zakboek NKO

Live forum: /viewtopic.php?t=11374

varkje

02-11-2007 14:08:12

Aangezien ik dat boekje onaangenaam dens vond, heb ik er wat meer wit tussen geplaatst.
Voor gekleurde titeltjes is het nog een paar weken wachten :wink:

varkje

04-11-2007 11:50:20

af

Nupie

06-11-2007 11:02:10

merci :)

ge zijt weer ne keer te lief hè :wink:

catkoeta

17-12-2007 22:06:45

hm shame on me :oops: maar heb tijdens de lessen nko geen nota's genomen en bovendien heb ik zo'n 2/3 van de lessen moeten missen.

vraagje aldus...ist voldoende om het boekje te leren?
En de doc die hierboven staan...is dat een samenvatting? Is da evt. voldoende om te lerenof niet?
Als er iemand mooie nota's heeft of samenv waar hij of zij vanaf wil of de nood voelt om die met te delen, aarzel niet, ben echt in nood.
Ben er zwaar over aant denken stomato/nko te laten vallen want heb da 2 dagen voor bloed :( overigens heb ik ook ma 2d vr AH en 5d vr neuro(waar ik ni zo goed in ben :( ), echt k*t ma niks aan t doen!

hopelijk kan iemand me wa moed inspreken of tips over aanpak altijd welkom

ik schaam me echt dood dak zo moet bedelen, maja...niks doen schiet ik ook ni mee op natuurlijk :roll:

thx alvast

Joke*

17-12-2007 22:21:42

Ik denk dat het zakboek behoorlijk compleet is.
Je mag ook gewoon mjn nota's kopieren als je dat liever hebt. Ik zal ze morgen meebrengen naar de les.

Nupie

17-12-2007 22:28:57

Ik denk ook wel dat het zakboek vrij compleet is.

Samenvatting NKO en stomato is in de maak maar ik heb er nog niet echt zicht op wanneer ik klaar ga zijn. But you'll be the first to know :wink:
Voor stomato komt er sowieso een vragenlijst dus missch kunt ge u daar dan op focussen.

Maar volhouden hè. Ga er gewoon voor. Ge hebt echt een vreselijk stom rooster maar laat u ni kennen! Ik duim!!!!!!!!

varkje

18-12-2007 08:02:28

En de doc die hierboven staan...is dat een samenvatting? Is da evt. voldoende om te lerenof niet?

het is gewoon het zakboek overgetypt, maar dan enkel de hoofdstukken die we moeten kennen
dus geen samenvatting

lommy

18-12-2007 09:56:43

hm shame on me :oops: maar heb tijdens de lessen nko geen nota's genomen en bovendien heb ik zo'n 2/3 van de lessen moeten missen.

Als er iemand mooie nota's heeft of samenv waar hij of zij vanaf wil of de nood voelt om die met te delen, aarzel niet, ben echt in nood.
Ben er zwaar over aant denken stomato/nko te laten vallen want heb da 2 dagen voor bloed :( overigens heb ik ook ma 2d vr AH en 5d vr neuro(waar ik ni zo goed in ben :( ), echt k*t ma niks aan t doen!

hopelijk kan iemand me wa moed inspreken of tips over aanpak altijd welkom

ik schaam me echt dood dak zo moet bedelen, maja...niks doen schiet ik ook ni mee op natuurlijk :roll:

thx alvast

Ben je zeker dat je nog steeds maar 2 dagen voor bloed hebt?
De examenroosters zijn intussen veranderd en volgens Iris is er nu niemand meer die maar 2 dagen voor bloed heeft...

(Ik ben ook van 2 naar 3 gegaan).

catkoeta

18-12-2007 11:36:43

da ga ik is meteen checken zie :)

lommy

18-12-2007 12:02:02

da ga ik is meteen checken zie :)

En? (ik ben benieuwd)

Iris zei immers op Toledo:
Op deze manier hebben alle studenten minstens 3 dagen voor Bloed. Ik hoop dat iedereen nu relatief gelukkig is want ik kan echt niets meer uit mijn mouw toveren...

catkoeta

19-12-2007 09:38:37

ja idd, 3dagen das al beter, ma nog ni bijster veel he...ach ja we doen het met wat we gekregen hebben en we zien wel zeker :(