webmail

Live forum: /viewtopic.php?t=12137

varkje

03-01-2008 11:36:22

Goeiedag

ik heb sinds gisteren een nieuwe mail (allé dat zie ik toch op toledo) alleen wil die lieve webmail niet openen.

Nog iemand dat probleem? Of kan iemand gewoon zeggen wat erin staat?

Tnx!

Deborah

03-01-2008 11:40:23

Hoi,

't is een mail van Prof Debruyne die heeft vernomen dat er wat onduidelijkheid is mbt het deel van de schildklier. Dus:

schildklierpathologie van Van Damme WEL kennen
schildklier in boekje van NKO NIET kennen

Als ik nog eens op toledo zit, zal ik die mail hier bij posten!

=> webmail weigert bij mij voorlopig ook te openen... ge zult efkes geduld moeten hebben!

Aiesh

03-01-2008 11:45:29

Blijven klikken :p
en via toledo, niet via webmail (dat blijkt helemaal hopeloos) :shock:

-LiLy°°

03-01-2008 11:56:26

had precies liever datem het omgekeerde had gestuurd :geeuw:
Wa is in godsnaam het nut van pathologie :roll:

En sjaaaaaaaa, endocriene hebben wij al wel gezien :roll: Go djoppenbeeeeek!!!

Anonymous

03-01-2008 14:53:55

Beste studenten,

Er blijkt enige onduidelijkheid te zijn omtrent het onderdeel “schildklier” van de NKO cursus. Daarom dit bericht.
Het is inderdaad het eerste jaar dat de histopathologie van de schildklier gecombineerd werd met de cursus NKO, en dat de ziekteleer van de schildklier op dat moment nog niet gezien is in Endocrinologie.
Dit zal in de toekomst dus moeten herbekeken worden en beter op elkaar afgestemd.

Voor dit jaar zullen we de volgende ad hoc regeling treffen:
1) de les van prof B. Vandamme behoort uiteraard WEL tot de leerstof; deze les geeft aan hoe een zwelling in de hals kan uitgaan van de schildklier en dat dit kan leiden tot verschillende diagnoses met een verschillende prognose;
2) het deeltje over de schildklier in het Zakboek zal als dusdanig NIET ondervraagd worden.

Met vriendelijke groeten

prof F. Debruyne

varkje

03-01-2008 15:10:14

multos gracias allemaal

jo

04-01-2008 15:14:44

ge moet naar webmail4 gaan ondertussen ipv webmail3... Af en toe updaten ze dat blijkbaar en is de link niet meer goed dat in uw favorieten staat.

gezoon terug webmail.kuleuven.be induzen en ge komt er vanzelf op uit.

varkje

04-01-2008 15:42:45

oh super het werkt!

multos gracias!!!