casus

Live forum: /viewtopic.php?t=16310

Poemba

20-08-2008 06:54:05

wat verstaan ze onder casus nummer? is dat uw eigen nummering: de hoeveelste casus dat je al doet?

en de datum: moet dat de datum zijn dat je hem maakt of wanneer de casus op consultatie gezien is ?

Willem

20-08-2008 15:03:53

casusnummer is inderdaad gewoon den hoeveelste casus ge maakt dan

datum is de datum wanneer ge die maakt (reŽel of niet, merkt niemand ;-)

steek niet te veel tijd in die casussen: het enige wat ermee gebeurt is een kort gesprek over de casussen van 1 periode op 1 stationneke, tenzij de casussen die ge op Toledo post (als die goed genoeg zijn ;-)

Lucie

20-08-2008 17:53:18

steek niet te veel tijd in die casussen: het enige wat ermee gebeurt is een kort gesprek over de casussen van 1 periode op 1 stationneke, tenzij de casussen die ge op Toledo post (als die goed genoeg zijn ;-)

Hey Willem, morgen heb ik stationsproef,kunt je eenbeetje uitgebreid vertellen wat gebeurt daar,wat moet ik nog lezen..........??? heb echt schriek van deze stationsproef en ben echt ongerust...
Alvast bedankt!

Willem

21-08-2008 17:10:52

Hey Willem, morgen heb ik stationsproef,kunt je eenbeetje uitgebreid vertellen wat gebeurt daar,wat moet ik nog lezen..........??? heb echt schriek van deze stationsproef en ben echt ongerust...
Alvast bedankt!

te laat dus, maar hopelijk hebt ge hier dan gekeken:
http]

Anonymous

23-08-2008 20:14:39

hoi

waar moeten we die casussen eigelijk zetten?