aanpak

Live forum: /viewtopic.php?t=12012

kanda

30-12-2007 21:36:41

kan iemand me tips geven over hoe dit vak efficient aan te pakken. Ik heb er nog niets aan gedaan, iets wat me normaal niet overkomt, aangezien ik niet weet hoe eraan te beginnen. Ik heb massa's notities op cursuspapier, slides op de pc, en een boekje waarin je niet kan onderlijnen of bijschrijven. Daar nu nog 1 geheel van maken zal zeker niet meer gaan, dus dus hoe pak ik dit aan... :(

varkje

30-12-2007 21:47:20

de cursusdelen die je moet kennen heb ik uitgetypt gehad
dus je kan wel onderlijnen

voor de rest heb ik bij de slides en mijn notities de pagina nr bijgeschreven
maar het volgt echt redelijk goed hoor

Anonymous

30-12-2007 21:49:17

je kan best de A4-tekst van onze allerliefste Titia afprinten; 133p
en deze gewoon leren!
niet teveel met die nota's zitten sukkelen ,da staat allemaal mooi in dat boekje!
en MERCI TITIA ge zijt er eentje uit de duizend!

varkje

30-12-2007 22:05:38

behalve voor de lieve boompjes

pas wel op als je iets van me print; bepaalde zaken staan in het groen (betere concentratie dan), mr NKO is zwart denk ik

AmplifiedKeos

30-12-2007 22:38:47

boekje en slides samen zijn goed te doen... (en als er iets ni duidelijk is, ne keer in de nota's gaan zien)
en wie zei er dat ge in de boekske ni kunt onderlijnen? :-)

Mr. Dirk Okter

31-12-2007 08:41:18

exact mijn gedacht:) nog nooit zoveel onderlijnd in een boekje als in dit:)

kanda

31-12-2007 08:53:55

kga het toch weer nog maar een beetje voor me uit schuiven en nu thuis neurochir en thorax doen, daar heb ik geen slides... voor nodig. Maar allesinds bedankt voor het typwerk, zie het toch weer een beetje beter zitten zo.

catkoeta

14-01-2008 21:37:13

zeg vraagje, hoe belangrijk zijn volgende hfs?

hfst 1 anamnese en onderzoek
pfffffffff al die puntjes...om gek van te worden, toch? :shock:

hfs9 oncologie hoofd-hals gebied
(staat toch grotendeels al in de andere hfstkn, niet?)

hfst 10 klachten en symptomen
(kheb zo wa de indruk da je daar wel heel w over kan zeggen als je de pathologiŽn kent, ist echt iets om veel aandacht aan te schenken?)
is da ni meer iets handig om in stagejaar naar terug te nemen? beke als samenvatting bedoeld ofzo?

thx en succes ermee!!!!!!!!!!!!!

AmplifiedKeos

14-01-2008 21:43:46

Onderzoeken stelt m redelijk veel bijvragen over heb ik de indruk.

Oncologie is een mooi overzichtje

Hoofdstuk 10 is handig als je niet in je hoofd lijstjes maakt van 'die klacht kan dat zijn, en dat...'
Maar gezien 1 vraag uitgaat van de symptomen, is het toch wel nuttig dat je ook in die richting kan redeneren... wederom een mooi overzicht dus...

catkoeta

15-01-2008 13:52:03

waaaaaaaaaaa paniek paniek...da krijg ik nooit meer helemaal geleerd tegen donderdag...pfffffffff

tis best veel vinik, slaagt me toch tegen en bovendien merk ik idd ook da ze wel vrij vergaande bijvragen stellen...aiaiai... :cry: