EK Hoekje

Live forum: /viewtopic.php?t=15367

Zalmtoastje

07-06-2008 15:36:09

Vanavond begint het EK eindelijk!!! Wie wint er? Voor wie supporter je? Wast een mooie match? enzoverder

Ik supporter alvast voor Nederland (heeft de beste ploeg, en kvind die oranjegekte wel iets speciaals :wink: )

Wilfried Itverlies

07-06-2008 15:45:39

dan zijn we met twee :)

Al zijn TsjechiŽ en Portugal ook sympathiek, en ItaliŽ altijd kanshebber :)

Prognose:

1. Holland
2. ItaliŽ
3. Portugal

Wicky

07-06-2008 16:27:14

Hihi grappig, de meeste Belgen die ik tegenkom zijn juist anti-Nederland, puur om ons te pesten.. Doet me deugd om dit dan te horen!

En voor de mensen die in Leuven zitten: Ambi is tha place to be 8) Voetbal op groot scherm en veel oranjegekte :lol:

boelie

07-06-2008 19:20:59

yep, holland is altijd mede-favoriet hť...denk wel niet da ze gaan winnen, ze zulle onderweg wel ergens ne penalty moete trappe en jah, lets face it, da is -om het eufemistisch uit te drukken- niet hun beste kwaliteit... :P

mijn favoriet: Portugal... oogstrelend offensief voetbal als jet mij vraagt met quaresma, deco, nani en ronaldo natuurlijk...spelen de afgelopen jaren al op n hoog niveau...(oa de belgen op n hoopje gespeeld in de wk-voorrondes)

en italie, tsja ze zijn wereldkampioen voor iets hť, die manne zie ik de finale ook wel halen...

*Izzy

07-06-2008 20:45:19

mijn favoriet: Portugal... oogstrelend offensief voetbal als jet mij vraagt met quaresma, deco, nani en ronaldo

Zie ik daar nu nergens Nuno Gomes staan? :shock:
Fantastische voetballer!

Goed gespeeld vanavond Portugal.. een mooie 2-0 tegen Turkije :D

Holland komt uit tegen ItaliŽ en Frankrijk... Mmm... Gaat spannend worden.. :?

Guido

07-06-2008 20:59:29

En toch houden we de moed er in !!

Oooohh Oooohh Oranje!

:D

angel?

07-06-2008 22:10:10

ik ben voor polen! Want ik vind dat een SYMPATECZNY land, En het zou iets NOWY zijn als ze winnen, spijtig genoeg heb ik geen tijd om naar TELEWIZOR te kijken TERAZ (nu). Maar ik hoop dat ze het BARDZO DOBRE (heel goed) doen.

Meer pools ken ik niet meer uit mijn hoe leer ik zelf pools tijden
maar hup polen hup !!!

boelie

07-06-2008 22:23:11

mijn favoriet: Portugal... oogstrelend offensief voetbal als jet mij vraagt met quaresma, deco, nani en ronaldo

Zie ik daar nu nergens Nuno Gomes staan? :shock:
Fantastische voetballer!

Goed gespeeld vanavond Portugal.. een mooie 2-0 tegen Turkije :D

Holland komt uit tegen ItaliŽ en Frankrijk... Mmm... Gaat spannend worden.. :?

my bad...de nuno hft goed gespeeld vandaag... :D hoewel gij m mssn wel eerder op ander kwaliteite gaat beoordele... :spank:

Guido

07-06-2008 22:23:28

maar goed dat Polen een Nederlandse coach heeft....

Don Leo aan het roer!

-LiLyįį

08-06-2008 06:36:58

ik ben voor polen! Want ik vind dat een SYMPATECZNY land, En het zou iets NOWY zijn als ze winnen, spijtig genoeg heb ik geen tijd om naar TELEWIZOR te kijken TERAZ (nu). Maar ik hoop dat ze het BARDZO DOBRE (heel goed) doen.

maar hup polen hup !!!

ihi, meent get... tedoeme eh, ik ben al meer dan 3 jaar me ne pool en ge kuntet beter dan ik :D

Nomissimon

08-06-2008 06:42:39

Portugal gewonnen, tsjechiŽ gewonnen, wat willen we nog meer :D

Filip VH

08-06-2008 07:12:05

Prognose:
Halve finale 1: Duitsland - Portugal
Halve Finale 2: ItaliŽ - Spanje

kleine finale: Spanje - Portugal
Grote finale: Duitsland - ItaliŽ

Beste verdediger van het Tornooi: Philipp Lahm
Beste Keeper van het Tornooi: Buffon
Beste Middevelder van het Tornooi: Mouthinho
Beste aanvaller van het Tornooi: Miroslav Klose

Geertje

08-06-2008 11:29:55

Tja, voor wie zou ik zijn :D
Mijn maandagavond is iig gevuld, evenals het huis van mijn ouders met andere supporters!!!! Tgaat een toffe avond worden :D !

