Wat in meerkeuzevragen van truncus communis?

Live forum: /viewtopic.php?t=17565

inewesthovens

21-01-2009 14:03:07

Wat wordt er precies ondervraagd in die meerkeuzevragen van truncus communis?

adhv themaboek en mijn notities:

-ECG + ritmestoornissen + plotse dood (Willems
-Peerlinck
-CT/MRI/arteriografie (Malleux en Bogaert)
-coronarografie (Desmet, Sinnaeve)
-echocardiografie (Voight) (da deel van Herregods ook of is da cardio?)
-pathologie (Verbeken)
-risicofactoren (Van Cleemput)
-hartchirurgie (Sergaent)

Horen nucleaire geneeskunde, echocardio van Herregods dan bij cardio of toch ook hierbij? Ben ik nog iets vergeten of staat er iets wat hier niet bij hoort?

En daarbuiten voor 't mondeling dus cardio+hypertensie+congenitale(+bijvraagjes auscultatie) en vaatheelkunde...?

Thanx!

Domana

21-01-2009 14:09:42

heb mijn nota's nu niet bij de hand maar denk dat je alles hebt. (mss syncope bij willems?)
Herregodts, nucleaire etc zijn "illustrerende" colleges hart. Denk dat dat de vuilbak in gesmeten kan worden vermits van de werf het niet ondervraagt -hij had er precies nog nooit van gehoord als iemand de vraag in de les stelde :roll:- en bij truncus communis hoort het ook niet
Daarmee wil ik niet zeggen dat illustrerende colleges vaat ook de vuilbak in mogen :wink:

Mss kan iemand dat bevestigen?

inewesthovens

21-01-2009 14:19:47

Thanx! Nu kan ik met een gerust hart beginnen :D

Anonymous

21-01-2009 14:25:20

dat van vaat is niet waar he! er komen lymfoedeem vragen enzo

Domana

21-01-2009 14:59:41

ja dat bedoelde ik met:

Daarmee wil ik niet zeggen dat illustrerende colleges vaat ook de vuilbak in mogen :wink:

Anonymous

21-01-2009 15:14:42

Ma dat van lymfoedeem is dus voor t mondeling vaat en niet voor truncus communis he?

Anne1987

09-01-2010 20:15:46

heb mijn nota's nu niet bij de hand maar denk dat je alles hebt. (mss syncope bij willems?)
Herregodts, nucleaire etc zijn "illustrerende" colleges hart. Denk dat dat de vuilbak in gesmeten kan worden vermits van de werf het niet ondervraagt -hij had er precies nog nooit van gehoord als iemand de vraag in de les stelde :roll:- en bij truncus communis hoort het ook niet

Mss kan iemand dat bevestigen?

Is dit waar?
Of is het mss veranderd?