GROTE FILMQUIZ

Live forum: /viewtopic.php?t=12066

-LiLy°°

01-01-2008 19:42:00

Een variatie op de quotes; nu vragen over acteurs, regisseurs, filmbeelden enzovoorts! De quotes mogen er blijven tussen komen, maar het is niet meer de hoofdtopic :D

Let's play!!!

Dakota Fanning is met haar 14 jaar al een vaste waarde in Hollywood. http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/2034824/dakota_Full.jpg
Sinds ze doorbrak als de schattige Lucy in ''I Am Sam'' kreeg ze de rollen in haar schoot geworpen. Man on Fire, War of the Worlds, Cat in the Hat, Uptown girls, Hide and Seek, ... Noem maar op. Maar! Dit schattige ding heeft nog een zusje dat in der voetsporen aan het treden is! Je hebt haar gezien als de mini-lucy, en het kind van Brad pitt in Babel! Hoe heet dit dutske?

A) Molly Fanning
B) Adrienne Fanning
C) Elle Fanning

diegene die het raadt, post een volgende vraag!!!

boelie

01-01-2008 21:45:28

aha, op welk lekkers valt mijn oog hier??? een filmquiz????....mucho interessanto,zeg ik :lol:

kmoe wel zegge, madame lily, tis weln pittige opgave om mee te beginne zunne... dacht datk nog nooit vn da kind had gehoord tot ik dieje laatste naam int rijke zag: da deed wel e belleke rinkele (hoewel vrij vaag :roll: ) ....elle fanning....correcto?

-LiLy°°

02-01-2008 07:50:55

en boelie post de volgende!!!! :D

boelie

02-01-2008 12:14:26

ook effe verhaaltje bij verzinnen (duimzuige :o ):

Toen Nicholas Cage nog een klein Nicholasje was, was het zijn grote droom om ooit een beroemd Hollywood-acteur te worden...
Goede keuze, zou men zeggen, want Nicholas was het neefje van een zeer bekende regisseur en had dus duidelijk de connecties...Maar Nicholas wou het liever allemaal zelf doen en, omdat hij dezelfde achternaam droeg als zijn oom, veranderde prompt zijn achternaam in Cage...
Om dan bij de vraag te komen: welke achternaam had Nicholas Cage oorspronkelijk bij zijn geboorte, net zoals zijne nonkel? :P

A: Scorcese
B: Allen
C: Coppola
D: Cameron
E: Van Looy

Mr. Dirk Okter

02-01-2008 12:27:28

C, coppola!

boelie

02-01-2008 14:10:38

klopt als een bus....next question please! :) 8)

-LiLy°°

03-01-2008 08:04:06

Jama jama, als ge iets post, moete dus ook een nieuwe vraag zetten eh!!! Tssssssssssss! :roll:
Als ge zeker bent van uw antwoord, post dan meteen de volgende eh :D

Alle, hier is de volgende! :D

Lilo en stitch is een leuke disney animatiefilm over een hawaïaans meisje dat een ruimtewezentje in huis haalt. Het is een kleurrijke prent met onder andere muziek van de enige echte king op de soundtrack! Wat niemand echter weet is dat het kind dat de schattige lilo inspreekt, in de nachtmerries van veel mensen tevoorschijn komt en dit dankzij haar rol in een van de engste films aller tijden! :D
In welke superenge film, speelt de stem van lilo nog mee? (maar dan niet als stem maar dus helemaal he :wink: )

A) Hide and Seek (ons Dakota)
B) The ring (Daveigh Chase)
C) The reaping (AnnaSophia Robb)

boelie

03-01-2008 11:22:21

gij kent veel te veel klein movie-kinnekes... :o :P nie te doen
bon, we gaan ne keer gokke...vingerke in de lucht....
tzou straf zijn as t weer over de familie Fanning zou gaan dus A elimineer ik...
die ander: i got no clue.... :roll:
as ge 'logisch' ( op de boelie-manier that is 8) ) redeneert zoude tvolgende kunne zegge: lilo is toch al n paar jaar oud, net zoals the ring...en the reaping is van vorig jaar...dus da meiske zal, mijn gedacht alleszins, haar 'moment of fame' int begin vnt decennium gehad hbbn...anders had ik ze wel herkend :) :)

ik ga vr B...

-LiLy°°

03-01-2008 11:54:19

:goodboy:
Daveigh Chase waset! Ondertussen ook al weer 16!
Heeft in 2003 een MTV movie award gekregen voor haar creepy rol!

Ok ok, vanaf nu stel ik alleen nog volwassen vragen :]
En ja, moviekinnekes, da is nu eenmaal mijne sterkste kant! :D

boelie

03-01-2008 12:13:20

net lunchpauze gehad...goed biefstukske gegete :P ...maar dat volledig terzake natuurlijk, hb ne keer kunne nadenke over vraag:

Matthew Fox, beter bekend as 'den Jack' uit de populaire serie 'Lost', heeft al een paar filmrollekes op zijne naam staan. Op zich nog niet zoveel soeps maar de aandachtige kijker heeft m toch al opgemerkt in een film waar veel andere sterren in meespeelden o.a. Ben Affleck, Andy Garcia, Ryan Reynolds, Ray Liotta etc...
Kortom, in welke actiefilm speelt Matthew Fox als hotelbediende naast deze sterren?

A: The Nines
B: Revolver
C: Alvin and The Chipmunks
D: Smokin' Aces

boelie

03-01-2008 21:20:46

Whoppaaa...tijd om er terug wa stomato in te pompe :gun: ...but first i shall give encore une question... :P :)

Matthew Broderick speelt in de animatiefilm 'Bee movie' als geanimeerd personage 1 van de hoofdrollen...Dit was niet zijn eerste keer, hij speelde in 1994 ook al in een animatiefilm mee.
In welke film was dit en in welke rol?

A: Toy Story--Buzz Lightyear
B: The Lion King--Simba
C: Toy Story--Woody
D: The Lion King--Scar

-LiLy°°

04-01-2008 07:57:50

ik ga gokken, aangezien er hier NIEMAND enthousiasme toont/het weet! :D
DUS! :D
Toy story is jonger dan the lion king! Maar hmz, hoeveel jaar er tussen zit weetek ook niet! Dus ik ga voor Lion King en dan nja, matthew broderick :roll: eigenlijk hebek gene ene film gezien me die gast in, ma dan dus blijkbaar wel ne tekenfilm. Ik moet dan kiezen tussen scar, de doorrookte donkere stem, of simba, een jonge frisse stem :roll:
Simba? (ma de volwassen versie dan toch eh)
Scar da was toch ingesproken door ne bekendere acteur dachtek, maja wa is ''bekend'' :oops:
Klein simba'tje is Jonathan Taylor Thomas, DA wistek :D

De eeeeeerste vraag weetek niet :oops:
The nines is nogal recent, dus da iset wss al ZEKER ni. Alvin and the chipmunks is ne hele recente animatiefilm over zingende muizen dus da iset ook ni :D Sja dan blijven er nog twee over, iemand?

Guido

04-01-2008 09:15:28

Goed... Als het dan anders toch de soep in blijkt te gaan...

Mooi topic!

Zal even de stand gelijk trekken, want was een vraag van Boelie nog onbeantwoord.

Mr. Fox speelt uiteraard mee als security super, in Smokin' Aces.
Kaarten, Las Vegas.... mijn ding!

Het was idd The Lion King (1994) en Mr. Broderick speelde daarin de rol van Simba.

Eerlijk is eerlijk.... hier komt mijn vraag:

Scar uw ' bekende acteur' ... speelde een jaar later in een kaskraker, een grote-mensen-film wel te verstaan. Hij had veel tekst in die film, maar een van zijn terugkomende quotes was toch wel: ' Simon says... '

Wie is nu deze acteur en welke film bedoel ik?

(moet toch niet al te moeilijk zijn... en van multiple choice hou ik niet :D)

Succes!

Guido

boelie

04-01-2008 11:06:33

mwohohohoho 8) :) ....i know this one.... :wink:
Die Hard 3 met den Bruce Willis en Samuel L Jackson...schitterende film
Simon is Jeremy Irons (idd net zoals Scar) :D

ken nog n goeie quote, is wel geen bekende film maar toch (vind t persoonlijk n supergrappige scene :D :lol: )...probeer maar:

Nurse: I'll get the lubricant...
Dr. Paulson: No time for lubricant!
Harry Block: There's ALWAYS time for lubricant!

Tip: tis met David 'X-files' Duchovny en Julianne Moore

boelie

04-01-2008 11:09:06

BTW: Jonathan Taylor Thomas??? :shock: :shock: hola, respect

dunno him... :o

-LiLy°°

04-01-2008 11:41:27

Jaweeeeeeeeeeeeel, de Jonathan! Die speelt ook de levensechte pinocchio! En verder speelt die in nog wa kerstfilms :D Simba was echt zijn meest opmerkelijke rol. Nu is ie vooral in Amerikaanse series enzo aant meedoen denkek. Hij is in ieder geval binnen :D

En die quote :roll: Da doet me denken aan nine months, maar tlijkt zo een parodie erop :D Ik heb die scene ZEKER gezien, maar dan in de trailer van de film die ge bedoelt. Denk echt da da ne parodie film was :roll: hmz, er zit momenteel teveel andere zever in de weg omet te vinden in mijn o zo overvolle hoofd, ik zal nog es denken :D
urgh ik ben slecht :mmm:

boelie

04-01-2008 19:00:32

mmmyyyeezzzzz....is beetje parodie
maar 9 months-achtig niet...

tip :idea: : denk eerder aan aliens en pseudo-comedy 8)

-LiLy°°

04-01-2008 19:58:51

diene smiley me die drie oooogen :shock: NIE? :D
jaaaaaaaaa :D
eeeeeeuh, (r)evolution? :oops:

boelie

04-01-2008 21:14:19

èh, nondedoeme ja :whii: :sopleased: ...Evolution...idd, de smiley met de 3 ogen.gene hoogstaande film, mr die scene vergeet ik nooit meer :lol: :lol:

-LiLy°°

04-01-2008 23:38:24

Welke actrice brak door in The devil wears prada en ging erna ook met crooner Michael buble lopen?
:D

boelie

04-01-2008 23:48:16

:shock:....slik....

-LiLy°°

05-01-2008 07:56:20

haha rafael moest lachen toen hij zag dat we maar met twee aant spelen zijn :D waaaaaaaar zit de tandarts?! :D

Kay tipzzzzzzzzzzzzzz:
- ze is de rosse bitch in de film
- Tis blijkbaar een knappe :D
- ze heeft een golden globe gewonnen maar niet voor the devil wears prada
- ze heeft een mooi brits accent
- nu in de bioscoop te zien in de film over Jane Austen (niet als jane)
- 3jaar ouder als ons mjaaaaaaaa :roll:

boelie

05-01-2008 08:10:59

zal er ns over nadenke :roll: :?

en idd....volk dat da hier trekt! :P ...unfreakin' believable

Jasper

05-01-2008 10:41:35

Anne Hathaway, mss?

-LiLy°°

05-01-2008 11:21:57

mooie poging, maar anne hathaway was reeds bekend van the princess diaries eeeeeeeeen zij speelt dus namelijk jane in de film over jane austen.

Neej neej, de meid die we zochten was EMILY BLUNT :D
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42450000/jpg/_42450727_blunt_400_ap.jpg
http://www.hbo.com/news/img/463x290/2006_06/devilwearsprada_06.20.06_463.jpg

toch een mooie poging! 8)

Ge moogt de volgende vraag verzinnen jasper! :wink:
And welcome to the game :D

boelie

05-01-2008 11:26:32

Emily Blunt... :roll: :oops:
nooit vn gehoord....

moet mijne kennis vn hedendaagse cinema is wa gaan bijspijkere precies :oops:

mr had natuurlijk de film nog niet gezien hé (hèhè excuses, excuses... :P :P )

Jasper

05-01-2008 13:28:28

oké: een nieuw actrice. Won ook een golden globe in 1995.
Best Performance by an Actress in a Supporting Role in a Motion Picture
voor Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (1994)
En gezien de actrice geboren is in 1982, was ze toen nog maar 12jaar oud.

boelie

05-01-2008 13:52:53

:D :D Kirsten Dunst 8) 8) hèhè, right on....

nu ikke: :twisted:

Wie speelt de vader van willy wonka in de film 'Charlie and the chocolate factory'? In een niet zo ver verleden had hij in een niet zo onbekende trilogie een paar Uruk Hai's onder zijn hoede...

-LiLy°°

05-01-2008 16:58:11

Speelt die de papa van willy wonka :shock:
Christopher Lee? :D of is da gandalf? :oops:
Rafael zegt SARUMAN :D :roll:
alst juist is, hier de volgende vraag;
(ik kan namelijk niet wanneer ik wil over de pc beschikken aangezien er hier iemand zon 8 uur per dag WoW speelt :D )

Gerard Butler schitterde met zijn opvallende torso in 300. Deze man heeft echter veel meer in zijn mars dan bruut geweld. In welke verfilming van een wereldberoemde musical speelde en ZONG deze held nog mee?

dimension

05-01-2008 17:13:48

als da toevallig phantom of the opera is...

dan is hier de volgende vraag :

deze man was in de running voor de nieuwe james bond, maar verloor tegen daniel craig. Daarom deed hij mee in the pink panther (2006 ) als james-bond-achtige 006
wie zoeken we ?

boelie

05-01-2008 21:11:24

ik kan namelijk niet wanneer ik wil over de pc beschikken aangezien er hier iemand zon 8 uur per dag WoW speelt

haha, komt me bekend voor :D let the boy have his toy or he will be annoy...ed ( mmm, trijmt toch bijna :o ...)

denk dat t Clive Owen is...meen ik mij te herinneren toch, tussen de dentogene infecties en Angle-classificaties door--- :mmm: kleine ramp :gun: :roflol: .

tze niewwe kwestion tzan:

"Look but don't touch. Touch, but don't taste. Taste, don't swallow."
vertel ne keer aan nonkel boelie waar gellie dit nog hebt gehoord...