(eigenlijk moet ik mijn avatar nu veranderen in een Welpie zeker ipv een Wuppie, maar ik vind de Welpies eigenlijk maar stom, so I stick to the Wuppies)
(voor wie niet weet wat een Welpie of Wuppie is : www.welpie.nl en wikipedia geeft ook nog wel wat 'zinvolle' uitleg 8) )

ingridje

08-06-2008 12:53:07

Portugal!! :bounce:
(al geef ik toe dat dat veel te maken heeft met Ronaldo :oops: )

*Izzy

08-06-2008 14:35:41

Ronaldo is een geweldige voetballer maar sorry.. STREKEEEuuu :D Die denkt te veel in z'n eigen belang ipv in het belang van de ploeg! Kvind die trouwens ni zo mooi :P
Nuno Gomes is tenminste ne klassenbak :P topvoetballer maar toch bescheiden :]

Voor vanavond... Ik denk dat eerst KroatiŽ gaat winnen en dan Duitsland.. en daarmee zeg ik ni dat ik voor beide ploegen supporter e :) tis gwn een gokje :D

Anonymous

08-06-2008 23:07:11

Portugal gewonnen, tsjechiŽ gewonnen, wat willen we nog meer :D

vakantie...

boelie

09-06-2008 08:52:15

vind u het ook zo verdacht windstil rond Frankrijk? :) die manne kunne toch ook e aardig potje voetballe, mijn gedacht...

Nomissimon

09-06-2008 08:55:35

maar die bondscoach is toch wel een rare, met zijn astrologie enz. "Schorpioenen hebben geen teamspirit "

boelie

09-06-2008 08:57:55

haha, idd, trezeguet wrdt al jaren genegeerd omdat m een 'weegschaal' (dacht ik toch) is...die brengen het team uit balans....wel goed vr 20 doelpunten in de serie A...rare gast :P

Filip VH

09-06-2008 09:05:26

Ribery - Benzema -> perfect duo ... heb er nog aan gedacht om hun in de halve finale te steken...

Geertje

09-06-2008 20:37:16

Oh yeah :D
Filip, gooi die voorspellingen maar in de prullenbak 8)

boelie

09-06-2008 20:43:28

amai jah, effe tege italiŽ winne met 3-0....was wel n supermatch...genoten vnt geleverde spel...ze mogen ver geraken vn mij :D

Wicky

09-06-2008 20:52:03

3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tering wat een match, en wat waren die italianen stil op het terras :lol:

*Izzy

09-06-2008 21:01:41

NOOOOOOOOOOOO :cry: :cry: :cry:

DAS OMDA CANNAVARO ER NI IS E :cry:

EN DIE EERSTE GOAL MOEST AFGEKEURD WORDEN :cry:

Achja. . . . . . .

Ze zullen Frankrijk en RoemeniŽ nog wel afmaken 8)

We zullen nog mooie Italiaanse voetbal te zien krijgen :D

kaaaren

09-06-2008 21:09:41

:D

de eerste match die een beetje de moeite was, naar mijn mening...

je zou er oranjegek van worden... :D

(ik vind het altijd heerlijk als er onverwachte dingen gebeuren, en dat was die 3-0 van vanavond wel)

Filip VH

09-06-2008 21:13:45

Oh yeah :D
Filip, gooi die voorspellingen maar in de prullenbak 8)

ItaliŽ is nog niet afgeschreven hoor! Frankrijk en Roemenie speeldden ook gelijk dus het komt daar nog wel goed ;-)

Nederland wel mooie wedstrijd, klasse. Al was de eerste goal DIK DIK DIK buitenspel ... hopelijk gaan ze die lijnrechter niet meer gebruiken. Ironisch en opvallend was wel dat de nederlanders als ze vervangen werden ineens de hand gingen schudden van de ref... Ruik ik hier een "Zaak Ye" :twisted:

Guido

09-06-2008 22:01:59

Wat een wedstrijd... iedereen in de ambi stond te daveren op zijn/haar benen. Heerlijk! 3-0 Zelfs la gazetta della sport was onder de indruk.
Dixit: "De Oranje Machine komt op stoom...."

Eerste goal was zeker geldig, menig scheidrechter heeft dit al beaamd.

Maar de tweede... Wesley... wat een beauty!....

Vrijdag de volgende wedstrijd. Ik zet mijn helm weer op, en mijn mooie oranje polo hangt al klaar...

Succes.

boelie

09-06-2008 22:15:19

supporters vn oranje waren wel grappig ter plaatse...'always look on the bright side of life' effe nr de italianen zingen int stadion.... :roflol: zalig :D

-LiLyįį

09-06-2008 22:15:54

twas te horen hier zenne haaaaamai... die gekke keesjes :D
Die zitten hier dus met toeters achter hunne tv eh, hoe zot kunde gaan :D
Heb de drie goalen al toeterend meegemaakt :roll:
Had zin om met welpies te beginnen smijten, ihi :D

Geertje

10-06-2008 06:05:43

De eerste goal was ZEKER GEEN buitenspel!!! Er lag (ja lag maar dat deed er niet toe) nog een italiaan te slapen ergens op het veld, weliswaar buiten beeld van de camera maar IN het beeld van de scheids. Dus mensen, goeie scheids zou ik zeggen :D. Volgende keer wat beter volgen dus 8).

Nomissimon

10-06-2008 06:19:36

inderdaad, op nederland 1 hadden ze het door (deze morgen op de radio beweerde men nog dat het buitenspel was :roll: ), maar er lag wel degelijk eentje. De italianen zouden beter de bal afstoppen in plaats van allemaal hun hand de hoogte injagen op zoek naar buitenspel.

Filip VH

10-06-2008 07:53:32

ik vind dit uiterst verbazingwekkend eigenlijk. Panucci botst met Buffon en gaat gewillig buiten het spel liggen (achter de lijnen). Hoe kan het dan geen buitenspel zijn als hij 1. van het veld ligt en 2. niet aan het spel meedeelt ... das echt de stomste regel ooit ofzo ...

