Dankjewel, lieve forum-mensjes !!!

Live forum: /viewtopic.php?t=16247

Anke*

27-06-2008 14:16:22

voor al die weken, antwoorden, vragen, steun, samenvattingen, oplossingen van vragen, frustraties, spelletjes en zoveel meer...

iedereen heel fel bedankt x

geniet allemaal van jullie vakantie

kiss x Anke*

Nupie

27-06-2008 14:29:19

het was idd een fijne samenwerking :D op de kleine ruzietjes na :wink: maar die zijn al weer vergeten en vergeven :wink:

We zijn er met z'n allen toch weer doorgeraakt ook al leek het af en toe onmogelijk. We mogen trots zijn op onszelf :D

Anonymous

27-06-2008 15:02:00

en vooral bedankt nupie!!!
Ik zou u eigenlijk een boske bloemen cadeau moeten doen, want gij hebt mij der ondertussen al wel 3 jaar aan een stuk mee doorgeholpen...
Zonder uw samenvattingen keer op keer zou het een stuk moeilijker geweest zijn. geloof me!

Echt bedankt!!!!!!!

Anonymous

27-06-2008 16:19:26

ne vette co-sign van mij

bedankt mensen, echt waar

ik ben hier al jaren aan het parasiteren en heb niet eens een account

werkelijk bedank voor al wat ik heb zitten downloaden en blokken!

merci!!!!!!!!!!!!!!!!!

ingridje

27-06-2008 17:18:43

ook van mij een dikke merci!

ook aan iedereen die zijn examenvragen postte, iets grappig of zielig vertelde, een vraag stelde en beantwoordde

en natuurlijk aan onze forumhelden met hun mooie samenvattingen :D :D

jullie maakten deze vreselijke examenperiode toch nog een beetje dragelijk en WE HEBBEN HET OVERLEEFD :drunk: 8) :feest :bounce: :whii:

Darinda

28-06-2008 10:45:15

WE HEBBEN HET OVERLEEFD :drunk: 8) :feest :bounce: :whii:

Afwachten hoe groot het slachtveld wordt natuurlijk :slap:

Nupie

30-06-2008 11:56:36

en vooral bedankt nupie!!!
Ik zou u eigenlijk een boske bloemen cadeau moeten doen, want gij hebt mij der ondertussen al wel 3 jaar aan een stuk mee doorgeholpen...
Zonder uw samenvattingen keer op keer zou het een stuk moeilijker geweest zijn. geloof me!

Echt bedankt!!!!!!!

haha laat u gaan de 14de :wink: :roflol: :D

Anonymous

30-06-2008 15:50:13

Heeft er iemand anders ook nog de geruchten over de punten van algemene opgevangen? Ik hoop van niet :cry:

xx

-LiLy°°

30-06-2008 15:52:18

geruchten??? :shock: Weet van niks, smisschien nog tbeste :D

Nupie

30-06-2008 16:04:34

Heeft er iemand anders ook nog de geruchten over de punten van algemene opgevangen? Ik hoop van niet :cry:

xx

geruchten zijn maar geruchten hè. Probeer gewoon ni meer aan de examens te denken en dan zullen we de 4de wel zien hoe de punten zijn...

GOODmorning

30-06-2008 16:23:50

ok, wie a zegt moet b zeggen...
Meestal weten die mensen het toch via via van het secretariaat of van een zoon/dochter van een prof en klopt de info ongeveer...

ik krijg wel stress :s

ingridje

30-06-2008 17:50:35

xx

ik veronderstel dat het geen leuke geruchten zijn 8)
maar ik heb er alvast niks van gehoord, ik ben nog in mijn happy place tot de vrijdag :P

Zalmtoastje

30-06-2008 18:11:39

tis toch duidelijk dat die "gast" niks weet...
Hij heeft zich ingelogd als gast, dus heeft niks te verliezen, en dan nog zegt ie niet wat ie weet...
Gewoon een prutser die paniek wil zaaien en niks beters te doen heeft dan onze week vakantie te verpesten!

Zalmtoastje

01-07-2008 11:25:08

voila, nu blijft het stil ...

maw, khad gelijk

geen zorgen mensen, tis prachtig weer en we gaan wel weer prachtige punten hebben :D

Anonymous

02-07-2008 11:47:00

Ja kwil dan ook wel eens weten wat vr geruchten da zijn...

en kan mij toch moeilijk vrstellen dat iem hier da zomaar komt zeggen, of anders is da echt wel n idioot...

En tis btw n meiske (cfr xx), dus ie zie k dr helem nie toe in staat