pagina 33-37

Live forum: /viewtopic.php?t=14547

pette

26-05-2008 07:43:36

pagina 33-37: is dit eigenlijk 'leerstof'?
als iemand (ongeveer) weet wat we uitdrukkelijk moeten kennen en wat niet persť...want dat is me nogal.. :roll: :? :cry: :shock: onduidelijk

Andromeda

26-05-2008 09:51:44

Ja, dat hebben we toch wel ongeveer gezien bij Vandamme hť (weliswaar mss ni exact, en ni in die volgorde, maar je kan ni alles hebben ť :P ).
Wat ik voorlopig helemaal blanco laat: 'andere erfelijke nefropathieŽn' op p. 30, 'nieraandoeningen bij vaatpathologie' van p. 52 tot p. 56, 'nieraandoeningen bij plasmaceldyscrasieŽn' p. 57 tot p. 59 (amyloÔdose wel) en 'zwangerschap en de nier' p. 60 tot 62.
Correcties zijn welkom :wink:

Kaartje

31-05-2008 16:23:46

Wat ik voorlopig helemaal blanco laat: 'andere erfelijke nefropathieŽn' op p. 30, 'nieraandoeningen bij vaatpathologie' van p. 52 tot p. 56, 'nieraandoeningen bij plasmaceldyscrasieŽn' p. 57 tot p. 59 (amyloÔdose wel) en 'zwangerschap en de nier' p. 60 tot 62.
Correcties zijn welkom :wink:

Weet er iemand "zeker" of de pagina's die Andromeda opnoemt niet geleerd moeten worden? :( :cry: :oops: :x

oepsie

31-05-2008 16:35:00

alleen voor zwangerschap en het deel vaatpathologie is ook geen leerstof (voor het deel vaatpathologie staat er in mijn nota's: iets met maligne hypertensie (macor en micro...), dus ik neem aan dat het heel het deel vaatpathologie is maar het kan dus zijn dat het niet het deel van maligne hypertensie is)

de rest weet ik ook niet, ik zou zeggen dat we dat moeten kennen (maar ze kunnen toch moeilijk een hele theoreivraag stellen over andere erfelijke nefropathieen?)

ik hoop dat dit een beetje helpt