Nomissimon

10-06-2008 10:42:41

Het reglement (zo zeiden ze toch op nederland 1) zegt dat een verdediger zich niet aan het spel kan onttrekken, dus of hij nu daar ligt of rechtstaat, het doet nog altijd mee.

Maar ik geloof niet dat ze met zoiets hebben rekening gehouden, maar ja, het doelpunt telt.

Filip VH

10-06-2008 12:30:34

buiten het veld? absurd

Cťsar Vialpando

11-06-2008 21:32:26

Spijtig dat Engeland er niet bij is dit EK. Maar ik denk dat de Zwitsers dat niet zo erg vinden want dan blijft het redelijk rustig daar. Dus als de Engelsen er niet zijn, moet ik een ander land kiezen. Duitsland is een ploeg, en ook de Hollanders mogen van mij winnen. Maar Turkije en Italie liever niet, dan is er hier veel te veel lawaai als die winnen en da zijn ook nog eens laffe ploegen. Portugal niet, want die hebben Ronaldo en da is de zaligste speler van het moment. Een echt genie, een geweldige teamspeler. Verder nog even de groetjes aan Marie van 3e bac.

-LiLyįį

11-06-2008 21:55:42

Spijtig dat Engeland er niet bij is dit EK.

awel da vindek nu ook es se :D

*Izzy

13-06-2008 15:32:20

:hot: KOMAAAAAAN ITALIA !!!! :hot: Laat de Roemenen vanavond s zien wa voetbal is :feest :feest

Nomissimon

13-06-2008 15:45:37

Hup oranje hup :P Laten we welpies gaan plakken :lol:

boelie

13-06-2008 16:01:04

O O O O O O O O O O O O O O Orrrraaaaaaaaanjeeeeeeeeuhhhhh :D
vandaag lekker hard doorgewerkt, zodat ik me straks vr de tv kan nestelen met ne chips...moest t zijn da ze weer zo'n wereldmatch spele... :) dan zit ik op de eerste (en ook wel enige :roll: ) rij....

*Izzy

13-06-2008 17:58:38

SORRY maar dit is geen voetbal meer ze :x :x :x

Hoe kunnen die nu OOIT winnen als die gewoon altijd de scheidsrechter TEGEN hebben :o

ONRECHTVAARDIGE PENALTY VOOR ROMENIň + GOAL AFGEKEURD voor zogezegd 'buiten spel' wat klaar en duidelijk GEEN buiten spel was

Dit is gewoon te belachelijk voor woorden

Nomissimon

13-06-2008 18:00:32

En nederland kan hen nog goed liggen hebben als zij nu winnen tegen frankrijk en dan roemeniŽ laten winnen, dan gaan zij en roemeniŽ door. Efkens frankrijk en italiŽ eruit in de groepsfase...

Zouden ze zoiets doen?

*Izzy

13-06-2008 18:03:34

Ppfff op dees punt interesseert het mij zelfs al ni meer ik vind het ronduit schandalig... Als ze zo ItaliŽ willen uitschakelen.. Heeeel zwak... Welke miljonair heeft al die debiele scheidsrechters omgekocht?

-LiLyįį

13-06-2008 18:44:32

Willem van Oranje :D

Wilfried Itverlies

13-06-2008 20:59:33

sambaaaaaaa! Hup holland hup

Geertje

13-06-2008 21:15:49

Do I need to say more :D

boelie

13-06-2008 22:40:43

iemand de fase gezien die vooraf ging aan de Franse goal?
de Willy (Sagnol) stopt effekes Van Nistelrooy onder de graszoden :shock: ...amai, zen blij dak basket op zo'n momente.. :D

*Izzy

13-06-2008 22:49:18

Nie gezien maar de botsing tussen de twee Roemenen (Rat en Radoi) was anders ook wel de moeite... :shock: Radoi z'n neus en z'n oogkas zijn gebroken! :? Hij moet geopereerd worden aan z'n oogkas want blijkbaar is er een stuk bot de binnenkant aan het beschadigen.. Kunt er maar aan uit :D EK is wel afgelopen voor die arme stakker! :?

boelie

13-06-2008 22:53:20

niet gezien...bn beginne kijke net na de 2e goal...hb mutu zijne penalty gezien....die jong had STRESS, nie te doen...ge zag et aan zn lichaamstaal dat m ging misse...toch chapeau dat m et doet op zo'n moment...ma ja, da zeide niks mee as ge m nie binne schiet :roll: bijna aant blijte opt veld :)

*Izzy

13-06-2008 22:56:41

Buffon is gewoon nen topkeeper ja :D :goodboy: :P

Nu gaat het volgens mij zo verlopen... Nederland wint tegen RoemeniŽ en gaat naar de kwartfinale (what a surprise), ItaliŽ wint tegen Frankrijk en gaat dus ook naar de kwartfinale :D

ZO EN NI ANDERS :hot:

boelie

13-06-2008 23:02:55

jah, das ťťn mogelijkheid natuurlijk....van de veeeele opties...ALS italie wint is het nog altijd afhankelijk vn roemenie...roemenie hft in de voorrondes 1maal gewonne en 1maal gelijkgespeeld tege holland (ask me nie vergis :roll: )...en de hollanders zijn al gekwalificeerd...dus tzou me verbaze moesten die ng met hun beste ploeg aantreden...

brand ma wa kaarskes vr de italianen,izzy....vťťťťťťl kaarskes :P :wink:

*Izzy

13-06-2008 23:08:59

RoemeniŽ heeft alleen maar 2x gelijkgespeeld e.. Tegen Frankrijk en nu tegen ItaliŽ... En ItaliŽ zou de match van vandaag gewonnen moeten
hebben aangezien dat een goal onrechtvaardig is afgekeurd...
DUUUSSS statistisch gezien maakt ItaliŽ het meeste kans hoor :D :P :feest

FORZA LA SQUADRA AZZURRI :bounce: 8)

boelie

13-06-2008 23:16:33

haha, we hebben te maken met ne Ťchte Italia-fan... :D
maar toch...luister goed naar het refrein vn volgend lied:

http://www.youtube.com/watch?v=8VxVI8dja-0&feature=related

:spank: hŤhŤ,I'm bad...slaap ze :D

PS:doeme, hť, die manne kome morge nrtr koning boudewijnstadion en mijn zus gaat :cry: wil ook gaan...

*Izzy

13-06-2008 23:21:59

Pff ze verdienen het gewoon ja :P Iedereen die een beetje objectief kan zijn over wat ze deze avond gezien hebben, wat er allemaal gebeurde tijdens de match tegen RoemeniŽ, zal da kunnen beamen :] :]

Wees gerust, die gebeden zullen verhoord worden 8)

Ach wa houdt u tegen om ook te gaan kijken naar Bon Jovi :D ?
Who's bad now? :D

jnkhampton

14-06-2008 04:41:50

maar hup polen hup !!!

ihi, meent get... tedoeme eh, ik ben al meer dan 3 jaar me ne pool en ge kuntet beter dan ik :D

nochtans is het niet echt zo moeilijk :D vooral als je dat van mama en papa leert...
SYMPATYCZNY land=KRAJ
iets NOWY - cos NOWEGO
dat ze het BARDZO DOBRE (heel goed) doen - ZE BARDZO DOBRZE IM POJDZIE

....

zo goed was het niet gegaan... Hoe ironisch :? - die Podolski - ne "verduitsde" Pool die tegen Polen speelde...

en die match tegen Oostenrijk - wat een ramp!!! :cry:

-Meya-

14-06-2008 14:44:15

hup Holland hup!!

Ze mogen winnen van mij! goed ploegske!!

Portugal ook goed, maar das niets nieuws Ť

Guido

15-06-2008 01:59:43

Ik ga er toch vanuit dat we onze sportieve plicht vervullen, en met onze reserve spelers Roemenie de hoeken van het veld laten zien.

Iemand in voor een pronostiek voor dinsdag?

En als andere pronostiek... wie wordt de tegenstander van oranje...
Rusland of Zweden??

Viva Hollandia!

deneve2

15-06-2008 02:36:59

2-1 winne tege roemenie
en zweden wint van rusland volgens mij, maar ik ken dan ook absoluut nix van voetbal

NMGN

15-06-2008 10:02:47

Ik ga er toch vanuit dat we onze sportieve plicht vervullen, en met onze reserve spelers Roemenie de hoeken van het veld laten zien.

Ik ga er wel vanuit dat Nederland wint dinsdag. Al zou het natuurlijk prachtig zijn als Italie en Frankrijk er na 3 wedstrijden al meteen uitliggen :twisted:

*Izzy

15-06-2008 10:18:08

Da zou het EK helemaal belachelijk en zwak maken... Dan is er geen twijfel meer mogelijk.. een dikke boycot ja! :? :x

Nenee, Nederland wint tegen RoemeniŽ, ItaliŽ tegen Frankijk.. ItaliŽ en Nederland gaan door ... zo gaat het zijn, trust me :]

boelie

15-06-2008 10:29:50

.....wooohow, livin' on a prayer.... :twisted:

:roflol:

*Izzy

15-06-2008 10:53:27

Wie laatst lacht... :tongue: :tongue:

Beware Oranje 8) we shall meet again

Nomissimon

15-06-2008 11:18:50

Nederland en roemeniŽ gaan doorgaan, en italiŽ zal zo boeten voor hun, laten we eerlijk zijn, gestolen wk overwinning.

Om eens effe hun campagne te schetsen op het wk, 8ste finales, 1-0 overwinning tegen australiŽ, met een strafschop in de 90ste minuut die toch wel zeer dubieus was.
Kwartfinale tegen een oekraÔne dat tot zijn eigen verbazing daar was geraakt.
Halve finale tegen duitsland gewonnen met een goal in de 118de minuut.
Finale tegen frankrijk, strafschoppen.

Niet echt een exponent van grote uitgespeelde kansen :P

-LiLyįį

15-06-2008 11:21:16

http://nl.youtube.com/watch?v=6PDfRe-lcxY

sorry ma es ge zon mottige liekes maakt, dan verdiende echt ni t EK te winnen... :D !
Alle welpies helpen, pleaahheeaaase :D

NMGN

15-06-2008 12:21:29

Wie laatst lacht... :tongue: :tongue:

Beware Oranje 8) we shall meet again

AND LOSE AGAIN!!!! :D :D

*Izzy

15-06-2008 12:28:02

Ja als ze weer de scheidsrechter omkopen zal het ni moeilijk zijn natuurlijk :mmm:

NMGN

15-06-2008 12:43:44

Tsss, italianen (of hun fans) kunnen wel heel slecht tegen hun verlies!!
Het volgende filmpje is dan ook zeer toepasselijk:

http://www.afunnystuff.com/games/Cartoons/Funny-soccer-Italian-diving.html

:lol: :lol:

*Izzy

15-06-2008 12:48:30

:blah: :blah: :blah: :blah: :blah:

*zucht*

Wie houdt er zich nu bezig me zo'n filmpjes te maken...
ItaliŽ duidelijk niet... Slechte verliezers?
Allesinds een stukje sportiever dan dit 8)

Ik heb respect voor oranje, maar sorry, zo'n 'misverstanden' kunnen ni meer toevallig zijn.. ItaliŽ wordt tegengewerkt, of jullie het nu willen of ni :roll: Ik hou mij ni bezig me oranje af te breken.. Ik hou mij bezig met n goeie supporter te zijn

:tongue: :tongue:

Geertje

15-06-2008 12:54:00

Mijn zus belde na de wedstrijd haar italiaanse collega 'heeeeeee massimo, how are you doing??' 'BAD' tuutuutuut
Die kerel hing gewoon op :D

Hoezo niet tegen je verlies kunnen :D

En nathalie, je moet niet zo afgeven op de nederlanders en de appie. Je zit daar wel maar mooi in je appartement en hebt een hele tijd heeeeeeeerlijk boodschappen kunnen doen bij ap, ik heb je nog moeten troosten toen hij weg ging en je er van moeten overtuigen dat een andere winkel echt zo slecht nog niet hoeft te zijn 8) .

:wink:

boelie

15-06-2008 13:27:51

kvind da sjiek dat die hollanders da doen eigenlijk...toegegeve, tis wel wa overdreve, maar het lijkt me wel plezant, zo allemaal int oranje en samen nr die matche kijke enzo....schept toch n leuk groepsgevoel...
zie k nog niet zo direct gebeuren in ons belgenlandje :mmm: (begint natuurlijk ook wel met resultate vn uw nationaal ploeg en die zn bij belgie niet zo denderend :) )

-LiLyįį

15-06-2008 13:35:42

Njaaa de appie, die is er ook nog hoor!!!! In een andere straat!!! Die ene albert hein is nu de coop!!! :D Mja die welpies! denk dak er al 6 of 7 heb, alle kleuren :D
Denk dak ze es ga bijsnoeien en dan een fotootje van trekken, moet ook een grappig zicht zijn, mwaoh :twisted: :wink: die dat ik hier op kot heb daar is anders ook wel wat mis mee, die moet es bij de haes langsgaan, die is kaal op zn kop en heeft alleen haartjes langs de zijkant en ik heb er niks mee te maken :D

En ik geef niet af op de nederlanders, de meeste die ik ken zijn supertof!!! :D :D
Alleen die huisbaas van ons dus niet, dat is een egoistische, dieronvriendelijke milieuvervuilende gierige hollander :D maar dat heeft niets met holland te maken eh, das gewoon diene mens en die woont daar toevallig :D

Maar dit dus ter zijde! Ergens iset wel sjiek dat ge zone sfeer hebt ivm het EK, bij ons kunde uw spullen na de eerste week al weg gooien :D dat is, als we mogen meedoen :roll:
Het liedje blijft echt lelijk, dat hadden ze toch echt beter kunnen doen!!! Laat anouk es iets maken ofzoooo :D :D :D

Geertje

15-06-2008 13:43:14

Tis een lelijk liedje, das waar. Maar heb je deze nog niet gehoord dan :D

http://youtube.com/watch?v=EcX9Bro0AEo

Ah neeee, dees is nog een andere versie.
Die wat ik had gehoord ging van:

We zijn er weer bij en dat is primaaaa
Viva hollandia
We houden van het voetbal, we gaan er tegenaan
Het legioen dat laat de leeuw niet in zijn hempie staan

verraes

15-06-2008 13:55:21

voor wie zijn oranjedriften niet kan onderdrukken...

http://www.oranjeartikelen-euro2008.nl/

Guido

15-06-2008 14:36:40

even een kleine reactie uit het Oranje kamp zelf...

http://www.telesport.nl/voetbal/ek_2008/4236496/__Boula___niets_cadeau__.html?p=2,1

Dixit Boula.

Nu weer terug naar pediatrie.

Nomissimon

15-06-2008 15:21:06

Ja als ze weer de scheidsrechter omkopen zal het ni moeilijk zijn natuurlijk :mmm:

Volgens de reglementen had de scheidsrechter gelijk. Panucci speelde nog altijd mee. Of de regels juist zijn is een andere vraag...

De enige keer dat italiŽ echt te klagen had was tegen zuid korea op het wk van 2002 mss, maar das ook alles.

boelie

15-06-2008 15:30:06

uhu, da weet ik nog jah...Was wel echt schandalig toen :shock:

*Izzy

15-06-2008 15:47:04

Jullie vergeten altijd de wedstrijd tegen RoemeniŽ.. ItaliŽ heeft dit EK ni alleen maar tegen oranje gespeeld e :roll: Die was om 6 uur en daarna speelde Oranje dus ik vermoed da maar n zeer klein percentage op dit forum die wedstrijd heeft gezien.. Het kleinste kind zag dat er daar fameus gefoefeld werd.

Mja blijkbaar is op dit forum iedereen tegen ItaliŽ.. i don't see the point mja.. ben blij da we langs deze kant tenminste sportief blijven 8) een ploeg afbreken is OH ZO gemakkelijk :roll:

Anonymous

15-06-2008 16:34:08

het zit in de familie zie ik :D

-LiLyįį

15-06-2008 17:06:08

huh :roll: ?????
Verduidelijk uzelf...