Anonymous

05-01-2008 21:25:10

The devil's advocate...
alleen de kenners spelen mee precies :p

In a Fascist future where all forms of feeling are illegal, a man in charge of enforcing the law rises to overthrow the system.
welke film zou een beetje te gemakkelijk zijn he, dus ander vraagske, wat is het beroep van de hoofdrolspeler.

-LiLy°°

06-01-2008 08:00:00

Mn vriend zei iets van equilibrium, ne hele bizarre film, met christian bale van the prestige of zoiets :? ? (geen idee of dat klopt, hoor, tis letterlijk wat hij zei)
Maar hij wist het eventuele beroep niet meer precies van die gast in de film. :roll:
De eer is aan iemand anders dus :D Ikzelf heb hem niet gezien :D

Kenners? Bwaaaaaaaaaaaa, ikzelf ni zozeer. Fear Mr. Boelie :D

And yesh Mr. Boelie, I let him have his WoW toy :mmm:

boelie

06-01-2008 08:30:24

I've said it before and I'll say it again: :shock: .....slik

hb film nog niet gezien helaas... ga gokken op eeeeuuuhhhmmm buschauffeur (wilde gok...I don't know 8) ) en permitteer me nog een poging: koorddanser ( afgaande op de titel... :D )!! hèhè :P :P geen enkel idee

tipss?

praise the gods: vandaag eindelijk vn dieje stoeme nko en stomato vanaf....dat dieje neuro ma rap vooruit gaat.... :zzz: en zou ook is op tijd in mn bed moete gerake... en eruit ook :D :)
Lees erges dat thoraxhk tegevalt....miljaaaaar, hd ik 2 dage voor gepland :bonk:....lange dagen int verschiet 8) afzien olé olé :spank: :roll:

Anonymous

06-01-2008 08:50:55

Volgens mij was John preston in equilibrium een soort overheids ambtenaar of zoiets... weet het ni meer exact.

en als da juist zou zijn, de volgende vraag:

welke Wereldberoemde Britse comedy acteur verjaart vandaag?? Voornamelijk bekend van de rare snuiten die hij trekt. enkele jaren geleden speelde hij nog samen met een bekende (nu minder in de spotlight) zangeres in een film. initialen van deze zangers: N.I.
weggevertje...

-LiLy°°

06-01-2008 09:02:05

tssss zie ik daar imdb misbruik :D

Anonymous

06-01-2008 09:04:47

:P :P :P Damn, redelijk snel door de mand gevallen :P
maar bij deze U ook, jongedame lily :lol:

Was gewoon nieuwsgierig naar de film, had equilibrium nog niet gezien en er niet van gehoord. Tijd om mijn downloadlimiet weer een beetje te verminderen. :)

-LiLy°°

06-01-2008 09:12:17

ja hallo, ne verjaardag :shock: da weet toch niemand :D
en neej hoor, mn vriend is de laatste bron die ik raadpleeg, alsk het dan nog ni weet, dan gak wel kijke op imdb, maar dan post ik niets, want dan is het niet meer eerlijk he :D
er zijn hier genoeg sterke kenners die het dan wel zullen weten :)

boelie

06-01-2008 10:05:04

er zijn hier genoeg sterke kenners die het dan wel zullen weten

I ain't gonna lie to you, ik voel me daadwerkelijk aangesproken... 8)
Maar jammer genoeg, last time I checked, bescheidenheid siert nog altijd een mens, dus we gaan dit maar beschouwen als de larie en apekool van een ijlende student :P :roll:

en mijn laatste grote daad situeert zich erges op pagina 1,...al ne hele tijd geleden dus :lol:
hb dees vraag ge-IMDB't. helaas.... :oops:
( :D whey, strak nr kimmetje...)

Dubin

06-01-2008 10:30:36

Hmmm,

als ge met die zangeres Nathalie Imbruglia bedoelt dan geloof ik dat dat Rowan atkinson moet geweest zijn...

De volgende vraag: eentje voor de old school kerels onder ons:

de film 'top gun': Op een gegeven moment zegt Maverick (tom cruise) tegen een van zijn rivalen: ... you stink!!

Tegen wie (acteur of naam in de film, ik reken beide goed :) ) zei hij dit??

Mr. Dirk Okter

06-01-2008 11:12:10

iceman?

-LiLy°°

06-01-2008 11:23:19

:agree:
volgende vraag!

Mr. Dirk Okter

06-01-2008 11:49:30

Welk filmicoon regiseerde "Letters from Iwo Jima", een film over WO II maar dan gezien vanuit Japans standpunt. Hij/zij won als regisseur/-euse reeds Oscars, maar nog nooit als acteur/actrice.

-LiLy°°

06-01-2008 11:56:25

ik denk bij nader inzien datet ''slider, you stink is'' :oops:
slider is de navigator van iceman :D
maar uw vraag mag blijven hoor :D

Mr. Dirk Okter

06-01-2008 12:13:55

chance:) mij zo misleiden

boelie

06-01-2008 12:14:17

Clint 'dirty harry' Eastwood.... :D

Mr. Dirk Okter

06-01-2008 12:15:06

idd!
NEXT

boelie

06-01-2008 12:18:09

goh, en we gaan dr een :slap: op geven...Wat een volk, wat een volk...de snelle ronde,allé allé... :spank:

Geef de naam vn de films waarin deze 'typische' woorden gebruikt worden?

Film 1:' Spiderpig'
Film 2: 'Alriiiiiightyyyyyy then'
Film 3: ' Message!!!'

Breek er uw hoofd maar eens over... :P

Neorej

06-01-2008 13:08:22

Film 1: The simpsons Movie :D

De rest geen idee van

Dubin

06-01-2008 13:09:44

@ lily: ik vrees dat het toch 'iceman you stink' is :d

antwoord op de snelle ronde:

1: geen idee
2: ace ventura??
3: geen idee

Dubin

06-01-2008 13:16:12

nope, sorry lily, ge hebt wel degelijk gelijk
mijn kennis laat me in de steek: slider, you stink

sorry :oops:

-LiLy°°

06-01-2008 13:30:17

:D ja ik was te snel me te zeggen dat iceman juist was :oops:
Ik heb die film superveel keer gezien en ik herinnerde me plots de scene van die quote en tom cruise sniffelt dan zo effe aan die gast en zegt dan ''slider, you stink'' gewoon om er ook ens iets tegen te zeggen want dat is gewoon ne meeloper met IceMan. Zalige film :D

ik heb ooooooooooook geen idee van die derde filmquote zenne :?
Mss een tippetje Mr. Boelie?

-LiLy°°

06-01-2008 13:31:49

er zijn hier genoeg sterke kenners die het dan wel zullen weten

I ain't gonna lie to you, ik voel me daadwerkelijk aangesproken... 8)
Maar jammer genoeg, last time I checked, bescheidenheid siert nog altijd een mens, dus we gaan dit maar beschouwen als de larie en apekool van een ijlende student :P :roll:

:D ik WIST gewoon da ge zoiets ging zeggen :D
nja het was dan ook idd een gooi naar u :D

boelie

06-01-2008 13:36:00

in baskettaal :D zou ik zegge: twas ne mooie assist, ik moest m enkel nog maar binnendunken.... :P

voorlopig 2/3, not bad at all....

tip voor de 3e film: veel zwartjes in het ghetto... :?: :?: :?:

think my blokkertjes, think......I'll see you later, tata 8)

Anonymous

06-01-2008 14:57:26

tberoep van die gast in equilibrium is MONK, idd zo een soort special getrainde overheidsdienst die moet zorgen da de mensen op tijd hun pillekes inpakken en da er geen vormen van vrije meningsuiting naar boven kunnen komen.
die message weetk toch ook ni ze :s is da ne naam van een van die manne in de ghetto of zo da ze altij uitroepen of slaagt da op iets helemaal anders, mss nog nen tip :p

Anonymous

06-01-2008 16:10:55

Connor: [picking out weapons and gear] Do ya know what we need, man? Some rope.
Murphy: Absolutely. What are you, insane?
Connor: No I ain't. Charlie Bronson's always got rope.
Murphy: What?
Connor: Yeah. He's got a lot of rope strapped around him in the movies, and they always end up using it.
Murphy: You've lost it, haven't ya?
Connor: No, I'm serious.
Murphy: That's stupid. Name one thing you'd need a rope for.
Connor: You don't fuckin' know what you're gonna need it for. They just always need it.
Murphy: What's this 'they' shit? This isn't a movie.
Connor: Oh, right.
[picks up large knife out of Murphy's bag]
Connor: Is that right, Rambo?
Murphy: All right. Get your stupid fuckin' rope.
Connor: I'll get my stupid rope. I'll get it. There's a rope right there.
[the two brothers are in an airshaft and getting a bit uncomfortable]
Murphy: Where the fuck are you going?
Connor: Shhh. I fucking hear some shit out here.
Murphy: Ahh, fuck you! I'm sweatin' my ass off carrying your fuckin' rope around. Must weigh thirty pounds...
Connor: Shhh. We are doing some serious shit here, now get a fucking hold of yourself!
Murphy: Oh, *fuck you*! I'm not the rope-totin' Charlie Bronson wannabe that's getting us fucking lost!
Connor: Would you fucking shut it?
[taps him on the head with his flash light, and both brothers start fighting in the air vent until it gives way]
Connor: Jesus fucking Christ!
Murphy: Oh, shit!
[the vents give way]

we herrinneren ons allemaal nog wel hoe we ons hebbe ziekgelachen met deze filmklassieker, denk dak hem ondertusse al meer dan 20 keer gezien heb maar ja swat. hoe noemt het gay personnage uit deze film :p

ps kweet dat ni mijne toer is ma khad goesting om een vraag te stellen en er is blijkbaar toch ni al te veel activiteit voor de moment, dus kdacht kzal er is een gemakkelijke tussensmijten :p
en voor diegene die equilibrium en deze film nog ni gezien hebben: SCHANDALIG :p

boelie

06-01-2008 17:14:40

en voor diegene die equilibrium en deze film nog ni gezien hebben: SCHANDALIG

Ik schaam mij diep :oops:

Net terug vn kim en vn den bompa, die vandaag jarig was...gelukkige verjaardag, bompa :feest (moest m toevallig ne keer langssurfen, ge weet nooit... :P )
lekkere vlaai en wafels (zelfgebakken BTW :goodboy: :sopleased: ) gehad en we kunnen dr weer effe tegen... :D :)

om terug te komen op 'Message' :) 8) (precies toch nie zo simpel...-->ge moet waarschijnlijk wel de film gezien hebben en tis meer zoiet vr de hiphopachtige medemens onder ons, mijn gedacht): nog n tippy:

"Message" is idd iets wat in de film wordt geroepen ( door een postbode, godbetert... :o ) en dit vooral als er n 'belangrijke morele boodschap' aankomt....

Zal tege 9uur nog n laatste tip geven en daarna 'the mystery (nuja :roll: ...) shall be revealed'

t amusement

Anonymous

06-01-2008 17:37:05

boelanders deze hebde al wel gezien ze.

And sheppards we shall be ...

-LiLy°°

06-01-2008 18:51:10

heb ge-imdb-d en eeeeeeeeuh ik had nog nooit van diene film gehoord zenne deneve2 :roll: Rafael wel, dus nja, boelie wss ook dan. :)
EN boelie zn vraag weetek ook nog steeds niet jandorie :?

Anonymous

06-01-2008 19:26:01

tuurlijk heeft raf die gezien, das ne klassieker
boelanders heeft die ook gezien, het gay personnage w trouwens gespeeld door Dafoe, mss da da een beetje helpt

Rocco: [shouts] Fuck it! There's so much shit that pisses me off! You guys should recruit, because I'm sick and fucking tired of walking down the street, waiting for one of these crack-piping, ass-wiping, motherless lowlifes to get me!
Murphy: Hallelujah, Jaffar.

boelie

06-01-2008 19:39:58

jandorie

nie vloeke, miss Lily....da zijn strafpunten...fictieve... :)

awel, as ge da vn Dafoe terstrak gezegd had, was ik er direct op gekomen,.... maar helaas had al ge -IMDB't( dit wordt echt wel het woord vn het jaar as we zo blijve voortdoen :P ).

maar hb idd de film ooit (half) gezien,in minder gunstige omstandighede weliswaar...bij doopouders vn diepenbeek....FUN FUN FUN :drunk: , daar begint de pret, hoor...stijf vn de stress wrslk vn wat die mensen met ons zouden aanvangen... :?

anyways......nog n tippy?

the Wayans brothers...Juice

dr zuldet mee moete doen, anders gadet nie kome denk ik :D :)

Anonymous

06-01-2008 19:54:38

met dank aan tips en imdb toch wel :p Requim for a dream...

boelanders dan moet ge die film dringend is kome halen
mja toch iets da u doopouders u hebben bijgebrachtdan :p
stelt nog maar een vraag, bij gebrek aan antwoord op u vorige zonder imdb , ma das ni echt eerlijk eig dus ja

juiste antw op mijn vraag was trouwens Boondock saints met daarin willem dafoe als Paul Smecker

bejestige film

-LiLy°°

06-01-2008 20:09:07

den evet wee se :D
evert, als ge vals speelt moogde geen nieuwe vragen stellen eh! :tongue: :mmm:

Ik heb er ene dan maar :D
Tis een cryptische omschrijving, dus niet letterlijk nemen :D

Toen de dokter merkte dat hij zowel van koffie als van sterke vrouwendrank hield, dacht hij dat hij elke storm op de oceaan wel aankon. Zijn broer had hem gewaarschuwd dat het de dertiende was, maar hij wilde niet luisteren, helaas...

Welke acteur? :D

Dubin

06-01-2008 20:15:01

verdekke, nu weet ik wa ge wilt zeggen boelie:
kheb em thuis liggen, maar ik ken de volledigen titel ni.
tis iets met don't be a menace of south central...

of zoiet...

of toch requiem for a dream? maar kwist ni dat daar ne wayans in meespeelde. ik leer nog iets bij...

Anonymous

06-01-2008 20:19:29

George clooney!!!
en zonder imdb he!!!!

ok sorry nathalieke, dees is er eentje voor de mannen :

welke acteur mocht er met de borsten van Jessica biel spelen , die in de film zijn advocate speelt en nogal een ongewone broer heeft

enjoy

boelie

06-01-2008 20:35:10

jubelt ende juichte, the answer has been found....het was idd ( effe diep inademe... :D )

'Don't be a menace to South Central while drinking your juice in the hood'

den Dubin had het goed sèh.. :agree: :goodboy:
toch nie zo moeilijk hé, mannekes....allé kom kom...kzal strak nog es a vraagske stelle. :P :P

boelie

06-01-2008 20:36:38

en idd, in requiem for a dream speelt ook ne wayans in mee...ik denk marlon wayans...en das logischerwijze de zwarte hé (ge kunt ernie naast kijke....of toch moeilijk :D )

boelie

06-01-2008 20:43:04

is da niet dat die film dat die manne doen alsof ze homo-koppel zijn? ik herinner mij zoiet vaag....Adam Sandler alleszins, mr of hij ook daadwerkelijk de 'speelvogel' is, da weet ik nie....ofwel was t nen andere? dunno... :? :roll:

Anonymous

06-01-2008 20:49:21

jaja, i now pronounce you chuck and larry
bejestige film trouwens
nekzt kweztzion mr boelanderz

boelie

06-01-2008 21:31:41

WAUW, topamusement op de VRT...Debby en Nancy met Frans Bauer geweldig!! (Am I being sarcastic or not?? :o )

effe zien...

In de film 'Bend it like Beckham' spelen 2 Britse actrices de hoofdrol....De ene is Keira Knightley, wie is de andere? :P :shock:

Anonymous

06-01-2008 21:36:59

die van ER maar kzou begot ni weten hoe da die noemt
nathalie weet da wel

-LiLy°°

07-01-2008 07:54:37

urghm de dokter neela?
Das toch zonde indische naam eh :roll:
Toen keekek al gene ER nimeer, helaas, tot die reeks benek nog ni geraakt, de eerste pak 12 reeksen hebek stuk voor stuk gezien :D

boelie

07-01-2008 08:11:53

jaaaaah, idd dokter neeela, maar hoe heet da meiske??? :P

komaan, dames en heren :D

boelie

07-01-2008 11:43:46

initialen vn dr. neela: P N

man man man, de blok is iedere keer opnieuw nieuwe muziek ontdekken bij mij....nu moede is zien wat er nu op mijne ipod staat. :? :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=f2oWyB39dwY

en das nog nie t ergste...ma da bespaar ik ellie..
jaaaah, openstaan voor alles noemt men dat... 8) :D

-LiLy°°

07-01-2008 12:34:32

:gun: wa een muziek en wa ne clip
en gij lacht me mijne michael :shock:
kijk dees was zn voorprogramma, dat was ook wel de moeite en duidelijk nog iets voor u, een paar overgetrainde negertjezzz :D
http://www.youtube.com/watch?v=swdnmMgaesE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=T5qc3qZqe38

ik ken madam ni, er zat een a in denkek en iet me mind ma swat, tkan ook helemaal anders zijn, tegenwoordig zijn er wel meer tropische actrices :D

boelie

07-01-2008 14:06:28

i know, is marginaal...maar toch vind ik da goed...moeilijk te geloven..tis ne keer iet anders dan de 'amerikaanse ghetto-niggas'...Keniaanse ghetto :lol:

BTW, dieje naturally seven.... :shock: das nog goeie muziek :P das mijne smaak hé...negermuziek :bounce: ...vooral op de metro, das toch keisjiek gedaan...maar we gaan gene polemiek starten over het feit dat ze superieur zn aan michael bubbel :D ...

The answer was Parminder Nagra....iemand mag nieuwe vraag stellen...inspiratie is opt moment op :(
must do neuro

Anonymous

07-01-2008 15:30:03

wie speelt de hoofdrol in de nieuwe film van tim burton

hint: hij heeft al in een paar films van burton meegespeeld

-LiLy°°

07-01-2008 15:33:43

eeeeeeeeeuh johnny depp?
the corpse bride
charlie and the chocolate factory
:D das al waark kan opkomen eigenlijk :D
welke film, geen idee, weet alleen da johnny veel gevraagd wordt door tim

boelie

07-01-2008 15:49:53

yep, tis de johnny...en fait divers: die vrouw, Helena Bonham Carter speelt meestal ook mee in de Burton-films...samen met johnny

...la suivante... :)

-LiLy°°

07-01-2008 15:52:15

toen ze ontdekte dat ze ballet kon, wijdde ze haar leven aan deze magische dans

cryptisch :D

ja ik dacht al da die helena ook overal kwam samen me den john :D

boelie

07-01-2008 15:53:27

wtf :shock:

Anonymous

07-01-2008 16:08:36

cryptisch voor actrice of voor film?

boelie

07-01-2008 17:01:00

tip me :D

-LiLy°°

07-01-2008 17:12:47

een der goede vrienden zei ooit over deze stralende schone:
''ze mogen mij altijd vragen voor haar volgende film, ik wil er zelfs mijn haar voor ros kleuren''

Anonymous

07-01-2008 17:17:11

miss hermiony granger aka Emma Watson...

da verklaard da ros haar en die magie maar de rest kan ik tohc ni thuisbrengen ze

Anonymous

07-01-2008 17:25:10

ok den ballet kank ondertussen ook thuisbrengen, ma khad t antw gevonden me de ander tips

next question :

Dolphins: [singing] So long, so long, so long, so long, so long / So long, so long, so long, so long / So long, so long and thanks for all the fish!

denk wel da ge hier de film voor gezien moet hebben
ma dan ist wel vrij duidelijk

dus de vraag
wie zijn de slimste wezens op aarde :p

-LiLy°°

07-01-2008 17:28:42

ze speelt mee in de serie Ballet Shoes :D

Mr. Dirk Okter

07-01-2008 18:29:46

wendy van wanten

boelie

07-01-2008 19:13:44

op evert zn vraag: the hitchhikers guide to the galaxy...?? peins ik met het 'waterballet' int begin... :D :?

boelie

07-01-2008 19:18:04

BALLET SHOES???? :shock: you've got to be kidding me :shock:
echt nog nooit vn gehoord...

Anonymous

07-01-2008 19:21:14

ok boelanders, volgende vraag,
antwoord was eigenlijk de muizen ma ja de film was toch al just
en op die vraag van nath hadk al geatw dus tis uwe toer

go wild :p

-LiLy°°

07-01-2008 19:23:12

BALLET SHOES???? :shock: you've got to be kidding me :shock:
echt nog nooit vn gehoord...

haha ik had da in den Dag allemaal gezien se 8) en uiteraard onthouden :D ah ja want dees jaar moete we scherp staan voor de filmquizzzzzzzzzz 8)

boelie

07-01-2008 19:29:29

yeezzzzzz, pleaassseeeee i'll go wild :bounce: :bounce:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

aaaaaalllrightyyyyyyyyy then....euhm...

'the artist formerly known as Marky Mark'? naam vn deze acteur

enneeuuuh, kdenk da we op dit moment al vree scherp staan vr dieje quiz...as ge ziet nr sommige antwoorde/vrage hier...

Anonymous

07-01-2008 19:59:03

Waldenberg of zo noemt die Mark Waldenberg
in ieder geval die gast van planet of the apes en shooter

right?

Anonymous

07-01-2008 20:07:38

Just close your eyes and keep your mind wide open

nen iets moeilijkere film, meer iets voor nathalie dan voor boelie
alst ni gevonden is zalk tips geven
zoals oa trillion van hitchikers guideway to the galaxy speelt er ook een rolletje in

Anonymous

07-01-2008 20:56:02

Jesse Aarons: Leslie Burke told me to keep my mind wide open.
Ms. Edmonds: And she's right. With a mind like yours wide open, you could create a whole new world.

boelie

07-01-2008 21:01:00

uhu, ladies first... 8)

-LiLy°°

07-01-2008 23:17:34

bridge to therabithia
zooooooooooooooo mooi :D

boelie

07-01-2008 23:19:17

me don't know it :roll:

boelie

07-01-2008 23:23:34

Waldenberg of zo noemt die Mark Waldenberg

close enough Mark Wahlberg
voor vroeger werk, slechts 1 adres:

http://www.youtube.com/watch?v=UnzgNAzquCw

:shock: ah, die goeie ouwe tijd....hilarisch... :D :D

8)

-LiLy°°

07-01-2008 23:23:51

You wouldn't believe the amount of migraine medication I'm on...

Stepped on me, stepped on me? Are you kidding? This guy was dancing on me! I mean just look at this, broken, broken, gone, gone, broken, broken, broken...

Yesh yesh, met AnnaSophia Robb, vanuit the reaping, zij speelt leslie burke :D

boelie

07-01-2008 23:26:12

och god, ja...die naam zegt mij wel iets...1 vn de eerste vragen :roll: denk ik

enneuuuh, encore une question, miss lily :) of is de stuk zin da mij totaal nix zegt de vraag??? :cry:

Anonymous

07-01-2008 23:56:03

das dan weer meer mijne stijl film: surf's up, die nieuwe animatiefilm me die surfende pinguins :p

ne moeilijkere

When we were girls, we would leave each other messages in light... and breath... on the windows.

boelie

08-01-2008 11:43:51

och god, .....surf's up....die moek echt wel ns gaan zien...hb m al effe op pc, mr nog gn tijd gehad om m te zien... :cry: :?

kan quote nie thuisbrenge, iets met vampieren ofzo denk k... :roll:

ander dinge aan de kop vrt moment... :?

Anonymous

08-01-2008 14:07:17

They have the Spear of Destiny.

Anonymous

08-01-2008 16:45:23

nog te moeilijk :s die spear of destiny was nochtans vrij duidelijk
soit dan zulle we het maar weggeven me den derde tip zeker :

Satan: Hello, John. John, hello. You're the one soul I would come up here to collect myself.

gd luck

boelie

08-01-2008 16:53:28

mmm....need actors :D ...hb film nog nie gezien denk ik, dus oneliners zulle nie lukke... :P

Anonymous

08-01-2008 16:59:13

daar zou ik van verschieten als ge die nog ni gezien zou hebben, ma ja dan heb ik mss ook nog iets te zeggen als we die filmquiz van kinepolis gaan pwnen dees jaar :p

acteur speelt ook mee in Speed :p en in deze film is een van zijn handlangertjes niemand minder dan Shia Laboef

Guido

08-01-2008 17:47:06

Mooi dat er nog altijd leven in zit....

even tussen de thoraxheelkunde door is dit toch een aangename afwisseling...

t is John Constantine...

Nu een vraag die iedereen zonder google of wat dan ook wel moet kunnen oplossen...
(kwestie van de hersenen ook wat rust te geven)

"Your royal penis is clean, your highness"

pff... en nu maar weer terug de boeken in <zucht>

G.

Anonymous

08-01-2008 17:59:31

coming to america met eddy murphy

Anonymous

08-01-2008 18:05:48

Here we are. Crimetown USA. Where all the residents are dead... or about to be.

denk da deze wel beetje moeilijk is :s
dus kzal dn acteur geven : Val Kilmer

Anonymous

08-01-2008 18:47:10

When I was a kid I lost both my parents. Freak thing, ten years old- BANG. - mortality. So I grew up livin' real hard; racing cars, smoking, drinking, sleeping with any girl I could find... Real stupid, dangerous lifestyle... then I turned eleven

boelie

08-01-2008 19:03:48

kiss kiss bang bang....pure gok toch wel.... :? :D

Dubin

08-01-2008 19:17:52

mind hunters. bangelijke film.

volgende is easy: van welke film komt deze uitspraak

YIPPIKAYEE MOTHERFUCKER!!!!!!

