TKD psy & HA

Live forum: /viewtopic.php?t=16291

Anonymous

10-08-2008 16:09:32

hallo iedereen,

klein vraagje: is er eigenlijk een terugkomdag voorzien tijdens de stages van psychiatrie en Huisarts?
Ik dacht van niet, maar ik was even in de stagemap aant bladeren en op de achterkant van het laatste blad in de stage map staat een klein schematje en daar staat dat er voor die twee stages een terugkomdag is...
(dit staat op de achterkant van de fiche waarop je je vakantiedagen moet invullen)

Op het blad met belangrijke data staan ze er toch ook niet tussen...

kan iemand daar uitsluitsel over geven? het zou jammer zijn als ik een TKD zou moetn missen omdat ik het niet wist...
dank je!!

Stijn

10-08-2008 16:37:00

Da's de enige periode zonder TKD.

Anne|ies

11-08-2008 19:16:57

het zou jammer zijn als ik een TKD zou moetn missen omdat ik het niet wist...
dank je!!

:roflol:

benieuwd of je je er na je 1ste TKD er nog zo over denkt... het feestje de avond tevoren maakt het gelukkig nog allemaal de moeite waard :)

Anonymous

12-08-2008 10:44:18

Ivm terugkomdag gynaeco en pediatrie:

Als je bv eerst gynaeco hebt gehad, ga je dan de casussen pas moeten posten als de terugkomdag daar is, of zal dat tegen het einde van de stage gynaeco zijn?

Hebben we trouwens eigenlijk al iets officieel moeten posten of (gaan) doen? Want ik vind die stagesite toch niet zo super overzichtelijk en sommige cremecdata zijn precies nog van vorig jaar?
(kwestie dat ik nergens over gekeken heb)

Alvast bedankt

Anne|ies

12-08-2008 18:51:50

Huh, vreemde vraagstelling...

alleszins, je moet maar 1 casus posten per discipline en dat doe je (liefst) voor de TKD. Tenzij het maar een beperkt aantal thema's betreft en je zo geen geval gezien hebt, dan kan je niet echt iets posten... sja

Er is trouwens niemand die dat op de TKD controleert hoor, soms bij de thematisch opdrachten wel, maar zelfs die kan je niet altijd posten (ik had bv pas een slecht nieuwsgesprek na de TKD van inwendige).

De rest van je casussen moeten gewoon af zijn in mei wanneer je je map afgeeft, maar die moet je niet posten, enkel in je map steken... Maar als je er mee wacht tot later , zie dan wel dat je alle info mee hebt om ze thuis te maken, anders is het soms wel effe vloeken :)

Je thematische opdrachten moet je wel allemaal posten (voor het einde van het stagejaar, dus niet per periode); net als je ABC-scores en terugblikken, die zijn ook verplicht (maar hebben wel een deadline per periode).

Anonymous

15-08-2008 09:33:15

Hoe zit dat nu juist met die thema's? We moeten een casus posten en die moet verband houden met een bepaald thema ofzo, en dat thema zou op toledo moeten verschijnen. Maar ik vind nergens iets daarover, en mijn stage gynaeco zit er onderhand op. Weet iemand die dingen staan?