*Izzy

15-06-2008 17:24:13

HAHA :D
O M G
Never mind zeg ik dan :D

Geertje

15-06-2008 20:40:57

Mja blijkbaar is op dit forum iedereen tegen ItaliŽ.. i don't see the point mja.. ben blij da we langs deze kant tenminste sportief blijven 8) een ploeg afbreken is OH ZO gemakkelijk :roll:

Ja ik ben zeeeeeeeeeker weten tegen die italianen :D
En ik heb de avond van de 29e al vrij gepland :D

-LiLyįį

15-06-2008 21:41:27

als in: weekendje met vrienden afgelast :D

boelie

15-06-2008 22:11:56

man man man: turkije tegen de tsjechen...wanne match...nie te doen...O-2 naar 3-2...int laatste half uur...superblunder van de tsjechische doelman ...Cech (what's in a name? :P ). beste match vnt EK tot nog toe...maar nu is mijn schema wel helemaal nr de kloten...juij, selectief leren :(

Geertje

16-06-2008 11:17:28

als in: weekendje met vrienden afgelast :D

Neeeeneeeneee, ik heb jullie enkel voorgesteld om mee te kijken :D.
Daar bij heb ik besloten (maar nog geen tijd genomen om te mailen) om zeker nr parkpop te komen en ik heb twee nederlandse slachtoffers gestrikt om te kijken 's avonds moest dat nodig zijn.
Dus wat nou afzeggen, ik ben erbiiiijjjj

(sorry voor dit persoonlijke intermezzo :D)

*Izzy

17-06-2008 20:43:45

. . . .

Izzy komt even piepen...

:whii: Doet de MEEST GRACIEUZE VREUGDEDANS ooit :whii:

. . . .

en is dan weer weg

:dada:

Geertje

18-06-2008 05:45:05

Italie gefeliciteerd, we zullen elkaar inderdaad nog wel eens tegen komen :lol:

boelie

18-06-2008 14:12:23

. . . .

Izzy komt even piepen...

:whii: Doet de MEEST GRACIEUZE VREUGDEDANS ooit :whii:

. . . .

en is dan weer weg

:dada:

:roflol: hahaha...funny...en twas verdiend zenne :agree:

Geertje

19-06-2008 12:30:12

ohhhhhhhhhhhhh jee, we zijn Boulahrouz aant verliezen!!!

:shock:

kaaaren

19-06-2008 12:36:39

persconferentie deze middag, zeker?

Geertje

19-06-2008 12:47:29

Nee die is geannuleerd uit piŽteit met Boulahrouz...
En tis niet zeker of ie zaterdag wel meespeelt... Stommerd :x

(de vrouw van Boula heeft een miskraam gehad, vandaar...)

boelie

19-06-2008 13:02:55

goh, bah jah....als zn vrouw complicaties hft, kunt get de jong wel vergeve dat m effe nr holland gaat hť :D ...was idd wel goed aant ballen de laatste tijd...en dan te bedenken dat ie niet eens in de oorspronkelijke selectie zat :? ...en nu opeens sterkhouder achteraan :)

btw: :hot: Go Portugal Go...kick some 'deutsche arszen' (of hoe daget ook schrijft :) )

*Izzy

19-06-2008 14:07:21

btw: Go Portugal Go...kick some 'deutsche arszen' (of hoe daget ook schrijft)

Don't worry,... Nuno Gomes won't let us down 8)

boelie

19-06-2008 19:29:20

nunooooooo gooooooomesssss....1-2.... :) pfioew, begon me al op te jagen bij 0-2 zenne....in de tweede helft pakke ze den duits ng wel mwoeha :D

Nomissimon

19-06-2008 19:40:42

Ik ben voor duitsland: We want klose :D

boelie

19-06-2008 20:39:35

:cry: :cry: WHYYY? tragedy....ben in rouw :(

pfff, nu ma trug beginne aan gynaeco...verloren anderhalf recupere...

*Izzy

19-06-2008 20:45:59

PFFF. . . . :(
Ik vond da Portugal het meer verdiende hoor.. Spijtig genoeg hebben ze hun kansen nie volledig benut! :(
Nu komt Duitsland uit tegen KroatiŽ of Turkije...
Kvrees da ze tot in de finale gaan geraken :?

Filip VH

20-06-2008 02:14:10

Ik ben voor duitsland: We want klose :D

Go Duitsland!
toch al 1 ploeg van de halve finale juist. Spijtig dat ik heel de wedstrijd op mijn stomme kamer gezeten heb... Maar als de papa half uit zijn kramp schiet bij elke goal kan je zowat de score bijhouden ...

Geertje

20-06-2008 05:15:56

Hmmm mijn papa (die toch echt een duiters is) is al het hele ek aant roepen dat Duitsland kei slecht speelt en dat het oneerlijk is dat ze uberhaupt in kwartfinale staan... Hij had precies vrij weinig met ze op... Maar hij was wel ook al aant zeggen dat die dat altijd zo doen, slecht voetballen en steeds beter worden of zoiets :P.

boelie

20-06-2008 21:45:22

goh, khad de verlengingen vn kroatie-turkije nemeer gezien...maar as k hier ne keer buitenhoor aan de weg, allemaal toeterende auto's uit Beringen, dan hb ik toch wel n sterk vermoeden wie er gewonnen heeft :D
jaaah, Allah is groot zeggen ze dan...maar ik ben ook wel bijna 2 meter :P

*Izzy

21-06-2008 10:19:04

Hehe :D Mja die waren elkaar blijkbaar echt waard... :? Turkije had meer geluk.. DUUSSS Turkije gaat door en komt dus uit tegen Duitsland... :? Holland wint vanavond, vermoed ik... :D en ItaliŽ wint tegen Spanje... :D :D DUUS dan krijgen we voor de halve finales DUITSLAND - TURKIJE en NEDERLAND - ITALIň... Goh, tgaat nog spannend worden :? Kvermoed wel da Duitsland doorgaat tot in de finale :? :?

