ik ga even zagen

Live forum: /viewtopic.php?t=13312

varkje

25-01-2008 17:30:35

Met de examens en bijhorende moeheid als excuus moet dat even kunnen.

En waarover wil ik even zagen?
Wel het volgende:

er staan hier op het forum heel wat schema's, examenantwoorden, notities, etc gepost. Die worden ook gretig gedownload. Sommige al meer dan 200 keer en de examens zijn nog niet gedaan.

Maar als je kijkt naar hoeveel mensen ooit al dank je wel je hebben gezegd, kom je nauwelijks aan een tiende daarvan...

is er dan 90% dan enkel neemt, nooit geeft en nooit dankt?
zijn er dan nooit verbeteringen te posten of aanvullingen?

zo
even mijn gal gespuwd, nu terug naar ECG

Nupie

25-01-2008 17:57:18

amen

-LiLy°°

25-01-2008 18:03:33

:oops:
Ik heb al dank u gezegd aan u en angel? voor de antwoorden van stomato en ik heb ergens in een topic ook mijn aanvullingen op een vraagje gegeven.
Nupur hebek ook al vaak bedankt, hoor :D
Ik gebruik trouwens echt niet alles hoor!
Voor wat betreft het posten van dingen van mezelf, ik maak geen schema's op pc :? :oops: ik kan da nie, ik ben daar echt superonhandig in :oops: sorry :?

Maar ik snap je punt helemaal. 200 keer soms idd, en dat zijn dan allemaal mensen die hier niks verder doen opet forum, tis idd niet echt lief :? Er heeft hier iemand wel anoniem een bedankje gepost, maar daar bent ge op zich niet veel mee natuurlijk...

Maar nog eens bij deze, jullie zijn geweldig!!!!!! :knuffel:

Nupie

25-01-2008 18:23:40

tis gewoon meer in t algemeen hè dat t gewoon aardig is om dank je wel te zeggen :)

en idd jij zegt wel bedankt maar dat ist juist, dat t altijd dezelfde mensen zijn

het maakt helemaal niet uit dat niet iedereen dingen op de pc maakt en zo. maar als je iets gebruikt en je hebt er echt iets aan is het ook leuk vr degene die daar tijd in gestoken heeft om dat te horen.

het zou jammer zijn als het op den duur allemaal vanzelfsprekend wordt hoe mensen elkaar hier helpen.

ingridje

25-01-2008 19:51:01

je hebt wel gelijk: het zijn altijd dezelfde mensen die superhandige schema's en samenvattingen enzo posten

ik ben ook één van die mensen die daarvan gebruikt maakt
en eigenlijk is het een schande dat je eerst zoiets moet posten voordat ik het zeg, maar....

SUPERHARD BEDANKT !!!! :goodboy:

ook voor iedereen die antwoorden op vragen of de examenvragen of gewoon domme dingen post... maakt de examens toch wat dragelijker!!!

angel?

25-01-2008 20:40:55

groot gelijk iedereen...
weinig mensen zijn dankbaar als je ergens tijd hebt ingestoken (al is het een antwoord vinden op een vraag).
In ieder geval bedank ik al iedereen die mij ooit geholpen heeft met een probleem!!!!
:knuffel:
en voor de steun als je het even niet meer ziet zitten
:kiss:
en voor de lach die jullie soms op mijn gezicht brengen in deze barre rottige tijden :feest

:D

Anke*

25-01-2008 20:54:22

weet je...

ik wil hier geen kritiek op leveren ofzo... maar alle postjes hier op het forum zijn op de één of andere manier wel handig...
de onzin topic is fijn om effe te ontspannen, dus wat een geluk dat er mensen zijn die daar in schrijven...
de vakken topics zijn handig om vragen in te stellen... en het zijn mss inderdaad altijd dezelfde mensen die antwoorden, maar ja kijk... als ze dat niet graag zouden doen, dan zouden ze dat ook niet doen...
en de samenvattingen enzo die erop gepost worden, das ook omdat jullie die willen delen en niet omdat er om gesmeekt wordt (of toch niet door de meesten)... ikzelf gebruik daar helemaal niets van, behalve ooit in tweede kan, de tekeningen van nupie van spijsvertering... :wink:

dus naar mijn bescheiden mening dragen de meeste mensen die hier op het forum komen wel op één of andere manier bij tot het helpen van anderen...
een vraag van een onbekende gast, kan voor iedereen handig zijn...
wie weet is diezelfde gast wel iemand die ook een antwoord geeft op iemands vraag of zijn examenvragen komt posten...
en wie weet is die gast dan ook wel een van de 200 personen die een samenvatting downloadt...
dat is het punt van een forum...
je zou ook je samenvatting kunnen doorsturen naar de mensen van wie je weet dat ze 'dank je' zullen zeggen...