Anonymous

08-01-2008 19:40:09

mindhunters was idd de juiste film
mooi zo, dacht da deze wel iets langer ging duren
yippee ky e komt uit die hard 1

Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition.

ook is ne gemakkelijke voor de verandering
deze keer ene me nathalie portman

Dubin

08-01-2008 19:49:40

V for vendetta volgens mij :wink:

nu nen andere, iets moeilijker denk ik

wayne :
Let me just swing the camera aroud and do my little wrap-up, and then we’re off...

Mickey:
Oh, we’re going to do a little wrap-up all right wayne,
But it won’t be you staring in the camera looking dumb and acting stupid. instead, you’re going to be staring down the barrels of our shotguns and we’re going to be blowing your brains all over that three back there...

wayne:
right, time out, cut, cut, cut... that’s a fucking joke right?

tip: woody harrelson

boelie

08-01-2008 20:22:45

natural born killers, mijn gedacht... :)

Anonymous

08-01-2008 20:30:08

de woody en guns da kan alleen maar natural born killers zijn
enige andere film waar dak die van ken is the people vs larry flint ma denk toch da die eerste iets meer kans heeft :p

nog ne moeilijke... kzal elk uur ne extra qoute zette als tip
als em ni direct gevonde w tenminste

Don't pop a blood vessel you little penis.

-LiLy°°

08-01-2008 21:03:05

:shock: whohow tgaat hier vooruit :D nice :D
Wilt ge aub de quotes of vragen int schuin zettende volgende keer, dan kanek ze gemakkelijker terugvinden als er al een paar geraden zijn 8)

-LiLy°°

08-01-2008 21:05:30

even tussen de thoraxheelkunde door is dit toch een aangename afwisseling...

zeeeeeeeer nuttig voor u niwaar :wink: multi tasking heet dat, als de thoraxchirurg op verlof is, mag de stomatoloog het ook doen :D

Anonymous

08-01-2008 21:16:23

Chev Chelios: What is this stuff?
Doc Miles: Synthetic ephedrine diluted with some saline.
Chev Chelios: Feels sort of good.
Doc Miles: Yeah well. I got a little Meth in there too, so that's the endorphins you feel running to your brain.
Chev Chelios: Wait a minute so I'm not better?
Doc Miles: Fuck no you're not better. You're in such shit shape it's stunning. I can't belive your hearts still beating. Shit should be in a fucking medical journal.

boelie

08-01-2008 21:21:49

hb jason statham ooit zoiets zien zeggen ...( of gehoord wat mssn iets meer plausibel is :D, mr twas ne film dus ik kan het ook gezien hbben, mr kbn er vrij zeker vn dat k het ook hb gehoord, hoor... )

(mmmm, ambetante gewoonte, om al uw gedachten zo op te schrijven precies, want tis precies toch ma zever,.....aandachtspuntje vr 2008 mssn....zal ng zien 8) )

euhm, ja das just, waar wazzzzz ik, Mr. statham? in wa speelt die mee???euhm, snatch, revolver (ma die was nie zo abundant aan goei oneliners)... oe oe en dinge, aja, lock stock and 2 smokin' barrels, nog ne gans goeie film...
in the transporter zie ik em da alvast nie zegge...dus ik gok op 1 vn dees...

peace :D (tijd vr pauze...WOEHOEWWWWWWWWWW)
all work and no play, make boelie go something something.... :twisted: :twisted: :twisted:
:twisted: :twisted:

boelie

08-01-2008 21:23:53

owké, forget all the above....Woepsie :roll:

no chev chelios in filmen die iknet zei,
zoooooooooddduusssss, .......i have no clue.... :cry:

eerst wa eten :wink:

i'll be back

Anonymous

08-01-2008 21:26:27

sorry boelie hij zit er ni bij
stratham was al wel goe
in deze film "speelt" hij same me amy smart

een van de scenes waarin ze samen spelen
Chev Chelios: [Eve abruptly stops a blowjob] What- what the hell?
Eve: What? So you can fall asleep like always? Yeah, right.
[Chev screams and hits the gas pedal]

Dubin

08-01-2008 21:54:15

da moet ongetwijfeld 'cranck' zijn
stratham - blowjob in nen auto - ephedrine. kan der ni naast zitten

zotte film wel, ge blijft er wakker van..

next one, nog eentje uit de 'oudere' doos

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!

Anonymous

08-01-2008 22:09:32

opening van the truman show:p
amai ik zie precies te veel films :p

Anonymous

08-01-2008 22:16:11

Dear ......., I have followed with enthusiasm the course of your disgrace and public shaming. My own never bothered me except for the inconvenience of being incarcerated, but you may lack perspective. In our discussions down in the dungeon it was apparent to me that your father, the dead night watchman, figures largely in your value system. I think your success in putting an end to Jame Gumb's career as a couturier pleased you most because you could imagine your father being pleased. But now, alas, you're in bad odour with the FBI. Do you imagine your daddy being shamed by your disgrace? Do you see him in his plain pine box crushed by your failure; a sorry, petty end of a promising career? What is worst about this humiliation .........? Is it how your failure will reflect on your mommy and daddy? Is your worst fear that people will now and forever believe they were indeed just good old trailer camp tornado bait white trash and that perhaps you are too? By the way I couldn't help noticing on the FBI's rather dull public website that I have been hoisted from the Bureau's archives of the common criminal and elevated to the more prestigious 10 Most Wanted list. Is this coincidence, or are you back on the case? If so, goody goody, cause I need to come out of retirement and return to public life. I imagine you sitting in a dark basement room bent over papers and computer screens. Is that accurate? Please tell me truly, ........... Regards, your old pal ................,M.D. P.S. Clearly this new assignment is not your choice rather I suppose it is a part of the bargain but you accepted it ............. Your job is to craft my doom. So I am not sure how well I should wish you but I'm sure we'll have a lot of fun. Tata, H

heb de namen weggedaan uit de quote want anders wast echt veeeeeeeeeeeel te gemakkelijk
nu nog trouwens ma ja
succes ermee

boelie

08-01-2008 22:47:31

too easy boy......hannibal :D

ow, nu zijn eeeeecht wel de gemakkelijke gekomen...

Let's spice things up a bit, shall we.... :P :P

'Wanna help me find my nuts?'

8) :D

Anonymous

08-01-2008 22:50:58

ik weet hem, snog altij gemakkelijk he boelie :p ma kzallem deze keer voor nathalie laten
dan mag die ook nog is een vraag posten

boelie

08-01-2008 23:11:33

idd, tis al laat....zulle de brains niet overstresse.... :D

Wilt ge aub de quotes of vragen int schuin zettende volgende keer, dan kanek ze gemakkelijker terugvinden als er al een paar geraden zijn
woeps...

hèhè :P

Guido

08-01-2008 23:27:48

weet m ook, maar zal m eerlijk en netjes laten staan...

@ lily... weet t.. alle vakken die interessant zijn voor een stomatoloog in spe ben ik jammergenoeg vrijgesteld dit semester ;)

Bij het zappen door mijn dvd collectie kwam ik nog op een mooie...
(namen wederom weggehaald...)

Acteur1: Illinois Nazi's
Acteur2: I hate Illinois Nazi's

schuin zoals gewenst...

Tot de volgende.

G.

-LiLy°°

09-01-2008 07:53:34

'Wanna help me find my nuts?'

8) :D

Hammie? Van over the hedge?

Die van de gwiiido weetek ni :D

boelie

09-01-2008 11:10:22

idd, twas den hammy.... :D
één vn de coolste personages vn de afgelope jare mijn gedacht :) :wink: (hb dr trouwens nog ne fantastische pic vn, nu als bureaublad...geweldig 8) )

ook gn idee over volgende opgave :roll:

Guido

09-01-2008 11:46:23

Vooruit... kleine tip dan over de volgende.

De ene acteur leeft niet meer. (overdosis)
De andere acteur is zeer bekend, en heeft nog vele films gemaakt.

'Welcome to the Palace hotel ballroom..."

"Especially al the people representing the Illinois Law Enforcment Community"

Dit moet toch al het een en ander verhelderen...

Succes

G.

boelie

09-01-2008 16:22:17

ga dr nog rap 2 'makkelijkere' ( is zeer relatief natuurlijk as ge de film nooit hbt gezien :P ) tussensmijte vr t volk dat de vorige opgave nie echt vindt...including me :?

You know, I have one simple request. And that is to have sharks with frickin' laser beams attached to their heads! Now evidently my cycloptic colleague informs me that that cannot be done. Ah, would you remind me what I pay you people for, honestly? Throw me a bone here! What do we have

You said I'm funny. How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me, tell me what's funny!

2 schitterende films
enjoy 8)

Guido

09-01-2008 16:55:42

Even uw best doen boelie...

het origineel komt uit 1981, en er is van de film een redelijk slap vervolg gemaakt.
Iedereen kent de soundtrack van deze film (de originele dan).

begint er langzaam iets te dagen, of zijn er nog meer tips gewenst?
succes, met de blijkbaar toch moeilijke opgave...

Uw onderste is idd uit een fantastische film. Heb hier vele pennen naast me liggen maar heb gelukkig niet zo'n opvliegerig karakter als Joe Pesci samen met Ray Liotta in de topper Goodfellas.

laat er zo nog maar komen!

G.

boelie

09-01-2008 16:59:50

denk dat ik weer n mooie film-hiatus hb, want mijn cent wil nie valle... :D

-LiLy°°

09-01-2008 17:00:37

het origineel komt uit 1981, en er is van de film een redelijk slap vervolg gemaakt.

dude ik ben geboren in 85, ik ken niks da ervoor gemaakt is :D :wink:

En goh, ik heb te weinig films gezien, of nee erger, ik zie teveel animatiefilms en kinderfilms :D naja ik ben dan op da vlak sterk eh :D

@boelie: Ik vind da we een winning team moeten samenstellen voor de filmquiz van de kinepolis. Er moet es iets gewonnen worden dit jaaaaaar, evy en gij zijn der serieus sterk in en dan de phille nog en ja de rest vulde zelf aan, ma dan winde gellie gegarandeerd :twisted:

boelie

09-01-2008 17:04:42

das e feit....dan winnen we :) ...maar dan is er ook wel n 'zwakkere groep' en dan ist vr hen wel minder plezant denk ik--> zo krijgde allicht delicate situaties...mij maakt t allemaal niet uit, ik amuseer me altijd 8)

-LiLy°°

09-01-2008 17:16:54

delicate situaties? Ik bedoel :D ik kan aanvaarden da ik de zwakkere groep zit, zolang als we de winst maar delen :D en daarbij vorig jaar waren die prijzen ook ni alles eh :D en trouwens, hoeveel moeite hebben we vorig jaar moeten doen om twee teams vol te krijgen :D 1 team is 7 man eh :D

boelie

09-01-2008 18:22:30

denk nie da ge in de slechte groep zou zitten :D
as les terug begint, zullen we ns zien wie dr allemaal meedoet...maar 2 groepen inschrijven kunnen we best nimmer doen..( as ge ziet wanne miserie da vorig jaar allemaal was :roll: )

Guido

09-01-2008 18:35:36

wedden dat jullie beide een redelijke Ohhhh Jaaaa.. Tuurlijk... uitroepen als ik het uiteindelijk verklap...

heb me zelf een jaartje vergist... t is 1980 (toen was ik ook nog niet geboren, 1981 is ook zo'n mooi jaar ;) ) excuses!

een van de acteurs : John Belushi (broer van James) is gestorven aan een overdosis heroine en cocaine in 1982...

hee en voor jullie team vorming: "Everybody needs somebody..."

Als dit niet de sleutel is tot jullie oplossing dan weet ik het ook niet meer.

Have fun!

G.

Stijn

09-01-2008 18:38:06

Iets met the Blues Brothers
Is dat een film dan?

boelie

09-01-2008 19:17:30

IK DACHT HET AL.....hèhè, toch niet hoor :D

had no clue.... 1 vn de klassiekers die me tot nog toe is ontgaan.... :oops:

Guido

09-01-2008 21:50:53

YES!!!! er mag weer een nieuwe gepost worden...

The Blues Brothers is zeker een film... Jake en Elwood Blues....

boelie

09-01-2008 22:03:18

allow me....

When you're a Jet, you're a Jet all the way! from you first cigarette to your last dyin' days.

try this :P :D

Anonymous

09-01-2008 22:50:56

imdb ... zou kwaad zen op meneige alsk da had geweten, das nu is ne film die ik nooit of te nimmer ga zien se :p
als ge nen chick flick moet hebben dan zijn er wel beter ze ;)

Comedy
------
Quote: "Man this Yoohoo is good, you know what else is
good, smoking dope. I ain't gonna rat you out.
You know, puffing the cheeba, go by the see saw
smoke a j. You know what I'm talking about?"

dees is daar geen voorbeeld van, maar s toch al iets gemakkelijker als u vraag... mss da nath da van u weet ma iemand anders toch ni denk ze :s ma da kan natuurlijk ook aan mij liggen

boelie

09-01-2008 23:30:36

FOEI FOEI FOEI, KEN UW KLASSIEKERS....!!! :shock:

is gene chick flick, is n zeer mooi drama... :) don't judge wat ge nog niet gezien hebt... 8)

Guido

09-01-2008 23:52:50

Is dat niet van de West side story...?

jets vs sharks?

o sweet maria.... :D

G.

Anonymous

09-01-2008 23:58:51

ja da van boelie is idd van west side story
zo'n films zie ik ni ze :p
next question

Guido

10-01-2008 00:06:56

Nog een voor Lily dan....

