vraagje vanuit 1e master...

Live forum: /viewtopic.php?t=12932

saffraan

16-01-2008 17:17:10

beste hogerejaars!

eventjes een vraagje van een ongeruste 1edoc-er:

heb namelijk juist examen gehad van penninckx, en hij was niet bepaald mild. ikzelf vond mijn antwoorden nog behoorlijk. niet compleet volledig, maar zeker ook niet overkomend als zijnde 'ik weet niet waar het over gaat'.
penninckx was echt bot & tactloos, & meer cynisch afblaffen dan ondervragen.

zijn er onder jullie die dat ook hebben voorgehad? en was het erg te zien aan de punten, of kwam het meer overeen met wat je zelf vond van je prestatie?

nuja, peetermans was wel goed, dus hopelijk ben ik nog wel geslaagd, tenzij penninckx hoogste woord heeft natuurlijk...

alvast bedankt!

angel?

16-01-2008 17:20:07

penninckx is zo, tegen de ene is ie heel lief en andere mensen worden de grond in geboord...
ni aantrekken uw punten zullen wel ok zijn.

-LiLy°°

16-01-2008 17:22:16

Ja inderdaad, de ene kop kan die zien de andere niet, een beetje zoals bij broos. Ni teveel van aantrekken, die doen da alleen maar om te zien da ge van uw stuk te brengen zijt. :D Denk ni echt datet invloed zal hebben op uw punten :roll:

Geertje

16-01-2008 17:52:19

Tja, bij mij heeft ie 5 minuten lang honderd keer gevraagd hoe gangreen er nu uitzag. Ik da zo goed als ging uitgelegd maar hij was niet tevreden, werd steeds geirriteerder en bleef het maar vragen. Uiteindelijk maar gewoon 'ja uhm, groen' gezegd en toen wassie wel tevreden. Vreemde gast.
Hij zat in mijn jury bij spijs en toen was hij de vriendelijkheid zelve. Die maffe kabouter (hij zat int midden ook nog) heeft vanaf mijn 1e antwoord alleen maar zitten lachen en knikken en aanmoedigen.
En ik geloof dat ik mijn punten voor allebei gewoon gemiddeld waren, dus niet eens veel verschil...
Dus ach, niet druk maken, tis een vreemde kerel!

A01tje

16-01-2008 17:56:03

Idd vreemde vent.

Zat bij mij mega-ambetant te doen en te zeggen van "hoe zit het juffrouw, staat het juiste antwoord hier ergens tussen dit lange verhaal of gaat u het ter plekke uitvinden"

nja, dan is het toch ook wel efkes van "slik, ik dacht dat ik juist geantw had"

maar mijn punten vielen goed mee dus niet mee inzitten!!(dus zal het juiste er wel tussen gestaan hebben:))

Anonymous

16-01-2008 19:53:10

ach ja, bij mijn spijs was het net omgekeerd, hij bleef zeer vriendelijk ondanks mijn belabberde antwoorden... maar toch mooi een buis.
dus denk niet dat zijn punten en zijn humeur gelinkt zijn

Willem

17-01-2008 15:14:33

een vriendin uit mijn jaar is daar al wenend buitengekomen (wat absoluut niet haar gewoonte is), en had uiteindelijk een 16 geloof ik,

dus da valt allemaal nog behoorlijk goed mee

hint: "coloscopie" zeggen tijdens 't examen en hij wordt extatisch!!!

saffraan

18-01-2008 19:32:29

bedankt voor al de geruststellende responsen!
het verandert natuurlijk niets aan de werkelijke uitslag, maar ik voel mij in alle geval al pak minder ongerust :)