no hard feelings, want geloof mij, het wordt geapprecieerd...
maar het wordt ook aanzien als iets wat jullie zelf met de rest willen delen... als het er niet zou opstaan zou iedereen het ook leren, op een andere manier mss, maar toch...

ik vind het geweldig wat jullie doen, echt waar... maar bedenk dit hierboven dan ook even...

ik ben mss te vredelievend en te goedgelovig, maar maak de diversiteit mss niet groter dan ze is... vanaf volgend jaar zal de concurrentie al genoeg beginnen stijgen, dus laat het nu gewoon een eerbetoon zijn aan de tot nog toe heersende rust en vriendelijkheid...

en nogmaals, ik dank jullie zeer zeker... :knuffel:
(alleen samen met al de rest die hier zn steentje bijdraagt)

Nupie

25-01-2008 21:03:00

ik wil ook helemaal geen kritiek geven op mensen die veel posten of weinig of wie dan ook

Persoonlijk merk ik heel erg dat wat ik hier deel geapprecieerd wordt en ik weet heel goed dat dat mijn eigen keuze is. Ik doe het ook graag (ik maak en deel al samenvattingen van in t 4de middelbaar)

Ik bedoel gewoon dat als iemand een vraag stelt en iemand anders daar een antwoord op geeft (wie dan ook), dat het wel zo aardig is van degene die de vraag gesteld heeft om dank je wel te zeggen. Of het dan een gast is of iemand die 200 vragen stelt of iemand die vaak antwoordt doet er vlgs mij niet toe.

Mr. Dirk Okter

25-01-2008 21:05:31

daar kan ik alleen maar mee akkoord gaan!

Mr. Dirk Okter

25-01-2008 21:14:38

nupie ge zijt te snel, mijn instemming sloeg op anke haar verhaal :)
Het is zeker leuk om 'dank u' te horen, maar op een forum denk je daar gewoon niet altijd aan. Sommige mensen bekijken het forum puur zakelijk, anderen meer persoonlijk. Geen van beide is fouter of juister lijkt mij.. Iemand die niet dank u zegt, das zeker geen kwade wil. En de mensen die nu dank u gaan zeggen omdat er hier zo'n topic over staat, das dan ook nie meer zo spontaan he.. :)
In ieder geval ben ik soms (zoals iedereen) ook blij met samenvattingen, dus BEDANKT :)

Anonymous

25-01-2008 21:28:06

yep thx

ik ben zelf ni zo goe in de geneeskundige stuff dus hou ik mij vooral bezig me posten in van die quizjes
als ik samenvattingen zou hebben zou k ze ook graag delen, maar da gaat ten eerste al ni omdat ik niet ingelogd geraak en te tweede omdat ik zelfs met moeite zelf notities neem
dus bij deze bedankt,
ik leer er af en toe, als k tijd over heb wel uit, en om dingen op te zoeken en na te lezen zijn ze ook super handig :D
gelle doet da goed ;)

Nupie

25-01-2008 21:37:29

ik wou nog ff zeggen dat t helemaal ni de bedoeling is om nr bedankingen te vissen.

mijn standpunt draait eigenlijk ook helemaal niet rond die samenvattingen. Daar vraagt idd niemand naar of toch bijna niemand (maar een dank je wel kan natuurlijk nooit kwaad :P )

Maar als je een vraag stelt, dan vind ik dat een andere situatie. In mijn ogen is dat persoonlijker. En als iemand je dan uit de nood helpt...

Ach ja, we kunnen hier wsch eindeloos over doorgaan :D zoveel mensen, zoveel meningen zeggen ze toch :)

Geertje

26-01-2008 11:33:57

Ik heb er eigenlijk nog nooit zo bij stil gestaan omdat het mij zo logisch lijkt dat het enorm gewaardeerd wordt...
Maar ook van mijn kant enorm bedankt dat jullie de dingen die jullie maken met iedereen willen delen.
Ik ben altijd beschikbaar om kopietjes van mijn samenvattingen te maken, want helaas zijn die ook allemaal op papier...

negbot

26-01-2008 12:01:48

Ik sluit me aan bij Geertje,
het is niet uit slechte wil dat we dat soms vanzelfsprekend vinden.
Examentijd is gas geven he
Bij deze, dank u allen

Anonymous

01-02-2008 23:18:17

SUPERDIKKE VETTE MERCI! WE LOVE YOU!! :wink: