lerut examenvragen over niet te kennen delen

Live forum: /viewtopic.php?t=12944

jo

16-01-2008 21:18:09

Hallo, blijkbaar vraagt lerut dan toch dingen uit de niet geziene delen...

Heeft iemand hier iets van gezegd tegen de prof? En hoe is erop gereageerd?

En over welke dingen gaat het hier nu net? Want endocrino krijgen wij toch echt pas volgend semester?!

Merci!

Nupie

16-01-2008 21:22:54

insulinoom
feochromocytoom (staat heel kort iets over bij paraganglioma)

er is iets van gezegd tg prof en die zei dat t wel gezien was, maar stelde toen wel vragen over andere dingen en zei dat hij t als een black-out zou beschouwen en dat t geen invloed zou hebben op de punten (dit is wat ik gehoord heb hè...)

AmplifiedKeos

17-01-2008 11:37:33

wel gezien? wat the fuck? hij heeft toch duidelijk gezegd dat die delen wegvielen? Dit is nog iets anders dan bij Broos die het precies nooit duidelijk had gezegd...

Als hij wil dat we het kennen, heb ik er geen moeite mee om het te leren, ma dan moet hij ni op voorhand zeggen dat het wegvalt...

-LiLy°°

17-01-2008 11:57:49

Ik vind het eigenlijk niet fair, hij heeft het zo duidelijk gezegd in de les.
Komaan ik heb twee verrotte dagen om ALLES te herhalen eh, ik ga al blij zijn als da lukt. :shock:
Dat er nog bij leren gaat gewoon niet. Alsk het op voorhand had geweten had ik het eens kunnen bezien, maar om nu 100 extra paginas in twee dagen te proppen, dat gaat niet. :sop:
Dan maar hopen op een goeie vraag en twee goed functionerende blozende wangetjes alsk mondeling moet gaan afleggen bij hem :roll:

Deborah

17-01-2008 15:21:41

op toledo staat een mededeling over de te kennen leerstof van Lerut!

Anonymous

17-01-2008 15:35:19

Mededeling vanwege Prof Lerut

In verband met de te kennen leerstof wordt voor alle duidelijkheid gesteld dat volgende hoofdstukken NIET tot de te kennen leerstof behoren:

Endocriene systeem,Schildklier,Hoofd en Hals,Goedaardige aandoeningen van Huid en Weke delen dwz van blz 1 tem 40 en bovendien uit het hoofdstuk Kwaadaardige aandoeningen van de Huid en weke delen het deel huidtumoren van blz 45 tem 47

Wat WEL tot de te kennen leerstof behoort is :

Onder hoofdstuk Kwaadaardige tumoren van Huid en weke delen:Melanoma en Weke delen tumoren ttz blz 48 tem 52

Plastische en reconstructieve;Mamma;Slokdarm en diafragma;Ademhaling ttz van blz 53 tem 220

Indien er toch per vergissing een vraag zou verschijnen uit de voornoemde niet te kennen gedeelten gelieve dan de examinator van Uw sessie op de hoogte te brengen om een andere vraag te bekomen

Prof. B. Himpens

Decaan fac. geneeskunde

varkje

17-01-2008 15:39:35

geschreven door de decaan?

-LiLy°°

17-01-2008 17:25:36

:shock: dus ik mag gewoon een andere vraag vragen? En die gaat dat aanvaarden?
En wat dan met mensen die schriftelijk een vraag hadden of hebben uit dat niet te kennen deel? :roll:

Deborah

17-01-2008 18:59:03

Als ik het goed begrijp, dan ga je gewoon mondeling gaan doen bij Decraemer, en zeg je hem dat je een vraag hebt gekregen uit een stuk dat je niet moet kennen van Lerut. Vooraan liggen er toch nog altijd exemplaren van de examens, dus mss krijg je dan een ander exemplaar met een vraag waar je wel een antwoord op kan verzinnen.

lottebolleke

17-01-2008 20:32:45

Mensen die het examen al gedaan hebben, zijn daar wel vet mee natuurlijk...

jo

18-01-2008 10:55:04

voor diegenen dat het al hebben voorgehad... klacht neerleggen bij den ombuds zou ik zo zeggen!!!

AmplifiedKeos

18-01-2008 19:17:59

idd, als de decaan zich ermee bemoeit, zijn ze het er wel over eens dat het niet juist verlopen is...

fijn dat er duidelijkheid is, want ik had ook geen zin om in mijn 2 ademhaling-dagen nog dingen te leren die we eigenlijk niet moesten kennen...