LAATSTE LES

Live forum: /viewtopic.php?t=12156

Anonymous

03-01-2008 17:33:34

Is er iets belangrijk in de les gezegd dat niet in het NKO boekje staat?
sorry maar ik was er niet.. thx

-LiLy°°

09-01-2008 08:01:10

heeft iemand hier meer duidelijkheid over? Was er namelijk ook niet en alles wak kan schrappen is HEEL welkom :D Ik weet da ge de schildklier niet moet kennen, das dus dan tomor en afwijkingen van de schildklier dat wegvallen.
Maaar die slides van hem, daar staat bijna niets meer op terwijl het hoofdstukje van hals veel uitgebreider is :roll:
En verder, heb hier ergens gelezen dat hij ALLES vraagt wat niet doorstreept is. Komaan, toch geen anatomie :D

AmplifiedKeos

09-01-2008 09:33:02

hij kan alles vragen wat niet doorstreept is...

in de leaatste les is enkel da ding over schildklier gezegd, voor de rest alles kennen...

en hij kan 10 minuten uitkeg geven bij 1 slide, logisch dan dat er meer in het boekje staat dan op de slide...

-LiLy°°

09-01-2008 10:08:25

sja als die vraagt, bespreek de anatomie van het oor, dan benek maar gezien dan eh :cry:

AmplifiedKeos

09-01-2008 22:14:39

hij 'kan' alles vragen, maar hij is wel zo fair om klinisch relevante dingen te vragen en niet te verwachten dat je de anatomie in detail uitlegt, dat moet je kennen als achtergrond...
allez, ik heb bij de examenvragen van vorig jaar toch nog geen anatomie-vragen gezien, en dat vind ik maar logisch ook...