Punten van stationsproef

Live forum: /viewtopic.php?t=14088

Anonymous

05-05-2008 12:23:28

ik dacht dat vaandag op toledo
Punten? van stationsproef zouden geplaats zijn?
of wel vergis ik me :?:

Nupie

05-05-2008 16:06:04

De deliberatiecommissie heeft vandaag 5 mei het volgende beslist:

een student krijgt een fail voor de praktische vaardighedentoets als hij/zij op 3 of meer stations een fail behaalde.

De studenten die moeten komen herkansen, zullen deze week een persoonlijke mail toegestuurd krijgen met de uitnodiging en de stations die ze moeten opnieuw doen. Deze herkansing zal doorgaan op 15 en 16 mei.

De studenten die een mail krijgen, moeten deze onmiddellijk beantwoorden zodat we weten dat iedereen verwittigd is.

Wie deze week geen mail ontvangt, is geslaagd voor de toets.

iov Prof. P. De Leyn

ingridje

05-05-2008 18:55:03

dus een hele week bang afwachten :?

Anonymous

05-05-2008 19:27:55

Hoe moet k dit nu interpreteren:

-3 of meer fails = echte fail en alles opnieuw doen en wanneer dan???
1 fail = Dat deel opnieuw doen

OF

-3 of meer fails = 3 of meer dingen opnieuw doen
1 fail = niets opnieuw doen

Wereld v verschil!!!!!!!!!!!

lommy

05-05-2008 20:23:24

Ik denk: 3 fails of meer: die fails opnieuw doen.

kaaaren

05-05-2008 21:13:00

zo interpreteerde ik het ook...

'k vind 't jammer dat we geen feedback krijgen behalve als 't echt onvoldoende was. Stel dat er twee onvoldoende waren, zou ik dat wel liever voor mijn stagejaar al weten... (nuja, die mail kan nog altijd binnenkomen, natuurlijk... dan heb ik wel feedback. maar dat hoop ik nou toch ook niet)

GOODmorning

06-05-2008 06:54:26

kan iemand ons anders verwittigen als ie een mailtje gehad heeft?
Raar dat ze ons nog een week in "spanning" willen laten wachten.
Weet iemand wanneer ze de laatste dag de mails zouden versturen, maw, als je er dan gene gekregen hebt, ben je erdoor?

thanks

En kversta wel dat ze iedereen persoonlijk verwittigen. Niemand zou het leuk vinden dat iedereen kan zien dattie er ni door is op zo'n raar examen...

ingridje

06-05-2008 09:08:27

Pff ik zou toch liever hebben dat ze gewoon een lijst op Toledo zetten,
nu krijg ik elke keer stress als ik zie dak een mail heb :shock:

GOODmorning

06-05-2008 09:11:16

idem, en das echt ni leuk :(
maar best dat de zon schijnt, da verjaagt de zorgen :D

AmplifiedKeos

06-05-2008 16:21:46

maar best dat de zon schijnt, da verjaagt de zorgen :D

en de goesting om zelfs maar naar een cursus te kijken :-)

GOODmorning

07-05-2008 07:44:46

Volgens mij mogen we gerust zijn, ze gaan gewoon geen mails versturen. Anders had er wel al iemand iets gekregen... Dus we zijn er allemaal door :D

(ok, tis mss de zon die me zo optimistisch maakt, maar liever dat dan nog een hele week te wachten of je nu wel of niet een mail krijgt)

Anonymous

07-05-2008 11:03:15

Volgens mij mogen we gerust zijn, ze gaan gewoon geen mails versturen. Anders had er wel al iemand iets gekregen... Dus we zijn er allemaal door :

nee, ze hebben wel gisternavond e-mail gestuurd ,naar mee toch wel ;
dat weet iederen die het heeft gekrijgen ,maar verzwijgen,
we zullen toch elkaar terug zien op 15 en 16 mei ,
Dus we komen wel te weten me hoeveel zijn we;

ingridje

07-05-2008 15:56:42

Ik heb vandaag ook voor het eerst mensen gehoord die een mailtje gekregen hebben...

Blijkbaar zijn ze achteraan het alfabet begonnen (diegene die ik gehoord heb, kwamen toch allemaal van achteraan de lijst)

Ik hoop dat ze dat ook strikt zo volgen, want dan zou ik gerust mogen zijn... Maar dat kan ik natuurlijk vrijdag pas echt zijn :cry:

gelukkig schijnt de zon nog altijd hé 8)

ps aan diegene die al wel mailtje gehad hebben: veel succes volgende week! Dat gaat keihard lukken :goodboy:

Zalmtoastje

09-05-2008 06:52:30

en wanneer is het einde vd week dan? is dat vrijdagavond 18u of zaterdag 18u, want de mensen van het secretariaat werken toch de zaterdag ook? Of niet?
en in tegenstelling tot wat mn naam doet vermoeden zit ik ook in de eerste helft vh alfabet, en ben dus ook nog "bang" aant afwachten...

stom systeem

Nupie

09-05-2008 09:42:09

ze zullen nu wel ni meer mailen denk ik zenne. Ze zullen iedereen toch wel tegelijk verwittigd hebben. Dus denk ni da ge nog bang moet zijn.