theoretische lessen

Live forum: /viewtopic.php?t=20680

koetjeboe

31-05-2010 15:43:55

hoi

hebben we eigenlijk theorie lessen gehad over de nierziekten startende vanaf GN bij systeemziekten (p46 tot einde hoofstuk 3) of zie ik zo over de slides op toledo?

Ik vind er alvast geen over, buiten de slides die bij de casussen horen en waarvan je de prentjes moet kennen voor pathologie

kan iemand me wat wijzer maken?

tnx

de Jean

31-05-2010 16:37:16

geen echte theoretische lessen, maar bijna alles is wel aan bod gekomen in de casussen.. tussendoor was er dan de "theoretische" uitleg van de prof zelfs.. ik studeer dat gewoon zo door en bekijk daarna die casussen eens ter vergelijking, maar cursus is wel volledig.

koetjeboe

31-05-2010 17:37:27

ok bedankt

net zoals met laatste hoofdstuk over dialyse (waarvan er wel slides zijn) en over transplantatie en HLA waar er blijkbaar weer geen slides van zijn

gohja, het moet maar volstaan ;-)

succes nog!

neile

31-05-2010 17:50:37

over transplantatie is er wel een ppt op toledo, maar ze hebben hem
goed verstopt... tricky one :twisted:
als je op het mapje "10/03: Theoretische les - Mechanismen van nierbeschadiging" klikt zie je h'm normaal gezien :!:

succes!

Jasper

31-05-2010 18:35:15

over transplantatie is er wel een ppt op toledo, maar ze hebben hem
goed verstopt... tricky one :twisted:
als je op het mapje "10/03: Theoretische les - Mechanismen van nierbeschadiging" klikt zie je h'm normaal gezien :!:

succes!

Hey!!! Bedankt voor die info!! Had dat totaal nog niet gevonden! :)

Jasper

31-05-2010 18:40:17

Is dat "Hemo- en peritoneale dialyse.pptx" hetzelfde als "3maart nierfunctievervangende therapie.pptx"? Ik denk het wel. Het andere bestand (Les Niertransplantatie.ppt) is wel degelijk iets dat ik nog niet gezien had. Dank je!!