilt het helemaal en mn benen trillen zowat continu :? heb echt echt slaaptekort denkek :?

boelie

10-01-2008 15:16:58

jah, die twijfelaars....hbde bed bij ons op kot al ns gezien?? :P ook bed vol twijfels

nogmaals: been there, done that :D

vermoed da gij nog wel ( hoewel gij ook wel n grote zijt :sopleased: )gans in uwe twijfelaar raakt, ik niet éh....moet mij schuin leggen in bed, allé tis te zegge semi-schuin, we gaan t niet dramatiseren... :mmm:
echt waar, ask thuis slaap , plezant echt tof, geen nekpijn/spasmen...
maar éénmaal terug op kot, whey, nekpijn s'ochtends en overdag vn da stoem bed... :sop:
en tgaat gewoon nie anders, tkot is te klein vr n fatsoenlijk 2-persoonsbed... :)

nogn paar weke en dan weer in leuven: dan kan mijne nek nogs vn zichlate hore....miserie

lottebolleke

10-01-2008 19:20:18

Ik slaap met mijn vriendje in een gewoon éénpersoonsbed hoor, da lukt :D

*topic* Samen leren in de keuken met kotgenootjes en medestudentje! En zo samen dingen uitvinden om alles makkelijker te onthouden :P

boelie

10-01-2008 20:02:47

kleine mensen? :P

Nupie

10-01-2008 20:03:58

hé niks tg kleine mensen hè :P

boelie

10-01-2008 20:33:19

neeeuuhhhh, zou niet durven :P ..... mijn kleine medemens is in meerderheid hé 8)

-LiLy°°

11-01-2008 11:54:07

in een 1 persoonsbed :shock: believe me, da zou ons in geen jaaaaaaaren lukke :D ik vind de twijfelaar namelijk vooral in de breedte te klein :D er is geen achterkant aan, dus de beentjes kunnen over het bed bengelen, maar das eigenlijk niet nodig, ik slaap liever in een bolletje, al is daar nu dus weinig plaats voor :D
Heb vanacht oordopjes ingedaan :D da was een ook goed idee :D

boelie

11-01-2008 23:42:04

Ge moet ( hoewel ik niemand verplicht) ne keer gaan zien bij 3e jaar arts en dan al die dixits 2007-2008 ne keer lezen over wa ze allemaal meemake.... :D

ligt het aan mij of is da ongelooflijk hilarisch.... :D :)
ik kwam echt nimmer bij vn t lache, éh :P ....zaaaaaleeeggg...in geen 3 weken nimmer zo goed gelache ( mr khb weln klein vermoeden hoe dat komt :mmm: )

fuck de thoraxhk :? leve het lachen 8)

Nupie

11-01-2008 23:48:48

that's the spirit :D

angel?

11-01-2008 23:56:09

tis idd grappig :D

boelie

12-01-2008 00:22:31

that's the spirit :D

woensdag op examen kan k t mssn best n beetje anders verwoorden, maar tot die tijd..... :)

boelie

12-01-2008 00:27:03

tis idd grappig :D

ik lag echt plat...denk ook wel dat t deels aan de blok ligt, hoor :D

-LiLy°°

12-01-2008 12:02:41

ahja da hadek al gezien, die dixits :D idd heel grappig, maar duidelijk alleen voor insiders, want rafael vond ze helmaal niet grappig :D

hier hebben we wel allebei bij strijk gelegen: die gast is geweldig grappig 8) :
http://nl.youtube.com/watch?v=GZt7Pu2jc6Y

Anke*

12-01-2008 12:48:25

het idee dat ik exact binnen een jaartje voor drie maand onder de argentijnse zon ga vertoeven... cordoba, here we come...

en dan natuurlijk da mijn mama en papa straks weer een hoop lekkers hier op kot gaan komen binnenkieperen... jeeeeeeej, leve weekend en ouders die dan de boodschappen komen brengen...

lommy

12-01-2008 15:10:10

Ik slaap tijdens de examens en de blok altijd méér dan in het academiejaar: minstens 9 uur per nacht. Dat moet ook voor mij, anders ben ik zo moe dat ik geen leerstof meer kan opnemen. Ik leer dan wel zeer intensief.

boelie

12-01-2008 19:57:47

en de grenzen van de marginaliteit worden weer n klein beetje verlegd... :P

'Rock of love' op Jim TV, blijkbaar oa iedere zaterdag tussen 20.30 en 21u

marginaaaaaaaaaaaalllllll dat da is.... :shock: :shock: da houde nie voor mogelijk...zien om te gelove

ne amerikaanse pipo (rockster Bret...dunno him... :roll: )die een lief zoekt

en die kandidates, daar lachte u kreupel mee...dikke aanrader as ge ne keer met echt domme wichten wilt lache... :D

Nupie

14-01-2008 19:36:57

"als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan"

Na! en verder :P 8)

Nupie

14-01-2008 19:47:33

zag net een nieuw bericht op toledo

PRAKTISCHE AFSPRAKEN OMTRENT EXAMENS

De student(e) moet steeds de mogelijkheid krijgen om naar het toilet te gaan.

eindelijk kunnen ze er ni meer moeilijk over doen! Weer een zorg minder :D

voor de rest vh verhaal: zie toledo

-LiLy°°

14-01-2008 20:18:27

:feest one down, three to go!

