stageplaatsen online

Live forum: /viewtopic.php?t=13638

kaaaren

09-03-2008 13:39:51

de stagetoekenningen staan online... :)
allez, de mijne toch... 'k ga er dan vanuit dat die van iedereen er staan... :?:
(tenzij die mensen die manueel nog moeten ingevuld worden?)

Groeten
karen

kaaaren

09-03-2008 14:13:57

mensen die de stagesite niet meer zouden terugvinden:
https://stage.med.kuleuven.be/index.php

Anonymous

09-03-2008 14:14:51

En waar zou dat weer moeten staan? Toledo, stagesite, vind het niet direct...

de stagetoekenningen staan online... :)
allez, de mijne toch... 'k ga er dan vanuit dat die van iedereen er staan... :?:
(tenzij die mensen die manueel nog moeten ingevuld worden?)

Groeten
karen

Anonymous

09-03-2008 15:16:04

ja, leuk is dat!
Ik heb stage int buitenland in de 1e periode, maar volgens hen mag ik dat dus pas in de 3e periode doen!
Wat een leuk systeem is dat toch!

En nee, we gaan het niet op de mensen van het secretariaat steken. Ik ben 100% zeker dak niks mis ingevuld heb. Kheb het zelfs afgedrukt.

En ik verneem juist dat er nog iemand is die zn buitenlandse stage in een andere periode heeft!

Dus iedereen die nr het buitenland gaat, kijk ff of alles klopt ivb de perioden !

NMGN

09-03-2008 15:22:53

Yep, ik zou de 3e periode naar het buitenland gaan, hebben ze me gepland voor de 4e periode!!
Dat moet dus geregeld worden en net nu ik goeie stageplaatsen had, argg!
Kijken hoe het afloopt!

Nupie

09-03-2008 15:25:48

merci vr het te laten weten!

GOODmorning

09-03-2008 15:57:53

Ja, inderdaad, bij mij staat het ook mis, en kheb al van veel mensen gehoord dat hun buitenlandse stage op misse data staat. Hopelijk verandert dat niks aan onze ziekenhuizen die we nu al toegewezen kregen :s

Stijn

09-03-2008 16:25:12

Nog niet onmiddellijk panikeren.. Vorig jaar hadden mensen mij dat ook gemeld kort nadat de verdeling was begonnen, maar bleek dat uiteindelijk nog niks definitiefs ofzo te zijn ;)

boelie

09-03-2008 16:57:05

euhja, bij mij staat gynaeco er niet bij en ik hb voorlopig totaal niets in december....
Logischerwijze zal dieje gynaeco dan wel in december zijn, maarre....wil dat dan ook betekenen datge nr de andere kant vn t land wordt gestuurd(omdat ge dus blijkbaar uw keuzes niet hebt.... :roll: )? of mag ik met mijn stoute gedachten veronderstellen dat ik dan een maandje vakantie mag nemen? :D (naais...in de feestdagen 8) )

Stijn

09-03-2008 18:03:25

Ik zou vooral nog geen conclusies trekken en doen alsof het er niet opstaat.

Anonymous

09-03-2008 19:08:36

leuk ?!

je ziet dat je leuke plaatsen hebt, maar je buitenlandse stage is mis, dus de rest ook ,dus wss de rest van je stageplaatsen ook.

Als het niet in orde is, waarom zetten ze het er dan in godsnaam op?!

Niko

09-03-2008 19:12:35

Ja hier is er ook wat misgelopen, ik heb geen HNP.
Maar dat komt nog wel in orde zeker? Misschien is dit maar een kladversie, ik kan me voorstellen dat de stagekapiteins wel iets hadden laten weten als het echt de bedoeling was dat we gingen kijken? Komt daarbij dat de verdeling normaal pas na de paasvakantie klaar zou zijn?

Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren :D

AmplifiedKeos

09-03-2008 19:21:03

mensen, mensen, geen paniek...

de computer heeft al een deel van zijn werk gedaan, maar de stagekapiteins zijn nog niet begonnen aan de verdeling. Dit is dus zeker nog niet definitief, de verdeling moet nog beginnen. Het is dus ook niet de bedoeling dat dit al beschikbaar is, maar de technologie van de stagesite wil niet altijd mee...
Als de verdeling gemaakt is en goedgekeurd wordt, zal iedereen daarvan op de hoogte gebracht worden, dit zal zeker na de paasvakantie zijn.

-LiLy

10-03-2008 08:16:49

:roll: jeeeeeeeeeeuj dus alle, als ge nu denkt da ge geluk had, dan kunnen al uw plaatsen nog wijzigen... Ik ga ni content zijn alsk dinges verder van huis begin te krijgen zenne, nu ist ook ni mega ideaal, ma kdenk dak ni zou mogen zagen alst zo bleef :D
Wa een dom systeem, da hadden ze nu toch kunnen voorkomen dat dat erop ging komen eh :D zoals mn vriend het zegt, geneeskunde en computers da ga meestal nie samen :D nu moete gelijk nog plaatsen gaan 'afpakken' :D
Ben blij da ik het ni moet doen :wink: wa een gepuzzel :D

boelie

10-03-2008 09:02:58

Ik zou vooral nog geen conclusies trekken en doen alsof het er niet opstaat.

mmm, owk....best nog eve wachten dus met skivakantie boeken :) .....

GOODmorning

10-03-2008 09:21:29

inderdaad best ff wachten om vakanties te regelen ;)

bij mij is zelfs mn HNP nog van gisteren op vandaag veranderd in een verschillende streek! (eigenlijk de hele andere kant van belgie :p)

Dus je nog niet vastpinnen op de lokaties, alles verandert continu

just nog ff gekeken en nu heb ik maar 1 ziekenhuis en 1.5 periode meer , dus tzal nog wel ff duren voor alles in orde is.

Met dank aan de mensen die het gepruts van de computers gaan moeten oplossen! Veel succes!

-eva-

10-03-2008 10:42:08

Zoals Stijn en Amplified Keos al zeiden: dit is een fout van het programma, dat wij spijtig genoeg niet in de hand hebben, dat is enkel de webmaster.
Het heeft weinig zin om constant te kijken hoe het staat met jullie keuzes, die veranderen toch nog allemaal constant (zoals iemand al terecht heeft opgemerkt), dus het is best gewoon niet op de site te kijken, het kan jullie alleen maar frustraties opleveren.
Geloof ons en vertrouw op ons: wij doen ons best en jullie zijn de eersten die het horen als de regeling af is!

Belleke

10-03-2008 11:13:18

Mijn vertrouwen hebben jullie alleszins :wink:

ingridje

10-03-2008 11:56:51

We hebben ook een mail van Eva gekregen dat het dus helemaal nog niet defintief is... (Jammer voor mij want tot nu toe is het prima voor mij :wink: )
gewoon negeren dus!
Ze zouden dat beter ook op die site erbij zetten, want daar lijkt het wel al defintief...

lommy

10-03-2008 16:37:12

leuk ?!

je ziet dat je leuke plaatsen hebt, maar je buitenlandse stage is mis, dus de rest ook ,dus wss de rest van je stageplaatsen ook.

Als het niet in orde is, waarom zetten ze het er dan in godsnaam op?!

Bij mij hetzelfde. Mijn stageplaatsen zouden perfect zijn, maar mijn buitenlandse stage valt in de verkeer de periode.

Voorlopige versie dus. Jammer van de andere stageplaatsen, want die zijn nu erg goed.

kaaaren

11-03-2008 10:49:17

't was niet mijn bedoeling van chaos te creren, sorry...
't was gewoon dat dat er zo echt uitzag op die site...