examenvragen 26/06 VM

Live forum: /viewtopic.php?t=10997

slot

26-06-2007 12:21:40

th-hoofdvraag: hoe worden de reeŽle getallen voorgesteld in de computer
bijvragen (mondeling): hoeveel is 2^1023 in decimaal :shock: FASTA, wrm mr 15 na de komma, wav/MP3, compressie
en dan nog wat dingetjes over de site.

de oefening was eigenlijk alles wat we gezien hebben,
*sjabloon maken met bep dingen in zoals titel header1 ed in een doc die deze sjablonen ook had moest ge u antwoorden invullen
*dan lettercodes van ASCII ABd geven en optellen als parity EVEN ofzoiets, *de opp tussen bepaalde waardes waardees geven bij een normaalverdeling, de st.afw engem waren gegegven,
*we moesten een bep seq opzoeken die dan actief en als precursor tss mens en muis vgl en de RefSeq geven
*en dan moesten we het mRNa ervan opzoeken, de probabiliteit van de nucleotiden geven (1e 50) en u H berkeken...

da was het zowat, gwn zorgen dat je goed door doet want klokslag 12(dus 3uur later) ist gedaan en das echt net genoeg of eerder te weinig tijd..

Anneleentje

26-06-2007 16:54:16

te weinig tijd vond ik!! dus zeker goed doorwerken, het is ook de man van het practicum die toezicht houdt!

slot

26-06-2007 17:50:41

te weinig tijd vond ik!! dus zeker goed doorwerken, het is ook de man van het practicum die toezicht houdt!

en hij kijkt zo echt over u schouder mee wat de stress nog meer doet stijgen!! maar hij heeft ook wel een tip gegeven :)

Anneleentje

26-06-2007 18:05:58

en hij kijkt zo echt over u schouder mee wat de stress nog meer doet stijgen!! maar hij heeft ook wel een tip gegeven :)

ja dat wel :)
hij was vriendelijker dan de prof zelf :o

emmy

26-06-2007 19:52:16

Tip om te weinig tijd te voorkomen; de dag(en) ervoor alle oefeningen uit het practicum nog eens doen op de pc zoda ge nix hoeft op te zoeken in de practicum bundels! Das wa ik gedaan had en ik had ruim genoeg tijd

einsteincaller

27-06-2007 12:26:04

ok, da ga k nu es doen se

nog veel succes iedereen

einsteincaller

28-06-2007 07:55:48

wa vraagt die eigenlijk over de website?

slot

28-06-2007 10:48:37

niet veel hij toont een pg en vraagt is dat de uw website :lol: en dan wat ge allemaal gedaan hebt in dat deel (bij mij vroeg hij enkel specifiek in dat bepaalde deel, bij de anderen zo wat je algemeen gedaan hebt...) of je iets bijgelerd hebt, of je het leuk vond of je het al ooit gedaan had(of je het deel van de plasmawaarden begrijpt :roll: ) enz.
We hebben geen dingen moeten voor doen ofzo.