Oh no no! Dead broad off the table!

Ook een toppertje...

G.

(dat studie-ontwijkend-gedrag is toch iets fantastisch...)

boelie

10-01-2008 00:10:22

zo'n films zie ik ni ze :p

uhum, verklaar u nader....Zo'n films!!??!! :x
zeg mij ne keer hoe geweldig deze zijn:
ik zalt snel zegge: om duimen en vingers vn af te likken.... :D

http://www.youtube.com/watch?v=m8R9GiLImSw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-BQMgCy-n6U
http://www.youtube.com/watch?v=VpdB6CN7jww&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1QS7wWzwak4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=L7BQRGXFLJs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=QpaS2v-r7cE&feature=related

mooi mooi moooi

ooooohhh, nostalgie.... :D

Guido

10-01-2008 00:15:03

Ben er totaal een voor de rest vergeten op te zetten....

Goed dan nog een van mijn eigen favorieten... (en met licht chauvinisme :) )

In my club, I'll splash the pot whenever the fuck I please

Iedereen kent m wederom.

Guido

Anonymous

10-01-2008 00:51:01

hm is zien
poker
casino
zalige film
klassieker
ok nu zal iedereen t wel weten zeker

ROUNDERS

-LiLy°°

10-01-2008 07:26:09

Nog een voor Lily dan....

Oh no no! Dead broad off the table!

Ook een toppertje...

G.

(dat studie-ontwijkend-gedrag is toch iets fantastisch...)

yessssssssssh shrek! Verrry good one indeed :D

-I mean, he's a special - very, very special boy and he's got a special soul, and I've wounded it.
-Oh, please, just shut up. You're wounding my soul.

-Oh, no... it's just I thought you had hidden depths.
-No, no, you've always had that wrong about me. I really am this shallow.

boelie

10-01-2008 09:52:06

yeeeeppp....een vn de weinigen vn hugh grant die k goed vond...

the boy of zoiet, my boy, it's about a boy....zoiet alleszins... ge snapt wel wat k bedoel :lol:

Even kort intermezzo: otter, otter, otter, de tovenaarsleerling die ik zoek is ............

Vul aan, maar bezint eer ge begint... :P

peace out 8)

-LiLy°°

10-01-2008 11:21:23

About a Boy waset ja :P

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaarry potter :D

In zijn vorige leven was hij een spook en nu is hij druk bezig met aan zijn lot te ontsnappen, welke acteur?

-LiLy°°

10-01-2008 14:48:32

oh niiiiemand???? :shock:

alle nen tip dan, hij heeft christina ricci gekust in een film :roll:
nu ist wel te gemakkelijk zenneeeeeee :P

boelie

10-01-2008 15:20:43

jaaaahhhh, dit verklaart ALLES.... :mmm:

bn er nu toch al achter dat t Casper is, maar ik ken die klein mannekes niet hé, miss 'special degree in kiddo-stars' lily....

:(

-LiLy°°

10-01-2008 15:38:07

dude, da is de gast van final destination en van de clip van Eminem aka Stan, dus die telt helemaal ni als klein manneke meer eeeeeeeeh! De naam is Devon Sawa! EN hij was knapper als casper dan in diene final destination :roll: ondertussen ook al weer 30 :roll:

hehe miss 'special degree in kiddo-stars' lily, I like it :D

next!

boelie

10-01-2008 16:58:13

ow, die ken ik 8) dju, jammer...

ik zal nog s aanslag doen op ellie grijze cellen, 2 moeilijke :twisted:

1: James Bond: Welke nederlandse topacteur speelde mee in een James Bond-film uit 1987? tip: Gimli uit Lord Of The Rings speelde er ook in mee...

2: hoe heet de actrice die het 'lief' speelt van Robin Williams in Patch Adams? tip: ze speelde ook mee in Saw...

:twisted:

Anonymous

10-01-2008 17:05:51

vraag twee ist grote zusje van den harry he
Monica potter
knap ding :p

in acteurs benk ni zo goe precies, en zeker in in van die ouw films
kheb de film waarsch wel gezien ma ja kzouwet ni weten

boelie

10-01-2008 18:44:01

correcto mundo... 8)

Guido

10-01-2008 21:34:58

voel mij geroepen om de eerste op te lossen...

Jeroen Krabbe... als General Georgi in The Living Daylights met die cello-speelster

He... komt dat NL paspoort toch nog goed van pas hier...

Wie zijn de andere twee Nederlandse grootheden die ooit het voorrecht hebben gehad om in een Bond-film mee te spelen? (4 X-chromosomen in totaal)

Have fun!

G.

boelie

10-01-2008 21:48:05

jah, famke jansen natuurlijk in golden eye als da geil wicht....onopka ofzoiet....
ennneeeeeuuuuhhh, laat me ff denke :roll: .... ga eerst nog wa longtumore doen, dan zalt wel kome 8) :D

i shall return 8)

-LiLy°°

11-01-2008 12:09:51

hoei hoei hoei :D desondanks ik al een jaaaaaaaaaaaaar pendel tussen De haaacccch en Leuven benek nog ni echt ingeburgerd blijkbaar, kken er niks van :D
Zalt es vragen aan de surinaamse kuisvrouw sebiet ihi :D

boelie

11-01-2008 12:10:38

shit, ik weet het niet... :?

-LiLy°°

11-01-2008 12:11:17

trouwens, iemand al gezien dat ons quizvoorbeeld wordt opgevolgd :D
Maar deze quiz blijft natuurlijk rulen eh 8)

boelie

11-01-2008 12:14:06

kga geen grote uitspraken doen, mr ne quiz over leuvense professoren...no thank you :)
tsss...zulle wij dr die vn diepenbeek is tussenplaatse? ...ns zien of ze die kenne...

:P

boelie

11-01-2008 12:17:13

hb nog vraag:

zoek de film:

Jane, since I've met you I've noticed things that I never knew were there before; birds singing, dew glistening on a newly formed leaf, stoplights.

8) peace :P

-LiLy°°

11-01-2008 12:20:50

kga geen grote uitspraken doen, mr ne quiz over leuvense professoren...no thank you :)
tsss...zulle wij dr die vn diepenbeek is tussenplaatse? ...ns zien of ze die kenne...

:twisted: yessssssssssssh

http://nl.youtube.com/watch?v=4B2d_P4Y48U
ZUCHT, blijft zon mooie scene, ook al ben ik tien jaar ouder :D

boelie

11-01-2008 12:27:22

haha, do i sense a little bit of nostalgie??
hb ik tegenwoordig ook veel last van...njaaa,teken dat k ouder wordt zeker.....tegen mijn goesting...liefst niet te snel volwassen worden...like it zoals het nu is, hé....
( wa komt er voor ne midlife-crisis? want daar zit ik de laatste tijd in dan.... :? )

BTW: is da den devon? :shock: da had ik er toch niet in gezien, moek zegge...

8)

-LiLy°°

11-01-2008 12:39:05

:agree: devon it is, and hij was toen echt veel mooier :D ik en mn zusje hebben die scene 100en keren opnieuw gedraaid alleen maar om da jongetje :oops: :D

en oh ja nostalgie :agree: zeker weten, ik mis het nu al, kindje zijn :D maar zoals een kindsterretje ooit zei in een interview: ''ge kunt u volwassener gaan gedragen, maar dat hoeft niet per se te betekenen dat ge volwassen wordt, opgroeien is een keuze'' :D wijze woorden van een 11 jarige :D
Laten we ons daaraan vasthouden :wink:

boelie

11-01-2008 14:18:50

en ik heb weer de ballen concentratie vandaag hé godverdomme....excuseer 'pot vol koffie'

tijd om nog e vraagje te stelle :P , want het is hier de laatste tijd mr n beetje doods... :?

We kennen allemaal Joaquin Phoenix, maar wie was zijn legendarische, maar helaas veel te vroeg gestorven, broer? en sterker nog, in welke film speelde hij mee, samen met Kiefer Sutherland in 1986? (we hbbn m allemaal gezien, bn ik vrij zeker vn... :D )

entertain me 8)

boelie

11-01-2008 16:17:07

effe tussendoor: de volgende episode in ' marginale blok-muziek op de Ipod vn Boelie'

http://www.youtube.com/watch?v=Pe5p1BXNCQM&feature=related

toegegeve....what was i thinking??? ma soit, sgoe om in slaap te vallen...

BTW: die gast is wel ne levensgenieter precies :sopleased: ....ik ook, mr ik denk dat ik ieteke meer sport :D ...Damn boy :mmm:, hft zich wel eve late gaan precies....

-LiLy°°

11-01-2008 16:23:44

ej gast, da is van 50 first dates, en da is een kei mooi liedje!!!
de vent is ni om aan te zien ma swat :D

Anonymous

11-01-2008 16:36:46

boelanders die film heb ik ni gezien
weeral een gat in mijne filmkennis
maar nog ni zo erg als boondock saints of equilibrium :p

ander vraagske, aangezien er hier blijkbaar toch maar vragen gesteld worden die niemand oplost :p

zal ook is crypisch beginnen

Deze schizofrene heldin doet dingen waar elke man wel van droomt, spijtig genoeg is ze bijna uitgesorven

Guido

11-01-2008 17:03:24

Mooie vraag!

River Phoenix...

de naam van de film moest ik helaas opzoeken, die was me echt even ontschoten... maar t is Stand by me

OK, balletje kaatsen we gelijk terug.

Een van de andere hoofdrolspelers van deze film kennen we uit (eveneens een wat oudere) film, als 'Mouth' .... dixit:

I've got an idea. Why don't we just spread chocolate all over the floor and let Chunk eat his way through?

Echt een van mijn favoriete jeugdfilms is dit, maar welke bedoel ik?

Thoraxheelkunde sucks!

G.

boelie

11-01-2008 17:11:41

oei oei oei, geen idee.... op beide voorgaande vragen....
(maja, beter nu as op een exame) :)

Anonymous

11-01-2008 17:38:13

the goonies

boelie

12-01-2008 00:03:01

nog ne bangelijke filmquote:

"Don't let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner"

8)

Anonymous

12-01-2008 01:50:11

da zeiden ze zelfs in t reclamefilmke , die film is twee weke geleden of die kheb totaal geen tijdsbesef me die blok , nog op tv geweest
HEAT

bejestige film

Private Jackson: Sir... I have an opinion on this matter.
Captain Miller: Well, by all means, share it with the squad.
Private Jackson: Well, from my way of thinkin', sir, this entire mission is a serious misallocation of valuable military resources.
Captain Miller: Yeah? Go on.
Private Jackson: Well, it seems to me, sir, that God gave me a special gift, made me a fine instrument of warfare.
Captain Miller: Reiben, pay attention: now, this is the way to gripe. Continue, Jackson.
Private Jackson: Well, what I mean by that, sir, is... if you was to put me and this here sniper rifle anywhere up to and includin' one mile of Adolf Hitler with a clear line of sight, sir... pack your bags, fellas, war's over. Amen.
Private Reiben: Oh, that's brilliant, bumpkin. Hey, so, Captain, what about you? I mean, you don't gripe at all?
Captain Miller: I don't gripe to *you*, Reiben. I'm a captain. There's a chain of command. Gripes go up, not down. Always up. You gripe to me, I gripe to my superior officer, so on, so on, and so on. I don't gripe to you. I don't gripe in front of you. You should know that as a Ranger.
Private Reiben: I'm sorry, sir, but uh... let's say you weren't a captain, or maybe I was a major. What would you say then?
Captain Miller: Well, in that case... I'd say, "This is an excellent mission, sir, with an extremely valuable objective, sir, worthy of my best efforts, sir. Moreover... I feel heartfelt sorrow for the mother of...................... and am willing to lay down my life and the lives of my men - especially you, Reiben - to ease her suffering."
Mellish: [chuckles] He's good.
Private Caparzo: I love 'im.
[they make mocking kissy-faces at each other]

Anonymous

13-01-2008 07:32:19

saving private ryan.

Om in de sfeer te blijven, licht expliciet:

in welke film wordt hetvolgende gezongen:

'an eskimo pussy is mighty cold..'

boelie

13-01-2008 11:04:56

mmm, komt me bekend voor :?

Full metal jacket???

ast goed is: Who the fuck are you? I should remember you? What, you think you like me? You ain't like me motherfucker, you a punk. I've been with made people, connected people. Who've you been with? Chain snatching, jive-ass, maricon motherfuckers. Why don't you get out of here and go snatch a purse

wederom ene uit de oude doos, maar toch....

en nog eentje wat recenter:

Are you not entertained!?!

enjoy 8)

-LiLy°°

13-01-2008 13:09:06

ik heb ook nog ne coole!!!
easy, maar leuk :wink:

- Don't you understand how she must be feeling? Well, obviously she's feeling sad about X, and therefore confused about liking Y, and guilty about kissing him. Conflicted because X is threatening to sack her mum from her job at the Ministry, and frightened about failing her exams because she's so busy worrying about everything else.
- One person couldn't feel all that, they'd explode!
- Just because you've got the emotional range of a teaspoon

Anonymous

13-01-2008 17:34:41

Harry potter
kweet wel ni de welke

Go, kids! Smash the Jew chick before he hatches!