AmplifiedKeos

14-01-2008 21:20:32

one down, three to go, ook al was t maar NKO (merk het subtiele rijm op, moest ik ni zo moe zijn, ik zou er ook nog een oxymoron ingestoken hebben :-))

Nupie

14-01-2008 21:21:12

denk da ge beter kunt gaan slapen AmpK :P :D

AmplifiedKeos

14-01-2008 21:47:21

slapen? wat is dat?

Mr. Dirk Okter

14-01-2008 22:44:32

hetgeen ge doet tijdens een les radiologie

-LiLy°°

15-01-2008 16:07:37

jeeeeeeeeeeuj ik heb een nieuwe laaaaaaaaaaaaaaaptooooooooop :feest
(niet zo ideaal int midden van de blok maar swat :D )

Zalmtoastje

15-01-2008 16:12:33

Jeej, eentje gedaan, en twas een redelijk goetje :D
en toen waren er nog 3
(kilo's zijn erafgevlooooooooogen , ja toch wel al 4 kg, best dak een beetje overschot heb :p)
En dan nog zeggen dat wij gene stress hebben en dat het "maar" examens zijn... We zijn verdikke ongezonder bezig dan nen gemiddelde patient!

Maar soit, vanavond lekkere frietjes bij de mama :D

Nupie

15-01-2008 21:40:13

hoogtepunt vd avond: ik snap de Z-plastiek :D (kweet t ben ni vd snelste en tklinkt wsch heel erg zielig, ma ben er toch blij om)

waar ne mens al ni blij om kan zijn in de examens :roll:

Geertje

16-01-2008 09:38:42

Eindelijk eens een plaatje langs mijn naam gezet, speciaal op zoek gegaan naar een toepasselijke :D

Issie niet schattig :lol:

(en nu echt weer gaan studeren, pffffff)

Belleke

16-01-2008 11:04:14

Doet mij denken aan vorig jaar :D
http://www.medica.be/forum/viewtopic.php?t=6139&start=25

-LiLy°°

16-01-2008 11:47:23

Eindelijk eens een plaatje langs mijn naam gezet, speciaal op zoek gegaan naar een toepasselijke :D

Issie niet schattig :lol:

(en nu echt weer gaan studeren, pffffff)

Ik vind hem echt wel cool, die wuppie, of hoe heet het? Is dat typisch hollands, of iset gewoon omdat ie oranje is? :D

Geertje

16-01-2008 12:11:08

Uhm geen idee of dat typisch hollands is, maar in ieder geval bij het vorige WK (denk ik toch...) kon je die sparen bij de Albert Hein :D. Oranje, rode, witte en blauwe. En die oranje hadden ze later ook nog int groot. Denk wel dat half nederland er mee rond liep (jaja, ik had er ook eentje in de auto).
Dus vanaf toen zijn ze wel redelijk hollands geworden als ze dat niet al waren :D.

Geertje

16-01-2008 12:12:15

Een beetje Wuppie-geschiedenis...
Voor de geinteresseerden onder ons 8)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wuppie

boelie

17-01-2008 23:31:27

Ha dieje Robberecht toch...de grapjas...
ne halve stand up comedy show in de les, iedere keer opnieuw ( ik moet toegeven: de enige les waarbij ik ook daadwerkelijk oplette :? )...en net as ge denkt in de blok: amai, mijn klak, da semiologie boekske is toch niet zo interessant (hoewel ik dit semester al erger ben tegengekomen), dan smijt m dr toch nie e geweldig stukske hilariteit in zeker... :)

Ik ga hem citeren: "verlies vn posturale reflexen leidt tot gemakkelijk vallen: de onderzoeker kan de patiënt makkelijk uit zijn evenwicht brengen."

:mmm: tkan mssn an mij liggen, mr kvond da dus geweldig hé...
das zijne sadistische kant die nr boven komt precies...heeft dieje da geprobeerd ofzo??? mssn geeft dieje iedere patient ne goeie duw om te zien ofm omvalt...zou kunne, khb m bezig gezien en gehoord in de les..ik zou er alvast niet vn verschieten, zenne. :)

maar let vooral op de details...het gaat "makkelijk"...niet zomaar omduwen, hé, niet met enige moeite ofzo,hé,
maar tgaat "makkelijk"...dan spreekte mijns inziens toch uit ervaring zenne, as het "makkelijk" gaat...toffe gast, zijn al niet-zo-mobiele patienten nog n extra duwke geve... :shock:

En behulpzaam as ie is, schrijft m dr nog wa bij...
en ik citeer opnieuw: "door een zijdelings of