Geertje

21-06-2008 10:27:03

Ow yeah, finale nederland-duitsland dat gaat feest geven thuis :D
De vorige keer dat dat gebeurde heeft mama een boek naar papa zijn kop gesmeten (even voor de duidelijkheid, de mama is van nederland, de papa van duitsland).
Ik heb er nu al zin in :twisted:

*Izzy

21-06-2008 21:26:15

Wijziging van het schema... :D :D Dus het wordt Duitsland - Turkije en dan Rusland - ItaliŽ / Spanje...
Ik kan alleen maar zeggen: zwaar verdiend voor de Russen. :goodboy: Spijtig dat ik alleen maar de laatste 20 minuutjes heb gezien want blijkbaar was de hele match zo prachtig.. :)
Onverwachte wendingen... I LIKE IT :D
Tzal voor de volgende enorm moeilijk worden om Rusland te kloppen!

boelie

21-06-2008 22:18:07

Mark my words: Duitsland -Rusland is de finale...Duitsers kampioen :?
jah, holland en portugal eruit, nu ist de moeite nemeer vr mij omte kijke...damn, over verrassingen gesproken seg :D

*Izzy

22-06-2008 00:16:14

Dan gaat ge n stukske zalig voetbal missen want ItaliŽ en Spanje spelen morgen... :hot: LA FORZA ITALIA :hot: En de dees kan ni kijken want heeft maandag examen :( :( Het probleem is.. als ItaliŽ wint en uitkomt tegen Rusland hebben ze een GROOT probleem want hun verdediging is ni zo echt op punt :? Cannavaaarooooo.... :( En die Russen weten duidelijk wa van aanvallen af. Als t Duitsland-Rusland wordt, dan denk ik toch da Rusland de Duitsers gaan kloppen zenneeeeu :D

boelie

22-06-2008 00:26:09

Den Duits is taai....das zoas onkruid : da vergaat nie, ma dan op een voetbalachtige manier :D ...kdenk dat het Gary Lineker was (ex-Engels international) die ooit zei: "Football is a simple game.22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win" of toch zoiet in diejen aard....ik hoop uit de grond vn mijn hart dat ik ongelijk hb, want die manne zijn niet het meest inspiratievolle voetbal aant spelen opt moment... :P

*Izzy

22-06-2008 00:43:27

Amai da zou k nu is echt SCHANDALIG vinden :?
Me hoerechance komen die er dan ofwa?
Nx van... Deze keer ni :P :P :P taai of ni... iemand zal ze wel kloppen

Geertje

22-06-2008 05:30:27

:cry: :cry: :cry:

Ik ben gaan slapen met 1 woord in mijn hoofd (en toen had ik al een uur lang niks anders gezegd dan dat) en ik ben ermee opgestaan.

KUT!!!!!!

Nomissimon

22-06-2008 05:42:09

OK, als ik het nu goed zie gaat nog geen enkele groepswinnaar door naar de halve finales... :shock: En als italiŽ wint tegen spanje gaat er geen enkele groepswinnaar door :shock:

En ik heb niets tegen de underdog, maar ik wil wel niet echt een finale turkije-rusland zien. Het is nog altijd een EK :?

Filip VH

22-06-2008 06:11:05

ik wil anders wel het Rusland van gisterenavond in de finale zien hoor... geniale combinaties, goeie passes en mooie afwerking!

spijtig dat ze in de eerste match verloren omdat er 3 mensen van Rusland geschorst waren, zoals hun/mijn held Arshavin (de Nr 10).

Was die kerel es goed, miljaar

kaaaren

22-06-2008 07:03:11

ik vind 't echt jammer voor oranje dat ze 3 zoooo goed spelen, en door nu ťťn misser eruit liggen...
ok, rusland wŠs gisteren sterker dan nederland, maar misschien zou dat binnen een paar dagen niet nog een keer het geval zijn...

verraes

22-06-2008 07:42:22

bwa de duitsers vond ik persoonlijk wel niet slecht zu tegen portugal...zeker schweinsteiger niet 8)

en liever een finale met mindere 'goden' die mooi voetbal brengen dan een finale met 'grote' ploegen die saai afbraakvoetbal brengen hoor...

en mja...het is een voetbalclichť zoals er geen enkel ander bestaat (zelfs niet het 'ik heb progressie gezien' of 'ik heb toch ook een goed kwartier gezien' van ons aller renť)...maar duitsland wint altijd... maar persoonlijk ga ik voor rusland :) (dat is uiteindelijk ook ooit een grootmacht in het voetbal geweest ť, allez ja dan wel als sovjet-unie, maar toch :) )

NMGN

22-06-2008 07:54:40

en liever een finale met mindere 'goden' die mooi voetbal brengen dan een finale met 'grote' ploegen die saai afbraakvoetbal brengen hoor...

dus... Turkije-Rusland als finale?? Zou heel leuk kunnen zijn ja!

