wie wil /kan wisselen?

Live forum: /viewtopic.php?t=13946

bellerophon

24-04-2008 12:06:50

Hoi iedereen,
ik wil toch even vragen of er mensen zijn die toevallig voor gynaeco in de periode 3A (van 12/01 tot 24/02) in West-Vlaanderen staan die met mij willen ruilen? Ik sta voor die periode in Dendermonde, maar ben van Roeselare...Het maakt niet uit waar in West-Vlaanderen!
hopelijk kan iemand ruilen...

alvast bedankt
groetjes, charlotte

A'lies

28-04-2008 17:15:24

Hi!

Bij deze probeer ik om eventueel tochvia deze weg iemand te vinden die wil wisselen voor ofwel

derde periode heelkunde of 4e periode inwendige? Ik sta 9 maand aan een stuk in AZ Groeninge ( op zich ben ik daar niet ongelukkig mee) , maar had graag wat meer afwisseling gehad ipv 9 maand in hetzelfde ziekenhuis.

Is iemand geinteresseerd om met mij te wisselen?

Het mag behoorlijk nog waar zijn in west-vlaanderen. Het mag zelfs brugge zijn. Roeselare mag natuurlijk ook altijd. Ik bedoel maar, ik heb een auto ter beschikking volgend jaar en zolang ik nog behoorlijk op en af kan , is mij dat geen enkel probleem ( langer dan een uur met de auto vind ik persoonlijk nogal ondoenbaar).

Je kan me altijd een mailtje ook sturen als je dit wil naar: annelies.demoor@student.kuleuven.be

Hopelijk is er iemand die daar wel zin in heeft.

Groetjes en alvast bedankt,

Annelies

Anonymous

29-04-2008 18:15:26

Hallo iedereen,

ik zou graag neurologie wisselen, heb dit van 29/12/08 tot 11/01/09.
En wel te Imelda, Bonheiden; toch wel een zeer gegeerd ziekenhuis.

Kandidaten?

Michel Devooghdt

Anonymous

30-04-2008 09:22:21

Zie hier een volgende advertentie: :wink:

Voor m'n 4de periode sta ik in het Klina in Brasschaat voor inwendige. Een niet-keuze, maar ik ben er wel blij mee. Het is alleen wat ver van ofwel Leuven, ofwel Genk...
Ik zou dus graag eventueel willen wisselen met een stageplaats in de buurt van Leuven of Genk... Als iemand interesse heeft, laat maar iets weten op martien.humblet@student.kuleuven.be

Daaaaggg

xx Martien xx