Mr. Dirk Okter

13-01-2008 17:38:33

borat! iemand anders mag een nieuwe posten

boelie

14-01-2008 10:50:07

Are you not entertained!?!

komaan éh mannekes, snie zo moeilijk zenne :)

zal ne tip geven:

de persoon in kwestie draagt ne minirok ( allemaal heel tof als da bij een lekker blondje is met schoon benen, maar hier???..... :roll: )

BartFroyen

14-01-2008 17:40:56

Are you not entertained!?!/quote]

Gladiator

-LiLy°°

14-01-2008 20:29:13

http://nl.youtube.com/watch?v=FYXFSwlWxfI&feature=related

voor boelie :D

boelie

14-01-2008 21:20:52

only the coolest snowman ever... :D

kan ook niet anders met zone fantastisch sjieke naam 8)

-LiLy°°

14-01-2008 22:22:59

Welke acteur werd gepikt voor madonna's clip the power of goodbye en wie begon zijn prille acteercarriere als geheim lief van mariah carey in 'we belong together'?

Twee toch wel bekende acteurs! Wie raadt het? :D

-LiLy°°

16-01-2008 07:47:42

de quiz is dood???? :shock:

boelie

16-01-2008 13:19:43

neen toch niet, just the opposite I say...the quiz is alive , AALLLLIIIIVVVVEEEE I tell you :P ....

bn terug vn weggeweest, zware brok dieje peumo en thorax...kijk nu al uit nr mn laatste examen , waarbij ik gans nko en stomato mag verorberen op 2 dage....JUIJ :) dan ist nie de quiz, mr ik die dood ga :)

Anyways, maar om bij de zaak te blijve: ken t antwoord alvast niet, hb wel de clips ooit gezien, mr wie dr in meespeelt...dunno :shock:

but I have new question, Read carefully cuz I shall write this only once....

film met harrison ford en brad pitt vn eind jaren90... met zeer kenmerkende quote (mijn zus wordt overmand door emoties iedere keer opnieuw as ze da hoort :D )

Don't look for a happy ending. It's not an American story. It's an Irish one.

Anonymous

16-01-2008 13:43:28

the devils own

NKO EN STOMATO ZUIGT!!!!!!!

wtf ware da voor vragen :s
tja anyway next question

The details of my life are quite inconsequential... very well, where do I begin? My father was a relentlessly self-improving boulangerie owner from Belgium with low grade narcolepsy and a penchant for buggery. My mother was a fifteen year old French prostitute named Chloe with webbed feet. My father would womanize, he would drink. He would make outrageous claims like he invented the question mark. Sometimes he would accuse chestnuts of being lazy. The sort of general malaise that only the genius possess and the insane lament. My childhood was typical. Summers in Rangoon, luge lessons. In the spring we'd make meat helmets. When I was insolent I was placed in a burlap bag and beaten with reeds- pretty standard really. At the age of twelve I received my first scribe. At the age of fourteen a Zoroastrian named Vilma ritualistically shaved my testicles. There really is nothing like a shorn scrotum... it's breathtaking- I highly suggest you try it.

boelie

16-01-2008 14:48:35

mooi mooi mooi Dr . Evil vn Austin Powers.....zalig goed

volgende quote is iets wat ik deze ochtend tegen mezelf zei ( en terecht)in spiegel toen ik mijn kostuum aandeed:

I make this look good 8)

wie zei dit nog in welke film??

-LiLy°°

16-01-2008 15:30:31

negeer mijn vraag maar ja :?
sniffel...
het waren goran visjnic aka dokter luka van ER voor madonna
en Wentworth Miller voor mariah carey.

Da tweede da hadde toch kunne weten zenne :D

boelie

16-01-2008 15:35:12

ja, meiske, dan moede wa meer tips geve hé :) zo gaan we da nie wete... :P
wij-venten- lezen niet al die roddelboekskses waar da insta....

-LiLy°°

16-01-2008 15:37:20

ik heb da GEZIEN op tv, ik heb da ni gelezen :roll:

boelie

16-01-2008 15:41:56

:)
is zien of ge ook zo oplettend zijt bij de clips vn britney spears....

in de clip vn "(you drive me) crazy" speelt ne gast in mee...toen nog relatief onbekend, maar nu een vn de nieuwe sterren...

wie kent m?

-LiLy°°

16-01-2008 16:58:21

diene basketter, waar ze over zit te zingen, of nen danser?

boelie

16-01-2008 17:54:22

aha, gij denkt aan 'baby one more time'...verkeerde clip
maarre kijk ne keer:

http://www.youtube.com/watch?v=56qODIWoFik

tis rond seconde 8... rararara

tata :P

teuten an mn gat geslape :D :shock: en nog moe

boelie

16-01-2008 19:13:24

bij massief gebrek aan interesse vr neuroradiologie:

nogn tip over de quote (cfr.supra):

Edward the bug.... :D

-LiLy°°

17-01-2008 07:25:42

oh verikkeme! diene van the devil wears prada, adrian grenier! Foei! Heeft ze diene ook al gepikt gehad :roll: en sabrina the teenage witch ook al, ma da wistek wel :D
Ben weer wa wijzer se :D

(kan niet gezegd worden over mijn cardiologiekennis :cry: )

boelie

17-01-2008 08:40:51

right on,Miss Lily :D ...you are correct :whii: :goodboy:
ge moogt vraag stellen.....hit me :bounce: :)

-LiLy°°

17-01-2008 12:02:24

De golden globes zijn een paar dagen geleden uitgereikt!

Er waren slechts drie animatiefilms genomineerd voor een globe, welke film ging er met de prijs lopen?
- the simpsons movie
- ratatouille
- Bee Movie

Johnny Depp en Tim Burton, dikke vriendjes, waren ook beiden genomineerd, maar kregen ze ook effectief beiden een golden globe?

boelie

17-01-2008 14:11:51

denk dat ratatouille superieur is aan de ander films...dus ga ik voor B :P

en hbn ze er beide ene gewonnen...? ik ga de kerk int midden houden en zeg vn JA.... :o

en om deze in-a-struggle-for-life zijnde quiz een beetje extra zuurstof te geven, alvast de volgende....:

Jim: Guys, uh, what exactly does third base feel like?
Kevin: You want to take this one?
Chris: Like warm apple pie.
Jim: Yeah?
Chris: Yeah.
Jim: Apple pie, huh?
Chris: Uh huh.
Jim: McDonald's or homemade?

vrees datm wa te makkelijk is maar in examens mag dat al eens....

cheerio 8)

-LiLy°°

18-01-2008 08:13:36

Johnny heeft beste acteur en de film Sweeney Todd heeft beste musical film denkik, tim burton heeft de prijs voor beste regisseur aan zn neus zien voorbij gaan 8)

american pie? :D

Welke Belgische acteur schittert momenteel in een reclamefilmpje voor World of Warcraft?
:mmm:

(rara van wie de vraag komt :wink: )

boelie

18-01-2008 11:58:08

YES, da weet ik....de vraag komt vn raf :D

( helaas t echte antwoord moet ik u schuldig blijven :oops: ...tip? :P )

(PS: aan al het volk dat hier ooit komt piepen, ge moogt gerust meespelen hé...waar zijn al mijn speelkameraadjes naartoe??? :? )

-LiLy°°

18-01-2008 12:26:58

sjah nen tip :roll: elke tip geeft hem weg denkek, er zijn namelijk niet veel bekende internationale belgische acteurs eeeeh :D tfilmpje is int Frans :P zegt genoeg?

Nee? Dan moet ge hier es kijke eh :D
http://nl.youtube.com/watch?v=AIfC_1Xav7c

Yeeees, de vraagt komt van raf. :D Hij heeft mij ook al gewow't :roll: ik ben een priest nu :roll:

-LiLy°°

18-01-2008 12:36:36

vooral de eerste zulde wel kennen :D
denk dat dat goed betaald wordt, zo'n filmpje maken :D

http://nl.youtube.com/watch?v=FET09MYis_g&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=LLlCfC0bu6Q&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=ykb2A4FtyHQ&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=11jxKixFCRQ&feature=related

pink lady

18-01-2008 14:13:21

Hij heeft mij ook al gewow't ik ben een priest nu

lol, nog iemand die door haar vriendje wow begint te spelen :lol: Shaman is anders ook wel leuk, heb ik een tijdje gespeeld maar nu al aantal maanden wijselijk gestopt :wink:

boelie

18-01-2008 14:23:30

hahaha, nogs goe kunne lache, séh....de jean-claude :D komische gast
Mr T. is wel t beste vin ik...haha, "shut up fool, Mr.condescending director"

en wtf is willy toledo? :P nog nooit vn gehoord...Latijns Amerikaanse equivalent vn jean-claude wrslk... :)

nieuwe vraag: geef de 2 acteurs
http://nl.youtube.com/watch?v=Py5qAH7wELY

start the fire, making the pizza....the cue-tip and throw it away... :D
hilarisch

-LiLy°°

18-01-2008 14:58:07

Hij heeft mij ook al gewow't ik ben een priest nu

lol, nog iemand die door haar vriendje wow begint te spelen :lol: Shaman is anders ook wel leuk, heb ik een tijdje gespeeld maar nu al aantal maanden wijselijk gestopt :wink:

whow whow :D ik ben nog ni aant spelen, mn ventje is net gemaakt :D Sja die gasten eh...
Mijn vriend kwam ineens thuis met zo'ne battle chest, hij zat er al drie jaar achter te zagen dat ik dat eens moet spelen met hem en hij had het heft in eigen handen genomen blijkbaar :roll: mijn laptop was (is) 5 jaar oud, dus da ging ni :D maar dat heeft hij snel opgelost, heb een nieuwe laptop :oops: met de reden ''schat, als ik ziek ben en ik verzorg mij niet goed, dan schaamt gij u, want dat is wat ge doet, mensen genezen. Ik ben informaticus en ik SCHAAM mij om uw laptop, da ding is verschrikkelijk, als mijn collega's zouden zien met hoene brol da gij moet werken...'' Naja mij ni gelaten natuurlijk :D Nu nog spelen metet ventje, maar tzal voor ne de exaams zijn, ik heb al die klasses nog ni deftig door :D eeeeen ik ben slecht in combinatie muis, pijltjes :oops: mijn ventje loopt nu vooral tegen muren aan enzo :D
Bent gij alliance of horde? Ik MOEST horde zijn, maar die andere ventjes zijn veel mooier. :( Ben een blood elf, priest level 1 dus :D Denk da mn vriend level 70 is ofzo, warlock, undead :roll:

en geeeeeeeeeeeen idee wie willy toledo is, kvondet wel ne grappige naam :D

pink lady

18-01-2008 17:40:37

@ lily: hihi informaticus als vriendje, t heeft zo zijn voordelen eh :) ik ben trouwens ook horde, en vond alliance ook mooier maar ja 't vriendje was horde dus ja :wink: en met wow begin je inderdaad best niet tijdens examens, het kan nogal verslavend werken :roll: maar 't is best een leuk spel, niet dat 'k kan vergelijken aangezien da 't eerste en enige pc-spel is da 'k ooit gespeeld heb maar kom. Op welke server zit ge trouwens? en na een paar uurtjes te hebben gespeeld gaat de combinatie van muis en spells casten al vlot zunne, ge zult da zien :D

-LiLy°°

18-01-2008 19:01:02

Nja voor de vraag: ik ken will smith uiteraard :roll: maar die andere gast :roll:

om u nog wa bezig te houden eh boelie:

Welke acteur sprak de stem in finding Nemo in van Gill, de maanvis in de visbak bij de tandarts, waar nemo ongelukkig terecht komt?
Tis nen bekende!!!!

En jaja pink landy, het heeft zn voordelen, mijn informatica liefje. Computers gratis gefixt in no time, heeft ons al heel wa geld uitgespaard :D
Welke server? Ha! Da moetek es vragen :oops: En wat ben jij dan in het spel?
Ik heb hiervoor Sims gespeeld ihi, en eigenlijk zo nog soms, ik vind da fijn :D zo mannekes controleren. Voor de rest weinig computerspelletjes, want hij heeft genoeg ander speelgoed waark me mee kan bezig houden (wii, playstation 3) Nja als die dat ziet moet die dat hebben, aard van het beestje zeker? :wink:

boelie

18-01-2008 19:34:34

yezz yezz y'all, boelie rocks the house with his infamous movie-knowledge....

(jah, eigendunk stinkt zeggen ze toch altijd, maar zolang ik nog niets ruik.....dusjah :P doe ik maar voort hé)

behold the answer:....christopher walken....(zou nu wel beschamend zijn ast fout is :D )

-LiLy°°

18-01-2008 23:07:50

hajjjjjj :D
Does Willem Dafoe ring a bell????
8)
Maar toch mooi geprobeerd :wink:

boelie

18-01-2008 23:34:36

die voel ik :oops:

-LiLy°°

19-01-2008 07:43:12

:knuffel: sniet erg eh!!!! Iedereen kan zich al es vergissen :wink:

kijk, speciaal voor u een nieuwe!

Welke acteur speelde de rol van noah in the notebook en eveneens de rol van de jonge gedreven advocaat Willy Beachum in Fracture?

boelie

19-01-2008 12:14:28

ah merci...ne makkelijke om mijn movie-zelfvertrouwen terug wat op te vijzelen :) ....Ryan Gosling...
pfioeuw..still got the magic!! :D
stoem eiglijk vn finding nemo, want hb m laatst ng op ipod gezet...nondedoeme, éh :? ... tzal zijn met t snel willen zijn :wink: hèhè

effe bombardement aan vraagjes nu (dan weeet ge wa doen tijdens uw rit nr belgie :P ):

1:wie speelt er mee in Remember The Titans en tevens in de tv-serie Heroes? tip: tis een 'ze'

2:Hector in Troy en The Hulk zijn dezelfde persoon?C'est qui alors?

3:Dominic Purcell ( ge kent m wel hé :) ) speelde al in een 'blockbuster'(nuja? :roll: ) mee samen met Wesley Snipes....euh, dewelke??

4:Film over een 'vervloekt wapen' met Brad Pitt en Julia Roberts, ook met Tony Soprano himself (James Gandolfini)?

5: I'm not so sure this wedding is such a good idea. I don't like what I'm seeing from these Fockers.
en zelfde film: If its yellow let it mellow, if its brown flush it down... Oops, looks like I forgot my own rule
[flushes the toilet]

6:de sidekick vn will smith in 'the fresh prince of Bel-air'...en tevens ook in t echte leven? tip:DJ

de robbie zei t ooit al, 'let me entertain you' 8)

PS: komaan kimmetje, concentreer u.... :)

-LiLy°°

19-01-2008 17:15:49

:oops: weet gelijk bna niks :D
3. Blade Trinity
4. The Mexican
5. Meet the fockers of Meet the parents :D

Komaan kimmetje?! Hellow, ik heb die hier nog ni gezien zenne :? opt forum ni en op mailtjes reageert ze ook ni :roll: Is she still alive?

Anonymous

19-01-2008 18:06:38

1 is Hayden Panettiere (very nice)
volgens mij is 6 Jazz of zo

2 weetek ni

boelie

19-01-2008 18:10:42

aha, maar tis niet omdat ze niets zegt, dat ze er ook niet is....mysterious :P ze komt hier af en toe ne keer piepen...maar ik krijg ze niet overtuigd om mee te doen...

Anyways, ge hbt er toch 3 gevonde...is niet slecht, ware moeilijk :goodboy:

tip

2: speelt ook mee in Munich, first name Eric

en de 6e was Dj jazzy jef, mr dan moede mssn al fan vn will smith vr zn om dat te wete :]

en ondertusse hft evert de 1e gevonden: right indeed..it's Hayden :D

boelie

19-01-2008 20:17:42

nog enkele mindbreakers:

3Charlie's Angels....piece of cake :)

Leading Actrice in de Scary Movie-films :)

Make Boelie proud, mensen :P

Anonymous

19-01-2008 20:40:50

lucy liu
cameron diaz
drew barrymore

anna farris of zo denk da in allemaal meespeelt

wie speelt bill in de kill bill films...

boelie

20-01-2008 10:41:22

ik denk dat t Carradine ofzo is David (mr dr moek vr liege, tzou ook michael ofzo kunne zijn...) :?

nog 2 vluggertjes: :P

geef 3 mensen uit de cast vn Gangs of New York waarvan achternaam begint met D?

zwarte medekompaan van Tom Cruise in de Mission Impossible films?

jullie tijd gaat ...............nu in... :D

8)

Guido

20-01-2008 19:07:52

Diaz, DiCaprio, Day Lewis....

Onze master chiller en Langley-intruder... is Ving Rhames...

Uiteraard ook bekend als Marcellus 'kill a guy because of a footmassage' Wallace.. uit Pulp Fiction.

Vraag... Butch en Vincent treffen elkaar bij Marcellus in de club...

Butch besteld wat bij de barman.... maar wat?

Krijg het op mijn zenuwen van dat klote examen van neuro... :S

Succes!

Guido

boelie

21-01-2008 14:57:09

Diaz, DiCaprio, Day Lewis....

Onze master chiller en Langley-intruder... is Ving Rhames...

Uiteraard ook bekend als Marcellus 'kill a guy because of a footmassage' Wallace.. uit Pulp Fiction.

Vraag... Butch en Vincent treffen elkaar bij Marcellus in de club...

Butch besteld wat bij de barman.... maar wat?

Krijg het op mijn zenuwen van dat klote examen van neuro... :S

Succes!

Guido

hèhè, subtiele woordspeling... :D op uw zenuwen krijgen vn neuro,was ik zelf nog nie opgekome :D

moet antwoord helaas schuldig blijve...

AmplifiedKeos

21-01-2008 15:09:37

a pack of Red Apples (een pakske rooie appelen dus :-))
en geen filters he :-)

met welke film won Kim Ki-Duk (ook gekend van oa 'Spring, summer, fall, winter) in 2004 een zilveren leeuw op het festival van Berlijn?

boelie

21-01-2008 18:43:15

oei ne chinees....euuuuuhhhhmmm, zal gokchinees spelen: house of the flying daggers mssn?? :?

-LiLy°°

21-01-2008 18:54:42

een paar quotes voor de liefhebbers!!!!!
(gemakkelijk en geen chinese :wink: maar tis voor wa moed te krijgen da die stomme exaams! :x )

1.
It's the sense of touch. In any real city, you walk, you know? You brush past people, people bump into you. In L.A., nobody touches you. We're always behind this metal and glass. I think we miss that touch so much, that we crash into each other, just so we can feel something

2.
I don't know about you, but I intend on writing a strongly worded letter to the White Star Line about all of this.

3.
-I was born jaundiced. Once I sat on a toilet seat at a truck stop and caught hemorrhoids. And I've learned to live with this chicken bone that's been lodged in my throat for the past three years. So I knew Dad would be devastated when he learned of my latest affliction.
Dad, I don't want to upset you, but my left breast is developing at a significantly faster rate than my right. It can only mean one thing: cancer. I'm dying.
- Okay, sweetie. Hand me the mayonnaise out of the fridge.

4.
There's children throwing snowballs / instead of throwing heads / they're busy building toys / and absolutely no one's dead!

5.
Can I keep you?

6.
I go out, I work my butt off to make a living, all I want is to come home to a nice clean house with a nice fat steak on the table, but instead I get this. It looks like poison. Don't you take that away, I'm eating that, damn it. It is poison, isn't it? I swear to God I would not be surprised if it was, the way you skulk around here like a dog that's been hit too much or ain't been hit enough, I can't make up my mind. You're useless, Beatrice. The only thing that pulls its weight around here is my goddamn truck.

boelie

21-01-2008 19:10:59

doeme hé, zou nu TC ant doen moete zn...but quotes are so tempting.. :)

deze weet ik al

1.crash
2.dicaprio in titanic ( denk ik)
6.Mathilda? ( of toch zone boek vn roald dahl)

en 4 denk ik aan zoiet a la Nightmare before Christmas?? yes or no?

Boelie out 8)

-LiLy°°

21-01-2008 19:28:59

4, 1 and 2 are a go, 6 is a no :D geen kinderfilm :D

boelie

21-01-2008 19:47:46

oolala, gene kinderfilm?? :shock: wa krijgen we nu?? :D

i shall think...

boelie

21-01-2008 21:50:55

6 is MIB dixit Mr. Evert

rest...you must tip :D

-LiLy°°

22-01-2008 07:56:57

In film 3 is de vader van het meisje van wie deze quote is een lijkenschouwer
en in film 5 zit er maar weinig echt leven in en tis een kinderfilm 8)

de volgende keer gak rafael quotes laten kiezen :D

boelie

22-01-2008 07:58:06

...aha... :roll:

boelie

22-01-2008 11:53:24

is 5 ook iet vn tim burton? die hft nog zone tekenfilm met skeletten gemaakt ooit... :? corpse bride??

-LiLy°°

22-01-2008 12:05:51

neeeeeeeeeeej :D
http://nl.youtube.com/watch?v=KjlZGP257TY
deze was hier al ens gepasseerd, dacht datet gemakkelijk ging zijn :D

en zegt dit meisje u iets meer?
http://nl.youtube.com/watch?v=7RyoqRMJbbE&feature=related

boelie

22-01-2008 12:09:50

waaaahahahaaa :D

de casper, da kunde toch nie mene?? :D wa hbde met da manneke?
maar toegegeve, die had ik nooit geraden :roll:

en as ge dan de fragmenten ziet met de quotes erbij, ist allemaal zo duidelijk...och ja, time to hit the books opnieuw... :?

Guido

22-01-2008 13:55:40

ken het niet...
maar als ik moet gokken ..

meisje wiens vader lijkschouwer is....

My Girl?

Succes.

G.

PS. Neuro was idd een kutexamen.

Guido

22-01-2008 13:59:39

shit.... ok d'r is dus wel een reden om die youtube filmpjes te bekijken... sorry...

Zal het goedmaken met een nieuwe quote....

I want you to get this fuck where he breathes! I want you to find this nancy-boy <...>, I want him dead! I want his family dead! I want his house burned to the ground! I wanna go there in the middle of the night and I wanna PISS ON HIS ASHES!

Wie zegt dit... en over wie heeft dit heethoofd het?

G.

boelie

22-01-2008 16:10:37

Casper? :D

boelie

22-01-2008 16:13:44

twast probere waard :) ...weet dat deniro t erges zegt (denk ik toch)

gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme gimme euhm.....wa moest ik al weer hbbe?? ahja,gimme .....nen tip?? :)

Guido

22-01-2008 16:29:32

sterk sterk....

idd quote van deniro....

film gaat over iets waar we zelf tijdens de examen (toch deels) mee te maken hebben.... de Drooglegging...

Alcohol .. <zucht> ... (komend weekend nog maar eens even naar de oude markt dan...)

G.

Anonymous

22-01-2008 16:41:09

the untouchables...

You don't got nothing to do with your life. Why don't you get a job? Work with lepers. Blind kids. Anything's gotta be better than lying around all day waiting for me to fuck you.

boelie

22-01-2008 19:48:54

ga er nog eentje tussensmijten

FFFFRRRRREEEDDDDOOOMMMMM!!!

ik doe het volgende week donderdag omstreeks 1uur, maar wie deed het mij voor...?

enne nog eentje om het af te leren:

I am the law

peace out 8)

boelie

22-01-2008 21:01:09

was zo bij mezelf ant denken: I'm gonna need a bigger brain...'
maar in welke film zeggen ze: we're gonna need a bigger boat....

e weggeverke, kgeef t toe :D

Anonymous

23-01-2008 14:23:55

Braveheart, Judge Dread en Jaws?

mijne qoute is gewoon overgeslagen of wa :(
zo moeilijk issem toch ni ze

You fuck with me, you fuckin' with the best!

boelie

23-01-2008 16:33:17

is het vanneeeeuuuhhh, 'say helloo to my lietlle frjiend...' (poging tot Latino-accent :P )

Scarface :!: denk ik

Anonymous

23-01-2008 16:36:39

correctemundo

yep yep kinepolis movie quiz watch out cause here we come

nexzt queztion plzzz

boelie

23-01-2008 17:00:50

door mij genomineerd voor coolste quote aller tijden... :P :

I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

man man, waar is de tijd?...... :D

Guido

23-01-2008 23:52:16

aber jawohl....

das ist der schmutzige harry...
der clint....

heeft nog lang geduurd voordat deze uber-klassieker ten tonele verscheen.

post morgen wel een nieuwe quote...
de vermoeidheid begint een beetje toe te slaan.

aaight!..

G.

Anonymous

24-01-2008 02:31:25

ondertusse nog nen hele moeilijke
ale ni als ge de film gezien hebt maar denk ni da da in elle interessegebied ligt ...
Look at what they abandoned in their panic, they were afraid! They were too scared, so they hid it away from the public. They forgot all shame and honor, cast off the civilization and science we had created, and shut the lid of the Pandora's Box they themselves had opened.

boelie

24-01-2008 07:50:12

ale ni als ge de film gezien hebt maar denk ni da da in elle interessegebied ligt ...

ahja evert, is da weer zo'n quote uit uwe Tsjecho-Slovaakse porno-collectie? :)

-LiLy°°

24-01-2008 12:41:50

seg een bedenking eh, da prenteke van de gwuido, waaaaaaaaarom steekt diene patiënt zne kop onder nen doek? :shock: Da hebek nu nog nooit meegemaakt bij den tandarts :D Of is da een stoeme vraag? :D

Guido

24-01-2008 13:32:04

maar zo scherp lily....

dat was in Chili (ferme kliniek btw...) tijdens mijn stage daar.

Ben daar de verstandskiezen van een student tandheelkunde er uit aan het slingeren... en heb dat onder 'semi-steriele' omstandigheden gedaan... Voor zoiets moet patient niet volledig steriel worden afgedekt, en ik ook geen volledig operatiepak aan. Maar om toch alles lekker uit de weg te houden (lees lange haren), en een beter zicht te hebben op de tand, heb ik er maar een doek overheen gelegd.
Dus foto is het resultaat van kleine chirurgie in de tandheelkundige wereld.

Mooie van alles was... voor mij was het enkel een beetje hobby-en... en ze bedankte me met een fles Chileense lekkernij! :D

Goed.. heb nog een andere belofte in te lossen... de quote:

"X" never, ever marks the spot.

Veel plezier!

G.

