Voight

Live forum: /viewtopic.php?t=16831

Anonymous

29-12-2008 10:32:14

ik heb die les van voigt geen notas gevonden, is die les er geweest?

maar ik zie nu op toledo die 1000 slides erover en ze zien er nie simpel uit!
heeft iemand een tip, of kan iemand zeggen wat de essentie was van die les ? (vooral technisch, klinisch?)

ik ben toch niet van plan al die technische dingetjes te blokken, als hij dat maar weet ! :-D

thx x

SylkeVD

31-12-2008 15:04:25

Ik heb er ook geen notities van dus ik denk dat het niet te kennen is.
Nu, de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik niet naar alle lessen ben geweest dit semester dus mss heb ik het ook gemist...

Kan er iemand, bij wijze van geschenkje voor oudjaar, bevestigen dat dit niet gezien is? :)

Merci! en voor iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Domana

31-12-2008 15:19:01

Sorry voor de ontgoocheling maar de les is zeer zeker gegeven. Ergens helemaal in het begin (als ik mijn notities bij had dan zou ik kunnen zeggen welke datum,maar het moet zeker de eerste of tweede week geweest zijn) De les was in het Engels en met filmpjes van voorbijrijdende toeterende auto's om doppler effect uit te leggen. Mss doet dat een belletje rinkelen?

Cl0cKw1S3

31-12-2008 15:22:26

ja gegeven en dan ook uiteraard te kennen, al ben ik er wel van overtuigd dat hier enorm weinig uit gevraagd gaat worden...

Lotte

31-12-2008 15:56:50

ja gegeven en dan ook uiteraard te kennen, al ben ik er wel van overtuigd dat hier enorm weinig uit gevraagd gaat worden..

HOPELIJK! :)

Anonymous

31-12-2008 17:13:23

oei waar staan die zgde 1000 slids dan?
of bedoel je die filmpjes? ( onder radiologie bij hart ? )

enneum wat moeten we juist kenne van al die onderzoeken?
is doornemen, of echt kennen?

thx

Domana

01-01-2009 12:40:47

Vorig jaar kregen ze een 35tal meerkeuzevragen van truncus communis. een 4tal uit elke les, iets meer uit stuk van peerlinck (quote examenboekje van vorig jaar...) Dusja, hoe je het leert, aan jou de keuze

*Loesje

01-01-2009 21:30:56

Idd, dat staat toch gewoon bij TC die tekst, ik vind 't eigenlijk relatief makkelijk verdiende punten...

(vind 't natuurlijk onzin, al die radiologie, maar als je wil weten of je het moet kennen voor de puntjes.. welja.)