fouten opgeloste vragen

Live forum: /viewtopic.php?t=16873

Anonymous

30-12-2008 12:08:52

Het gaat hier over de groene word- versie van de opgeloste vragen.

ik denk dat bij vraag 1, antw puntje 1 controle van de luchtwegen een foutje zit. er staat evt overgaan tot endotracheale intubatie, maar da persoon in kwestie is toch al oraal geintubeerd, en dat is toch t zelfde, nee?
In den boek staat dat met het oog op langere termijn complicaties beter een tracheostomie gedaan wordt dan.

denk ik he

als er iemand nog foutjes in vindt, laat zeker weten!

thx

Anonymous

31-12-2008 15:58:51

Zou vraag 5 van Harde tandweefsel deel 1 niet enkel die zuigflescaries zijn? Tgaat toch echt over een horizontaal defect thv de bovensnijtanden...

Awholenewworld

01-01-2009 20:02:04

Idd, bij die vraag heb k ook mn twijfels over het antwoord! Fluorosis bv zou toch bij meer tanden voorkomen en k denk ook dat de kans groter is dat je dat bij het definitieve gebit aantreft. Maar geeft zuigflescaries zo'n lijnvormig defect, tast dat niet eerder de hele tand aan? Mss trauma ook mogelijkheid?

peaz

27-01-2009 17:58:43

via insider informatie van de tandarts wereld (mijn vriendinnetje) weet ik dat vrij veel vragen nie kloppen! Zij heeft geen tijd nu, en ik ga stomato zeer last minute doen dus ik kan niet heel veel info geven, maar miss morgen wel

*Loesje

27-01-2009 20:46:07

hihi ons zo jaloers maken & dan mss nie komen opdagen :P

en vraag 5 ga ik voro de chronische neonatale dingen: hypoxie, malnutritie ed