Filip VH

22-06-2008 08:45:28

ik vind 't echt jammer voor oranje dat ze 3 zoooo goed spelen, en door nu ťťn misser eruit liggen...
ok, rusland wŠs gisteren sterker dan nederland, maar misschien zou dat binnen een paar dagen niet nog een keer het geval zijn...

en Rusland speelde 2 goeie wedstrijden en nu hun 3de goeie wedstrijd... Het grote verschil is dat de Russen met die spelers die niet meer geschorst zijn gewoon groeien in het tornooi en duidelijk op tactisch vlak (Dankzij wereldcoach Hiddink) gewoon geen gaten laten tegen een ploeg die het van de counter moet hebben (Nederland). Bovendien is de russische competitie echt zwaar onderschat en mag je er niet aan twijfelen, zeker niet als ze staan te spelen tegen mannen zoals Ooijer en Heitinga die gisteren avond gewoon niet bewogen in hun eigen 16 meter...

Oh en Trouwens, tegen Frankrijk speelden ze eigenlijk helemaal niet zo goed hoor, de eerste goal vielen tegen de gang van het spel in en uiteindelijk geeft Frankrijk het dan uit handen doordat ze meer gaan aanvallen en de moed gaan verliezen.

ter samenvatting: Rusland zou het wel eens moeilijk kunnen krijgen tegen voetballende ploegen met eigen offensief zoals Spanje... maar laten we hopen dat het bij ItaliŽ blijft :)

Geertje

22-06-2008 15:54:46

Volgens de Nederlandse topscheidsrechter Mario van den Ende zat scheidsrechter Lubos Michel, die de wedstrijd van gisteren Nederland-Rusland floot, helemaal fout. Dat zegt hij in een column op Voetbal24.nl, van ELF. De Slowaak gaf de Rus Denis Kolodin zijn 2e gele kaart, na een charge op Wesley Sneijder, maar trok die later weer in. Kololdin mocht dus blijven staat, en Rusland kreeg ten onrechte een doeltrap, terwijl Nederland eigenlijk mocht doorspelen in het 16-meter gebied.. Van den Ende: ",,Arbiter Lubos Michel zat fout%u201D, benadrukte hij vanuit Sydney op de website van ELF Voetbal. ,,De Russen hadden in de verlenging met tien man moeten spelen.%u201D "

De kans bestaat nu dus dat de wedstrijd overnieuw gespeeld moet worden, en dat zou een grote opsteker voor Nederland zijn. Johan Cruijff en Tom Egbers zeiden het gisteren al bij de nabeschouwing: "Wedstrijden zijn om deze reden overgespeeld".

Laten we hopen dŠt het wordt overgespeeld. [DigitaalMedia]

UPDATE 13:51

De Europese voetbalbond wil vooralsnog niet in gaan op het twijfelachtige optreden van arbiter Lubos Michel tijdens Nederland - Rusland (1-3). De UEFA wil eerst het rapport van de Slowaak inzien.

Michel gaf in de blessuretijd van de reguliere speeltijd een tweede gele kaart aan Denis Kolodin na een charge op Wesley Sneijder. Op advies van zijn grensrechter trok hij de kaart weer in. In het spelregelboek staat dat dit onmogelijk is.
Uiteindelijk kon Rusland met elf man de verlenging in en wonnen de Russen nog vrij gemakkelijk met twee goals verschil. (bron: Voetbalprimeur.nl)

INFO VERKREGEN DOOR JOHAN.G

UPDATE: Zondag, 22 juni 2008, 16:43:

Scheidsrechter Lubos Michel trok zaterdagavond de tweede gele kaart voor de Rus Denis Kolodin in, omdat hij na overleg met zijn grensrechter tot de conclusie kwam dat het toch geen gele kaart was. Dit laat de UEFA in een officiŽle verklaring weten.

In eerste instantie werd gedacht dat Michel de gele kaart introk, omdat de bal de achterlijn gepasseerd was en daarmee de overtreding werd opgeheven. Volgens ELF-columnist Mario van der Ende zou dat volgens de reglementen niet mogen. Het is daarom aannemelijk dat de UEFA, om het intrekken van de gele kaart te rechtvaardigen, zich beroept op het eerdergenoemde verhaal.

*Izzy

22-06-2008 16:46:15

Goh...Er zijn nog wel meer fouten gebeurd op dit EK. :? Ik vind het allesinds nog steeds verdiend van de Russen.. :goodboy: ze zijn er absoluut niet met geluk of dergelijke geraakt maar gewoon met een uitstekend staaltje voetbal! :shock: :) Kzou het zonde vinden moesten ze de wedstrijd opnieuw doen... Het was overduidelijk dat Rusland een stuk sterker stond. :)

Geertje

22-06-2008 16:50:00

Goh...Er zijn nog wel meer fouten gebeurd op dit EK. :? Ik vind het allesinds nog steeds verdiend van de Russen.. :goodboy: ze zijn er absoluut niet met geluk of dergelijke geraakt maar gewoon met een uitstekend staaltje voetbal! :shock: :) Kzou het zonde vinden moesten ze de wedstrijd opnieuw doen... Het was overduidelijk dat Rusland een stuk sterker stond. :)

Kan het niet meer dan eens zijn, maar tzou wel tof zijn moesten we eens geluk hebben :D . Maar het zal wel niet, Marco zei zelf dat de russen verdiend gewonnen hebben en dat er niet gezeurd moest worden over die rode kaart. Maar ach, ik wilde mezelf even in die waan laten 8) .

*Izzy

22-06-2008 21:26:40

:shock:
.......
.....
..
:(

kaaaren

22-06-2008 21:55:18

eviiiiiivaaaaa espaaaŮaaaaa!