-LiLy°°

24-01-2008 13:35:27

scherp=bot, agressief? :(
Zo ben ik niet hoor, vraag maar aan boelie :D

Merci voor de verduidelijking :D nu snappen we het ineens allemaal ze :D
Ge hebt wel een speciale interpretatie van het woord hobby :wink:

Anonymous

24-01-2008 14:31:50

een van de indiana jones films? weet wel ni de welke
tweede keuze is tomb raider ma kdenk ni da die zo'n zinnekes kunne verzinnen :p

Guido

24-01-2008 14:58:57

scherp ... als in attent... oplettend... etc

don't worry Lily... t was een compliment...

idd... Indiana Jones ... (last crusade, deel 3 dus)

Lara Croft is voor de volgende...

G.

-LiLy°°

24-01-2008 16:00:30

scherp ... als in attent... oplettend... etc

don't worry Lily... t was een compliment...

:D ah merci dan :D

boelie

24-01-2008 16:48:04

scherp=bot, agressief? :(
Zo ben ik niet hoor, vraag maar aan boelie :D quote]

idd, tis n toffe peer....geen zuur pruim :)

Anonymous

24-01-2008 20:01:31

mijn mening telt weer ni zeker :p

nee ma boelie heeft gelijk
tis een heel toffe ze

-LiLy°°

24-01-2008 20:46:18

mijn mening telt weer ni zeker :p

nee ma boelie heeft gelijk
tis een heel toffe ze

uiteraard telt uw mening wel :D danku :wink:
maar voor boelie ben ik ''the crazy one down the street'' vandaar dak hem had aangesproken :wink:

Ben aant broeden op wat vraagjes, er komen er straks nog wat bij van mij!!! :D

-LiLy°°

24-01-2008 23:14:45

Ik zal eens wat halen uit de volwassen *kuch* films die ik gezien heb se :D

Eerste (actie)
Forgiveness is between them and God. It's my job to arrange the meeting.
van dezelfde film:
-What was your first girlfriends' name?
-Nonya.
-Nonya who?
-Nonya business.

Tweede prent (drama):
-When I got tired, I slept. When I got hungry, I ate. When I had to go, you know, I went.
-And so, you just ran?
-Yeah.

Derde (drama):
-What are you doing two weeks on Saturday?
-Probably killing myself.
-Excellent. What time does that finish? Do you like boats?

Vierde (romantiek):
-I should probably warn ya you make friends with us you make enemies with everyone else
-Is that a promise?
-It's a guarantee

Vijfde (drama):
-Excuse me, is he bothering you, sir? My brother can be an extremely irritating sort of person.
- Ah, Prince George, I take it. And what precisely is um... (to michael)
- What did you say your name was?
- Michael.
- What precisely is Michael's crime?
- He's my younger brother.
- Ah, fair enough. Sorry lad, I cannot free you.
- That's all right.

voila, nu kunde effe denken! Sorry dat het geen al te stoere films zijn, heb rafael niet in de buurt, hij is er ene gaan pakken met de Walen en de Hollanders :D

Anonymous

24-01-2008 23:36:34

2= forrest gump
3= sliding doors ( waarom herken ik zo'n films :s)
4= chocolate (ons ma derre lievelingsfilm dus daar hebk wel een excuus voor)
1 en 5 herken ik ni direct
eerste is wel ne koole quote

boelie

25-01-2008 08:13:54

@ evert:

3: idd ja....wtf,dude
4: uhu....

en denk dat 1 vn den denzel komt....ma weet nie welke film (man on fire ga k gokke, met da klein wicht :) )

-LiLy°°

25-01-2008 12:18:41

:agree: mooi zo!
De laatste gaat over een kinderfilm, maar is wel degelijk een film voor volwassenen :D

nog wat brain trainers :wink:

Deniro en Dicaprio hebben een history that goes way back... In welke film speelt deniro de (slechte) papa van een 12 jarige dicaprio?

Beschrijving: Relatief jonge acteur die van achter zijn boeken bio-ingenieur werd weggesleurd om catwalkmodel te worden. Hierna ging de bal aan het rollen en beklom hij de Hollywoodladder. Recentelijk is hij gebombardeerd tot stiefpapa van drie tienermeisjes.

Welke film met toch wel wat bekende grote koppen in draagt de tagline: Wrong Time. Wrong Place. Wrong Number.

Welke groten der aarde speelden de drie musketiers in een film over de tweelingsbroer van Lodewijk de 14de?

De volgende mogen jullie bedenken :) :D

Guido

25-01-2008 12:55:24

ok...

DiNiro en Don Leo... was in This Boy's Life...(eerlijk opgezocht)

3 stiefdochters... schelen niet zoveel in leeftijd... dat moet Demi's toyboy Ashton Kutcher wel zijn...

hoeveel geluk kan k hebben... heb vorige week DVD van Lucky Number Slevin geleend van vriend (moet m wel nog zien maar schijnt prima film te zijn...)

3 musketeers... mmmm of de film... waarin de grote der aarden zongen... titelsong: Sting, Bryan Adams en Rod Steward met All for one...
of The man with the iron mask.... met als grote der aarden... (letterlijk) Depardieu... (figuurlijk) DiCap (pff... genoeg leo voor mij btw..) en John Malkovic...

Ok. Nog ene voordat ik weer terug aan nevelsteen ga beginnen...

X: Realize detective, the only reason that I'm here right now is that I wanted to be.
Y: No, no, we would have got you eventually.
X: Oh really? So, what were you doing? Biding your time? Toying with me? Allowing five innocent people to die until you felt like springing your trap? Tell me, what was the indisputable evidence you were going to use on me right before I walked up to you and put my hands in the air?

Viel Spass....

G.

PS.. All in favour for a non Leo poll... raise your hands....

boelie

25-01-2008 13:02:25

hand nr boven.....

Seven....biejestig goooeedddd :D

ga fourneau doen...de cursus.... niet de vrouw hé...

(zolang dama duidelijk is :D )

Guido

25-01-2008 13:31:23

weet niet hoe ernstig het er aan toe gaat bij u in de blok boelie...

maar ik zou toch ook de cursus pakken zenne...

@ Lily... moet me dat Den Haag als bestemming eens uitleggen...
want je typt toch wel ieeeeeel Vloams.

Tussenstand: Non-Leo's 2 - Leo's losers 0

werk ze.

G.

-LiLy°°

25-01-2008 13:38:57

lucky number slevin is idd een goede film :D

en eeuh ik zocht nog jeremy Irons als Aramis, dat is nog een van de drie musketiers eh, ik hadet niet op DiCaprio :D 8) die speelt daar lodewijk in eh :D

en wat is er mis met Dicaprio, komaan, die gast is echt goed eh, en dan hebet het NIET over titanic, maar over bijvoorbeeld what's eating gilbert grape, blood diamond en the aviator... Ge kunt hem ni leuk vinden als persoon, dat laat ik in het midden, ma acteren kan em toch wel vind ik...

Den Haag aaaaaaaaah :D Ik woon bij mijn vriend, die werkt in Den haag (maar 't is wel een belg) en dus momenteel zit ik ook in Den Haag :D Mijn huisbaas is een hollander, mijn vriend zn collega's zijn walen en hollanders dus vandaaaaaaaaar, alles is den haag voort moment :D Ik heb inderdaad het accent van hier nog niet overgenomen, maar geef me een glaasje of twee bacardi en dat lukt prima hoor :D Heb int begin vant jaar nog een echte nederlander wijsgemaakt dat ik echt uit de haaaaaaagh kwam ihi :D :wink:

Guido

25-01-2008 13:47:54

Lily...

niets tegen dicaprio zelf... maar genoeg dicaprio gehad op filmquiz....

Ben nu wel benieuwd naar uw versie van O, O, Den Haag van Harrie Jekkers en het Klein Orkest.

Accenten en woorden neem je snel over. (red.)

goed. ik ga ook weer aan de slag. Zwaai nog even naar Balkenende voor me in t Torentje, als je er toch zit.

Salukes!

G.

boelie

25-01-2008 14:26:19

weet niet hoe ernstig het er aan toe gaat bij u in de blok boelie...

maar ik zou toch ook de cursus pakken zenne...

idd, maar moest t toch eve duidelijk make....het woord 'doen' kan al eens meerdere betekenissen hbbn, en ik zou jullie niet op verkeerde gedachten willen brengen.... I don't do dubbelzinnigheid...

en vr de rest...jaaah, bn weer pauze ant neme...paar mandarijntjes binnenkwakken...
hb serieuze concentratie-issues deze blok...max. een uur en dan zit ik weer 'tralalala hopsasa' en vn die toestande....ma ge ziet t ook wl an de resultate :roll:

bn toch vr 90% zeker wak later ga doen dus enige streverigheid vr goede punten is niet meer de absolute noodzaak...begrijp me niet verkeerd, hb serieus mn kloten afgedraaid deze blok, wil hoge punten, maar ga niet blijten en 'godverdomme mijn toekomst' roepen ast nie zo is...

tot zover mijn pauze 8)
fourneau, ik kom....en dit is wederom niet dubbelzinnig bedoelt :)

-LiLy°°

25-01-2008 15:08:16

ej ej ik heb nooit gezegd dat ik in het Hollands kan zingen eh :D daarvoor heb ik te veel andere taalinvloeden, als in Mechels thuis, Genks van mn vriend, Pools van de schoonouders, limburgs van de vrienden en Hollands van de huisbaas, ik ben ook maar een mens eh :D :wink:
En wat is de Balkenende in 't Torentje? :D :oops:

en ow, ik had helemaal niet door dat ie er al zoveel in was geweest naja, maakt toch niet uit, ik zal hem nimeer betrekken bij de quiz hoor :roll:

en boelanders, dude, spreek eens af met kimmetje het is gatverrrdrie eruuug aant worden met jij :D
Hou uw charmes maar klaar voor opt exaam, die is veel vriendelijker tegen ne jongen dan tegen een meisje :D dus hier hebben de mannen eens voordeel (niet dat ik echt voordeel heb ondervonden bij mannelijke proffen, maaaaaaaaar swat)
Ben blij da gij al zeker weet wa ge wilt doen, ikke nog totaal ni. Heb ook mij kapot gewerkt dees exaams, ik heb nu ook geen concentratie meer, en mijn punten gaan een ramp zijn, naja, ik veronderstel dat leuven de keuze in mijn plaats dan wel maakt :roll:
Maakt allemaal niet uit, als we maar goede dokters zijn voor de mensjes eh :D

boelie

25-01-2008 15:28:42

@guido: pak lily ne keer mee nrn karaoke-bar....dan zal ze u ns late zien hoe goed ze hollands kan zingen.....I kid you not.... :wink: ...echt waar

en vo de rest....bwah, iedereen is er al es wa 'over' hé....
....lily 'over'slape, ikke 'over'sekst... :D

maar zo erg ist allemaal nog niet hoor...ik hb mezelf nog in de hand....

(note to self: geen dubbelzinnigheden meer verkondigen...)

Guido

25-01-2008 15:57:38

ben benieuwd...

avondje vlaamse en hollandse krakers.... heb d'r zin in.

Andre, Marco, Guus, Frans, Koen, Willy, Walter, Sergio en Eddy.

Mooi stel. Nu de avond nog aankleden met Bier (B) & Bitterballen (NL).

tadaa... feestje is snel gepland tijdens de examens.

G.

boelie

25-01-2008 16:18:08

en onder het motto 'doe gene klop in de namiddag': ik was zo aan het denken ( we gaan sowieso nr die karaokebar :) ahja...): als we nu lily eens samen laten zingen met kim (mijn vriendin, guido, zulde nog wel lere kenne, kan schoon zinge hoor) ....een duetje :D ....ne mooie hollandse klassieker...en wie weet slaagt da aan hé...en dan moede ne groepsnaam hebben...

en toevallig hb ik er al ene gevonden:

'Kimmy und Lily: die blondines mit Sprung und Schwüng'

wa vinde er van? goed hé.....da dacht ik al : brilliance runs in the family bij ons hé :D

en jah, natuurlijk zal ik de manager zijn in Belgie en de Raf kan dan alle optredens in Holland regelen hé....
Enneeuuh, over 5 (mssn 6 jaar..) zie ik het toch wel zitten om het Sportpaleis vol te krijgen :D
(Clouseau had al in t Lang en in t Breed....dus tzal ' Kimmy und Lily: Diep' worden...idd, dr valt mssn nog over te discussiere)

sjiek hé, mooi mooi, nieuwe Vlaamse artiesten in het landschap: wie zijn ze, wat doen ze en vooral wat ga ik sewes eten??

(man man, dat de lessen maar snel terug beginnen, hb dringend n uitlaatklep nodig....sewes laptopke toch ma beneden laten dak toch iets gedaan krijg vandaag... :roll: )

peace 8)

boelie

25-01-2008 19:22:57

.....tralala tralala hopsasa.... :spank: moet doorwerken.....

-LiLy°°

25-01-2008 21:41:30

in geen 100 jaar da ik int openbaar zing, makker :D
laat uw nachtegaaltje maar een solo afsteken :D

boelie

25-01-2008 22:28:27

uhu, we zulle nog wel zien :wink:
:drunk: zou wel een feesje zijn... duet ....hahahahaha....kodakske meepakke dan :D

-LiLy°°

25-01-2008 22:44:30

eerst singstar 8)

boelie

25-01-2008 23:03:24

right on woman... :D zorgt ma dat de rap-liekes klaarstaan en boelie komt freestyle :wink:

Anonymous

26-01-2008 17:59:28

On my command, unleash hell!

zalige quote, geeft u toch wel een beetje machtsgevoel tijdens den blok :p